Niin?
Oletko älykäs
53
399
Vastaukset
- sinulle saatais?
??????????
sana käytettäväksi. Lahjakkuus on parempi.
- jo inflaation
yleiskielessä käytettynä.
jo inflaation kirjoitti:
yleiskielessä käytettynä.
on siitä älykkyydestä, jos vaikkapa ruoanlaitto ei meinaa millään onnistua?
- Älykkyys on usein kovin
Genio.Mente kirjoitti:
on siitä älykkyydestä, jos vaikkapa ruoanlaitto ei meinaa millään onnistua?
kapearajaista älykkyyttä, vain tietyllä osa-alueella. Älykäs ihminen ei välttämättä ole myöskään viisas. Viisaus on myös nöyryyden synonyymi. Älykkyys taas usein valjastettu pahuuteen.
Älykkyys on usein kovin kirjoitti:
kapearajaista älykkyyttä, vain tietyllä osa-alueella. Älykäs ihminen ei välttämättä ole myöskään viisas. Viisaus on myös nöyryyden synonyymi. Älykkyys taas usein valjastettu pahuuteen.
Älykkyys on usein pätemistä pätemättömyydellä.
- pärjää vielä elämässä
Genio.Mente kirjoitti:
Älykkyys on usein pätemistä pätemättömyydellä.
ellei omaa muita avuja. Älykkään ihmisen määritelmä on yksinkertaisesti sanottuna jotain paljon kokonaisvaltaisempaa ymmärtämystä ja oivaltamista, kuin kapea-alaista teoriatiedon hallitsemista.
pärjää vielä elämässä kirjoitti:
ellei omaa muita avuja. Älykkään ihmisen määritelmä on yksinkertaisesti sanottuna jotain paljon kokonaisvaltaisempaa ymmärtämystä ja oivaltamista, kuin kapea-alaista teoriatiedon hallitsemista.
Yks asia on toistaa teoriaa ja toinen on sitten se käytäntöön soveltaminen.
Älykkyys on usein kovin kirjoitti:
kutsutaan myös defenssiksi. Miksi älykkyyden pitäisi mielestäsi olla kapea-alaista? Tuottaako se huonommuudentunteita, mikäli se ei olisikaan kapeaa?
Pystytkö selittämään jotenkin tuon idean siitä kapea-alaisuudesta?- omaava ihminen on
dazu kirjoitti:
kutsutaan myös defenssiksi. Miksi älykkyyden pitäisi mielestäsi olla kapea-alaista? Tuottaako se huonommuudentunteita, mikäli se ei olisikaan kapeaa?
Pystytkö selittämään jotenkin tuon idean siitä kapea-alaisuudesta?rajoittuneen kapea-alainen omassa älyllisyydessään. Onhan sitä nähnyt sattuneista syistä ympärillään. Mitä ihminen tekee mielestäsi esim. älykkyydellä joka hipoo loogis-matemaattisesti nerouden rajoja, kuitenkaan kykenemättä saamaan mitään todellista aikaan elämässään? Ei kunnon ammattia, sosiaaliset suhteet retuperällä, jne. Pelkällä älyllä et siis vielä tee yhtään mitään, eikä sillä ole muutenkaan aihetta ylpeillä. Tarvitset paljon muita avuja saadaksesi älykkyytesi kanavoitua järkevällä tavalla, eikö niin?
dazu kirjoitti:
tuli semmoinen tunne kanssa, että niin olisi.
liikunta. Kunto kasvaa harrastaessa...
- kysymys.
omaava ihminen on kirjoitti:
rajoittuneen kapea-alainen omassa älyllisyydessään. Onhan sitä nähnyt sattuneista syistä ympärillään. Mitä ihminen tekee mielestäsi esim. älykkyydellä joka hipoo loogis-matemaattisesti nerouden rajoja, kuitenkaan kykenemättä saamaan mitään todellista aikaan elämässään? Ei kunnon ammattia, sosiaaliset suhteet retuperällä, jne. Pelkällä älyllä et siis vielä tee yhtään mitään, eikä sillä ole muutenkaan aihetta ylpeillä. Tarvitset paljon muita avuja saadaksesi älykkyytesi kanavoitua järkevällä tavalla, eikö niin?
kuitenkaan kykenemättä saamaan mitään todellista aikaan elämässään?
Mitä todellista ? - luet vaan kunnolla
kysymys. kirjoitti:
kuitenkaan kykenemättä saamaan mitään todellista aikaan elämässään?
Mitä todellista ?uudestaan. Ne ovat omasta mielestäni todellisia asioita, eivät ehkä sinun.
- lukihan.
luet vaan kunnolla kirjoitti:
uudestaan. Ne ovat omasta mielestäni todellisia asioita, eivät ehkä sinun.
ne siinä, mutta tuli vähän ristiriitainen fiilis.
Kysytään sitten toisin. Saiko einstein mielestäsi mitään aikaan, vaikka "siviili" asiat olivat juuri kuvailemallasi tolalla (?) - vähän maailmassa .
lukihan. kirjoitti:
ne siinä, mutta tuli vähän ristiriitainen fiilis.
Kysytään sitten toisin. Saiko einstein mielestäsi mitään aikaan, vaikka "siviili" asiat olivat juuri kuvailemallasi tolalla (?)Mitä maailmasta tulisikaan, jos kaikki mensan tason ylittävät kuvittelisivat samalla tasolle yltävänsä tulevaisuudessa?
- vihdoinkin.
vähän maailmassa . kirjoitti:
Mitä maailmasta tulisikaan, jos kaikki mensan tason ylittävät kuvittelisivat samalla tasolle yltävänsä tulevaisuudessa?
kertoa sitten ne tasot.
Minä en tiedä mistä tasoista ja elämän totuuksista puhut. - ne itse.
vihdoinkin. kirjoitti:
kertoa sitten ne tasot.
Minä en tiedä mistä tasoista ja elämän totuuksista puhut.Kaikkia vastauksia ei voi antaa valmiina paketteina.
- kysyin.
ne itse. kirjoitti:
Kaikkia vastauksia ei voi antaa valmiina paketteina.
sinun mielipidettäsi. Se on tuskin yleinen totuus.
omaava ihminen on kirjoitti:
rajoittuneen kapea-alainen omassa älyllisyydessään. Onhan sitä nähnyt sattuneista syistä ympärillään. Mitä ihminen tekee mielestäsi esim. älykkyydellä joka hipoo loogis-matemaattisesti nerouden rajoja, kuitenkaan kykenemättä saamaan mitään todellista aikaan elämässään? Ei kunnon ammattia, sosiaaliset suhteet retuperällä, jne. Pelkällä älyllä et siis vielä tee yhtään mitään, eikä sillä ole muutenkaan aihetta ylpeillä. Tarvitset paljon muita avuja saadaksesi älykkyytesi kanavoitua järkevällä tavalla, eikö niin?
tahdosta. Kaikki eivät halua samoja asioita. Ihminen ymmärtää, mitä tahtoo.
Yliälykäs ja lisäksi erittäin lahjakas, sekä taitava. Omaan myös nokkeluutta, sekä taattua ärsyttävyyttä, jonka johdosta minua olisikiin syytä alkaa häätää palstalta.
Huom. PUSKAT: olen huomattavasti fiksumpi kuin yksikään teistä ja tämän täytyy ärsyttää teitä suorastaan rajattomasti. Nyt kiireesti laatimaan persoonaani kohdistuvia hyökkäyksiä, joita odotan täällä innolla ja mielenkiinnolla...on halvat huvit ja huoleton elämä. Olen kateellinen.
- Jazuli
...=o)..niin...
eikä edes kiinnosta tietää. Ei myöskään muista ihmisistä kiinnosta tietää, ainakaan ensimmäisenä. Muuten kyllä ihmiset kiinnostavat, kokonaisuutena.
- n....
Ja on raskasta seurata tämän maailman tyhmyyttä. Viisautta on murusina jossain, mutta harvemmilla ihmisillä.
- hmph?
Mulla ainakaan ei ole mitään erityistä tarvetta esiintyä älykkäänä, enkä pohdi koko asiaa muulloin kuin ehkä silloin, jos olen omasta mielestäni munannut jossakin asiassa tai jos saan kehuja älykkyydestä joltakulta muulta. Siinä mielessä kyllä kaiketi olen jokseenkin ajatteleva, että inhoan "joko tai"- ajattelua, enkä koskaan esittäisi esimerkiksi tuontyyppistä kysymystä kuin sinä, ketjun aloittaja. En edes vitsillä. ( Sinä kylläkin varmasti pidät itseäsi älykkäänä, eikö niin, arvon "niinnittely"- aloitusten suoltaja?)
Mulla on kenties ja ehkä tiettyjä määreitä, jotka kai verraten yleisestikin liitetään "älykkyyteen" sitä käsitetasolla ajatellen ja samatenkin sain nuoresta pitäen kuulla olevani lahjakas tai älykäs, tai ehkä useimmiten syvällinen, mutta jotenkin musta on kauhean narsistista keskittyä pohtimaan esimerkiksi jotakin älykkyyden käsitettä ja mässäilemään sillä. Kaikki oikeasti tuntemani hyvin älykkäät ihmiset ovat sellaisia, ettei heitä voisi oman älykkyytensä korostaminen tai sillä märehtiminen vähempää kiinnostaa. Ehkäpä kuitenkin arvotan heitä eli heitä edellä mainittuja vähän subjektiivisestikin - vaikka ovathan kyseiset kaikki ulkoistakin vahvaa tunnustusta älystään saaneet.
Saattaa ja onhan älykkäiden joukossa eittämättä toki sitten varmaan narsistejakin, mutta sellaiset ovat sitten monasti sen sortin pellejä, että heistä monasti voidaan kuitenkin todeta sellaistakin, että hupsista heijaa muiden siivellä ja lähinnä sosiaalisella manipulointikyvyillä sitä on edetty, vaikkei sitä kukaan kyseisille pokkuroitsijoille itselleen sano...Mitään aitoa syvyyttä ei sellaisissa ole, eikä heistä loppujen lopuksi pidä kukaan. Ystävienkin listaus lienisi sellaisille vaikeaa, kun kuitenkin kaikki tutut ihmiset ovat loppupeleissä vain tuttavia, jotka ovat olleet puhelimen listassa vain siksi, että heiltä "saa" jotakin.
Ainakin se lienisi kohtuullisen suuruudenhullua, jos joku kuvittelisi pelkän esimerkiksi älykkyystestaukseen perustuvan "älykkyytensä" tekevän hänestä ylivertaisen tulkitsijana. Suurinpiirtein asia nimittäin lienee niin, että jos ihmisellä kopassa sen verran leikkaa, että elämänsä kykenee käsittämään, on se varmastikin - ainakin jos arvottamaan ihmisten arvoa älyn perusteella lähdettäisiin ja mitä ainakin itse vierastan, ihan riittävästi jotta ihmistä voidaan kutsua "älykkääksi".
Poikkeava äly sitten... Se ilmenee mielestäni soveltamisessa ja uudenlaisissa ratkaisuissa tms. sellaisissa elämään liittyvissä suorituksissa, joihin yhdeksän kymmenestä ihmisestä ei pystyisi ja jotka tuottavat jotakin etua ja hyötyä yksilön oman navankin ulkopuolelle.
Voisitko muuten arvon niinnittelijä joskus vastata minullekin, ettei tässä tarvitse alkaa ajatella, että sinulla on jotakin juuri minua vastaan? Vähän tylsää kirjoittaa näihin niinnittely-aloituksiin, kun ei yleensä ikinä saa mitään vastausta...Tänkin kirjoitin ihan testillä, että katson vastaatko vaiko et.- mitä.
jäi käteen oli toi alemmuuden tunne.
se on huono juttu.
ps. en ole aloittaja. - niin?
esitin kysymyksen ja sain siihen vastauksia. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse...
- eikö.
niin? kirjoitti:
esitin kysymyksen ja sain siihen vastauksia. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse...
ole ?
loukkauksena, mutta minusta tuntuu, että puhut tässä itsestäsi:
"Saattaa ja onhan älykkäiden joukossa eittämättä toki sitten varmaan narsistejakin, mutta sellaiset ovat sitten monasti sen sortin pellejä, että heistä monasti voidaan kuitenkin todeta sellaistakin, että hupsista heijaa muiden siivellä ja lähinnä sosiaalisella manipulointikyvyillä sitä on edetty, vaikkei sitä kukaan kyseisille pokkuroitsijoille itselleen sano...Mitään aitoa syvyyttä ei sellaisissa ole, eikä heistä loppujen lopuksi pidä kukaan. Ystävienkin listaus lienisi sellaisille vaikeaa, kun kuitenkin kaikki tutut ihmiset ovat loppupeleissä vain tuttavia, jotka ovat olleet puhelimen listassa vain siksi, että heiltä "saa" jotakin."
Lisäksi ainakin talvella korostit älykkyyttäsi lähinnä häiritsevällä tavalla...
-
"Poikkeava äly sitten... Se ilmenee mielestäni soveltamisessa ja uudenlaisissa ratkaisuissa tms. sellaisissa elämään liittyvissä suorituksissa, joihin yhdeksän kymmenestä ihmisestä ei pystyisi ja jotka tuottavat jotakin etua ja hyötyä yksilön oman navankin ulkopuolelle."
Pitäisikö älyn sitten näkyä jonainen erityisenä suorituksena, tai jonkin asian luomisena?
Mitä tarkoitat "edun tuottamisella"? Materiaalisen edun tuottaminen, kuten itsekin aiemmin viittasit, on duunarimaista ajattelua.- hmph?
mitä. kirjoitti:
jäi käteen oli toi alemmuuden tunne.
se on huono juttu.
ps. en ole aloittaja.Onko kenties vaikeuksia käsittää, että joku ihminen voi olla luonteeltaan sikäli vaatimaton, että kokee useimmiten ja yksinkertaisesti vain kiusalliseksikin kyselyt älykkyydestä ja tuontyyppisen aihepiirin - etenkin tämän kaltaisella palstalla? Täähän on sellainen palsta, että ei kai kukaan nyt erityisesti (?) tällaisella pyri osoittamaan älykkyyttään? "Älykkyydellekin" ja sen pohtimiselle kun käsittääkseni on tällä foorumilla vielä erillinenkin palsta ( että sekin asia vielä!)...
Kysymys on lisäksi siitä, että minä olen oikeasti tuntenut monia ( ei vain omasta melestäni) hyvin älykkäitä - suuresti inhimilliseltä käsitykseltään arvostamiani ihmisiä ja tossa vastatessani mietin lähinnä sitä, että kuinka suunnattoman vaivautuneeksi varmastikin suuri osa esimerkiksi heistäkin kokisi itsensä, lukiessaan vaikka tälläkin palstalla satunnaisesti esiintyvää älyllä pätemistäkin - johon mielestäni sortuvat joskus erityisesti jotkut palstan akateemisiksi ymmärtämistäni.
Siis kun kuka tahansahan pystyy erottumaan tällaisella palstalla esimerkiksi "älykkyydellään"!:D Eihän siihen ainakaan noiden kaikkien palstan sonta-aloitusten seassa tarvita juuri mitään muuta, kuin suurinpiirtein vähän keskimääräistä parempaa kielen hallintaa ja jos vielä tarpeeksi röyhkeä ja koominen ihminen on kyseessä, niin sitten ehkäpä vielä joidenkin omien erityislahjakkuuksiensa(?) tai vaikkapa Mensa-tulostensa(?) korostamista... Itse kuitenkin määritän kirjoittajan älykkyyttä - jos sitä ylipäätään edes määritän - tällaisella palstalla lähinnä kirjoittajan inhimillisyyden ja vilpittömän vuorovaikutushalun perusteella. Ja sitä ei mielestäni ole ainakaan esimerkiksi sellainen, että vaikkapa ( esimerkiksi) jotkut toisensa paremmin tuntevat käyttävät älyllisessä mielessä aivan liian "helppoa" ja noloa keinoa pätemisessään ja itsensä esille nostamisessaan, eli esimerkiksi keskinäiseen joukkovoimaansa tukeutumistaan niitä kohtaan, joille haluavat osoittaa "kaapin paikkaa"...*reps* Tiedän, että tuonlaista tapahtuu, koskei itselläni ole rekisteröityä nimimerkkiä ja mua on usein pilkattu ja sorsittu kimpassa juuri joidenkin - ilmeisesti toisiaan palstan ulkopuolellakin tuntevien - rekisteröityneiden toimesta...
Varmaan ja ehkäpä(?) sinullekin saattaisi olla erikoista ajatella asiaa esimerkiksi siltä kantilta, että jotakuta esimerkiksi *aidosti* hävettää vaikkapa sellainen, jos joku kirjoittaja korostaa Mensa-tuloksiaan TÄLLAISELLA viihdepalstalla ( tai että ylipäätään korostaa...). Katsos kun minä tiedän, että miten sivistyneet ihmiset toimivat ja että miten valtavan suuri & tavallaan raskauttava tiedon taakka tulee ihmiselle tiedon lisääntymisenkin myötä (enkä nyt puhu erityisesti ts. mitenkään ainakaan & ainoastaan vain itsestäni)...Sellainen tekee useimmat ihmisistä lähinnä nöyriksi. Mielestäni amatöörit älyllisen ymmärryksensä tiellä taasen ovat sitten niitä, joille käsitys esimerkiksi älykkyydestä on kovin yksiselitteistä. Ja se ainakin näkyy, aina...Se henkisyyden amatööriys ja amatööriys henkisyydessä nimittäin.
Mulla ainakaan ei ole mitään syytä tuntea alemmuuskompleksia yhtään ketään keskustelupalstakirjoittajaa kohtaan - ei jos vaikka kuinka toivoisit asian olevan siten. Ja eipä sillä: en tunne ylemmyyttäkään, paitsi jos saan kritiikkiä joka pakottaa siihen. - hmph?
niin? kirjoitti:
Ahaa, jaa? Minun vastaukseeni et kuitenkaan kommentoinut mitään. Eikö vastaukseni kiinnostanut sinua asiaasi liittyvän pohdinnan kannalta?
- vaan.
hmph? kirjoitti:
Onko kenties vaikeuksia käsittää, että joku ihminen voi olla luonteeltaan sikäli vaatimaton, että kokee useimmiten ja yksinkertaisesti vain kiusalliseksikin kyselyt älykkyydestä ja tuontyyppisen aihepiirin - etenkin tämän kaltaisella palstalla? Täähän on sellainen palsta, että ei kai kukaan nyt erityisesti (?) tällaisella pyri osoittamaan älykkyyttään? "Älykkyydellekin" ja sen pohtimiselle kun käsittääkseni on tällä foorumilla vielä erillinenkin palsta ( että sekin asia vielä!)...
Kysymys on lisäksi siitä, että minä olen oikeasti tuntenut monia ( ei vain omasta melestäni) hyvin älykkäitä - suuresti inhimilliseltä käsitykseltään arvostamiani ihmisiä ja tossa vastatessani mietin lähinnä sitä, että kuinka suunnattoman vaivautuneeksi varmastikin suuri osa esimerkiksi heistäkin kokisi itsensä, lukiessaan vaikka tälläkin palstalla satunnaisesti esiintyvää älyllä pätemistäkin - johon mielestäni sortuvat joskus erityisesti jotkut palstan akateemisiksi ymmärtämistäni.
