naisia vain ystävänä

Saara67

Siis kun yhdellä miehellä jonka kanssa seurustelen on naisia ystävänä, ja jotenkin vaan haluaisin tietää, että onko se kuitenkaan mahdollista olla ihan platoninen suhde miehen ja naisen välillä , voinko uskoa selitykseen olemme vain ystäviä, miksi sitten pitää rampata siellä ystävänaisen luona enkö minä riitä vai mistä johtuu?

36

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..se joillain miehillä onnistuu... =)

Itselläni ei ole koskaan ollut naista "vain" ystävänä...enkä edes haluaisi...ei toimi mulle..

• ............

joten ehkä jollekulle toisellekin

• ertgtetg

"Siis kun yhdellä miehellä jonka kanssa seurustelen on naisia ystävänä, ja jotenkin vaan haluaisin tietää, että onko se kuitenkaan mahdollista olla ihan platoninen suhde miehen ja naisen välillä"

Sinä harrastat kaikkien miesten kanssa seksiä, joita tapaat tai tunnet?

"voinko uskoa selitykseen olemme vain ystäviä, miksi sitten pitää rampata siellä ystävänaisen luona enkö minä riitä vai mistä johtuu?"

Eikö ystäviään saisi tavata?

Entäs itse, onko sinulla ystäviä? Jos on, niin miksi? Eikö mies riitä vai mistä johtuu?

• ap

En todellakaan harrasta seksiä kaikkien miesten kanssa jota tapaan ja tunnen, kyllä ystäviä saa tavata, mutta kun se ei ole niin yksinkertaista jos se menee jo yli seurustelun se ystävien tapailu, kyllä mulla on ystäviä, mutta ne ovat kyllä samaa sukupuolta kuin itse, ja miehiä ei ole ystävänä, koska en ole exien kanssa tekemisissä, muita miehiä en tunnekaan kun ne joiden kanssa olen seurustellut, enkä kaipaakaan platonista miesystävää, riittää se jonka kanssa kulloinkin seurustelen.

• Jazuli

..miehii jokka on vain ystäviini..enkä mie ainaskaa koje sit mitekää maalimaa mullistavana jottei kaikkien miesten kaa taho seurustella..

...taikka rupee intiimiksi..joteka nii iha hyvästi onnistuu platonii suhe miehen kaa mul ainaskii..=o)

...*joistakii oisi vain kaveriksi*..

..toki tuos on simmoikii vaara matkas jotta kaverisuhteenkii saatta valehella..jotta sen varjol oisikii sitte mahollisuus tapailla toista...joka mukamas oisi kaveri..=o(

...mu uskosin jotta simmosta kaverii sitte ei tuotasi millokaa sen oma kullan etee ees näytille..=o/

• vänksy

ex-puoliso/kumppani voi olla ystävä sen jälkeen kun rakkaus ja intohimo ovat hiipuneet, jäljelle voi silti jäädä ystävyys.

Mutta en mäkään sulattaisi "ystäviksi" mitään sutturoita, joita on kerran nusastu, varsinkaan silloin jos tiedän mieheni olleen enemmänkin kiinnostunut tästä naisesta, vaikkei nainen oiskaan kiinnostunut tästä miehestä, koska mitä todennäköisemmin se on sitä yhä edelleen silloin.

• Jazuli

..ko rakkaus ei oisi passannu nii iha hyvikii saattaa ystävyytenä pellaa..=o)

...*spot*...

=o)))

• dayum

Hivenen harvinaista, uskon, mutta mahdollista. Mutta minusta se vaatii ehdottomasti platonisuuden. Noin muutoinkin lähinnä exien (tai ex-panojen) väliset ystävyydet voivat olla kiusallisia uusille kumppaneille, sillä eihän he voi tietää ovatko nämä kaksi ihmistä ystäviä siksi, että heillä synkkaa muuten hyvin muttei siinä mielessä, ja molemmat ovat hyväksyneet sen, vai onko toisella kytyä toisen suuntaan.

