rumpali vapaana kokkolassa hevi bändiin.muutaman vuoden taukoa pitänyt rumpali mutta yli 10v kokemuksella eli ei ihan amatööri mutta tietenkin voi hieman alku olla ruosteessa mutta soitto taitoa on.kamoja ei itselläni ole vielä.hommaan heti jos soitto kaverit löytää.eli jos kokkolasta tai keskipohjanmaalta olisi bändi vailla rumpalia tai bändi suunnitelmissa perustaa niin ottakaahan yhteyttä.mielellään jos olisi myös soittokämppä mutta senhän voi sit vaikka porukalla tuumata mistä sellasen löytäisi.
yht: puuttis@suomi24.fi
löytyisikö kokkolasta tai lähistöltä bändiä rumpalille
1
228
Vastaukset
- Kitaristi 95
Höm minkäs ikänen hän on?
_____________________________________________________________________________________________________
Joo mä oon kitaristi (14 v.) ja etin lähistöltä Hard-Rock bändiä, mutta muista tyyleistä voidaan kyllä hyvin keskustella. Enkku mulla on kybä ala-asteelta, ja oon aikas pirun hyvä kitaristi. Tunnen yhen kosketinsoittajan ja rumpalin vailla bändiä. Jos kiinnostaa niin lähettää s-postia osotteeseen
miskatsu@gmail.com
Mun musamaku on hard-rockia yleensä, eikä niin hirveen metallinen, mutta sekin taittuu niinkuin blueskin. Popista ja punkista en ihan hirveenä perusta. Esikuvia on Led Zeppelin, Deep Purple, AC/DC, Guns N' Roses, Bang Camaro ja Velvet Revolver.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2221337Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori29984- 50876
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8805- 64796
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric238754- 45740