Kuumakivihieronta?

_mirilla_

Heippa!
Kuka osaa kertoo mitä on kuumakivihieronta?
Vissiin sitä mistä on kuvia aina jossain Tallinnan Day Spa esitteissä mutta siis mitä siinä tehdään? :)

3

8236

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnskuBansku2

Itse kävin juuri Tallinnassa, koska ovat Helsingissä niin kalliita

Näin se eteni ;
      Ensin käyt vatsallesi hierontapöydälle, alavartalo kieritettynä isoon pyyhkeeseen.
      Sitten selällesi valutetaan lämmintä öljyä ( kanelintuoksuista? ), ja sivupöydällä olevasta padasta otetaan litteitä pyöreitä kiviä, jotka on lämmitetty.
      Kivet asetellaan niskan, hartioden ja selän päälle ( ristiselkää pitkin ) ja annetaan olla n 10min, sillä aikaa hierotaan jalkoja öljyllä. Ollessaan paikoillaan kivistä vapautuu lämpöä kudoksiin jotka avautuvat ja tulevasta hieronnasta tulee tehokkaampi ja rentouttavampi. Sitten hoitaja alkaa hieroa kivillä liu`uttaen niitä pitkin selkää ja käsivarsia aina sormenpäihin asti, kevyesti painaen.

Kun ylävartalo on valmis siirrytään alaosaan ja ylävartalo peitetään isolla pyyhkeellä siksi aikaa. Alaosasta käsitellään kaikki takapuolta lukuunottamatta, kivet asetellaan n10min ajaksi takareisille jonoon. Tämän jälkeen niitä liu`utellaan alas ja ylös pitkin jalkoja, päättyen jalkapohjien hierontaan kivillä.

Tämän jälkeen asiakas jätetään n.vartiksi hoitopöydälle palautumaan ja sitten hänet hierotaan pyyhkeellä kuivaksi.

Kokemus on todella rentouttava ja nautinnollinen, missään kohdassa ei satu eikä varsinkaan nolota- hyvä kun edes tajuaa missä on :-)
      Vaikka hierojana olikin minulla nainen, sanoisin jopa että kokemus oli tietyllä tapaa orgastinen koska jätti niin hyvän hyvän olon- kuin seksin jälkeen :-))

Olen varannut taas jo kuumakivihieronta-ajan Helsingistä elokuulle, sitä odotellessa!

• Anonyymi

Millaiset alusvaatteet kannattaa olla, otetaanko ne pois?

• Anonyymi

Kuumakivi hieronnassa ollaan aina munasiltaan, siksi se on naisilta kielletty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      970
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      106
      913
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      828
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      4
      771
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      71
      673
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      2
      622
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      185
      584
    8. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      566
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      546
    10. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      530
    Aihe