Tälläsen kun löytäisin niin ottasin

tip^^tip

Elikkä tässä on kuvaus vaan IHANNE miehestä, ei siitä mitä sen todellisuudessa tarvii olla joten älkää vetäkö herneitä nenäänne.. ;)

ikä 21-28, pituus 180--->, mukava, fiksu sekä liikunnallinen.
mielellään komeat kasvot ja kroppakin sellanen miehen kokonen, en tykkää liian laihoista. eläinrakkaus ja hyvä keskustelutaito plussaa. huumorintajua täytyisi löytyä ja elämästä nauttiva asenne. ja sellainen joka tarvittaessa osaa sanoo kaapin paikan sillä itselläni on aika kova oma tahto.. ;) jaja.. sit se tietenkin että sille riittää se yks oma nainen jonka kanssa jakaa kaiken, että osaa olla uskollinen. ja jollei osaa olla uskollinen niin olis edes rehellinen :D

19

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kaikilla

      Pitkä eli yli 180, sporttinen, komea kroppa ja kasvot, pilkettä silmäkulmassa että naurattaa ja viihdyttää, uskollinen ja mielellään tummahiuksinen ja vielä jaksaa kaikki naisen lapselliset kiukuttelut (puheet kovasta omasta tahdosta) ja menkkojen aiheuttamat aivopierut.

      Vaihtakaa jo levyä.

      • Brüno

        Kova oma tahto salli mun nauraa... se on yhtä kova kuin ripulipaska joka tulee suolestani xD xD

        Akoilla sama tyhmä levy laulaa vuodesta toiseen!


      • sen kummempaa

        kuin miestenkään ihanteet.

        hyvä vaan, jos kaikki lyhyet läskit persjalkaiset äijänkäppänät ymmärtää, etteivät ole keidenkään ykköskategoriaa vaan heihinkin tyydytään.


      • ykstyttöö

        EN VAIHDA!! tai no vähän. Haluun kans pitkän, tumman, sopivan miehekkään (ei missään nimessä machoa) ja kiltin miehen. MUTTA en kyllä sellaselle kiukuttelis, se sais viedä ja minä vikistä... ;)


      • Kokemusta on.
        ykstyttöö kirjoitti:

        EN VAIHDA!! tai no vähän. Haluun kans pitkän, tumman, sopivan miehekkään (ei missään nimessä machoa) ja kiltin miehen. MUTTA en kyllä sellaselle kiukuttelis, se sais viedä ja minä vikistä... ;)

        Kaikki naiset omaavat tuon kitinä geeniin.
        Se aktivoituu kun muutetaan saman katon alle.

        Minäkin teen 14t työpäiviä ja kun kotiin keriää niin akka jo valittele että pitäisi tehdä kaikenlaisia joutohommia.
        Vaikka se on itse päivänsä kuluttanut kavereiden kanssa sumppia juoden.
        Mutta sehän kaupoissa juoksemisen yhteydessä on työtäkin tärkeämpää.
        Nykyinen ämmä on jo neljäs samanlainen.
        Kaikki ne olivat ihan mukavia ja fiksun tuntuisia kunnes niiden hammasharja ilmestyi kylppäriin.

        Joten miettikää miksi esimerkiksi minä en kovin herkästi enää suomalaista naista huoli.
        Valitettavasti olen olemukseltani sellainen että jostain syystä Naiset ovat jatkuvasti iskemässä.
        Ihan häiriöksi asti.


    • Että sinun ihannemiehesi on Dres Mannin mallinukke.

    • pelkkiä

      ulkoisia vaatimuksia. No, aika joskus näyttää sullekin, että parisuhde ja sen toimivuus ei ole pätkääkään kiinni ulkomuodoista vaan aivan jostain muusta.

      Vuosi-pari menee ja sen jälkeen ulkonäkö seikoille ei ole provosoituna mitään merkitystä vaan käytännön arjen sujuvuudella.

      • ooooon blondi

        ulkonäkö ratkasee. sen jälkee katotaan muita ominaissuksii.

        jos ei oo oikeeta ulkonäköö niin mää en ees katsetta anna miehelle. Sorri ei tsäänssei.

        ja mää en oo yhtää pinnalline..... ehei ei sinneppäinkään, vaan tosi älykpäs nuori plonti nainen jolle ulkonä on niin kauan yhtentekevää ku mies on 173,5 cm pitkä tumma on eurooppalaiset kasvonpiirteet ja on ulkomaalane.

        Siis kansallisuudel ei ooo niinkö yhtää mitää merkityst ei varsinkaa sen jälkee ku mää oon onnellisest naimisis mun unelma miehen kaa ja on kolme ihqu muksuu

        Siis suomalisuudest ei niinkö saa mitää lisäpisteit..... ehei ei saa.... sorri pojat.

        Etelän kikolo-rules rulettaa.....