Mutta miten usein niiden kanssa sitten voi olla tekemisissä, niin kyllähän se jatkuva ramppautuminen saman/parin ystävän tai useiden eri "ystävien" luona haiskahtaa. Minulla ainakin olisi helvetisti sulateltavaa jos nainen oikeasta ramppautumalla ramppautuisi ja olisi aina vaan tekemisissä "mitä ihmeellisimmistä syistä" vastakkaista (joissakin tilanteissa samaakin) sukupuolta olevien kanssa.

Totta kai joku väittää että kyse on minun epävarmuuksista tai muusta sellaisesta, mutta näinköhän sitten kuitenkaan. Osin varmasti on, mutta toisaalta en ole vielä vakavammassa mielessä tavannut sitä naista, joka olisi luottamuksen arvoinen tämänkaltaisissa asioissa.

Mitä kautta mies tuntee tämän ystävänaisen? Ovatko pitkäikäisiä tuttuja, lapsuuden kavereita, ex-panoja, ex-kumppaneita... mitä?

• Jazuli

..muutekii kummalista mikäli parisuhtees olles rampataa kavereilla niiko teininä konsanaa..etekää sillo ko aikusista oisi kyse...=o)

....muute mie en vain käsnää mitekä jokkuu ei pysty olemaa vastakkaisen sukupuolen kaa vaa ystävää...mitekä siihi on välttis pakko rupee sotkee sukupuoliasioita..taikka niiko aatella siit ystävästä muutako et se on ihmii..ihana ihmii..jonka kaa viihtyy...ystiksenä..mu jonka kaa ei rupee intiimiks..niiko parisuhteese..=o)

...hmm..mul on varmaakii jotakii vikaa miun seksuaalisuueessain ko mie pystyn olemaa miesten kaa iha vain ihmisinä tekemisis iliman minkäämoista hinkuu rupee sen kaa sekstailees..ees niien eksienikää kaa..etekää niien kaa...

=o)

• vänksy
        Jazuli kirjoitti:

..muutekii kummalista mikäli parisuhtees olles rampataa kavereilla niiko teininä konsanaa..etekää sillo ko aikusista oisi kyse...=o)

....muute mie en vain käsnää mitekä jokkuu ei pysty olemaa vastakkaisen sukupuolen kaa vaa ystävää...mitekä siihi on välttis pakko rupee sotkee sukupuoliasioita..taikka niiko aatella siit ystävästä muutako et se on ihmii..ihana ihmii..jonka kaa viihtyy...ystiksenä..mu jonka kaa ei rupee intiimiks..niiko parisuhteese..=o)

...hmm..mul on varmaakii jotakii vikaa miun seksuaalisuueessain ko mie pystyn olemaa miesten kaa iha vain ihmisinä tekemisis iliman minkäämoista hinkuu rupee sen kaa sekstailees..ees niien eksienikää kaa..etekää niien kaa...

=o)

seksuaalisten halujeni kanssa, koska harvassa on ne miehet, joita oon seksuaalisesti halunnut ja niitä kaikkia kahta yhdistää se, et mulla on ollut tunteita niitä kohtaan. Koskaan ei oo panohalut heränneet ihan "tyhjästä", ilman pidempiaikaista tuntemista ja toiseen kiintymistä. Ja miespuolisia kavereita on ollut kumminkin monia, tosin suurin osa kuitenkin vaan pinnallisia kavereita jossain kaukana nuoruudessa. Mutta aina oon suhtautunut niihin ihan niinku naispuolisiin kavereihinkin, ihan täysin platonisesti.

Mutta en silti sano, et kaikki ois samanlaisia kuin minä. Mutta mulla nyt vaan on niin moni muukin asia, kuin nussiminen mielessä, et ehkä se johtuu siitä.

• Jazuli
        vänksy kirjoitti:

seksuaalisten halujeni kanssa, koska harvassa on ne miehet, joita oon seksuaalisesti halunnut ja niitä kaikkia kahta yhdistää se, et mulla on ollut tunteita niitä kohtaan. Koskaan ei oo panohalut heränneet ihan "tyhjästä", ilman pidempiaikaista tuntemista ja toiseen kiintymistä. Ja miespuolisia kavereita on ollut kumminkin monia, tosin suurin osa kuitenkin vaan pinnallisia kavereita jossain kaukana nuoruudessa. Mutta aina oon suhtautunut niihin ihan niinku naispuolisiin kavereihinkin, ihan täysin platonisesti.

Mutta en silti sano, et kaikki ois samanlaisia kuin minä. Mutta mulla nyt vaan on niin moni muukin asia, kuin nussiminen mielessä, et ehkä se johtuu siitä.

...samoten mullakii etten todellakaa kykene rupee vaa sekstailee kenekä kans vain...siksipä mul on yhe illan suhteetkii jääny tykkänää poies ko mie vaadin siihi kans enemmän ko *mennääks vain panemaa*...sittekii vaiks mitekä tuntisinkii..fyysistä vetoo siihi miehee...

...nii..tarvii sii olla sitte nii paljo mielekästä jotta tahon siihi rupee tutustuu muuteskii..eikä jokasella miehellä oo sitä jotakii sitte mikä tois sen erillee muista viivalla olijoista..hmm ja sil miehel jonka kaa mie rupeisin ees miettii muutako kaveri suhetta nii ois oltava se jokin..mikä tekee siit kiinnostavamman ko muista miehistä...=o)

...nii ja se viepi aikaa ko tutustuu..=o)

...hmm..miulle on jotekii nii iisii vaa aatella ihmiset ihmisinä..sitte rupee rakastumaakii ko sii on jotakii mihikä rakastuu ...muutakii siis ko et on mies..=o)

...sillain on harvas olleet...ja sittekii oisin menny pielee..=o(...

=o)

..nii helpompaa on suhtautuu kaikkii platonisesti..ko rakastuu...

• dayum
        Jazuli kirjoitti:

=o)

kun minäkin kyllä pystyn ihan hyvin olemaan platonisesti naisten kanssa. Mitä nyt heidän kanssaan yleensäkään tulee oltua tekemisissä. Vaikka onhan olemassa niitä naisia, tuntemattomia tai vähän tutumpia, joita kohtaan tuntee ainakin jonkinlaista seksuaalista vetoa, mutta suurin osa naisista on "vain naisia".

Platonisuuden kanssa alkaisi varmaan tulla ongelmia siinä vaiheessa, kun huomaisin ajatusvirran kohtaavan ja "muutenkin olevan kivaa". Osasinkohan nyt ilmaista tuon oikein...

• Jazuli
        dayum kirjoitti:

kun minäkin kyllä pystyn ihan hyvin olemaan platonisesti naisten kanssa. Mitä nyt heidän kanssaan yleensäkään tulee oltua tekemisissä. Vaikka onhan olemassa niitä naisia, tuntemattomia tai vähän tutumpia, joita kohtaan tuntee ainakin jonkinlaista seksuaalista vetoa, mutta suurin osa naisista on "vain naisia".

Platonisuuden kanssa alkaisi varmaan tulla ongelmia siinä vaiheessa, kun huomaisin ajatusvirran kohtaavan ja "muutenkin olevan kivaa". Osasinkohan nyt ilmaista tuon oikein...

...sillo ko ajatusvirta kohtaa ja ois muutekii kivaa nii sii saattaa platonisuus lähtee karkuu...=o)

...mu sitte yhtenä iha kelposena jarruna ja punasena lankana pelaa puhas järkeistäminen..ja parisuhteessa oleminen..niiko mikäli on uskollinen suhteessaa nii muutenkin kivaa on sillon muitten kanssa jotain muuta ko seksiä..=o)

...*käsitinköhää oikein*..=o)..???

• dayum
        Jazuli kirjoitti:

...sillo ko ajatusvirta kohtaa ja ois muutekii kivaa nii sii saattaa platonisuus lähtee karkuu...=o)

...mu sitte yhtenä iha kelposena jarruna ja punasena lankana pelaa puhas järkeistäminen..ja parisuhteessa oleminen..niiko mikäli on uskollinen suhteessaa nii muutenkin kivaa on sillon muitten kanssa jotain muuta ko seksiä..=o)

...*käsitinköhää oikein*..=o)..???

Ajattelin tuota omalta kohdaltani siten, että olen vapaa ja tekemisissä naisten kanssa, mutta toimiihan tuo tietenkin niinkin päin, että on jo suhteessa. Ja sillä "muulla kivalla" tarkoitin kai lähinnä sitä, mitä nyt oikeastaan ihmettelen että miksi tämä ei tullut äsken mieleen, että kyseisen naisen kanssa oleminen ja tekeminen aiheuttaa tunteen, että "eiköhän tämä nyt ole tässä ja just hänen kanssaan".

