rumpali vapaana kokkolassa hevi bändiin.muutaman vuoden taukoa pitänyt rumpali mutta yli 10v kokemuksella eli ei ihan amatööri mutta tietenkin voi hieman alku olla ruosteessa mutta soitto taitoa on.kamoja ei itselläni ole vielä.hommaan heti jos soitto kaverit löytää.eli jos kokkolasta tai keskipohjanmaalta olisi bändi vailla rumpalia tai bändi suunnitelmissa perustaa niin ottakaahan yhteyttä.mielellään jos olisi myös soittokämppä mutta senhän voi sit vaikka porukalla tuumata mistä sellasen löytäisi.
yht: [email protected]
löytyisikö kokkolasta tai lähistöltä bändiä rumpalille
1
226
Vastaukset
- Kitaristi 95
Höm minkäs ikänen hän on?
_____________________________________________________________________________________________________
Joo mä oon kitaristi (14 v.) ja etin lähistöltä Hard-Rock bändiä, mutta muista tyyleistä voidaan kyllä hyvin keskustella. Enkku mulla on kybä ala-asteelta, ja oon aikas pirun hyvä kitaristi. Tunnen yhen kosketinsoittajan ja rumpalin vailla bändiä. Jos kiinnostaa niin lähettää s-postia osotteeseen
[email protected]
Mun musamaku on hard-rockia yleensä, eikä niin hirveen metallinen, mutta sekin taittuu niinkuin blueskin. Popista ja punkista en ihan hirveenä perusta. Esikuvia on Led Zeppelin, Deep Purple, AC/DC, Guns N' Roses, Bang Camaro ja Velvet Revolver.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399