Katy Perry?

mitä mieltä?

Mitä mieltä te miehet olette Katy Perrystä? Hänet oli yllättävästi äänestetty 5 sijalle seksikkäimmät naiset äänestyksessä ja hänen luonteestaan sekä ulkonäöstään on muutenkin puhuttu paljon. Hänen sanotaan olevan sellainen huumorintajuinen "hyvä jätkä" -tyyppinen nainen ja jolla on sopivasti kurvikas vartalo. Miesten mieleen.

http://i216.photobucket.com/albums/cc107/bastardlybutta/bastardly-photos/album97/katy-perry-fhm-march-0902.jpg?t=1245603033

http://www.youtube.com/watch?v=qvjBJfT6v6M

25

992

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäbä23--

Minusta Katy Perry on todella kaunis. Silmät lumoaa. Kyllä jos tuollasen löytäis suomesta.. :)

• [M_22]

Toi nainen pitäis kuristaa hengiltä! Maailman ärsyttävin poppari. Eikä ole edes kaunis. Lörähtänyt vanha luuska.

• ainakaan

minun mielestä. Kamalat toljottavat silmät. Muuten ihan tavallisen näköinen.

• ........

on Katy Perryllä kyllä.

• miessssssssssssssssssssssss

Ei juurikaan muotoja, tasapaksu pötkö, itse tykkään vähän muodokkaammasta.

• Jani -85

Vaikka kroppa onkin ihan muodokas, ei se pelasta mitään kun naama on jätkämäisen ruma, etenkin silmät.

• naamassa
      • Mies 86

valtava kasa meikkiä, niinku naisilla yleensäkin. Missä ovat luonnonkauniit naiset tyyliin laulaja Dido? Hänkin käyttää meikkiä mutta hennosti. Didohan sai jonkun palkinnonkin naisena joka näyttää luonnollisen kauniilta.

• ........................

Joku siinä ärsyttää, en vaan tiedä mikä. Ei iske.

• manmanman

Katya kuin luisevaa Megan Foxia, jossa on aivan kaikki teennäistä!

• ihan sama

Perryllä ruma naama, Foxilla kirurgin tekemät kasvot ja silikonit.

• Raimo Ruuhka

Minä ainakin diggaan 100x enemmän kuin mikkihiiri-slikonitissisistä moppitukista joila on tekohymy ja lamellihampaat.

• omassa lajissaan

Tuollaista normaalia julkkiskauneutta, joka ei tunnu missään, koska se on niin normaalia. Ihan sievä tyttö silti, kuten niin moni muukin.

• M.28.

mutta en pidä niistä lauluista, jotka ovat sitä perus independent women skeidaa, samanlaista kuin vaikka Pink.

• se...

kertoo sinusta? ;)

• ihan sama
        se... kirjoitti:

kertoo sinusta? ;)

on älylliseltä tasoltaan aika häntäpäässä. :)

• bruschettaoliivi

Sorry Katy I'd NOT kiss you even as a girlkiss experiment! Lauluäänessä on aladoobia kurkussa,jotain kurlaavaa sivuääntä.Ei tyttöjäkään saa väkisin ainakaan pussata,siis toisia naisia.Lupaa pitää olla pussattavalta ennen kuin pussaa..=) LOL.

• Joe The Scrap

Olen samaa mieltä niiden kirjoittajien kanssa, jotka pitivät hänen silmistään, niihin kun katsoo niin muu unohtuu, ei ihme että on rankattu korkealle.Olisinpa itse siinä asemassa että voisin ihan oikeasti todeta että ei nappaa ihmeemmin ja ihan tusina/normi-muija, toisaalta luonteeni tuntien olisin siinä tapauksessa kyllä vähintään "lääninmulkku"(henkisesti) ; )

• Arvostelija.

Liian lutkahtava mun makuun.

• stevemcqueen4
      • gwagya

yhtään? Tää taitaa olla tyypillisten miesten logiikkaa: Vaikka olis kuinka jäätävä naama muijalla, niin jos kroppa on hyvä sitä kuolataan... Itse olen myös mies mutta en ymmärrä tätä ajattelutapaa.

• stevemcqueen4
        gwagya kirjoitti:

yhtään? Tää taitaa olla tyypillisten miesten logiikkaa: Vaikka olis kuinka jäätävä naama muijalla, niin jos kroppa on hyvä sitä kuolataan... Itse olen myös mies mutta en ymmärrä tätä ajattelutapaa.

Ei, jos on sitä että naama ei ole ruma.

• stevemcqueen4
        stevemcqueen4 kirjoitti:

Ei, jos on sitä että naama ei ole ruma.

*sitä mieltä

• Katy on ruma

• stevemcqueen4
        Katy on ruma kirjoitti:

kauniina naamana ni mikäs siinä, täähän on vapaa maa.

http://2.bp.blogspot.com/_lKe2XK1kSnY/SiA_g3M8TJI/AAAAAAAAAmw/P2ljxHMJ7-Q/s400/katy-perry-no-makeup.jpg

No voi ei. Löysit netistä yhden huonon kuvan.

Sanoin muuten, että en pidä sitä rumana. En sanonut, että pitäisin sitä erityisen perinteisen kauniina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162