Kerro mielipiteesi tästä coverista.
http://www.youtube.com/watch?v=NEmqIrcNdRU
Mr Wild Pony kiittää
Arvostele
4
417
Vastaukset
- makuu huone
Harvoin näin epäonnistunutta löytää ees youtubesta.
Aivan epävireessä ja nuotin vierestä laulamista kun ei osaa laulaa oikein.
Tyypillistä espoon lespaamista , suhu ässää, ei osata suomea edes kunnolla.
HEi ÄLKÄÄ TULKO enää koskaan arvosteltavaksi, jookos?
ei ketään kaipaa teitä. ette ole taiteilijoita, opetelkaa kunnon ammatti.- MrWildPony
Selvä, kiitos rakentavasta kritiikistä. Onko muilla mielipiteitä?
- En ikinä ostaisi levyä
En ole koskaan pitänyt suomirokista tai Hectorista, ja tämä biisi on kauhea. Te onnistuitte kumminkin tuomaan siihen jotain uutta, laimentamaan sen totaalista huonoutta aavistuksen.
Mielestäni esititte sen Hectoria paremmin! En silti usko että teillä tulee ikinä olemaan tulevaisuutta edes karaoke kuppiloissa laulajina, mutta älkää välittäkö, ei suurimmasta osasta ole.
Teidän versionne tuosta biisijöötistä oli mielestäni parempi siksi, koska teillä oli niin tyttömäiset äänet, toisin kuin sillä partaukolla. Pystyn kuvittelemaan itseni harrastamassa masturbaatiota musiikkinne soidessa taustalla, Hector ei pysty edes siihen. Hyvä tytöt!- minä vaan kysyn
Kaikki aiemmat palautteen antajat saivat lähes heti kiitokset, vaikka vain tylysti haukkuivat esityksenne.
Minä löysin siitä positiivista ja kehuin jopa Hectoria paremmaksi, mutta minulle ei anneta edes kiitoksia palautteesta, miksei? Ei anna kovin hyvää kuvaa bändistä moinen ylimielisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013