Joku positiivinen ajatus itsestänne?
Löytyykö?
Rehellisesti saa nyt rehennellä.
Kehukaas itseänne
47
217
Vastaukset
- vitun lehmä
niin?
tuotos kun olen, niin "kell onni on, se onnen kätkeköön".
Onko sinusta tuo "vitun lehmä" positiivisinta; mitä itsestäsi voit ajatella??- Kukkonen.
zombbari kirjoitti:
tuotos kun olen, niin "kell onni on, se onnen kätkeköön".
Onko sinusta tuo "vitun lehmä" positiivisinta; mitä itsestäsi voit ajatella??vaan sinua...
Kukkonen. kirjoitti:
vaan sinua...
kiitos.
Sillä juuri nuo sanat toivat eräälle naiselle rapsut raastuvassa.Kukkonen. kirjoitti:
vaan sinua...
että netti ei ole ihan kaikesta vapaa temmellyskenttä.
HS:
Kun joutuu työpaikalla muiden kuullen nimitellyksi "vitun lehmäksi", on kohtuullinen korvaus kärsimyksestä 350 euroa. Näin päätti Helsingin hovioikeus torstaina.
Käräjäoikeus oli tuominnut työtoveriaan nimitelleen porvoolaisnaisen kunnianloukkauksesta maksamaan 20 päiväsakkoa eli 240 euroa. Hän tyytyi siihen, mutta valitti 350 euron korvauksesta.
Hovioikeus piti sen voimassa ja päätti vielä korottaa naisen maksettavaksi määrättyjä uhrin käräjäoikeuskuluja tuhanteen euroon. Hovioikeuskuluja tuli lisäksi 500 euroa.
Karkea ilmaus pääsi naiselta, kun työtoveri oli sanonut kahvitaukoa tupakkatauoksi. Naisen mielestä ilmaus provosoi tupakoijia ja äänensävykin oli ilkeämielinen. Nainen pyysi nimitellyltä anteeksi, mutta sanoi, ettei anteeksipyyntö tule sydämestä.
- potut rules
ne on hyviä ja terveellisiä. Ne maistuu hyvälle myös raakana. Tämä on positiivinen ajaus koska potut ovat terveellisiä.
on toisenlaistakin tutkimustulosta. Niinkuin voista, maidosta ja kaikesta.
Itse ajattelisin; että kohtuus kaikessa on tarpeeksi terveellistä.
Raakanakin ne on tosiaan hyviä. ja kylmiä, keitettyjä voi käyttää liimapuikkoina :)
- rusalkaa
mutta KIITOS: Mua alkoi ihan hervottomasti taas naurattamaan. :D
Voisko tässä sitte kehua itteesä...hmmm. Olen vähään tyytyväinen. Mitäs mä tähän nyt keksisin.. niitä hyviä ajatuksia kun on "muutama" :D
Mä tiiän. Olen läsnä tunteella, aina. Se on mun mielestä hyvä asia. Onkohan toi nyt semmonen hyvä ajatus mitä tässä haettiin, enivei, tuo nyt saa kelvata :)tässä haettiin: ajatuksia itsestään. Niitä ihan mitä vaan positiivisia. Kerrankin saisi kunnolla kehua :)
zombbari kirjoitti:
tässä haettiin: ajatuksia itsestään. Niitä ihan mitä vaan positiivisia. Kerrankin saisi kunnolla kehua :)
Ei kun, mä rupesin miettimään että eihän tässä haeta sitä hyvien piirteiden listausta vaan niiden hyvien ajatusten :D
alruna kirjoitti:
Ei kun, mä rupesin miettimään että eihän tässä haeta sitä hyvien piirteiden listausta vaan niiden hyvien ajatusten :D
Kyllä se voi olla ajatuksia piirteistään tai mistä vaan. Ajatuksen sisältöä.
- MichikoXX
Olen aika näppärä. Tänä keväänä on tullut käytettyä ompelu-ja askartelutarvikkeita virkkuukoukusta spraymaaleihin.
- MichikoXX
zombbari kirjoitti:
on tosi hieno piirre. Lahja itselle ja lahja muille.
