mitsuL200-muovinen kojelauta,istuimet tuvan penkkejä,äänieristys ja jousitus surkea,kiihtyi vain kuski.
navara-meluisa;peltorit pitäis saada kaupan päälle,tehoja löytyi,aika hyvä
toyota-moottori surkee,alitehoinen,
ranger-jousitus paska;munuaiset irtos,meluisa
isuzu-paras jousitus,hiljaisin,automaatti pakettiautoversioon,
3,0 l moottori,tehoa löytyy,dieselpihi,
arvatkaas,minkä ostin...)
kevään koeajo tunnelmia
3
740
Vastaukset
- -L200-
Heräsit ja päästit kissan ulos... Ihan sama oikeastaan mulle,toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä.
- Joujou
kyllä väittäisin, että kaikista noista autoista löytyy riittävästi tehoa normaaliin työ- ja vapaa-ajan käyttöön. Jos suorituskykyä käyttää, kulutus nousee.. Jos jousitus tuntuu tyhjänä pehmeältä, saattaakin olla, että täydellä kuormalla kantavuus loppuu... Kolikolla on kaksi puolta.
- uudesta
tojosta,mut kyllä vanha malli oli moottoriltaan nooakin aikainen.....eihän nämä ole kuin lähinnä työautoja,eikä ralliohjuksia,mut kyllähän niillä olis kiva ohittaakin..)
Jousituksenkin tiedän et kuorma päällä monet on ihan erilaisia,mut ajetaanhan niillä joskus tyhjänäkin.....ei kai kivireki kiva ole.
Ranger ei kulkenut alle kympin nätillä ajollakaan,isuzu tällä hetkellä noin 8,5l,muista ei tietoo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958