Narsisti on taas hakemassa seuraa.Naiset 46-58 vuotiaista naisista.Varokaa ..juo paljon ja on väkivältainen.kerskuu autollaan,moottoripyörällään ja asuntoautollaan.Haukkuu valehtelijaksi vaikka puhuisi kuinka totta.Olen joutunut hänen uhriksi,silloinkin hän oli täällä sumi 24.ssä.Lupaa vaikka miitä ja sitten muuttaa mielen aivan hetkessä.Oli aluksi aivan hskomattoman "ihana".Lukekaa narsisteista,
tietoa saa netistä.
narsisti.
43
2510
Vastaukset
- Kokenut saman
Terapiassa jo 2v narsistin takia ja varmaan jatkuu..........
- tavannut
täällä narsisti naisen.
- nainen ...
jotenkin vaikka itsellä ollut vahvakin itsetunto, monen vuoden kokemukset ovat muuttaneet minua.En usko että koskaan pääsen alakuloisuudesta eroon elämänhalukin vaihtelee päivä kerrallaan ja *mitä väliä* tyyliin> olemisessa.
Työni hoidan kunnolla.Oikeesti mitään muuta elämää ei ole en uskalla ihastua, rakastua keneenkään tuntuu että en tunne mitään.Olin aina hänen silmissään osaamaton, ruma nainen.Ja jos joku kehuu en usko.Sanon sen vaan että pakko mun on täällä elää!!!olin mitä tahaan!!!tiedän että en ole rumin enkä osaamattomin vaan aika hyvä nainen ja haluttavakin.Koskaan ei voi unohtaa sitä mitä kokenut!!!!!!!!!!!!!!!! - katkeroitua
nainen ... kirjoitti:
jotenkin vaikka itsellä ollut vahvakin itsetunto, monen vuoden kokemukset ovat muuttaneet minua.En usko että koskaan pääsen alakuloisuudesta eroon elämänhalukin vaihtelee päivä kerrallaan ja *mitä väliä* tyyliin> olemisessa.
Työni hoidan kunnolla.Oikeesti mitään muuta elämää ei ole en uskalla ihastua, rakastua keneenkään tuntuu että en tunne mitään.Olin aina hänen silmissään osaamaton, ruma nainen.Ja jos joku kehuu en usko.Sanon sen vaan että pakko mun on täällä elää!!!olin mitä tahaan!!!tiedän että en ole rumin enkä osaamattomin vaan aika hyvä nainen ja haluttavakin.Koskaan ei voi unohtaa sitä mitä kokenut!!!!!!!!!!!!!!!!Minä elin narsistin kanssa vuosia ja hyvä, että selvisin hengissä henkisesti ja fyysisesti. En kuitenkaan millään tavalla katkeroitunut, vaan koin sen vahvistaneen minua. Olin tietysti hölmö kun kestin sellaista monta vuotta, mutta erokaan ei ollut helppo, eikä turvallisuuteni ollut taattu.
Nyt elän kuitenkin täyttä ja upeaa elämää, vaikka olenkin koneella juhannusaattona. Pitää päivystellä nuorisoa kun ovat omissa riennoissaan. Narsistisuhteen jälkeen arvostan itseäni kun en suostunut katkeroitumaan ja osaan nauttia nyt vapaasta elämästä. Olen myös hyvin onnellinen uudesta kumppanista ja en osaisi antaa iloita niin paljon hänestä jos en olisi kokenut uskomattoman huonoa parisuhdetta.
- ----
Koittakaa jaksaa. Itsekin törmännyt ja myös vanhempi on.
- ----
Siis vanhempi on sellainen myös, piti kirjoittaa..
- jätänkö?
---- kirjoitti:
Siis vanhempi on sellainen myös, piti kirjoittaa..
narsisti,suuttu jo ensimmäisten viestien aikana?
Ihan tavallisesta asiasta,mutta ei halua lopettaa?
Olen ollut myös narsistin uhri,ja tuli samat tuntemukset,ihan kun olisin halunnut taas olla komennettavissa,minä täysin vapaa ihminen.
On hänessä jotain liian hyvääkin,ollakseen totta,mutta?
- kaikkien puolesta
Voi kun alkoi tuntua pahalta kaikkien puolesta jotka ovat narsistien
kynsiin joutuneet. En ole tuohon pahemmin perehtynyt, enkä onnekseni
sellaisen kanssa joutunut tekemisisiin, mutta nytpä kävin tutkiskelemassa ja lueskelemassa ja todella tuntuu pahalta jos joku rakastuu tuollaiseen ihmiseen.
Voimia teille kaikille - olette hyvän, rakastavan ja empatiankykyisten puolisoiden arvoisia. Muistattehan olla niitä myös takaisin! ;) - valheita
Olin taannoin koukussa narsistiin. Hulluksi olin tulla kaiken sen valehtelun keskellä. Tämä noin 50v mies on sitten hakenut naisseuraa netissä useilla foorumeilla, joista yhdellä hän oli esitellyt itsensä seuraavasti: olen uskollinen, luotettava, rehellinen, kiltti jne. Hah, hah, jotenkin minusta tuntuu, että hän tosiaan uskoo itsestään kaiken tuon.
- huijattu
Kyllä se niim on että narsistit itse uskovat olevansa kilttejä,uskollisia,tosi rehellisiä ja parempia kun muut.Ja vasinkin kmppaniaan parempi.
Ja he uskovat kaiken valehtelunsa ja mielikuvituksensa olevan totta.
Mutta vaikka narsistin uhri eli kumppani puhuu ja totta ja on rehellinen,narsistin mielestä hän valehtelee ja on huono ihminen. - uhri minäkin
huijattu kirjoitti:
Kyllä se niim on että narsistit itse uskovat olevansa kilttejä,uskollisia,tosi rehellisiä ja parempia kun muut.Ja vasinkin kmppaniaan parempi.
Ja he uskovat kaiken valehtelunsa ja mielikuvituksensa olevan totta.
Mutta vaikka narsistin uhri eli kumppani puhuu ja totta ja on rehellinen,narsistin mielestä hän valehtelee ja on huono ihminen.Seurustelin narsistin kanssa puoli vuotta. Ahdistavaa, mutta silti uskoin, ettei se voi olla aina sitä, kun aluksi hän osasi esittää hauskaa ja erittäin mukavaa ihmistä (kuukauden). Suhde loppui täysin järkyttävällä tavalla. Olin valehtelija, itsekäs, tunteeton, laiska, ruma, vanha, kyvytön kaikkeen, huono äiti, yms... mikä kaikki: oli häntä itseään. Ja kaikki raivo syystä, että olin ollut firman pikkujouluissa yhden illan, enkä vastannut hänen joka puolestuntisiin viesteihin enää yhdessä vaiheessa iltaa, kun akku loppui. :/
- yökkistä
jokaisessa silmiini sattuneessa deitti-ilmoituksessa narsisti-ex mainostaa olevansa uskollinen, luotettava, rehellinen, mukava ja hellä.
Ja jos jonkun muun profiilissa on nämä luonteenpiirteet avuiksi mainittu, herää epäilys onko ko. ihminen myös samanlainen. - huijattu.
yökkistä kirjoitti:
jokaisessa silmiini sattuneessa deitti-ilmoituksessa narsisti-ex mainostaa olevansa uskollinen, luotettava, rehellinen, mukava ja hellä.
Ja jos jonkun muun profiilissa on nämä luonteenpiirteet avuiksi mainittu, herää epäilys onko ko. ihminen myös samanlainen.Ny tämä kyseinen narsisti on poistanut profiilinsa.Mutta on kyllä vielä match.com.issa.
Olisiko joku uhri jäänyt taas koukkuun,voi ei.Tulee aivan paha olla kun tietää mihin karmeaan kohteluun taas joku nainen joutuu.
Tällä narsistilla on yleensä vain lyhyt esittely,pari kolme sanaa.esm.etsin ystävää. - ihme jätkä?
huijattu. kirjoitti:
Ny tämä kyseinen narsisti on poistanut profiilinsa.Mutta on kyllä vielä match.com.issa.
Olisiko joku uhri jäänyt taas koukkuun,voi ei.Tulee aivan paha olla kun tietää mihin karmeaan kohteluun taas joku nainen joutuu.
Tällä narsistilla on yleensä vain lyhyt esittely,pari kolme sanaa.esm.etsin ystävää.Onko se sellainen turpea karvanaama, joka kuvassa esiintyy lippalakki päässään?
Minakin yritti, mutta hänen ulkonäkönsä ei miellytänyt, joten lemppasin äijän.. - huijattu.
ihme jätkä? kirjoitti:
Onko se sellainen turpea karvanaama, joka kuvassa esiintyy lippalakki päässään?
Minakin yritti, mutta hänen ulkonäkönsä ei miellytänyt, joten lemppasin äijän..En tiedä millaisia kuvia lähettelee..?Tälläkerralla ei ollut profiilikuvaa.
Edelliskerralla oli ja silloin seurustelimme.siis haki välillä seuraa vaikka seurustelimme.
On kyllä "karvanaamainen". - huijattu.
huijattu. kirjoitti:
En tiedä millaisia kuvia lähettelee..?Tälläkerralla ei ollut profiilikuvaa.
Edelliskerralla oli ja silloin seurustelimme.siis haki välillä seuraa vaikka seurustelimme.
On kyllä "karvanaamainen".Voi ei.Kyllä nyt joku nainen on jäänyt tämän narsistin koukkuun taas UHRIKSI.
Soitti minulle ja kehuskeli minulle uudella naisellaan.
Kumpa sinä uhri lukisit viestini ja lopettaisit suhteen heti.ennenkuin joudut kärsimään kaiken henkisen ja ruummillisen väkivallan ja alistamisen,minkä minä jouduin kokemaan.Enkä ole ainut.
Mies on pohjanmaalta.58v.profiili ei ole nyt näkyvillä. - nainen täällä
uhri minäkin kirjoitti:
Seurustelin narsistin kanssa puoli vuotta. Ahdistavaa, mutta silti uskoin, ettei se voi olla aina sitä, kun aluksi hän osasi esittää hauskaa ja erittäin mukavaa ihmistä (kuukauden). Suhde loppui täysin järkyttävällä tavalla. Olin valehtelija, itsekäs, tunteeton, laiska, ruma, vanha, kyvytön kaikkeen, huono äiti, yms... mikä kaikki: oli häntä itseään. Ja kaikki raivo syystä, että olin ollut firman pikkujouluissa yhden illan, enkä vastannut hänen joka puolestuntisiin viesteihin enää yhdessä vaiheessa iltaa, kun akku loppui. :/
Minä tapasin hänet täältä Suomi24 n. neljä vuotta sitten. Oltiin kaukosuhteessa koko ajan ja erottiin varmaan 50 kertaa tuona aikana. Viime tipassa hän aina pyörsi päätöksensä. Halusi erota ja hetkenpäästä soitti jälkeen ettei hän voikkaan erota minusta. Useamman kerran pysyinkin päätöksessäni, mutta se soittorumpa ei loppunut. Välillä tuli viestejä "olet ihana nainen" "rakastan sinua" ja kun en vastannut niihin niin heti jälkeen muuttu viestijen luonne "olet pikkumainen" "miten tunteeton olet" ym. Jostain syystä hän sai mieleni muuttumaan......lupasi muuttaa itseään , kun "on nyt joutunut miettimään" asioita ja minä hömppä menin taas lankaan. Nyt olemme eronneet ja siitä on aikaa kolme viikkoa. Huomaan nyt vasta millaisessa häkissä olen elännyt. On hän nytkin yrittänyt soittaa monet kerrat. Vaihtaa puhelin numeroa, soittaa tuntemattomasta ym.
Hänellä on profiili taas Suomi24, surullisena mietin että kukahan nainen joutuu hänen sapotoitavakseen. Itse olen päättänyt pysyä erossa, sillä nyt vasta oikeasti tajuan että hän omaa narsistisen luonteen.
Minulla menee toipuessa jonkin aikaa, sillä tuntuu etten voi luottaa kehenkään mieheen, enkä uskoa todeksi hänen sanojaan. Toivun kaikessa rauhassa näistä haavoistani ja uskon vielä luottamukseni palaavan toiseen sukupuoleen. - huijattu
huijattu. kirjoitti:
Voi ei.Kyllä nyt joku nainen on jäänyt tämän narsistin koukkuun taas UHRIKSI.
Soitti minulle ja kehuskeli minulle uudella naisellaan.
Kumpa sinä uhri lukisit viestini ja lopettaisit suhteen heti.ennenkuin joudut kärsimään kaiken henkisen ja ruummillisen väkivallan ja alistamisen,minkä minä jouduin kokemaan.Enkä ole ainut.
Mies on pohjanmaalta.58v.profiili ei ole nyt näkyvillä.Olen kyllä huolissani siitä kuka jäi tämän narsistin koukkuun.
En halua kenellekkään samaa kohtaloa kun itselleni.
Ehkä hän löysi uuden match.com puolelta koska oli sielläkin.
