Minkälainen on mielestänne sukupuolisessa mielessä vähiten kiinnostanut ihminen, jonka koskaan olette tavanneet? Kuvailkaa elementtejä siitä ihmisestä!
Omalla kohdallani sellainen taisi olla aikoinaan eräässä yhteydessä tapaamani puolikalju, max. n. 160 cm pitkä, laihu, haiseva ja peseytymätön sekä puoliksi hampaatonkin mies, joka ilmeisesti vielä kuvitteli sukupuolisesta viehätysvoimastaan jotakin suureellisia... *puistattaa*
Sukupuolisesti vähiten kiihottavin nainen/mies, jonka ikinä olette tavanneet! Kuvailkaa! Olemus, ilmaisu, pukeutuminen...
91
828
Vastaukset
- Missä,
me ollaan muka tavattu?
- Hmh;)
Pyysin aloituksessani kuvailemaan vähiten kiihottavinta ihmistä IKINÄ, johon lukijat ovat törmänneet...Kai sinullakin löytyy sellaisia kokemuksia?
- Hyi helvetti!
kertomatta siitä muille pitkänkään seurustelun jälkeen.
- Hmh.;)
Aika ikävä kokemus törmätä tuonlaiseen ihmiseen varmasti, uskon...
Pääpointti aloituksessani oli kuitenkin, että mikä on hirveintä ever näkemäänne vastakkaisen sukupuolen edustajissa, miehissä tai naisissa? Uuno Turhispuro likea T-shirttia? Roikkuvia hajoamispisteessä olevia rintsikoita? Pallomahoja? Kauuuuheaaa esiintymistä? Varvassandaaleja? Pystytukkaa? Imelää olemusta?
Kertokaa! Jokaisella varmasti on kauhugalleria-areaan sijoittuvia kokemuksia!:D
- sex
kännipäissäni saatoin kotiovelle ja avaimen hän otti puujalkansa naulakosta.
- Hmh.;)
Voi...Toi "puujalka"...Mahtoi olla kokemus. Jalan amputointi on asia, jolle ei ( ei toki) sovi nauraa, mutta on se varmaan aika hurja juttu, jos tyyppi yhtäkkiä kaivaa avaimen...hmh..puujalkansa..hmm... noh:/ Eri asia tietysti, jos puujalka roikkui vaikkapa seinällä (tms.?), mutta muuten.
Kokemus varmaan tuokin.
- --------
kun suurinta osaa ihmisistä en lainkaan ajattele sukupuolisen kiihottavuuden kannalta, ja niistä joita ajattelen niin tietysti siksi että ne on kiihottavia
- Hmh.;)
Joo mut eihän tää mikään deittipalsta ole. Miten voit käsittää ajatukseni noin negatiivisesti? Tietenkään kukaan ei ajattele kaikkia sukupuolisen kiihottavuuden kannalta, mutta juuri siksi ne tavatut ihmiset jääkin mieleen, jotka eivät mitenkään voisi napata. Ihme, jos sun kohdalle ei ole sattunut sellaisia. Jos on, olet kyllä halvatun onnekas!;D *nauraa*
- ---------
Hmh.;) kirjoitti:
Joo mut eihän tää mikään deittipalsta ole. Miten voit käsittää ajatukseni noin negatiivisesti? Tietenkään kukaan ei ajattele kaikkia sukupuolisen kiihottavuuden kannalta, mutta juuri siksi ne tavatut ihmiset jääkin mieleen, jotka eivät mitenkään voisi napata. Ihme, jos sun kohdalle ei ole sattunut sellaisia. Jos on, olet kyllä halvatun onnekas!;D *nauraa*
tarkoitin suurin piirtein samaa kuin Cranky tuolla alempana, en mitään sen negatiivisempaa (tietysti olisin voinut lähteä "leikkiin" mukaan, mutta taidan olla tänään liian väsynyt siihen, sori)
- Serpico
Kun olin aikanaan tulostamassa graduani kirjastossa aikaisin aamulla, siiihen viereen hiippaili sellainen ns. tutkijatyyppinen nainen. Tokkopa tuo mitään oikeasti oli saanut tutkittua. Lattanat rasvaiset hiukset, pituus polkkatukka. Jotkut rillit taisi olla, yleisväritys harmaanruskea, jalassa mahdottoman mukavat terveyssandaalit. Mulla oli pikkusen kiire painoon. Muija koittaa ensin kiirehtiä mua ja rupeaa siinä sitten kyseenalaistamaan ja arvostelemaan mun kysymyksenasettelua ja metodia. Ilmaisu pessimistinen, kyyninen, nariseva. Tämä on vain yksi esimerkki, vastaavaa tyyppiä kyllä löytyy. Täydellinen tilanne- ja tyylitajunpuute kaikessa ilmaisussa.
- Hmh.;)
No mut voisko olla, että sulla vain oli muuta siinä tilanteessa mielessä?;D
- Serpico
Hmh.;) kirjoitti:
No mut voisko olla, että sulla vain oli muuta siinä tilanteessa mielessä?;D
Vaikka olis mitä mielessä niin ei vaan iske tulta tuollanen. Mutta päässä kyllä kiehui.
- Hmh?;)
Serpico kirjoitti:
Vaikka olis mitä mielessä niin ei vaan iske tulta tuollanen. Mutta päässä kyllä kiehui.
Hänellä kuitenkin ilmeisesti oli näkemys sun gradustasi.;) Ajattele vaikka sitä, joskaan en tiedä, että miten kohteliaisuutena sanomani koet.
Terveyssandaalit ei juu varmaan kiihota ketään.
- ymmärrä..
miten sellaiseen törmää ?
- Hhm;)
Alan jo asetella sädekehää pääsi päälle...*nauraa*
- asettelu
Hhm;) kirjoitti:
Alan jo asetella sädekehää pääsi päälle...*nauraa*
lienee vähän vaikuttanut vastaukseen. En ole tavannut, mutta olen kyllä joskus nähnyt.
Esim. pikaruokalan tiskin takana, mutta siinä kyllä on voinut vaikuttaa se, että se on räpeltänyt niitä mun ruokia siinä ensin hyvin epäilyttällä tavalla.
Eli sädekehä on täysin turha .. ;) - Hmh.;)
asettelu kirjoitti:
lienee vähän vaikuttanut vastaukseen. En ole tavannut, mutta olen kyllä joskus nähnyt.
Esim. pikaruokalan tiskin takana, mutta siinä kyllä on voinut vaikuttaa se, että se on räpeltänyt niitä mun ruokia siinä ensin hyvin epäilyttällä tavalla.
Eli sädekehä on täysin turha .. ;)No tapaamisella tarkoitin aloituksessani aivan = törmäämistä tms. silmillä näkemistä. En tarkoittanut esimerkiksi "tapailemista" tms. sellaista, vaan ihan sitä, mitä aloituksessani ilmaisin.
Mitäs te noin häveliäitä olette.;) Eiks kaikki ihmiset ole tavanneet toisen sukupuolen edustajia, jotka ovat olleet ainakin sukupuolisessa mielessä pelkällä yhdelläkin silmäyksellä turn-offeja? Itse en ainakaan tunne yhtäkään, jolla ei sellaisia kokemuksia olisi...
Mä just kävin kaupasssa ja näin matkalla sellaisen lippispäisen rasvatukan, joka kailotti kännykkäänsä tositosi äääänekkäästi... Hän ei vedonnut muhun miessukupuolen edustajana.;D
- !
No siis 98% miehistä ei ole millään tavalla kiihottavia tai puoleensavetäviä, niin enhän mä hitto vie niitä paremmuusjärjestykseen laita. Inhottavia ja monin tavoin vastenmielisiä ihmisiä riittää, en mä todellakaan edes mieti, että kuinka vähän kiihottavia he ovat! Suurin osa miehistä menee kategoriaan neutraali, joita en katso sillä silmällä. Eikä muuten liity ulkonäköön juuri ollenkaan.
Kiihottavimman henkilökohtaisesti tapaamani miehen voin kuvailla: pitkä, tumma, komea, harteikas, miehekäs, mukava, ujo, hauska ja huumorintajuinen. Kiihottavin yksityiskohta on hänen leipälapion kokoiset kouransa! :)- Hmh.;)
Ihan kivasti sanot juu, mutta etkö muka ikinä ole tavannut edes ketään "töps, töps" *kopukopu* odottamatonta selkään taputtajaa, jonka mielestä olisit "kaunishh"?:D
- !
Hmh.;) kirjoitti:
Ihan kivasti sanot juu, mutta etkö muka ikinä ole tavannut edes ketään "töps, töps" *kopukopu* odottamatonta selkään taputtajaa, jonka mielestä olisit "kaunishh"?:D
Kyllä olen, montakin. En mä silti osaa sanoa, että kuka niistä ois ollut vähiten kiihottava. Tuoreimpana tapauksena nousee mieleen eräs rukoilijasirkkaa ulkoisesti muistuttava jeesmies, luonteeltaan kuin koira, liikennihdältään kuin matelija huomiota anoessaan. Sellainen ei kiinnosta, eikä kiihota. Oliko tarpeeksi inhottavasti sanottu? :D
- Hmh.;)
! kirjoitti:
Kyllä olen, montakin. En mä silti osaa sanoa, että kuka niistä ois ollut vähiten kiihottava. Tuoreimpana tapauksena nousee mieleen eräs rukoilijasirkkaa ulkoisesti muistuttava jeesmies, luonteeltaan kuin koira, liikennihdältään kuin matelija huomiota anoessaan. Sellainen ei kiinnosta, eikä kiihota. Oliko tarpeeksi inhottavasti sanottu? :D
Hauska.:)
Toi oli hyvin kuvainnollinen toi mitä kirjoitit, että ulkonäöllisesti RUKOILIJASIRKKAA muistuttava, luonteeltaan kuin koira ja liikehdinnältään matelijamainen jees-mies.:D *nauraa vedet silmissä* Voin kuvitella...tai siis melkein: hikiset sormet tarttuvat kyynärpäähäsi, että "mennääx jo"...Sitten kalvakka, mutta anova katse ja päälle vielä ylpeä selvitys, että kyllä "tässä ruokaa naisia varten on kotiin varattu"...Ja "että kaikkea muutakin" ( mitä ikinä tarvittaisiin) löytyisi, hubbabubbapurkasta tyyliin pöytätenniksen pelaamisen mahdollisuuteen...Ja se seksikin olisi sitten varmasti sitä nylkännylkkää tai säkkijärven polkkaa.;D Eli ehkä ei kiitos rukoilijasirkan näköisille ja matelijamaisesti liikehtiville miehille.
Onhan noita kassialmoja pitkin Kalliota. Jotenkin puliämmä sykähdyttää aivan eri tavalla kuin puliukko. Kai niihin miespuolisiin rappioalkoholisteihin on jo niin tottunut.
- Hmh.;)
Pystyt ilmeisesti löytämään kauneuden monistakin asioista.:) Kuitenkin ihmettelen, että eikö sinullakaan ole yhtäkään oikein mieleenjäänyttä kauhukokemusta, esteettisesti tai muuten. Ketään barbie-mekkoon pukeutunutta kaljaturvokasta, ketään jolla "vilkkui" mieleenjääneesti, tms.?
Hmh.;) kirjoitti:
Pystyt ilmeisesti löytämään kauneuden monistakin asioista.:) Kuitenkin ihmettelen, että eikö sinullakaan ole yhtäkään oikein mieleenjäänyttä kauhukokemusta, esteettisesti tai muuten. Ketään barbie-mekkoon pukeutunutta kaljaturvokasta, ketään jolla "vilkkui" mieleenjääneesti, tms.?
Onhan näitä Johanna Tukiaisia ja Kikkoja, jotka ovat yhtä aikaa sekä "seksikkäitä", että tyylittömiä. Muttei ne herätä samanlaisia tuntemuksia kuin paskat housussa ratikassa istuva ahavoitunut ja viinaan rahaa kerjäävä nainen.
- Hmh;)
Ratikkakuski kirjoitti:
Onhan näitä Johanna Tukiaisia ja Kikkoja, jotka ovat yhtä aikaa sekä "seksikkäitä", että tyylittömiä. Muttei ne herätä samanlaisia tuntemuksia kuin paskat housussa ratikassa istuva ahavoitunut ja viinaan rahaa kerjäävä nainen.
Joo no kyllä toi mitä kerroit on ehkä sitä surullisinta sarjaa. Aika _vähän_ huvittavaa, todellakin.:/
- vänksy
rähjäinen, vartalotyypiltään hontelo, joku muusikonretku, jolla tupakan kellastamat hampaat, liiallisesta juomisesta johtuen huono iho,kapeat farkut(en tykkää edes naisilla mistään pillifarkuista) joku paskanen t-paita, jonka päällä joku kulunut paitapusero tai nahkatakki.
Tai joku lenkkeilevä nelikymppinen(vanhempikin) tuulipukumies. Tuulipukumiehet ei kiihota, muttei se nyt tietty heidän tarkoituksensakaan oo.:)
Ei oo ketään tiettyjä yksittäisiä henkilöitä joita kuvasin, vaan ihan yleisesti noiden ryhmien edustajat eivät ainakaan saa mun pimpsassa sykähtelemään. Paljon muitakin ihmisryhmiä toki on, jotka eivät herätä mitään seksuaalista kiinnostusta. Harvat miehet kun mua tossa mielessä kiinnostaa.. Eikä kukaan koskaan pelkän ulkonäkönsä avulla oo vielä onnistunut saamaan mun haluja heräämään.- Hmh.;)
Jeah. Tossa alkaa tulla nyanssia, että nyt on muuten horroria ilmassa: meinaan tota sanomaasi "paskanen t-paita, jonka päällä joku kulunut paitapusero";D Oh, my!! *koen vilunväreitä*
Eikä se tuulipukukaan välttämättä niin seksikäs ole.:/
- tuunari_mikko
Ulkonäkö turn offit on pömppö maha, iso pää ja lyssähtönyt väsynyt olemus.
Luonne turn offi on liiallinen minä_itse_keskeisyys.- ?
No, ei muakaan kiinnosta sinunlaisesi miehet, että tasoissa ollaan ja elämä jatkuu! :)
- Hmh.;)
Miiksi iso pää on sulle turn off? Kuinka isopäisiä ihmisiä oikein olet tavannut?
- Cranky_geek
En kyllä voi sanoa muistavani mitään yksittäistä tapausta. Ei oo sit vissiin tapana panna merkille tollasia asioita järin pitkäksi aikaa.
- Hmh.;)
Mulla taas on tapana panna merkille ja ne myös syöpyvät muistiradoilleni...Muistan melkein jokaikisen kohtaamani inhan klahmäkäpälän ja he ovat jääneet mieleeni siksi, että olen heidän kauttaan oppinut tekemään verrantoa siitä, mitä haluan ja mitä en. Jäntsyä, jos et säkään ole koskaan kohdannut epämiellyttäviä naisia...Taitaa typistyä abstraktin ajattelun puutteeseen tämäkin aihe.
- Cranky_geek
Hmh.;) kirjoitti:
Mulla taas on tapana panna merkille ja ne myös syöpyvät muistiradoilleni...Muistan melkein jokaikisen kohtaamani inhan klahmäkäpälän ja he ovat jääneet mieleeni siksi, että olen heidän kauttaan oppinut tekemään verrantoa siitä, mitä haluan ja mitä en. Jäntsyä, jos et säkään ole koskaan kohdannut epämiellyttäviä naisia...Taitaa typistyä abstraktin ajattelun puutteeseen tämäkin aihe.
että tässä on kyse erilaisista tavoista tarkastella ympäristöä ja pistää asioita merkille. Ehkäpä mulla on enemmänkin sellainen tapa, että mä sivuutan vaan suoraan ajatuksissani sellaiset naiset jotka ei herätä mussa mitään sen suurempia intohimoja. En mä niitä jää sen kummemmin ajattelemaan tai märehtimään, että "hyi, yäk, olipas siinä hirvee haaska". Miten asiat ees vois edetä sellaisen naisen kanssa suhdemielessä niin pitkälle, että heidän kauttaan oppisi tekemään jotakin verrantoa, jos jo ensireaktion on noin vastenmielinen? Enemmän ne on sitten olleet joitakin yksittäisiä piirteitä eri naisilta joista on saanut tota kokemuspohjaa mitä haluaa kumppaniltaan ja mitä ei, mutta en mä ketään heistä ole siltikään parin jutun takia pitänyt iljettävänä tai vastenmielisenä. Toisaalta naisilla on siinä mielessä vähän eri tilanne, että naisia tullaan iskemään keskimäärin aika paljon useammin kuin miehiä. En mäkään nyt niin järjetön suohirviö kait sitten oo, kun on muakin jokunen kerta tultu iskemään, mutta ei kukaan heistäkään ole ollut mitenkään iljettävä jota muistelisi vielä jälkikäteenkin sen takia.
- Hmh.;)
Cranky_geek kirjoitti:
että tässä on kyse erilaisista tavoista tarkastella ympäristöä ja pistää asioita merkille. Ehkäpä mulla on enemmänkin sellainen tapa, että mä sivuutan vaan suoraan ajatuksissani sellaiset naiset jotka ei herätä mussa mitään sen suurempia intohimoja. En mä niitä jää sen kummemmin ajattelemaan tai märehtimään, että "hyi, yäk, olipas siinä hirvee haaska". Miten asiat ees vois edetä sellaisen naisen kanssa suhdemielessä niin pitkälle, että heidän kauttaan oppisi tekemään jotakin verrantoa, jos jo ensireaktion on noin vastenmielinen? Enemmän ne on sitten olleet joitakin yksittäisiä piirteitä eri naisilta joista on saanut tota kokemuspohjaa mitä haluaa kumppaniltaan ja mitä ei, mutta en mä ketään heistä ole siltikään parin jutun takia pitänyt iljettävänä tai vastenmielisenä. Toisaalta naisilla on siinä mielessä vähän eri tilanne, että naisia tullaan iskemään keskimäärin aika paljon useammin kuin miehiä. En mäkään nyt niin järjetön suohirviö kait sitten oo, kun on muakin jokunen kerta tultu iskemään, mutta ei kukaan heistäkään ole ollut mitenkään iljettävä jota muistelisi vielä jälkikäteenkin sen takia.
Valtavan ja aidosti arvostettavaa, kun & jos ei sulla ole jäänyt mitään negatiivisia kokemuksia tapaamistasi vastakkaisen sukupuolen edustajista mieleen.
- Cranky_geek
Hmh.;) kirjoitti:
Valtavan ja aidosti arvostettavaa, kun & jos ei sulla ole jäänyt mitään negatiivisia kokemuksia tapaamistasi vastakkaisen sukupuolen edustajista mieleen.
mutta ei tuollaisia puistatus reaktioita mitä sä tossa avauksessa hait. En mä tollee jälkikäteen muistele negatiivisia kokemuksia naisista. Lähinnä sellaiset naiset tuppaa jäämään mieleen jotka on tehneet jotenkin positiivisessa mielessä vaikutuksen. Niin ja tietysti silloin jos silmään osuu joku poikkeuksellisen kaunis nainen, niin sellaiset jää kyllä mieleen ja semmosta silmäniloa saattaa muistella hieman jälkikäteenkin. Jospa mulla on tossa mielessä jotenkin valikoiva muisti. :)
- Hmh.;)
Cranky_geek kirjoitti:
mutta ei tuollaisia puistatus reaktioita mitä sä tossa avauksessa hait. En mä tollee jälkikäteen muistele negatiivisia kokemuksia naisista. Lähinnä sellaiset naiset tuppaa jäämään mieleen jotka on tehneet jotenkin positiivisessa mielessä vaikutuksen. Niin ja tietysti silloin jos silmään osuu joku poikkeuksellisen kaunis nainen, niin sellaiset jää kyllä mieleen ja semmosta silmäniloa saattaa muistella hieman jälkikäteenkin. Jospa mulla on tossa mielessä jotenkin valikoiva muisti. :)
Ehkäpä olet minua kaunosieluisempi ihminen.:) Tai sitten: ehkä mua isketään useammin.;D *vits, vits* Joo no ei tarvitse kertoa, jos ei halua...