Järkeistämisen osaan kyllä varmasti jo liiankin hyvin. Etukäteen tahtoo jo nähdä liikaan mahdollisia ongelmakohtia. Olen vielä omasta mielestäni realisti niissä järkeilyissäni.

• ap

on ex-pano, niin kun oikein henkeviä keskustelevat ja vain ystäviä ovat kuinka monta askelta on sänkyyn, kun siellä jo joskus olleet?

• tapauksessa...
        ap kirjoitti:

on ex-pano, niin kun oikein henkeviä keskustelevat ja vain ystäviä ovat kuinka monta askelta on sänkyyn, kun siellä jo joskus olleet?

mies ramppaa siellä aivan muista, kuin platonisista syistä.

Pelkkä ystävyys naisen kanssa on miehille melko vaikeaa. Yleensä nuo "ystävämiehet" haluaisivat vällyjen väliin "ystävänaisensa" kanssa. Ystävyys toimii siis siksi, ettei naisella ole romanttista kiinnostusta "ystävämiehiinsä". Erittäin harvoissa tapauksissa ystävyys toimii pelkkänä ystävyytenä myös miehen puolelta.

• dayum
        ap kirjoitti:

Voi tosiaan olla, että muissa merkeissä siellä kyläillään. Niin kuinkas usein mies siellä käy, ihanko tosiaan jatkuvasti? Jos usein, niin minusta haiskahtaa vielä enemmän. Eivät välttämättä nussi, mutta miehellä voi olla se silti mielessä. Valitettavasti.

Tuollaisissa tilanteissa minusta kyllä riippuu siitäkin, milloin viimeksi on pantu. Jos siitä on jo pitkähkö aika, niin ystävämielessä tapailu on todennäköisempää kuin silloin, milloin on pantu ihan suht vastottain. Asioilla kun tahtoo olla monta puolta, niin sinne sänkyyn voi olla pitkä matka, tai sitten ei. Tapailutahtikin vaikuttaa, edelleen minusta olisi outoa jos jotain vastakkaisen sukupuolen edustajaa tapailtaisiin suht tiuhaan. En mahda itselleni mitään, mutta noin se nyt vaan on.

Eli minusta se platonisessa mielessä tapailu on mahdollista, mutta ehkä hivenen epätodennäköistä. Ennen kaikkea tuo on kiusallista sinulle, ja on se kyllä niinkin, että jos mies sinusta välittää, niin hän ottaa huomioon sinun sanomisesi jos hälle vinkkaat, asiallisesti, että sinusta "ei tunnu kivalta kun hän käy sen ja sen naisen luona". Jos se siitä huolimatta jatkuu ja/tai mies vähättelee sinun tuntojasi, niin jos olisin naisen kanssa tuollaisessa tilanteessa, niin varmaan vetäisin omat johtopäätökseni. Mutta, mun kokemukset on mitä on.

• ()()()()

Eikä yksi nainen riitä miehelle.

• MichikoXX

ja tässä vanha vastaus: olen vetänyt sellaisen johtopäätöksen, että osa heteroista pystyy olemaan ystäviä vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa, osa ei. Selvitä, kumpaan ryhmään kuulutte. Äärimmillään olen nähnyt sellaisen mustasukkaisuuskuvion, että mies ei anna biseksuaalin naisystävänsä tavata KETÄÄN, kun koko maailman ihmiset lasketaan mukamas potentiaalisiksi seksikumppaneiksi.

• öjlkads

se mies saattoi olla oikeassa. Niillä bi-naisilla, jotka olen tuntenut, on kyllä ollut tilaisuuden tullen taipumus hypellä sänkyyn naispuolisten bi- tai lesbokavereidensa kanssa. Eivät ole pitäneet sitä paljastuessaankaan mitenkään pahana, koska "se oli vaan leikkiä" tms. "eikä mitenkään seurustelukumppanilta pois". Kaipa niiden sitten täytyy toteuttaa sitäkin puolta persoonallisuudestaan.