Jos joku tietää tai tuntee naisen 50v.joka on aloittanut nettisuhteen pohjanmaalta 58v.miehen kanssa niin kertokaa hänelle.Siellä esittely oli ruotsinkielellä.
nimimerkit.JaKa.ja match.issa.Volvo ???. - EH
Niinpä olin minäkin koukussa viiskymppiseen narsistiin. Ja tosiaan monilla eri foorumeilla itsensä esitteli juuri noilla samoilla sanoilla. Kiltti, uskollinen, rehellinen ym. Ja hän ei ollut mitään niistä. Kylläpä jälkeenpäin oikein hävettää että miten helposti hän sai minut pauloihinsa. Tällä hetkellä hän on uudessa suhteessa, asuu omakotitalossa josta minä omistan puolet.... minkä ostin koska hänellä ei ollut rahaa maksaa kaikkia lainoja.... minä typerys. Todella toivon että hänen uusi naisensa lukisi tämän viestin. Toisaalta parempi ettei.... silloinhan mies ei saa häntä lunastamaan minun puolikasta talosta, ja saan tapella talon myynnistä miehen kanssa ikuisuuden. Tsemppiä kaikille naristin uhreiksi joutuneille. Joskus vielä pääsen hänen kynsistään eroon. Toívottavasti.
- auttaako tämä?
EH kirjoitti:
Niinpä olin minäkin koukussa viiskymppiseen narsistiin. Ja tosiaan monilla eri foorumeilla itsensä esitteli juuri noilla samoilla sanoilla. Kiltti, uskollinen, rehellinen ym. Ja hän ei ollut mitään niistä. Kylläpä jälkeenpäin oikein hävettää että miten helposti hän sai minut pauloihinsa. Tällä hetkellä hän on uudessa suhteessa, asuu omakotitalossa josta minä omistan puolet.... minkä ostin koska hänellä ei ollut rahaa maksaa kaikkia lainoja.... minä typerys. Todella toivon että hänen uusi naisensa lukisi tämän viestin. Toisaalta parempi ettei.... silloinhan mies ei saa häntä lunastamaan minun puolikasta talosta, ja saan tapella talon myynnistä miehen kanssa ikuisuuden. Tsemppiä kaikille naristin uhreiksi joutuneille. Joskus vielä pääsen hänen kynsistään eroon. Toívottavasti.
Minäkin särjin sydämeni täällä noiden tyhjää lupaavien sanojen takia: rehellinen, uskollinen, luotettava, hellä, kiltti jne. Eihän kukaan voi yleisesti luvata tuollaista.
- tietäisinpä
auttaako tämä? kirjoitti:
Minäkin särjin sydämeni täällä noiden tyhjää lupaavien sanojen takia: rehellinen, uskollinen, luotettava, hellä, kiltti jne. Eihän kukaan voi yleisesti luvata tuollaista.
Voi kun tietäisinkin kuka on joutunut uhriksi tälle ja monelle muulle narsistille.
Heidän kanssaan elämä on kauheaa alentamista, syyttelyä,nöyryyttämistä.
Sekä henkistä ja ruummiillista väkivaltaa.
Vaikka on täysin rehellinen ja uskollinen,silti sinua syytetää valehtelusta ja pettämisestä.Minäkin olen kokenut tämän kaiken karmeuden.
Kunpa joku tunnistaisi nuo nimimerkit ja säästyisi noilta kauheuksilta. - nainen täälläkin
nainen täällä kirjoitti:
Minä tapasin hänet täältä Suomi24 n. neljä vuotta sitten. Oltiin kaukosuhteessa koko ajan ja erottiin varmaan 50 kertaa tuona aikana. Viime tipassa hän aina pyörsi päätöksensä. Halusi erota ja hetkenpäästä soitti jälkeen ettei hän voikkaan erota minusta. Useamman kerran pysyinkin päätöksessäni, mutta se soittorumpa ei loppunut. Välillä tuli viestejä "olet ihana nainen" "rakastan sinua" ja kun en vastannut niihin niin heti jälkeen muuttu viestijen luonne "olet pikkumainen" "miten tunteeton olet" ym. Jostain syystä hän sai mieleni muuttumaan......lupasi muuttaa itseään , kun "on nyt joutunut miettimään" asioita ja minä hömppä menin taas lankaan. Nyt olemme eronneet ja siitä on aikaa kolme viikkoa. Huomaan nyt vasta millaisessa häkissä olen elännyt. On hän nytkin yrittänyt soittaa monet kerrat. Vaihtaa puhelin numeroa, soittaa tuntemattomasta ym.
Hänellä on profiili taas Suomi24, surullisena mietin että kukahan nainen joutuu hänen sapotoitavakseen. Itse olen päättänyt pysyä erossa, sillä nyt vasta oikeasti tajuan että hän omaa narsistisen luonteen.
