BAKLOFEN MYLAN 10 MG

Monni77

BAKLOFEN MYLAN 10 MG ...onko kokemuksia tämän lääkkeen käytöstä?Itselläni aloitettiin ja olisin kiinnostunut kuulemaan jos muilla kokemusta, mihin määrätty ja jne?
Kaikki kokemus, tieto lääkkeestä tervetullutta.

8

13549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monni77

eikö tietoa/kokemusta??? kenelläkään?
      Kokemuksista alussa, jatkossa jne ja mihin käytätte, se kun on muuhunkin kun vain MS-tautiin oleva lääke...

• Tabboks

Baklofen Mylan on tarkoitettu myös Spastisuuden eli lihasjäykkyyden hoitoon. MS-taudissa saattaa ilmetä tälläisiä oireita.

• Kärsimykset

Minulla post.polio syndroma ja ei mitään hyötyä ! On eri diagnoosin lääke ! Lääkärien koekaniinina ollut jo puoli vuotta ! Lääketiede muka Suomessa huippulaatu. Ei ainakaan harvinaisissa sairauksissa. Jaksamista kaikille !

• Monetlääkkeet

Tärkeää on löytää sopiva lääkitys, siinä voi mennä aikas. Itselläni on trigelminus neuralgia, eikä sekään niin yleinen ole! Kärsivällisyyttä, tiedän kyllä että kovassa kivussa se on hankalaa :)

• Kärsimys
        Kärsimykset kirjoitti:

Minulla post.polio syndroma ja ei mitään hyötyä ! On eri diagnoosin lääke ! Lääkärien koekaniinina ollut jo puoli vuotta ! Lääketiede muka Suomessa huippulaatu. Ei ainakaan harvinaisissa sairauksissa. Jaksamista kaikille !

Minulla post.polio syndrooma, parkinson, epilepsia ja lihasrelaksantit. Auttaa vain hetken. Yli vuoden koekaniinina. Joka Yliopistollisessa sairaalassa harvinaisten sairauksien konsultoiva yksikkö !

• Anonyymi
        Kärsimykset kirjoitti:

ei puolivuotta ole mitään.
        Mua on käytetty koekaniinina jo vuodesta 2006 ja joskus tuntuu ettei oikeaa lääkitysta tai hoitoa löydy.

• 6+9

Baklofen sopii myös alkoholismin hoitoon, sitten kun selvillä vesillä. Vaikuttaa GABA(b)-reseptoreihin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Baclofen

It is primarily used to treat spasticity and is in the early research stages for use for the treatment of alcoholism. It is also used by compounding pharmacies in topical pain creams as a muscle relaxant.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe