Uutisia

Lieksasta

Oottekos huomannu sellasta et ku Lieksasta on jossaki valtakunnallisessa lehesä juttu tai vaik vaan Karjalaisessa niin se oon yleensä joku huono uutinen. Ei oikeestaan ikinä muita kun rattijuoppoja tai muita rikollisten sekoiluja.
Mikskähän näin on?

9

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toktor

Miten asiat näkee. Ja lukee. Joillakin kuten sinulla haet vaan ne negatiiviset asiat. Ole huoleti mee ja kerro lääkärille ongelmasi. Pari purkkia pamia niin asiat näyttää paljon paremmalta.

• aina politiikassa ja hyvä veli systeemissä lyödään heikompaa. velttoilua MK

• on kepu
        markkukorpinen kirjoitti:

aina politiikassa ja hyvä veli systeemissä lyödään heikompaa. velttoilua MK

Kyllähän tuo oma hyvävelipuolueesi KEPU kunnostautui jo aivan riittävästi. Kehuhan sitä. Se on totta että Kepu velttoilee silloin kun ei petä. Sitä ihmettelen, että joku on vielä ehokkaana ja kirjottelee asioiden huonosta hoidosta.

• on kepu kirjoitti:

Kyllähän tuo oma hyvävelipuolueesi KEPU kunnostautui jo aivan riittävästi. Kehuhan sitä. Se on totta että Kepu velttoilee silloin kun ei petä. Sitä ihmettelen, että joku on vielä ehokkaana ja kirjottelee asioiden huonosta hoidosta.

Viestin alussa kirjoitus koski miksi Lieksasta huonoja uutisia.

Nyt olet sekoittanut asian aivan muuhun joten melkko velto on sinun jatkuva toisto kertoen vanhoja kuluneita raaseja.
        Oliko sanomalehden toimittaja joku karjalaisesta ehdokkaana ? Lieksan lehdestä kyllä taitaa löytyä ehdokkaana ollut sdp Listalla jopa avustaja.
        Mielestäni nämä toimittajat tekevät työtään ja me kansalaiset annamme aiheen kuka mitenkin,joukossa on kyllä muualta tulleita rattijuoppoja ei ne kaikki ole Lieksalaisia. Muuten olin "tähtitodistajana" oikeudessa kuten poliisi minua nimitteli nähtyäni rattijouopon ajavan penkaan ja pystyin tunnistamaan henkilön samoin kuin aikanaan pistoolin kanssa toimineen ulkopaikkakuntalaisen .
        Muuten kenellä oli mitäkin tarkoitusta omistamamme asunnon läheisyydessä kun leipäveitsi oli autopaikoituksen lähellä nurmella siitä tein ilmoituksen. MK

• luvatta lainaten
      • kuvailemassa

kaupunkia uudestaan! Kuvateksteissä on vanhettunutta tietoa - kuvailehan käydessäsi kauniita kohteita - niitä meillä riittää. Tervetuloa!

• noi samat
        kuvailemassa kirjoitti:

kaupunkia uudestaan! Kuvateksteissä on vanhettunutta tietoa - kuvailehan käydessäsi kauniita kohteita - niitä meillä riittää. Tervetuloa!

... rötisköthän on pystyssä yhä edelleen, SUURIN osa entistäkin kurjemmessa kunnossa.
        Korjakkaa ny perkele noi entiset rottelot ensin ja haaveilkaa sitten vaikka tornitalosta.

Teihän seisotte paskasa jo polovianne myäten, mut silti vaan uhoo riittää.

• paskaa nilkoissa
        noi samat kirjoitti:

... rötisköthän on pystyssä yhä edelleen, SUURIN osa entistäkin kurjemmessa kunnossa.
        Korjakkaa ny perkele noi entiset rottelot ensin ja haaveilkaa sitten vaikka tornitalosta.

Teihän seisotte paskasa jo polovianne myäten, mut silti vaan uhoo riittää.

liiemmalti lillunut. Mutta sielllä taitaa varsinainen lietekasa muhia....

• kaukana poissa

teillä on ihana maa, Kaikesta huolimata..olkaa vaan niin kuin aina ja ennen.
      Turunenkin on sen jo kauan sitten kuvannut, toivon että edes jokin siitä säilyy ja pysyy.

Aitoja pohjoiskarjalalaisia, rakastan teitä, ja sitä maisemaa siellä Lieksassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2073
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1986
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      309
      1799
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      30
      1322
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1196
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1127
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1016
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      38
      1009
    Aihe