Minulla menee toipuessa jonkin aikaa, sillä tuntuu etten voi luottaa kehenkään mieheen, enkä uskoa todeksi hänen sanojaan. Toivun kaikessa rauhassa näistä haavoistani ja uskon vielä luottamukseni palaavan toiseen sukupuoleen.Tapailin myös vuoden päivät erästä 24:sen treffipalstalla ollutta tyyppiä. Kävi ilmi n. kuukausi sitten että pyöritti tosi montaa mimmiä yhtäaikaa. Valehteli ummet ja lammet ja oli töissä toisella paikkakunnalla ja sitten vielä lapset ja exä eri paikkakunnalla. Sen kanssa ei koskaan voinut suunnitella mitään kun tuli "yllättäviä menoja", joku lapsista joutui sairaalaan tms...
Nyt tämä herra on jälleen 24:ssa, 48-vuotias, kuvan kera. On tosi kivan näköinen harmaatukkainen herra, mutta puoletkaan profiilista ei pidä paikkaansa ( työ, tulot, että ollut pari vuotta yksin jne...)
Varokaa sitä herraa ihan oikeasti - se on supernarsisti! Onneksi minä ja yksi niistä monista muista naisista päästiin siitä eroon, kun otin yhteyttä siihen naiseen. Se oli todella kiitollinen. - "narsistista"
nainen täälläkin kirjoitti:
Tapailin myös vuoden päivät erästä 24:sen treffipalstalla ollutta tyyppiä. Kävi ilmi n. kuukausi sitten että pyöritti tosi montaa mimmiä yhtäaikaa. Valehteli ummet ja lammet ja oli töissä toisella paikkakunnalla ja sitten vielä lapset ja exä eri paikkakunnalla. Sen kanssa ei koskaan voinut suunnitella mitään kun tuli "yllättäviä menoja", joku lapsista joutui sairaalaan tms...
Nyt tämä herra on jälleen 24:ssa, 48-vuotias, kuvan kera. On tosi kivan näköinen harmaatukkainen herra, mutta puoletkaan profiilista ei pidä paikkaansa ( työ, tulot, että ollut pari vuotta yksin jne...)
Varokaa sitä herraa ihan oikeasti - se on supernarsisti! Onneksi minä ja yksi niistä monista muista naisista päästiin siitä eroon, kun otin yhteyttä siihen naiseen. Se oli todella kiitollinen.Eli käytetään taas tuota sanaa, vaikka kuvauksen mukaan henkilöllä ei ollut yhden yhtä narsistista piirrettä. Ettekö te osaa enää sanoa asian oikeaa laitaa, eli yksinkertaisesti paska tyyppi, tai pelimies, tai kusipää? Nuo kuvaa hyvin tuota, mutta ei tee hänestä narsistia tai supernarsistia.
- pelimiehen!
Ihan normaali ensin ihana ja sitten perseestä oleva mies. Ei tuommoinen mitään narsismia tarvitse. Nykyään kaikki käyttää joka paikassa tuota narsisti-nimitystä, vaikka hyvin harva on oikea narsisti. Hyvin lähellä, mutta niin kaukana narsistista ovat myös esim primääri ja sekundaari psykopaatti.
Oikeita narsisteja on prosentuaalisesti vähän, joten jokainen vittumainen mies, jonka tapaatte ei voi olla sellainen. Vittumaisuus ja paskapäisyys on yleistä, narsismi ei! - tuon väkivaltaisuuden
pohjalta että kyseessä on psykopaatti, ei taudin lievempi muoto narsisti. Narsismi on näistä häiriöistä lievin.
- -vaan-
Monikohan teistäkään oikeasti tietää, miten narsismi diagnosoidaan..?
Se on vähän sellanen muotisana, jota viljellään joka paikassa. Kannattasi oikeasti selvittää mitä se narsismi tarkoittaa, ennen kuin omia taudinmäärityksiä teette.- huijattu.
Niin,on varmaankin niitä jotka eivät tiedä millainen oikea narsisti on.
Minä todellakin olen joutunut oikean narsistin uhriksi.
Ne jotka eivät tiedä ja epäilevät.
Kannattaa lukea kirja....SATA TAPAA TAPPAA SIELU. - -leimattu-
huijattu. kirjoitti:
Kannattaa lukea kirja....SATA TAPAA TAPPAA SIELU.Saahan sitä lukea mitä vaan ja vetää omia johtopäätöksiä. Vallankin näillä keskustelupalstoilla esiintyviin narsismijuttuihin kannattaa suhtautua suurella vakavuudella. Täällähän näitä asiantuntijoita riittää.
Minä en ole asiantuntija, mutta pakko tuo narsismijuttu oli aikoinaan selvittää perusteellisesti. Miksikö? Siksi, että mielenterveysongelmista kärsinyt exäni leimasi minut narsistiksi, psykopaatiksi ja patologiseksi valehtelijaksi.
Homma karkasi niin pahasti käsistä, että minusta kerrottiin täysin perättömiä juttuja jopa lastensuojeluviranomaisille. Tämäkään ei riittänyt, vaan sairas vaimoni yritti saada minut menettämään jopa aseenkantolupani. Teki suoraan sanoen kaikkensa, että olisi seonnut.
Nyt tällä narsistilla on sitten poliisin vaatimuksesta psykologin ja psykiatrian erikoislääkärin lausunto mielentilastaan. Siinä sanotaan jotenkin näin: xx ei ole mielisairas, ei psykoosissa, eikä hänellä ole narsistiseen luonnehäiriöön viittaavia piirteitä.
Voi vee, että elämä ollut ihanaa tässä viimeisen vuoden sisällä..
Terveisin "eräs tarina.." kirjoittaja - -korjaus-
-leimattu- kirjoitti:
Saahan sitä lukea mitä vaan ja vetää omia johtopäätöksiä. Vallankin näillä keskustelupalstoilla esiintyviin narsismijuttuihin kannattaa suhtautua suurella vakavuudella. Täällähän näitä asiantuntijoita riittää.
Minä en ole asiantuntija, mutta pakko tuo narsismijuttu oli aikoinaan selvittää perusteellisesti. Miksikö? Siksi, että mielenterveysongelmista kärsinyt exäni leimasi minut narsistiksi, psykopaatiksi ja patologiseksi valehtelijaksi.
Homma karkasi niin pahasti käsistä, että minusta kerrottiin täysin perättömiä juttuja jopa lastensuojeluviranomaisille. Tämäkään ei riittänyt, vaan sairas vaimoni yritti saada minut menettämään jopa aseenkantolupani. Teki suoraan sanoen kaikkensa, että olisi seonnut.
Nyt tällä narsistilla on sitten poliisin vaatimuksesta psykologin ja psykiatrian erikoislääkärin lausunto mielentilastaan. Siinä sanotaan jotenkin näin: xx ei ole mielisairas, ei psykoosissa, eikä hänellä ole narsistiseen luonnehäiriöön viittaavia piirteitä.
Voi vee, että elämä ollut ihanaa tässä viimeisen vuoden sisällä..
Terveisin "eräs tarina.." kirjoittajaPiti kirjoittaa; että olisin seonnut. Hän oli kyllä jo ihan tarpeeksi sekaisin.
Ja siitä päätellen mitä vastattain kuulin, niin hänen mielenterveysongelmat eivät ole ainakaan helpottaneet. Ja miten voisivatkaan, jos ihminen ei itse halua / pysty ymmärtämään ongelmiaan. - kirjassa varmaan
huijattu. kirjoitti:
Kannattaa lukea kirja....SATA TAPAA TAPPAA SIELU.oli maininta narsismin yleisyydestä? Vai onko se joku naisten hittikirja, missä on jos vaikka mitä myyttejä narsismista? Sellaisiakin on nimittäin liikkeellä. Narsisti on naisten suosikkisyytös nykyään ja jos vähänkään luet näitä kirjoituksia, niin joka toisessa syytetään narsistiksi, vaikka oikeita narsisteja on vähän populaatiossa! Jommat kummat on väärässä... asiantuntijat tai keskusteluiden muijat ja veikkaan kyllä jälkimmäisiä. Narsisti on muotisana ja kaikki on muka kohdannut sellaisen. Ei jaksa uskoa kehenkään narsismista juttelevaan enää, kun olette vieneet uskottavuuden koko sanalta.
Sitäpaitsi aloituksessa oli yksi kohta joka viittaa enempi primääri psykopaattiin, kuin narsistiin, mutta tarkempia tietoja kun ei ole, niin annetaanpa olla tällaiset kotikutoiset mielenterveyttä koskevat analyysit!!! - tarina...
kirjassa varmaan kirjoitti:
oli maininta narsismin yleisyydestä? Vai onko se joku naisten hittikirja, missä on jos vaikka mitä myyttejä narsismista? Sellaisiakin on nimittäin liikkeellä. Narsisti on naisten suosikkisyytös nykyään ja jos vähänkään luet näitä kirjoituksia, niin joka toisessa syytetään narsistiksi, vaikka oikeita narsisteja on vähän populaatiossa! Jommat kummat on väärässä... asiantuntijat tai keskusteluiden muijat ja veikkaan kyllä jälkimmäisiä. Narsisti on muotisana ja kaikki on muka kohdannut sellaisen. Ei jaksa uskoa kehenkään narsismista juttelevaan enää, kun olette vieneet uskottavuuden koko sanalta.
