RUMPALIT pilaavat uudet kantrit ?

vispiläkauppias

Uusia kantreja kun kuuntelen, ain' jyskyttää rumpali voimalla kaiken päällä kuin henkeä vietäisiin - kuka 'producer' tuonkin kiusallisen tavan aikanaan aloitti ...
Rumpuja ei meinattu aikoinaan hyväksyä Opryyn (eikä Suomen kirkkoihinkaan toisaalta) taustayhtyeiden mukana...
Heti erottuu uusi levytys, jos rumpujen päälleliimaus puuttuu (harvoin niin on).

9

986

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole hiffannut

moista, koska en kuuntele ollenkaan valtavirtakantria. Indiestä löytyy totuus!

• ne...

rumpalit soita just silleen kun pyydetään/käsketään... että tuskin he ovat syypäitä tähän. Oisko kyse siitä että tanakammilla rummuilla varustettu kantri menee paremmin kaupaksi kuin hiplaustyylillä soitetut eli syypäitä ovat juurikin kuluttajat ja heidän makutottumuksensa.

• Kuuluuko RuMMUT???

Mitä musaa sellanen on jossa ei kuulu kunnon rumpujen jytinä? Perkele!

• mielestä

menisivät mettään hakkaan niitä rumpuja ja itkeen akan perään

• Ramblin man

Mites waylon jennings? hänhän just lisäs rumpui ja musa on niin perkeleen hyvää!

• Rämblin män

Rummut on tätä päivää, samoin rockaavat soundit!!

• White Lightning

Itse diggaan monenlaista musaa, samoin eri tyylisiä pelimanneja. Rumpalina osaan arvostaa yhtälailla vähäeleistä, svengaavaa rumpalia, jolla taimi ja nyanssit hallussa kuin tuplabasarit alle viidessä sekunissa punaisena hehkumaan saavaa tuulimyllyä. Pääasia, että soitto nivoutuu yhteen tyylin ja soittajakumppaneiden kanssa.

• Pärinää ja pauketta

Musa lähtee siitä.

• jyrkein

Vinkua ja vonkua ja bassua kans.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1218
    2. 73
      1193
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      97
      957
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      44
      851
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      812
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      781
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      758
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      604
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      546
    Aihe