Kun löytyi luvaton kaatopaikka siellä oli patjoja ja sohvia nekin olisi voinut toimittaa Pankakosken työkaareen pitkäaikaistyöttömille, työttömät olisivat pesseet, korjaneet, ja olisi voitu antaa köyhälle työttömälle, patjat ovat kalliita ja huonekalut. Huonekalut voidaan korjata niin olisi syrjäytyneille pitkäaikaistyöttömille tekemistä ja puuhastelua. Työttömän palkkatuki on niin pieni, että ei riitä patjan ostoon eräät työttömät ovat pehmustaneet vanhoilla vaatteilla makuun paikan. Työvoimatoimistot antavat vielä palkkatuki rahoitusta puuhasteluun
Luvottomalta kaatopaikalta patja työttömille
12
379
Vastaukset
- höpäjämättä
Eihän Pankakosken työkaaressa ole tai ollutkaan yhtään pitkäaikaistyötöntä sillä jokaisella työkaarelaisella on työsopimus työkaaren kanssa ja he saavat palkkaa työstään!
Pitkäaikaistyöttömäthän on työttömiä joten menikö jakeluun?- ovat täysin
avuttomia nykyisen jäterumban kanssa. Kuin muut myös. Ohjeita on Lieksan Lehdessäkin sivuttain silloin tällöin..Kuka näitä jaksaa tulkita? Ihmiset uupuu jatkuvaan ohjeistukseen!
ovat täysin kirjoitti:
avuttomia nykyisen jäterumban kanssa. Kuin muut myös. Ohjeita on Lieksan Lehdessäkin sivuttain silloin tällöin..Kuka näitä jaksaa tulkita? Ihmiset uupuu jatkuvaan ohjeistukseen!
Lahjoitan kahden istuttavan sohvan josta voi tehdä vuoteen vaatii hieman kunnostusta, Olen jo osin kunnostanut etuosan puusta ruskea mutta pientä korjaamista vaaleanruskeassa kankaassa.Myöskin keittiö liesi keltainen uunin tiivisteet uusittava käy hakemassa läheltä ammattioppilaitosta. saat mukaan vielä muutakin tarpeellista. MK
- pulisihteeri
markkukorpinen kirjoitti:
Lahjoitan kahden istuttavan sohvan josta voi tehdä vuoteen vaatii hieman kunnostusta, Olen jo osin kunnostanut etuosan puusta ruskea mutta pientä korjaamista vaaleanruskeassa kankaassa.Myöskin keittiö liesi keltainen uunin tiivisteet uusittava käy hakemassa läheltä ammattioppilaitosta. saat mukaan vielä muutakin tarpeellista. MK
Lahjotan saamani puoluetuen 150 000 € sekä optiot Nova Groupilta. Myös etelän matkoja säkillinen. Voi hakea keskustan pulitoimistolta. Heko heko vai sohva kuletus kaatopaikalle
pulisihteeri kirjoitti:
Lahjotan saamani puoluetuen 150 000 € sekä optiot Nova Groupilta. Myös etelän matkoja säkillinen. Voi hakea keskustan pulitoimistolta. Heko heko vai sohva kuletus kaatopaikalle
Katotaan vain kun kaikki asiat selviää kukamistäkin on saanut tukea.siitä olen jo kertonut niistä lehtiseteleistä ja miten aikanaan työväenliikkeet toimivat.
Sen tiedän kuule niin varmaan jotta kalpenet.Kokeile vaan MK- tupaillassa
markkukorpinen kirjoitti:
Toimivan savustuspöntön. Joo, annat sen maata pari vuotta mökkisi nurkalla, siten että on uponnut vaaksan verra maahan. Käy hae vaikka Nova Groupin konkurssipesästä pakoputki ja asenna se siihen. Pistä kala sisälle ja kutu eukkosi kahtomaan viritystä. Varma takuu juttu. Kala lämpenee vartissa. Kokeilehan ite.
- niinkö vaan
Työkaaressa on yhteiskunnan varoin tehty työsopimus minimipalkalla, nämä työttömät ovat vanhoja ikälumppuja jotka eivät saa työtä avoimilta työmarkkinoilta
- sivusta seuraaja
niinkö vaan kirjoitti:
Työkaaressa on yhteiskunnan varoin tehty työsopimus minimipalkalla, nämä työttömät ovat vanhoja ikälumppuja jotka eivät saa työtä avoimilta työmarkkinoilta
Et taida muistaa, että yhteiskunnan varoista ne työttömyyspäivärahatkin maksetaan! On ihmisiä jotka omasta halustaan työskentelevät palkkatuella. Kaikissa työllisyyshankkeissa; niitä on Lieksassa useita, käytetään työllistämismäärärahoja omarahoituksen lisäksi. Se, että kaikki on ikäloppuja ei tietääkseni pidä paikkaansa, on myös korkeasti koulutettuja pitkälti alle viisikymppisiä ihmisiä, joiden työtilanne Lieksassa on tosi huono. Useimmat ovat työttömänä ilman omaa syytä, ehkä puolisolla on täällä työ ja ei haluta lähteä muualle tmv. Yrittäisit edes ymmärtää, vaikka taitaa olla turha selittää...
- ja heti
sivusta seuraaja kirjoitti:
Et taida muistaa, että yhteiskunnan varoista ne työttömyyspäivärahatkin maksetaan! On ihmisiä jotka omasta halustaan työskentelevät palkkatuella. Kaikissa työllisyyshankkeissa; niitä on Lieksassa useita, käytetään työllistämismäärärahoja omarahoituksen lisäksi. Se, että kaikki on ikäloppuja ei tietääkseni pidä paikkaansa, on myös korkeasti koulutettuja pitkälti alle viisikymppisiä ihmisiä, joiden työtilanne Lieksassa on tosi huono. Useimmat ovat työttömänä ilman omaa syytä, ehkä puolisolla on täällä työ ja ei haluta lähteä muualle tmv. Yrittäisit edes ymmärtää, vaikka taitaa olla turha selittää...
Näillä palkkatuki rahoilla ei paljoa kerry työeläkettä joutaisivat ihan vittuun työttömyykortistosta saatana on totta että työttömyyskorvaukset, asumistuet toimeentulotuet ovat yhteiskunnan verorahoja jossa työttömiä elätetään saahan sitä työtä tehdä toimeentulo ja kuntouttavalla työtoiminnalla ihan ilmaista työvoimaa työnantaja saa ihan vanhoja käppänöitä
- kun on tekemistä
Pitkäaikaistyöttömät ovat kyllä taitavia entisöimään, ei niitä metsän keskelle kannata heittää työkaarihanke olisi ollut lähellä, olisi vaikka työttömät kantaneet metsästä roippeet kunnostettavaksi. Palkkatukityöhön valitsee työvoimatoimisto sopivaksi katsomalleen työhön. Työkaaressa on kantajaporukkkaa noin 30 kynnelle kykenevää. siellä on mistä kangasta mistä vuorata patjat sohvat jne.
Juuri on tarjottu mainitsemaani sohvaa mutta pitäisi olla kuva siitä ennenkuin kelpaa. näin tuo naisporukka sano.jotka kotia uudistaa.
Muuten olen monta hyvää tuotetta ostanut eri kirpputoreilta ja huutokaupasta.
Nyt minulla on jopa piirtoheitin ostin kun halavalla sai joskus sellaistakin tarvitsee.- entisöin kotona
Minäkin paikkaa patjaa kotona omaa paskaa enkä työkaaressa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036