03-03-04 Lehdistötiedote:
SUN VUORO 2
eli sinustako rap-tähti?
Onko tullut riimiteltyä pöytälaatikkoon, huudettua iskusanoja nauhalle tai muuten vaan on asiaa ja keino sanoa se? Nyt on sinun tilaisuutesi. Kasaa demo hiphop -osaamisestasi ja lähetä se Suosikin toimitukseen. Tuomaristo valitsee kymmenen lahjakkainta loppukilpailuun, joka televisioidaan ROYAL FAMILY TV-show'ssa 24.03. - 29.03. välisenä aikana MTV3-kanavalla. Katsojat valitsevat voittajan. Kilpailun voittaja pääsee levyttämään kappaleensa, josta julkaistava sinkku lähtee levitykseen koko Suomessa. Luvassa myös yhteiskeikkoja Royal Familyn artistien kanssa. Pikku G voitti ensimmäisen SUN VUORO -kilpailun ja nousi maan myyvimmäksi artistiksi, joten seuraa hänen jalanjälkiään ja paina rec-nappula pohjaan. Word. Yhden kappaleen demot on lähetettävä 19.03.2004 mennessä Suosikin toimitukseen:
Suosikki / SUN VUORO 2
Yhtyneet Kuvalehdet
00002 HELSINKI
Demoformaatit: C-kasetti, CD-levy, LP, VHS, mini-DV
Sun vuoro2
Tiedote
2
1124
Vastaukset
- Magga
jos mä voitan ni äänestäkää mua!!!
oon sit mc magga Moikka, etsisin näiden kisojen DVD:tä. Jos sinulta tämä löytyy, niin voisitko ottaa minuun täällä yhteyttä. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581