Siis kun kuka tahansahan pystyy erottumaan tällaisella palstalla esimerkiksi "älykkyydellään"!:D Eihän siihen ainakaan noiden kaikkien palstan sonta-aloitusten seassa tarvita juuri mitään muuta, kuin suurinpiirtein vähän keskimääräistä parempaa kielen hallintaa ja jos vielä tarpeeksi röyhkeä ja koominen ihminen on kyseessä, niin sitten ehkäpä vielä joidenkin omien erityislahjakkuuksiensa(?) tai vaikkapa Mensa-tulostensa(?) korostamista... Itse kuitenkin määritän kirjoittajan älykkyyttä - jos sitä ylipäätään edes määritän - tällaisella palstalla lähinnä kirjoittajan inhimillisyyden ja vilpittömän vuorovaikutushalun perusteella. Ja sitä ei mielestäni ole ainakaan esimerkiksi sellainen, että vaikkapa ( esimerkiksi) jotkut toisensa paremmin tuntevat käyttävät älyllisessä mielessä aivan liian "helppoa" ja noloa keinoa pätemisessään ja itsensä esille nostamisessaan, eli esimerkiksi keskinäiseen joukkovoimaansa tukeutumistaan niitä kohtaan, joille haluavat osoittaa "kaapin paikkaa"...*reps* Tiedän, että tuonlaista tapahtuu, koskei itselläni ole rekisteröityä nimimerkkiä ja mua on usein pilkattu ja sorsittu kimpassa juuri joidenkin - ilmeisesti toisiaan palstan ulkopuolellakin tuntevien - rekisteröityneiden toimesta...
Varmaan ja ehkäpä(?) sinullekin saattaisi olla erikoista ajatella asiaa esimerkiksi siltä kantilta, että jotakuta esimerkiksi *aidosti* hävettää vaikkapa sellainen, jos joku kirjoittaja korostaa Mensa-tuloksiaan TÄLLAISELLA viihdepalstalla ( tai että ylipäätään korostaa...). Katsos kun minä tiedän, että miten sivistyneet ihmiset toimivat ja että miten valtavan suuri & tavallaan raskauttava tiedon taakka tulee ihmiselle tiedon lisääntymisenkin myötä (enkä nyt puhu erityisesti ts. mitenkään ainakaan & ainoastaan vain itsestäni)...Sellainen tekee useimmat ihmisistä lähinnä nöyriksi. Mielestäni amatöörit älyllisen ymmärryksensä tiellä taasen ovat sitten niitä, joille käsitys esimerkiksi älykkyydestä on kovin yksiselitteistä. Ja se ainakin näkyy, aina...Se henkisyyden amatööriys ja amatööriys henkisyydessä nimittäin.
Mulla ainakaan ei ole mitään syytä tuntea alemmuuskompleksia yhtään ketään keskustelupalstakirjoittajaa kohtaan - ei jos vaikka kuinka toivoisit asian olevan siten. Ja eipä sillä: en tunne ylemmyyttäkään, paitsi jos saan kritiikkiä joka pakottaa siihen.tässä pohdin, että mistä sä niitä älykkäitä löydätkin. (?)
- hmph?
dazu kirjoitti:
loukkauksena, mutta minusta tuntuu, että puhut tässä itsestäsi:
"Saattaa ja onhan älykkäiden joukossa eittämättä toki sitten varmaan narsistejakin, mutta sellaiset ovat sitten monasti sen sortin pellejä, että heistä monasti voidaan kuitenkin todeta sellaistakin, että hupsista heijaa muiden siivellä ja lähinnä sosiaalisella manipulointikyvyillä sitä on edetty, vaikkei sitä kukaan kyseisille pokkuroitsijoille itselleen sano...Mitään aitoa syvyyttä ei sellaisissa ole, eikä heistä loppujen lopuksi pidä kukaan. Ystävienkin listaus lienisi sellaisille vaikeaa, kun kuitenkin kaikki tutut ihmiset ovat loppupeleissä vain tuttavia, jotka ovat olleet puhelimen listassa vain siksi, että heiltä "saa" jotakin."
Lisäksi ainakin talvella korostit älykkyyttäsi lähinnä häiritsevällä tavalla...
-
"Poikkeava äly sitten... Se ilmenee mielestäni soveltamisessa ja uudenlaisissa ratkaisuissa tms. sellaisissa elämään liittyvissä suorituksissa, joihin yhdeksän kymmenestä ihmisestä ei pystyisi ja jotka tuottavat jotakin etua ja hyötyä yksilön oman navankin ulkopuolelle."
Pitäisikö älyn sitten näkyä jonainen erityisenä suorituksena, tai jonkin asian luomisena?
Mitä tarkoitat "edun tuottamisella"? Materiaalisen edun tuottaminen, kuten itsekin aiemmin viittasit, on duunarimaista ajattelua.Minä olen dazu rekisteröitymätön kirjoittaja. Et voi tietää, miten minä älyäni korostan tai olen korostamatta. Minulla EI OLE rekisteröityä nimimerkkiä, eikä ole koskaan ollut.
Älä ylennä itseäsi, ettei tässä tarvitse alkaa arvuutella sinun tuntemattoman motiiveja. En todellakaan jaksaisi tai haluaisi tehdä sitä, saatika jatkuvasti vääntää joistakin kirjoittamani asian kannalta epärelevanteista asioista. Sitä paitsi olen jo hieman juhannusfiilingeissäkin: tulee kivat noin kolmenkymmenen ihmisen kekkerit, joita olen tavallaan ihan odottanutkin.:) Toivottavasti sinullakin on mukavia juhannussuunnitelmia(?).
"Äly" on käsite, joka määritetään yksilöllisesti. - vielä.
hmph? kirjoitti:
Onko kenties vaikeuksia käsittää, että joku ihminen voi olla luonteeltaan sikäli vaatimaton, että kokee useimmiten ja yksinkertaisesti vain kiusalliseksikin kyselyt älykkyydestä ja tuontyyppisen aihepiirin - etenkin tämän kaltaisella palstalla? Täähän on sellainen palsta, että ei kai kukaan nyt erityisesti (?) tällaisella pyri osoittamaan älykkyyttään? "Älykkyydellekin" ja sen pohtimiselle kun käsittääkseni on tällä foorumilla vielä erillinenkin palsta ( että sekin asia vielä!)...
Mulla ainakaan ei ole mitään syytä tuntea alemmuuskompleksia yhtään ketään keskustelupalstakirjoittajaa kohtaan - ei jos vaikka kuinka toivoisit asian olevan siten. Ja eipä sillä: en tunne ylemmyyttäkään, paitsi jos saan kritiikkiä joka pakottaa siihen.mulla ei oo koskaan ollu näin hauskaa. Oot kyllä hauskin tyyppi never ever.
- hmph?
vielä. kirjoitti:
mulla ei oo koskaan ollu näin hauskaa. Oot kyllä hauskin tyyppi never ever.
Perustuuko huumorikäsityksesi ilkeydelle tai vihamieliselle luikurille? Voitko tarkentaa, että mikä juuri mun mielipiteen ilmaisussani sinua erityisesti huvittaa? Anna edes jotakin vinkkiä!
- ollenkaan..
hmph? kirjoitti:
Perustuuko huumorikäsityksesi ilkeydelle tai vihamieliselle luikurille? Voitko tarkentaa, että mikä juuri mun mielipiteen ilmaisussani sinua erityisesti huvittaa? Anna edes jotakin vinkkiä!
millekkään ilkeydelle.
Sä vaan oot loistava. - äs.
ollenkaan.. kirjoitti:
millekkään ilkeydelle.