      • tip^^tip
        ooooon blondi kirjoitti:

        ulkonäkö ratkasee. sen jälkee katotaan muita ominaissuksii.

        jos ei oo oikeeta ulkonäköö niin mää en ees katsetta anna miehelle. Sorri ei tsäänssei.

        ja mää en oo yhtää pinnalline..... ehei ei sinneppäinkään, vaan tosi älykpäs nuori plonti nainen jolle ulkonä on niin kauan yhtentekevää ku mies on 173,5 cm pitkä tumma on eurooppalaiset kasvonpiirteet ja on ulkomaalane.

        Siis kansallisuudel ei ooo niinkö yhtää mitää merkityst ei varsinkaa sen jälkee ku mää oon onnellisest naimisis mun unelma miehen kaa ja on kolme ihqu muksuu

        Siis suomalisuudest ei niinkö saa mitää lisäpisteit..... ehei ei saa.... sorri pojat.

        Etelän kikolo-rules rulettaa.....

        tää meni taas tähän.. olishan se pitäny arvata. ei täällä saa minkään näköstä järkevää keskustelua aikaseksi. antakaa jo oikeesti olla, se on MUN ihanne, ottakaa se herne jo pois sieltä nenästä.
        mua ei haittaa ainakaan jos joku vaatii että naisen pitää olla hoikka, timmi, kaunis ja fiksu. sillä mähän oon ;) kyllä pitää osata vaatia ja haluta sitä mitä ansaitsee. eikä vaan tyytyä johonkin roskasakkiin. paitsi jokaiselle jotakin.. :D


    • hörhelö6

      Kuinka pitkä olet itse?

      • tip^^tip

        mua tarkotit niin 170cm


    • HÄ?

      "ja sellainen joka tarvittaessa osaa sanoo kaapin paikan sillä itselläni on aika kova oma tahto.. ;)"

      Ahaa taas tää vanha juttu eli sinäkin olet naisia jotka tykkää kiukutella miehelle milloin mistäkin ja miehen kuuluu sietää sitä ja välillä ärähtää miehekkäästi. Sunlaiset naiset kierrän kaukaa. :)

    • aiemmin

      mutta nyt liian vanha sun ikäpyyntöön. Ainoostaan olin ehkä liian tasa-arvonen ja kaapin paikka jäi puoliks määräämättä,mut nykyään paikan määrän mä ja koska varallisuuttakin on, ni kyykytys on varmaa.

      • tip^^tip

        tarkotin sillä siis sitä että toivon toiselta sitä että osaa pitää puolensa koska muuten mun huushollissa tehään niinkun mä sanon eikä se varmaan pidemmän päälle ole kenestäkää kivaa.. paitsi jos löytyy sellanen mies joka tykkää kun sille sanotaan miten tehdään niin sekin on parempi kun ok ;)


      • viimeinenkin
        tip^^tip kirjoitti:

        tarkotin sillä siis sitä että toivon toiselta sitä että osaa pitää puolensa koska muuten mun huushollissa tehään niinkun mä sanon eikä se varmaan pidemmän päälle ole kenestäkää kivaa.. paitsi jos löytyy sellanen mies joka tykkää kun sille sanotaan miten tehdään niin sekin on parempi kun ok ;)

        tolkku noista jutuista.

        Tahdot siis miehen joka joko käskee mitä tehdään tai sitten alistuu täysin mitä sinä haluat?

        Voi helvetti mikä painajainen olisi olla tuonkaltaisen kanssa suhteessa...


      • tip^^tip
        viimeinenkin kirjoitti:

        tolkku noista jutuista.

        Tahdot siis miehen joka joko käskee mitä tehdään tai sitten alistuu täysin mitä sinä haluat?

        Voi helvetti mikä painajainen olisi olla tuonkaltaisen kanssa suhteessa...

        eeei.. ymmärsit taas mut väärin.. :D en halua miestä joka käskee, tai käskeköön ei se auta mitään. vaan sellasen joka osaa sanoa oman mielipiteensä asioihin eikä aina tee niinkun mä ehdotan. ymmärsitköhän jo mitä ajan takaa.. siis sen ymmärrän että jos haluaa olla kohtelias ja pitää toisesta niin olla sen takia mieliks. niin määkin teen. mutta sellasta ns.liiallista kiltteyttä en toivo mieheltä.. tai kilttikin on väärä sana.. mut sellanen joka ei uskalla tuoda julki omia mielipiteitä esim. jättämisen pelossa


    • nainen e32

      Mielestäni et esittänyt mitään kauheita vaatimuksia. Tämä paikka on vain vähän outo. Lueskelin näitä vähän aikaa.

      • tip^^tip

        jaa että vähän outo. mun mielestä jokainen saa vaatia ja haluta millaisen puolison haluaa. eikä noi mun vaatimukset ollu mitenkään kummallisia. täällä käy vaan niin helkutin erikoista väkeä että huhhuh.
        mut nyt ulos nauttimaan tästä ihanasta v-lopusta! :)


    • älä välitä,

      noista katkerista kusipäistä. He ovat torjuttuja yksilöitä tai muuten elämässään epäonnistuneita, jokaisella on oikeus valita ja haluta semmoinen kuin itse haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe