Millä värillä saisi harmaat partakarvat piiloon ? Kävisikö tavallinen hiusväri, vai pitäisikö olla jotain jytympää ainetta ? Tiedän kyllä, että apu olisi lyhytaikainen, mutta voisihan sen värjätä sitten uudelleen !
Parran värjäys
3
5426
Vastaukset
- menestyksellä
käyttänyt tavallista hiusväriä-pääsee halvemmalla kuin parturi- tai kampaamoliikkeessä saman homman teetättäisi. Huolellisuus palkitaan, ainakin täällä väri kestää "siedettävänä" kuukauden päivät, joten siis 4 vk:n välein aina värjäysoperaatio uusiksi. Kerran kokeilin lisäravinteita noin vuoden ajan, joilla oli tarkoitus narrata partakarva värin puolesta sille tasolle, kuin oli vaikkapa intin jälkeen. Kustannukset olivat todella korkeat eikä värinpalautus onnistunut oikein hyvin. Ikää minulla tällä haavaa noin reilu 50V.
- hensuuuu
ystäväni ystävä oli kokeillutsitä mutta ei oikein osunut partaan ja jos oisi osunut parta oisi ollut pilalla!! muta toki voi värjätä vappuvärillä vihreäksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- testailija 40
Kokeile niitä mieheille suunnattuja viiden minuutin hiusvärejä. Ja varo värjäämästä ihoa! Hiero ihoon jotain heviä rasvaa, ettei värjääntyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait933541Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51819Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani71610- 311381
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es54948Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35882Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70882Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47820Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4787Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60784