Sä vaan oot loistava.älä luule silti väärin.
Olet vain joskus hyvä ;) hmph? kirjoitti:
Minä olen dazu rekisteröitymätön kirjoittaja. Et voi tietää, miten minä älyäni korostan tai olen korostamatta. Minulla EI OLE rekisteröityä nimimerkkiä, eikä ole koskaan ollut.
Älä ylennä itseäsi, ettei tässä tarvitse alkaa arvuutella sinun tuntemattoman motiiveja. En todellakaan jaksaisi tai haluaisi tehdä sitä, saatika jatkuvasti vääntää joistakin kirjoittamani asian kannalta epärelevanteista asioista. Sitä paitsi olen jo hieman juhannusfiilingeissäkin: tulee kivat noin kolmenkymmenen ihmisen kekkerit, joita olen tavallaan ihan odottanutkin.:) Toivottavasti sinullakin on mukavia juhannussuunnitelmia(?).
"Äly" on käsite, joka määritetään yksilöllisesti.juurikaan tarvitse arvuutella, arvon palstakaverini... kyllä mä niistä asioista voin kertoa ihan itsekin. Motiivini ovat kaikille avoimet tutkittaviksi, myös itselleni.
ps. peruuta kekkerit, juhlimme kaksin ja harrastamme kiihkeää seksiä juhannusyönä. =)- hmph?
dazu kirjoitti:
juurikaan tarvitse arvuutella, arvon palstakaverini... kyllä mä niistä asioista voin kertoa ihan itsekin. Motiivini ovat kaikille avoimet tutkittaviksi, myös itselleni.
ps. peruuta kekkerit, juhlimme kaksin ja harrastamme kiihkeää seksiä juhannusyönä. =)Kiitos vain tarjouksesta, mutta kyllä minä vietän juhannukseni ystävieni kanssa.:)
hmph? kirjoitti:
Kiitos vain tarjouksesta, mutta kyllä minä vietän juhannukseni ystävieni kanssa.:)
tehdä samoin, eli viettää juhannusta ystäviesi kanssa. :)
- hmph?
dazu kirjoitti:
tehdä samoin, eli viettää juhannusta ystäviesi kanssa. :)
Sori dazu, mutta nyt on niin, että ei tuo ihan onnaa...
- k32v
me.
äö on hunttiviiskaks (152), eli raketttitieteilijän luokkaa. Mut mul ei oo tapana korostaa mun erityisen korkeaa älykkyyttä, koska mä olen sellaista jalat maassa tyyppiä oleva kaveri.
- k32v
eiks siinä pitäny olla muutamii desimaalei päälle ton?
k32v kirjoitti:
eiks siinä pitäny olla muutamii desimaalei päälle ton?
nolla pilkku seitsemäntoista, mutta vaatimattomana ja jalat maassa tyyppiä olevana kaverina mä en viittinyt mainostaa sitä.
Sama tilinumero, ku aina ennenki?- k32v
Einsten1 kirjoitti:
nolla pilkku seitsemäntoista, mutta vaatimattomana ja jalat maassa tyyppiä olevana kaverina mä en viittinyt mainostaa sitä.
Sama tilinumero, ku aina ennenki?sinne vaa.
- yksinkertaisesti
Kuinka älykäs pitää olla jotta olisi älykäs?
Parin nettitestin mukaan josta on "diplomi":
-147 (keskihajonnalla 24)
-126 (keskihajonnalla 16)
Tosin olenhan minä kuningaskin (aatelinen) kotonani. - Serpico
Rubikin kuutio ratkaisematta. Siitä tuli jännän näköisiä palasia kun paiskasin seinään.
älykäs että mä selviin elämästä ja saan hyvää oloa ympärilleni sekä itselleni :)
Aforismi:
"Se mitä maailma tarvitsee, on enemmän nöyriä neroja. Meitä on enää niin vähän." (Oscar Levant)
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725