tuulihousut

Maiju

tuulihousut rules. Mitä mieltä olette tuulihousujen käytöstä kaupungilla? en tarkoita sitten mitään säästötalotuotteita vaan ihan kunnollisia, kute nike, david tai esprit

17

3081

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlackHeartAngel

      Mutta itse suosisin kuitenkin mic mac-merkkiä...
      Joissa vetoketjun alla lahkeissa teksti "micmac".

      Jokaisella oma makunsa, joten samapa tuo..

      • muotitietoinen

        Aiotko muuten ostaa tuohivirsuja? Todella mahtava ostos! Ja niitten kanssa laita päälle kalsarit pelkästään. Ei niitä housuja enää tarvitse; on jo niin lämmin!


    • maria

      Eikö noi Espritin ja Davidin "tuulihousut"-> urheiluvaatteet kuulu lähinnä lenkkeilyyn tai sitten muihin lajeihin. Voihan sitä joskus tuulihousut jalassa vipeltää kaupungilla jos on esim tulossa liikunnallisen harrastuksen parista mutta silloinkin olisi mahdollisuus laittaa hikiset housut reppuun ja vaihtaa urheilun jälkeen tuulihousut vaikka stretchfarkkuihin tai muihin. En voi ymmärtää ihmisiä jotka käyttävät tuulihousuja ainoina housuinaan arkipäivisin missä ikinä sitten liikkuukaan.

      • maiju

        ei ne todellakaan mun ainoa pukeutumisvaihtoehtoni ole. Jos mä lähen vaikka shoppailemaan tai muutenki toisinaan, ni käytän ihan mielelläni farkkuja.


    • muoti kuru

      moi!!tuulihousut on iha jees!!itseläkin on kahdet nike,ja adidas!!ei ole halpa housuja!!tykään väljisä housuista koska saa seistä vapaaasti!!ja niisä on hyvä runkkata lähtee malli hyvin pois!!

      • maiju

        "ja niisä on hyvä runkkata lähtee malli hyvin pois!!" yrititkö sanoa, että jos on poika, joka runkkaa tuulihousuille, tahrat lähtee hyvin niistä pois...?


      • muotitietoinen

        Opettele kirjoittamaan, "kuru"! Eikö sinusta voi sitten seistä vapaasti muissa housuissa?


      • oimaiju
        maiju kirjoitti:

        "ja niisä on hyvä runkkata lähtee malli hyvin pois!!" yrititkö sanoa, että jos on poika, joka runkkaa tuulihousuille, tahrat lähtee hyvin niistä pois...?

        sua oli ihana naida maiju kun olit tuulihousuissa ja kiljuit ihanasti kivusta


    • A78

      Kuljen kävellen töissä ja käytän ns. tuulihousuja päivittäin, koska ne sopivat parhaiten lenkkareiden kanssa ja ovat sitäpaitsi mukavat ja käytännölliset kun kurakelillä kiitää. Mielestäni siistit tuulihousut on ihan ok. (siisteihin ei lukeudu neonväriset tms. halpahallimallit)
      Onneksi olen jo sen ikäinen, etten välitä siitä mitä muut vaatteistani ajattelee...

    • makeus

      Kyllä nainen voi todella näyttää hyvältä tuulihousuissa...;)

    • JokuPyllähteliä

      Tuulihousut ovat hyviä kevät keleillä, itekki oon pyllähtäny monet kerrat.

    • seksihousut

      kiiltävät ja kahisevat tuulihousut mielellään kirkkaanpunaisena tai sinisenä on seksikkäät naisella ;)

    • Nolo tyyppi

      Tolloin kevät aikaan pyllähdin, nii housuthan kuivuivat heti..
      Ja en välitä mitä muut ajattelevat kun pyllähtelen tuolla, ja lasken lapsieni kanssa pyllymäkeä =)
      Nolo tyyppi olen...

    • mustat tuulihousut

      itse aineki pidän mahottomasti tuulihousuja käyttävistä naisista.. Ne saa katseen kääntymään ja muutenkin aivan hulluksi :p ai että, sellain ku löytyiski jostain lenkkipolulle kaveriks :)

      • weiogvrbejioebjoit

        meinasitko että saisit siellä lenkkimetsässä vetää naiselta ne housust alas ja raiskata... ne tuulihousut


    • lisää.tuulipukuja

      mustat mattapintaiset tuulihousut ja muutkin vaatteet ovat masentavan tylsiä, käyttäkää naiset värejä!
      Muutoin kyllä puolustan tuulihousuja ja -pukuja käytännöllisinä varsinkin näin syysaikaan :) Ja jos jostain jumpasta tuleekin "hikiset housut jalassa" niin ulkona tuulessa ne kyllä kuivuvat jos ei sitten sada.

    • tuulituoksu

      Sopii hyvin lerpahtaneitten kasakkasaappaitten kanssa, korolle nokare hevonpaskaa.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe