"Pahkasikamainen" aloitus

Eräät tahot voisivat tehdä tiettäväksi ne asiat joita pitävät pyhinä, niin minä lupaan tehdä niistä pilkkaa ihan säälittä.

27

167

Äänestä

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloita tuosta

• Naurettava kapine, jossa on aina sekä kantajansa että usein myös muiden osapuolten mielestä jotakin vikaa. Lisäksi evoluution juonena ulokkeesta on kadonnut monilla lajeilla tavattava luu, joka poistaisi tiettyjä erityisongelmia.
        Yleensäkin koko sijoituspaikkakin on epäonnistunut ja esim. mustekalojen järjestelmä on ergonomisesti huomattavasti tehokkaampi.

Tosin useimmissa omistajissa on vielä suurempia vikoja kuin ko. ulokkeissa.

• Ja henkilöön käyvä lisäpilkka:

Eikö sinulla ole koskaan mitään muuta mielessä ;)

• buddy-love kirjoitti:

Ja henkilöön käyvä lisäpilkka:

Eikö sinulla ole koskaan mitään muuta mielessä ;)

jormat kyrvät mulkut tatit nahkahuilut

• . . .

sillä voit jatkaa

• Erolapsetko.

Kummalinen ajatus.

No hyvä: erolapsilla on alkujärkytyksestään toivuttuaan ilmiömäinen kyky hyödyntää asian hyvät puolet. Aina jompi kumpi on muka luvannut jotain ja näin ovat molemmat vanhemmat ihan pihalla siitä missä mennään.
        Tehokkaimmillaan lapset kykenevät usuttamaan vanhemmat varustelukilpaan, jossa pienimmätkin vihjeet tarvittavista jutuista hankitaan heti ja viivyttelemättä.

Vai kaivataanko tässä jotakin muuta näkökantaa aiheeseen.

• . . .
        buddy-love kirjoitti:

Erolapsetko.

Kummalinen ajatus.

No hyvä: erolapsilla on alkujärkytyksestään toivuttuaan ilmiömäinen kyky hyödyntää asian hyvät puolet. Aina jompi kumpi on muka luvannut jotain ja näin ovat molemmat vanhemmat ihan pihalla siitä missä mennään.
        Tehokkaimmillaan lapset kykenevät usuttamaan vanhemmat varustelukilpaan, jossa pienimmätkin vihjeet tarvittavista jutuista hankitaan heti ja viivyttelemättä.

Vai kaivataanko tässä jotakin muuta näkökantaa aiheeseen.

mutta jos hoidetaan se säälimätön pilkka tämän aloituksen alla ja jätetään sitten aihe.

tähän asti samaa mieltä.

• . . . kirjoitti:

mutta jos hoidetaan se säälimätön pilkka tämän aloituksen alla ja jätetään sitten aihe.

tähän asti samaa mieltä.

Se pilkattava löydy avioerolapsen lapsuudesta, vaan siitä kun kyseinen henkilö siirtyy omaan parisuhteeseen ja aloittaa vastaavan manipuloinnin kumppaninsa suuntaan.

Tässä on älykkyysjuttu myös mukana ja tyhmemmät eivät tajua lopettaa.

Joko on säälimätöntä pilkkaa.

• . . .
        buddy-love kirjoitti:

Se pilkattava löydy avioerolapsen lapsuudesta, vaan siitä kun kyseinen henkilö siirtyy omaan parisuhteeseen ja aloittaa vastaavan manipuloinnin kumppaninsa suuntaan.

Tässä on älykkyysjuttu myös mukana ja tyhmemmät eivät tajua lopettaa.

Joko on säälimätöntä pilkkaa.

pilkan pitää kohdistua lapseen. minun lapseeni että olis riittävän säälimätöntä minua kohtaan

• TheOne.

TÄYS MULKEROKO?????

• . . . kirjoitti:

pilkan pitää kohdistua lapseen. minun lapseeni että olis riittävän säälimätöntä minua kohtaan

Enää lisää säälimättömyyttä jos joku vaatii pilkkaamaan omaa lastaan.

• TheOne. kirjoitti:

TÄYS MULKEROKO?????