• MichikoXX
        öjlkads kirjoitti:

se mies saattoi olla oikeassa. Niillä bi-naisilla, jotka olen tuntenut, on kyllä ollut tilaisuuden tullen taipumus hypellä sänkyyn naispuolisten bi- tai lesbokavereidensa kanssa. Eivät ole pitäneet sitä paljastuessaankaan mitenkään pahana, koska "se oli vaan leikkiä" tms. "eikä mitenkään seurustelukumppanilta pois". Kaipa niiden sitten täytyy toteuttaa sitäkin puolta persoonallisuudestaan.

Itse lasken polyamorian seksuaaliseksi suuntautumiseksi ja kumppaneille olen siitä kertonut. En tiedä, onko biseksuaalisuudella ja polyamorialla korrelaatiota, ehkä joku humanisti on tutkinut asiaa. Tiedän toisaalta niitä (heterot/bit/homot), joiden mielestä täytyy olla vain yksi suhde kerrallaan sekä niitä (hetero?)miehiä, jotka sallivat tai jopa ihannoivat tyttöystävänsä ja muiden naisten välisiä seksisuhteita.

• MichikoXX kirjoitti:

Itse lasken polyamorian seksuaaliseksi suuntautumiseksi ja kumppaneille olen siitä kertonut. En tiedä, onko biseksuaalisuudella ja polyamorialla korrelaatiota, ehkä joku humanisti on tutkinut asiaa. Tiedän toisaalta niitä (heterot/bit/homot), joiden mielestä täytyy olla vain yksi suhde kerrallaan sekä niitä (hetero?)miehiä, jotka sallivat tai jopa ihannoivat tyttöystävänsä ja muiden naisten välisiä seksisuhteita.

"miehiä, jotka sallivat tai jopa ihannoivat tyttöystävänsä ja muiden naisten välisiä seksisuhteita."

..jos itsekkin pääsee osingoille...muuten siitä ei ole miehelle mitään iloa.. ;)

• ap

Niin haen tällä kysymyksellä sitä, että ilmeisesti ei oikeasti minua rakasta? Vaikka ei muuta tekisikään ystävänaisen kanssa kuin juttelisi voi olla parempi henkinen suhde ystävänaisen kanssa, sitä haen miksi en riitä myös henkisesti, miksi hän on sitten minut siihen ottanut kun kerran ystävänaisen kanssa on niin kivaa?

• ,.,.,.,.

huonoitsetuntoisten rypemisiä. Jos et ole miehelle kaikki kaikessa, et ole hänelle mitään vai?

• _-_--_-_
        ,.,.,.,. kirjoitti:

huonoitsetuntoisten rypemisiä. Jos et ole miehelle kaikki kaikessa, et ole hänelle mitään vai?

huonoa itsetuntoa, ainakaan minun mielestä.

Monesti nuo epäilykset ovat oikeita ja jos nainen on vain ystävä miksi seurustelukumppania ei voisi myös esitellä ystävälle.

• ap

Mitäs hän sitten kertoo, että käy siellä ystävänaisen luona, olisin ollut ja olisin paljon onnellisempi kun en tietäisi asiasta mitään, vai aavistaisiko sen jotenkin, että meillä ei taida henkinen yhteys olla kovinkaan hyvä? Onko motiivina se, että jos hyväksyn ystävänaisen niin? mikä on miehen motiivi kertoa ystävänaisista sitä ihmettelen, kertokaa hyvät miehet mitä teidän päässä liikkuu, että ymmärtäisin paremmin.

• täysin mahdollista.

Seurustelukumppani on eri asia mitä ystävä.

Toiseksi, hän saattaa keskustella ystävättärensä kanssa asioista, mitkä ei kiinnosta sinua yhtä lausetta enempää.
      Tai harrastus.
      Itse, esim. aikoinaan kävin kaverin vaimon kanssa pelaamassa sekä tennistä että sulkapalloa.

Minulla useampi naispuolinen ystävä.

• EIVÄT PIDÄ KILPAKOSIJANAI

• Toinen nainen

Minäkin seurustelin miehen kanssa jolla oli ystävänä naisia, parikin oikein hyvää ystävä naista.

Kun aloin asioita selvitellä, mies "seurusteli" meidän kolmen kanssa, ja jokaiselle oli selittänyt meidät muut hyvinä ystävinä. Kun vielä asuimme eripuolilla suomea, peli onnistui oikein mainiosti.

Jäi vain tosi tyhmästä asiasta kiinni minulle, kun lähti luotani ajamaan kotiinsa ja ilmoitti vajaan kahden tunnin kuluttua olevansa jo lähes puolivälissä... matkaa, heh... tosi näpsä mies kun ajaa 3 tunnin matkan vajaassa kahdessa. Utelias ja tiedonhaluinen kun olen otin asiakseni selvitellä näiden naisystävien osoitteet ja yksihän asui niin sopivasti parin tunnin matkan päästä minusta.

Ja niin miehän löytyi tietenkin netistä, jossa hänellä on vieläkin ilmoituksia cityssä ja e-kontaktissa ja tietty fb'ssä muutamilla seuranhaku-sovelluksilla

• eräs nainen

Mitäs seuranhaku-sovelluksia fb.ssä on? Voisin kanssa tsekata löytyykö tuttuja.. Kiitos jos voit kertoa. :)

• Toinen nainen
        eräs nainen kirjoitti:

Mitäs seuranhaku-sovelluksia fb.ssä on? Voisin kanssa tsekata löytyykö tuttuja.. Kiitos jos voit kertoa. :)

Are You intrested
        Zooks
        Social me
        ja jotain muitakin

Mulla on noi

• eräs nainen
        Toinen nainen kirjoitti:

Are You intrested
        Zooks
        Social me
        ja jotain muitakin

Mulla on noi

Miten löydän suomalaiset sieltä? Tai alueet? Voiko jollain hakuehdoilla hakea jotta löytää tietyt?

Mitkä ovat suomalaisten suosiossa ja mitä ne "joitakin muita" ovat?

Kiitos paljon vastauksesta. :)

• Toinen nainen
        eräs nainen kirjoitti:

Miten löydän suomalaiset sieltä? Tai alueet? Voiko jollain hakuehdoilla hakea jotta löytää tietyt?

selittää... tossa AYI:ssä voit hakea vain suomalaisia kun valitset oman maan ja siinä voi valita määrätyn ikäiset, hakukohteiksi... mutta näet vain ne jotka ovat sillä hetkellä onlinena. Tai voit tietenkin hakea myös ulkomaalaisiakin, ihan miten vaan

Zooks hakee vain oman alueesi ihmisiä tai max 160 km säteeltä, muistelisin

Social me, siihen en ole niin perehtynyt

Ja on siellä muita seuranhaku-juttuja mutta en ole edes hakenut niitä, joten en osaa sanoa nimiä

• Toinen nainen
        eräs nainen kirjoitti:

AYI on suomalaisten kesken suosituin ja ehkä zooks tulee aika nopeeta perässä

• eräs nainen
        Toinen nainen kirjoitti:

selittää... tossa AYI:ssä voit hakea vain suomalaisia kun valitset oman maan ja siinä voi valita määrätyn ikäiset, hakukohteiksi... mutta näet vain ne jotka ovat sillä hetkellä onlinena. Tai voit tietenkin hakea myös ulkomaalaisiakin, ihan miten vaan

Zooks hakee vain oman alueesi ihmisiä tai max 160 km säteeltä, muistelisin

Social me, siihen en ole niin perehtynyt

Ja on siellä muita seuranhaku-juttuja mutta en ole edes hakenut niitä, joten en osaa sanoa nimiä

Kiitos vielä sinulle! Nyt selvisi. Zooksia en löytänyt ehkä, tai sitten löysin eri Zooksin.

• Onhan se mahdollista. Vaan ei ne kyllä mitään platonisia voi olla. Ystävyys on vähän enemmän kun platonismi. Esim. jos kaverilla on tosi kiva vaimo ja se on vielä oikein hvyä tyyppin, niin eihän sen kanssa voi olla kun ystävä enintään...mut jos se ei ois kaverin vaimo, tai jos itse en olis naimisissa niin tilanne voisisi olla ihan toinen.
      Eli kyseessä on pommi mitä ei vielä ole viritetty :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe