Onko Helsingissä liikkeitä, jotka ostavat hopeakoruja tai yleensäkin hopeista tavaraa? Aika moni näyttäisi ostavan vain kulta- ja timanttikoruja.
Mulla on kolme vanhaa Kalevala korua sekä vanha hopeinen tarjoiluastia, jotka olen myymässä kunhan vain hinta selviää.
Oon käyny aikasemmin kysymässä kultasepänliikkeistä paljonko hopealla on hintaa mutta he ei edes arvioineet sitä koska eivät osta hopeaa.
Joten nettihuutokaupat ja netissä olevat muut myyntipaikat ovat pois suljettuja ainakin näin alkuun.
Vanhojen Kalevala korujen myynti
5
3700
Vastaukset
- odisfkddd
valitettavasti. Romuhopeasta saa mahdottoman vähän. Hopeakorujen hinta on alhainen eikä myyntikatetta oikein löydy. eri asia on, jos korullasi on antiikkiarvoa, mutta KK:n koruilla ei sitä ihan vielä ole.
Jos korusi ovat hyvässä kunnossa, niin olen sitä mieltä, että parhaan hinnan saat niisä nettihuutokaupassa, eikä sulle tule kuluja. Siellä liikkuu myös keräilijöitä, jotka osaavat arvostaa vanhoja koruja.
Voit laittaa tarpeeksi korkean hintakynnyksen, niin et joudu luopumaan koruista pilkkahinnalla.
Muuten, kuinka vanhoja korusi ovat?- Iira65
Huutonet on ehdoton paikka Kalevala korujen myyntiä ja ostoa ajatellen olen itsekin ostanut sieltä sekä koruja että muutakin tavaraa.Kun laittaa tuotteelleen hintakaton niin ei tarvitse myydä jos sitä ei ole ylitetty mutta voi hieroa kauppaa kuitenkin viimeisen huutajan kanssa jos on valmis alentamaan hintaa.
- Haahka
OldGold.fi/
Yhteydenottonappi - kalevalakatja
Myyn vanhan kalevalakäädyn eniten tarjoavalle. Kuvassa oleva.
http://image.prntscr.com/image/7328ed4fc4cb45ffa191bb1562e9c20e.png
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090