Just ompelin itselleni paidan ja hameen. Annoin yhdelle vauvalle ristiäislahjaksi teddykarhukuvioisen fleecepeiton, johon ompelin käsin pykäpistot reunaan ja huolittelin virkkaamalla kiinteitä silmukoita päälle. Tein leimasintekniikalla hopeisia keijukaisia äitienpäiväkortteihin, ja kulta- ja kuparispraymaalien ja sabluunan avulla aurinkoja, joita sitten lahjoitin tutuille lapsille :-)
MichikoXX kirjoitti:
Just ompelin itselleni paidan ja hameen. Annoin yhdelle vauvalle ristiäislahjaksi teddykarhukuvioisen fleecepeiton, johon ompelin käsin pykäpistot reunaan ja huolittelin virkkaamalla kiinteitä silmukoita päälle. Tein leimasintekniikalla hopeisia keijukaisia äitienpäiväkortteihin, ja kulta- ja kuparispraymaalien ja sabluunan avulla aurinkoja, joita sitten lahjoitin tutuille lapsille :-)
antaa vähästään, piru ei paljostakaan.
Toi luovuudessakin on jotenkin niin hienoa myöskin; että usein siitä saa nauttia muutkin kuin itse :)
hyvä!
- Jazuli
..hhmm..varmaaki sitte semmoi piirre mus oisi et mie osaan kääntää ikävätkii asiat ilosemmiksi..niiko löytää vähä kaikesta sen valosammankii puolen..=o)
..mu sitkii oisin vuosii treenannu..x')...on vissiikii ollu melko mustaa aikasemmi...
..*mu kuilun pohjalt ei pääse ko ylöspäi*..
=o)että ylös on tultu ja opiksi otettu:)
Elämänkokemus (ja ne paskanakitkin) tuo parhaimmillaan sitä näkökulmaa ja suhteellisuudentajua asioiden käsittelyyn.
Kuulostaa hyvältä!- Jazuli
zombbari kirjoitti:
että ylös on tultu ja opiksi otettu:)
Elämänkokemus (ja ne paskanakitkin) tuo parhaimmillaan sitä näkökulmaa ja suhteellisuudentajua asioiden käsittelyyn.
Kuulostaa hyvältä!..oltu pohjalla iha kuopassa mu ylöspäi....ko ei taho paikallaa rinkiikää pyörii..=o)
..välist vaa oon tuol maalimal törmänny siihi et mun hyväntuulisuus koetaa teennäiseksi taikka sitte ne kerrotut ongelmat olemattomiksi..ko joittekii on kauhian vaikiaa uskoo et ko asioita on kokennu ja oivaltannu nii sen jälkee oppii myöskii rentoutumaa ja nauramaa ko niist on selvitty...mihikä ennen luuli kuolevasa..=o)
...se on ihmisen psyyke semmoi..ettei se kestä loputtomii surua ja murhetta hajoamatta..joteka taito oppii näkee valoa..vaikkakii vain pisteinä nii helpottaa sit oloo..ja hyvänolon määrä kasvaa mitä enemmän oivaltaa ettei ongelmat oo tehty kuolemaksi vaa selvitettäviksi...ja joitteki asioitte kaa tarvii oppii elämää..ja mennä niil korteil mikkä sai...
...mu iloa pystyy ammentamaa ittekii ympäriltää..iha iliman valmiita kaavojakii..=o) - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
..oltu pohjalla iha kuopassa mu ylöspäi....ko ei taho paikallaa rinkiikää pyörii..=o)
..välist vaa oon tuol maalimal törmänny siihi et mun hyväntuulisuus koetaa teennäiseksi taikka sitte ne kerrotut ongelmat olemattomiksi..ko joittekii on kauhian vaikiaa uskoo et ko asioita on kokennu ja oivaltannu nii sen jälkee oppii myöskii rentoutumaa ja nauramaa ko niist on selvitty...mihikä ennen luuli kuolevasa..=o)
...se on ihmisen psyyke semmoi..ettei se kestä loputtomii surua ja murhetta hajoamatta..joteka taito oppii näkee valoa..vaikkakii vain pisteinä nii helpottaa sit oloo..ja hyvänolon määrä kasvaa mitä enemmän oivaltaa ettei ongelmat oo tehty kuolemaksi vaa selvitettäviksi...ja joitteki asioitte kaa tarvii oppii elämää..ja mennä niil korteil mikkä sai...
...mu iloa pystyy ammentamaa ittekii ympäriltää..iha iliman valmiita kaavojakii..=o)..niiko uskallusta pelii ja suuntaa kattomaa...välist tarvii tehhä isojakii ratkasuja enneko löytyy se oikia tie..=o)
Jazuli kirjoitti:
..oltu pohjalla iha kuopassa mu ylöspäi....ko ei taho paikallaa rinkiikää pyörii..=o)
...mu iloa pystyy ammentamaa ittekii ympäriltää..iha iliman valmiita kaavojakii..=o)ja ihmisen selviytymiskeinoja. Mutta ihan hajonnutkin voi eheytyä.
Näillä mennään :)- Jazuli
zombbari kirjoitti:
ja ihmisen selviytymiskeinoja. Mutta ihan hajonnutkin voi eheytyä.
Näillä mennään :)..hajonnutkii saattaa viel kukoistaa..siksi ei piä antaa periksi..=o)
..tosi on..
- innovaattori.
Moni uusi asia on minun aivojeni tuottamasta ajatuksesta lähtöisin.
- enkä halua,
zombbari kirjoitti:
Luova siis sinäkin.
Kerro joku innovaatiosi tulos. pliiiiiiis :]valitettavasti. Voin sitten alkaa niillä täällä tosissaan rehennellä jos krediitin saaminen muualta loppuu. :)
enkä halua, kirjoitti:
valitettavasti. Voin sitten alkaa niillä täällä tosissaan rehennellä jos krediitin saaminen muualta loppuu. :)
Ja meitä viedään kuin pässiä narussa.
=)
Eli kaikki me toisiamme tarvitaan menestykseenkin.- yksin mitään
zombbari kirjoitti:
Ja meitä viedään kuin pässiä narussa.
=)
Eli kaikki me toisiamme tarvitaan menestykseenkin.Ei munkaan innovaatioista olisi ilman muita ihmisiä tullut yhtikäs mitään. Kuten sanoin, niin multa lähtee vain ajatukset, ei paljoa muuta... en edes tiedä miten hurja määrä ihmisiä niitä eteenpäin vie.
Mutta, jos tosiaan luulet, että vien teitä kuin pässiä narussa ja vedätän, niin mua alko jo kaduttaa, että alkuaankaan mitään tähän ketjuun kirjoitin. Pitäis pitää turpa kokonaan kiinni, ku ei kerran halua muutenkaan mitään kertoa. yksin mitään kirjoitti:
Ei munkaan innovaatioista olisi ilman muita ihmisiä tullut yhtikäs mitään. Kuten sanoin, niin multa lähtee vain ajatukset, ei paljoa muuta... en edes tiedä miten hurja määrä ihmisiä niitä eteenpäin vie.
Mutta, jos tosiaan luulet, että vien teitä kuin pässiä narussa ja vedätän, niin mua alko jo kaduttaa, että alkuaankaan mitään tähän ketjuun kirjoitin. Pitäis pitää turpa kokonaan kiinni, ku ei kerran halua muutenkaan mitään kertoa.en tarkoittanut sitä pahalla. Ja vedättämistä en ajatellut lainkaan.
Tarkoitin sillä juuri sitä; että innovaatioillasi ollee kuitenkin olemassa kohde - mahdollisesti kuluttajissa tms ryhmissä (=meissä).
Alemmuudentuntoiset tekee sen paremmin kuin itse ikinä osaisin.
- Jazuli
..sulla on ainaskii huikee kyky asettuu kaiken yläpuolelle..=o)
zombbari kirjoitti:
sulla on huikee mielikuvitus :]
Tästähän muodostuu kohta uusi Keskinäisen Kehumisen Kerho
- Jazuli
Genio.Mente kirjoitti:
..meinasikko et myö iha huviksee sua ruvetaa kehumaa... ;o)
...*kehujen toivossa*..
x')))
..joke.. Genio.Mente kirjoitti:
tai kelju koo kojootti-club ;]
Eikun NYT puhutaan suorahan! Asiat kun on niin kuin ne ON!zombbari kirjoitti:
tai kelju koo kojootti-club ;]
Eikun NYT puhutaan suorahan! Asiat kun on niin kuin ne ON!Kuuluisko mun nyt kehua sua ja Jazua?
http://www.youtube.com/watch?v=UaqjT4Js-0YGenio.Mente kirjoitti:
Kuuluisko mun nyt kehua sua ja Jazua?
http://www.youtube.com/watch?v=UaqjT4Js-0YMehän kehutaan itse itseämme ihan tarpeeksi =)
Yksi asia.. Olen vaan yhä pirun hyvä tanssimaan. =P Jopa silloin kun lihakset särkevät koleasta ilmasta ja jalka kramppaa samasta syystä =D Ja erityisen ylpeä saan olla siitä että en käytännössä koskaan tanssi humalassa.
Olin tanssimassa RMJ:ssä ihan ilmaiseksi, intohimo tanssiin poiki sen pienen mahdollisuuden.. Rennommat tyypit joskus tulevat juttelemaan ja lyömään kättä päälle.. RMJ:ssä oli kyllä hyviä tanssijoita vaikka sade piti porukkaa poissa..Mulla on vaan pari kertaa elämässä ollut sellainen RENTO fiilis tanssia. Sellanen toooooooosi rento (hitaita ei lasketa). Kummallakin kerralla tanssin verrattain putkeen pari tuntia ainakin. Ja vain pari olutta alla.
Se level oli jotain ihan käsittämättömän mahtavaa. Nekin kerrat riittävät.zombbari kirjoitti:
Mulla on vaan pari kertaa elämässä ollut sellainen RENTO fiilis tanssia. Sellanen toooooooosi rento (hitaita ei lasketa). Kummallakin kerralla tanssin verrattain putkeen pari tuntia ainakin. Ja vain pari olutta alla.
Se level oli jotain ihan käsittämättömän mahtavaa. Nekin kerrat riittävät.Se tuo paljon kun nauttii tanssista ja fiilistelee ilman alkoholia.. Kannattaa harrastaa useamminkin.
Monesti olen miettinyt tällaisen ankaran tanssimisen lopettamista, mutta siitä ei pääse eroon.. Se on liikkumisen, musiikin, rytmin ja soundien ilo, mikä pitää otteessaan.
'Normaaleina' iltoina yleensä - jos saan levättyä ennen bileitä etenkin työpäivän jälkeen, enkä syö raskasta ateriaa - jaksan tanssia helposti illasta aamuun pieniä juomataukoja lukuunottamatta. (Wc-taukoja ei välttämättä edes tarvitse kun kaikki neste tulee hikenä ulos =P) Ennätykseni on vilpittömästi joku 8 tuntia jotakuinkin yhteenmenoon tanssia (arvioisin, sillä kymmenen tuntia kaiken kaikkiaan pyörin paikan päällä) pelkän veden ja suklaapatukoiden voimalla. Se oli viime vuoden Club Colors- festivaalissa. Tosin kymmenen tunnin jälkeen kun koetin vielä tanssia, tuntui että sydän kyllä pakahtuu jos jatkan =/.. Kaverikin jo sanoi etten millään voi enää jaksaa, joten uskoin häntä ja lopetin.. Kyllä sitten nukuttiinkin ahkerasti sen jälkeen..
Ovat minussa juuri niitä parhaimpia puolia.
Lasken sen positiiviseksi, vaikka ehkä siitä on joskus jopa haittaa. Se on asia jota ei suoranaisesti voi hyödyntää, mutta ehkä siitä on joskus apua, esim. omassa työssäni. Eli mulla on hyvä intuitio. Olen saanut näin kuulla myös ihan "virallisemmilta" tahoilta, eli se on ollut perusteluna, että olen päässyt tekemään, opiskelemaan jotain juttuja tms.
äärettömän kiva ja kiltti ihminen joka ei koskaan tee muille mitään pahaa
leipomaan :)
Teen hyvää pullaa, kääretorttuja, pikkuleipiä ja voileipä- sekä täytekakkuja. - Tänään tuleville vieraille on tarjolla kotitekoista pullaa, lusikkaleipiä, raparperipiirakkaa, unelmakääretorttua sekä mansikkakakkua ja vähän suolaista.
Erityisesti omenapiirakkaani itse tehdyn vaniljakastikkeen kera on kehuttu, mutta se maistuu parhaiten oman puun omenoista, joten tällä kertaa raparperista :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei194983Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271575- 1011450
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701389Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3281309- 491298
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721200Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541035- 86935
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50928