Sitäpaitsi aloituksessa oli yksi kohta joka viittaa enempi primääri psykopaattiin, kuin narsistiin, mutta tarkempia tietoja kun ei ole, niin annetaanpa olla tällaiset kotikutoiset mielenterveyttä koskevat analyysit!!!Niin, esiintyvyys on alle 1% väestöstä
Narsistisen persoonallisuuden diagnostiset kriteerit DSM-IV:n mukaan
Vähintään (Huomaa sana vähintään) viisi seuraavaa oiretta:
* Liioiteltu tunne omasta tärkeydestä
* Syventynyt fantasioihinsa rajattomasta menestyksestä, vallasta, loistosta, kauneudesta tai täydellisestä rakkaudesta
* Uskovat omaan ainutlaatuisuuteensa ja erinomaisuuteensa niin ettei heitä pysty ymmärtämään kuin toiset erinomaiset henkilöt tai johtajat, eivätkä näin ollen voi asioida kuin johtajien tai korkeampien tahojen kanssa
* Tarvitsevat kohtuuttomasti ihailua
* Tuntevat olevansa etuoikeutettuja
* Ovat ihmissuhteissaan hyväksikäyttäjiä ts. käyttävät muita hyväkseen päästäkseen omiin päämääriinsä
* Empatia puuttuu
* Ovat usein kateellisia toisille tai uskovat toisten kadehtivan heitä
* Näyttävät ylpeiltä, käyttäytyvät tai asennoituvat ylimielisesti - huommioikaa
kirjassa varmaan kirjoitti:
oli maininta narsismin yleisyydestä? Vai onko se joku naisten hittikirja, missä on jos vaikka mitä myyttejä narsismista? Sellaisiakin on nimittäin liikkeellä. Narsisti on naisten suosikkisyytös nykyään ja jos vähänkään luet näitä kirjoituksia, niin joka toisessa syytetään narsistiksi, vaikka oikeita narsisteja on vähän populaatiossa! Jommat kummat on väärässä... asiantuntijat tai keskusteluiden muijat ja veikkaan kyllä jälkimmäisiä. Narsisti on muotisana ja kaikki on muka kohdannut sellaisen. Ei jaksa uskoa kehenkään narsismista juttelevaan enää, kun olette vieneet uskottavuuden koko sanalta.
Sitäpaitsi aloituksessa oli yksi kohta joka viittaa enempi primääri psykopaattiin, kuin narsistiin, mutta tarkempia tietoja kun ei ole, niin annetaanpa olla tällaiset kotikutoiset mielenterveyttä koskevat analyysit!!!Kyllä narsistia on yhtälailla naisissa kuin mihissäkin.
Kirja SATA TAPAA TAPPAA SIELU käsittelee esim.narsistien kanssa seurustelleiden ja avioliitossa elävien ihmisten (uhrien) kurjia kokemuksia.
Ne ovat tosi tapah. - kuitenkin.........
huommioikaa kirjoitti:
Kyllä narsistia on yhtälailla naisissa kuin mihissäkin.
Kirja SATA TAPAA TAPPAA SIELU käsittelee esim.narsistien kanssa seurustelleiden ja avioliitossa elävien ihmisten (uhrien) kurjia kokemuksia.
Ne ovat tosi tapah.Kaikki tositapahtumat ovat kuitenkin vain ja yleensä toisen osapuolen versioita tapahtuneesta. Älkää hyvät ihmiset tuomitko ketään yksiselitteisesti - vallankaan jos ette ole kuulleet / lukeneet kuin toisen osapuolen "totuuden" asioista,
Näissä asioissa on niin monta totuutta kuin on kertojaakin!
Mistä helvetistä sinäkään tiedät kirjan tarinoiden olevan tositapahtumia? - mutta niitä
huommioikaa kirjoitti:
Kyllä narsistia on yhtälailla naisissa kuin mihissäkin.
Ne ovat tosi tapah.oikeita narsisteja on väestöstä alle 1%. En jaksa uskoa että kaikki naiset, jotka täälläkin "narsistikokemuksiaan" jakelee, ovat deittailleet samojen tyyppien kanssa, heh! Kyllä kaikenlaista itserakasta, pottumaista ja hyväksikäyttävää tyyppiä on maailma pullollaan, mutta nuo asiat ei tee niistä narsistia!
Välttäisin käyttämästä moista sanaa, jollei oikeaa tietoa oikeasti diagnosoidusta sairaudesta ole käytössä. Muuten koko sanalta menee maku ja se muuntuu tarkoittamaan jotakin muuta, mitä sen pitäisi tarkoittaa. Näin on käynyt narsisti-sanalle ja nyt se sitten tarkoittaa ketä vain pirullista kusettajaa...
Ja tuo kirja... Kyseessä ei ole mikään lääketieteellinen opus, vaan juuri tuollainen villityskirja... - seurannut.
mutta niitä kirjoitti:
oikeita narsisteja on väestöstä alle 1%. En jaksa uskoa että kaikki naiset, jotka täälläkin "narsistikokemuksiaan" jakelee, ovat deittailleet samojen tyyppien kanssa, heh! Kyllä kaikenlaista itserakasta, pottumaista ja hyväksikäyttävää tyyppiä on maailma pullollaan, mutta nuo asiat ei tee niistä narsistia!
Välttäisin käyttämästä moista sanaa, jollei oikeaa tietoa oikeasti diagnosoidusta sairaudesta ole käytössä. Muuten koko sanalta menee maku ja se muuntuu tarkoittamaan jotakin muuta, mitä sen pitäisi tarkoittaa. Näin on käynyt narsisti-sanalle ja nyt se sitten tarkoittaa ketä vain pirullista kusettajaa...
Ja tuo kirja... Kyseessä ei ole mikään lääketieteellinen opus, vaan juuri tuollainen villityskirja...No niin,nyt tämä menee tälläiseksi narsistien puolustus jutuiksi.
stop....
Jos et ole kokenut sitä "helvettiä" itse,minkä joutuu kestämään kun olet tälläisen ihmisen kanssa vuosia.
Niin sellaisen ihmisen on turha puhua asiasta mitään.
Ei hän voi edes kuvitella,millaista pelkoa elämässä voi olla. - ole kyse
seurannut. kirjoitti:
No niin,nyt tämä menee tälläiseksi narsistien puolustus jutuiksi.
stop....
Jos et ole kokenut sitä "helvettiä" itse,minkä joutuu kestämään kun olet tälläisen ihmisen kanssa vuosia.
Ei hän voi edes kuvitella,millaista pelkoa elämässä voi olla.Tässä kukaan mitään puolustele, ei vallankaan narsisteja. Arvostelee vaan sitä, miksi ihmisiä leimataan narsisteiksi, ymmärtämättä edes mitä sana tarkoittaa.
- todistaa vaan
seurannut. kirjoitti:
No niin,nyt tämä menee tälläiseksi narsistien puolustus jutuiksi.
stop....
Ei hän voi edes kuvitella,millaista pelkoa elämässä voi olla.koko ajan enemmän sen puolesta, että kyseessä ei ollut oikea narsisti! Kuullostaa enemmän ja enemmän primääri psykopaatilta ja se on ihan eri asia kuin narsisti! Lähellä toisaan, mutta erilaisia sairauksia kuin yö ja päivä.
Naristia täällä ei kukaan puolustele! - huijattu.
todistaa vaan kirjoitti:
koko ajan enemmän sen puolesta, että kyseessä ei ollut oikea narsisti! Kuullostaa enemmän ja enemmän primääri psykopaatilta ja se on ihan eri asia kuin narsisti! Lähellä toisaan, mutta erilaisia sairauksia kuin yö ja päivä.
Naristia täällä ei kukaan puolustele!Tämä sama narsisti on jälleen hakemassa seuraa täällä suomi 24:ssä
Varokaa....naiset. - narsisti tai
huijattu. kirjoitti:
Tämä sama narsisti on jälleen hakemassa seuraa täällä suomi 24:ssä
Varokaa....naiset.pahemmassa tapauksessa narsismiharrastaja!!! Varokaa miehet tätä naista, tai joudutte tämän sekoilijan uhriksi!
- AK
huijattu. kirjoitti:
Tämä sama narsisti on jälleen hakemassa seuraa täällä suomi 24:ssä
Varokaa....naiset.kertoa miehen nimimerkin, niin ei tulee varottua...
- vaimo vielä
Jotenkin auto AudiA4, mp,joka onkin skootteri=lälläripyörä ja asuntoauto,jossa asuu, kuulostavat tutulta ja joko seuraa etsimässä vaikka ei allekirjoita avioerohakemusta, pakoilee haastemiehiä. On varas, valehtelija, väkivaltainen, sairaanloisen mustasukkainen, tuomittu lähestymiskieltoon, saanut syytteen lähestymiskiellon rikkomisesta ym. Säälittää mies!
- huijattu
Ei ole kyseessä tässä miehesi.Tämä on poistanut taas profiilinsa,olisiko joku taas jäänyt koukkuun?Palaa kyllä varmaan taas kohta niinkuin aina ennenkin.
- on narsisteja
24 sella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155