Puhutteko miehet koskaan naisistanne

kavereillenne?

Eli tietääkö kaverinne kaikki naisestanne samalla tavoin, kun esimerkiksi useimpien naisten kaverit tietää miestensä intiimimmätkin asiat?

28

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää vai?

Minkä vitun takia?

• intiimit asiat kuuluu minulle ja naiselleni

• En ole ikinä kertonut naisystävilleni miesystävistäni mitään intiimiä. Ok, jotkut naisystävät kyllä kertovat mulle omista miehistään, mutta silti. Ei mene aina noin.

• suomen naissukupuolta

kuitenkaan ;). Naisena kuitenkin tiedä, että piireistä riippumatta näin enimmältä osaltaan on.

• ja tuntuu monella naisella olevan pelkona et jutteleekohan äijät yhtä yksityiskohtaisesti sänky asiat kuin he

• pätee.
        suomen naissukupuolta kirjoitti:

kuitenkaan ;). Naisena kuitenkin tiedä, että piireistä riippumatta näin enimmältä osaltaan on.

sama mitä on tullut naisillekin toitotettua.

Itsehän on puolisonsa valinnut. No. Ei kait hyviä kaikille riitä.

• monte24 kirjoitti:

ja tuntuu monella naisella olevan pelkona et jutteleekohan äijät yhtä yksityiskohtaisesti sänky asiat kuin he

mitä lyhyempi "juttu", sitä intiimimpiä paljastuksia. Yleensä pitkistä parisuhteista ei sentään ihmeempiä paljastuksia tehdä.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

mitä lyhyempi "juttu", sitä intiimimpiä paljastuksia. Yleensä pitkistä parisuhteista ei sentään ihmeempiä paljastuksia tehdä.

eli vaikka miehestä tulis pitkäaikanen poikaystävä intiimit asiat ollaan jo paljastettu.

• monte24 kirjoitti:

eli vaikka miehestä tulis pitkäaikanen poikaystävä intiimit asiat ollaan jo paljastettu.

ne paljastukset jotka olen kuullut, ovat olleet sellaisista jutuista, jotka ovat jääneet lyhyiksi. Vaikka paljastukset olisivat olleet myönteisiäkin;)

Siis luulen, että jos joku ihminen tuntuu tarpeeksi tärkeältä, siitä ei tee mieli kertoa intiimejä asioita kellekään. Ne haluaa pitää itsellään. Näin itse ainakin koen.

• dayum
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

ne paljastukset jotka olen kuullut, ovat olleet sellaisista jutuista, jotka ovat jääneet lyhyiksi. Vaikka paljastukset olisivat olleet myönteisiäkin;)

Siis luulen, että jos joku ihminen tuntuu tarpeeksi tärkeältä, siitä ei tee mieli kertoa intiimejä asioita kellekään. Ne haluaa pitää itsellään. Näin itse ainakin koen.

Hmph.

• teitä ämmiä...

Miten vitussa kehtaatte puhua miehen yksityisiä, intiimejä asioita muille miehen selän takana? Perkeleen perkele. Puukkoa pilluun tuollaisille juoruämmille. Saatana.

• Väkivallaton.

Olisikohan naiset solidaarisempia ja kollektiivisempia? Syynä miestensä intiimiasioiden juoruiluun?

• yksi nainen

Naisena en kerro intiimiasioita. Tai muustakaan.

Mutta tuntuu vähän kurjalle kun tiedän että seläntakanani varmaankin voidaan puhua seksiasioita ja minkälainen olen. No ei voi mitään, he itse päättävät puheenaiheensa.

• häpeäsi

ollenkaan. Miehestäsi/miehistäsihän se vain kertoo, miten pässejä ovat.

• se kotkotus.

• Nainen olen

ja en tosiaankaan kerro miehen ja mun välisiä asioita kavereilleni, eikä mun kaveritkaan kerro miehiensä intiimejä asioita muille.

Meillä on muutakin puhuttavaa kuin äijät

• En minä yleensä paljoa mainosta naisasioitani kenellekään, eikä minun nähdäkseni jotkut muutkaan sitä tee. Sitten on taas joitain miehiä, jotka lavertelevat suunnilleen senkin, mitä sängyssä on kulloinkin tapahtunut.

• sulla.

ole mitä laverrella ;)

• sulla. kirjoitti:

ole mitä laverrella ;)

Oliko tuolla tarkoitus tiedustella naisasioitani, provosoimalla mut kertomaan asiasta, vaiko vähätellä/loukata summamutikassa naisia, joiden kanssa olen ollut tekemisissä? ;);)

• ..
        sulla. kirjoitti:

ole mitä laverrella ;)

paksut pokset:)

• sanoon
        .. kirjoitti:

sen nopeesti.

• .. kirjoitti:

niitä vasten voi hieroo...

• dayum

Luonteenpiirteistä ynnä sellaisista on tullut puhuttua, etenkin rassaavista jälkeenpäin tai kun tilanne on päällä, mutta naisen avuista, puutteista, anatomiasta tai mistään intiimistä en ole ikinä sanonut.

Ei tässä ny mittään akkoja sentäs olla...

• Eikä puhu kyllä naisenikaan mitään muuta musta kuin ihan jotain yleisluontoista...suurin osa naiseni kavereista ei edes tiedä nimeäni...mistään muusta puhumattakaan...

Olen teroittanut tämän seikan hyyyvin tarkasti naiselleni, että musta ja varsinkaan mun asioista EI puhuta kenellekkään!

Ja tietenkin itse toimin samoin hänen suhteensa...

• naisesi sinusta

on kertonut tai kertomatta jättänyt? Minusta jokainen voi oikeastaan ensisijaisesti puhua vain omasta puolestaan.

• naisesi sinusta kirjoitti:

on kertonut tai kertomatta jättänyt? Minusta jokainen voi oikeastaan ensisijaisesti puhua vain omasta puolestaan.

..tämän asian olen testannut aukottomasti! ;)

Älä kysy miten, koska en sitä kerro...

• Saunailloissa ja baareissa keskustellaan kunkin kuukautisvaivoista ja miten niistä on parhaiten selvitty. Vinkkivihko on jaossa tietämättömimmille jäsenille.
      ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5333
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      779
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      772
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      735
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    Aihe