Kopiot ovat aina tylsiä.

• . . .
        buddy-love kirjoitti:

Enää lisää säälimättömyyttä jos joku vaatii pilkkaamaan omaa lastaan.

"Eräät tahot voisivat tehdä tiettäväksi ne asiat joita pitävät pyhinä, niin minä lupaan tehdä niistä pilkkaa ihan säälittä."

-minun lapseni on minulle tärkeintä maailmassa mutta hyvä huomata että edes sinä et pysty pilkkaamaan häntä. onko ihmisillä vielä empatiaa ? onko?

• . . . kirjoitti:

"Eräät tahot voisivat tehdä tiettäväksi ne asiat joita pitävät pyhinä, niin minä lupaan tehdä niistä pilkkaa ihan säälittä."

-minun lapseni on minulle tärkeintä maailmassa mutta hyvä huomata että edes sinä et pysty pilkkaamaan häntä. onko ihmisillä vielä empatiaa ? onko?

Empatia pitää nykyään piilottaa visusti.

• . . .
        buddy-love kirjoitti:

Empatia pitää nykyään piilottaa visusti.

komppaan ;)

• Mähönen,

pidän sua 'pyhänä',ala pilkkaamaan mun pyhyyttä!

• Täysin totta ja pilkkaan sinua siksi että valitsit sen oman mielipiteesi vastaisena.

• Mähönen.
        buddy-love kirjoitti:

Täysin totta ja pilkkaan sinua siksi että valitsit sen oman mielipiteesi vastaisena.

osaa.Pilkka piti osua pyhään kohteeseen,oli totta tai ei!

• Mähönen. kirjoitti:

osaa.Pilkka piti osua pyhään kohteeseen,oli totta tai ei!

Mutta enkö minä pilkaa itseäni jatkuvasti (vai pitääkö sinua pilkata siitä ettet sitä huomaa).

• Mähönen.
        buddy-love kirjoitti:

Mutta enkö minä pilkaa itseäni jatkuvasti (vai pitääkö sinua pilkata siitä ettet sitä huomaa).

tarpeeksi,anna mennä nyt vain!

• Mähönen. kirjoitti:

tarpeeksi,anna mennä nyt vain!

Omaa ymmärryskykyäsi on jo syytä alkaa pilkata.

Laaja lukeneisuuteni ja yleinen elitistisyyteni vaatii lukijoilta omaa alleviivauskykyä ja toivon ettei kaikkea tarvitse selittää ihan alusta alkaen.

• Mähönen.
        buddy-love kirjoitti:

Omaa ymmärryskykyäsi on jo syytä alkaa pilkata.

Laaja lukeneisuuteni ja yleinen elitistisyyteni vaatii lukijoilta omaa alleviivauskykyä ja toivon ettei kaikkea tarvitse selittää ihan alusta alkaen.

pahvi!

• Mähönen. kirjoitti:

pahvi!

Tämä verbaalisesti yksinkertaistettu pilkka onnistuukin paremmin muiden hoitamana.

• siitos.

pilkata teennäisiä moralisteja kuten minua. Kiitos.

• Sillä sinä olet niin teennäinen teennäinen, ettet ole sitä oikeasti lainkaan.

Jeesuksen pelastamiseksi sinunkin olisi kuitenkin syytä tehdä parannus.

• minä.
        buddy-love kirjoitti:

Sillä sinä olet niin teennäinen teennäinen, ettet ole sitä oikeasti lainkaan.

Jeesuksen pelastamiseksi sinunkin olisi kuitenkin syytä tehdä parannus.

eräänä päivänä olin sellainen!! Tai ainakin mietin että olinko.

Ala siis pilkata.

• minä. kirjoitti:

eräänä päivänä olin sellainen!! Tai ainakin mietin että olinko.

Ala siis pilkata.

Selvää että jos on syytä miettiä onko vai ei, niin se on erittäin pilkanarvoista.

Se on sellainen wannabe-ilmiö, johon yrität ottaa osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1283
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1057
    3. 64
      877
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      871
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      420
      725
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      639
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      72
      598
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      77
      584
    9. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      582
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      452
      575
    Aihe