- Cranky_geek
Hmh.;) kirjoitti:
Ehkäpä olet minua kaunosieluisempi ihminen.:) Tai sitten: ehkä mua isketään useammin.;D *vits, vits* Joo no ei tarvitse kertoa, jos ei halua...
mutta ajoin kylläkin takaa tota samaa asiaa minkä nimimerkki sleepy_moo puki tossa alla paremmin sanoiksi: "sukupuolisesti vähiten kiinnostavan ihmisen sukupuolta ei edes huomaa"
Toisin sanoen ei sitä edes tule sillä tavalla puistateltua, vaan sukupuolisesti kiinnostamattomiin ihmisiin suhtautuu jotenkin sillä tavalla välinpitämättömästi. Ei heitä edes ajattele suhdemielessä ja jutella yms. nyt voi harrastaa vaikka minkälaisen mörököllin kanssa.
Kyllä sua on ihan varmasti tultu iskemään monta kertaa useammin kuin mua. Niin ku oon joskus sanonukin, niin mähän oon ihan perus pallinaama, että en mä sillä tavalla houkuttele naisia aloitteiden tekoon. - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
mutta ajoin kylläkin takaa tota samaa asiaa minkä nimimerkki sleepy_moo puki tossa alla paremmin sanoiksi: "sukupuolisesti vähiten kiinnostavan ihmisen sukupuolta ei edes huomaa"
Toisin sanoen ei sitä edes tule sillä tavalla puistateltua, vaan sukupuolisesti kiinnostamattomiin ihmisiin suhtautuu jotenkin sillä tavalla välinpitämättömästi. Ei heitä edes ajattele suhdemielessä ja jutella yms. nyt voi harrastaa vaikka minkälaisen mörököllin kanssa.
Kyllä sua on ihan varmasti tultu iskemään monta kertaa useammin kuin mua. Niin ku oon joskus sanonukin, niin mähän oon ihan perus pallinaama, että en mä sillä tavalla houkuttele naisia aloitteiden tekoon...vaissoo pallinaamakii..heh..kui mä nytte sua manageeraan..=o/
..*nyppii hiuksii päästää*..
=o)
sa se.. - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..vaissoo pallinaamakii..heh..kui mä nytte sua manageeraan..=o/
..*nyppii hiuksii päästää*..
=o)
sa se..siis semmonen tavis, matti meikäläinen, perus jantteri jota harvemmin tullaa iskee.
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
siis semmonen tavis, matti meikäläinen, perus jantteri jota harvemmin tullaa iskee.
..ois valtaosa..=o)
..mu tuo pallinaama oli vähäse hmm paha..ko ei sul kummiskaa oo pallinaamaa ees..mu miepä tajusin nytte mitäkä meinasit..=o)))
...kuiteskii aattelisin itte et oisi matalempi kynnys iskee tavallii matti meikäläi ko oikee viimosen pääl hottis..niiko U know whta i mean..=o)
...*etekii ko valtaosa naisistakii oisi vain iha taviksii*..
=o) - Hmh.;)
Cranky_geek kirjoitti:
Kyllä sua on ihan varmasti tultu iskemään monta kertaa useammin kuin mua. Niin ku oon joskus sanonukin, niin mähän oon ihan perus pallinaama, että en mä sillä tavalla houkuttele naisia aloitteiden tekoon.Mä taas huomaan vähiten sukupuolisesti kiinnostavatkin...Laitan ne merkille varmaan siksi, jotta voin todeta, että tossa ei oo sälää mua varten.:D
- Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..ois valtaosa..=o)
..mu tuo pallinaama oli vähäse hmm paha..ko ei sul kummiskaa oo pallinaamaa ees..mu miepä tajusin nytte mitäkä meinasit..=o)))
...kuiteskii aattelisin itte et oisi matalempi kynnys iskee tavallii matti meikäläi ko oikee viimosen pääl hottis..niiko U know whta i mean..=o)
...*etekii ko valtaosa naisistakii oisi vain iha taviksii*..
=o)ja siis eihän se oo ollenkaan negatiivinen juttu. Toi perus pallinaama ny oli vaa musta hauska synonyymi tavikselle, ni käytin sitä. :P
Mut voihan sen tolleeki ajatella, että jos olis semmonen viimosen päälle hottis, ni naiset ei sit uskaltais tulla iskee. Mut sen verran näyttää naisissaki olevan noita rokan syöjiä, että kyllä komistuksilla yrittäjiä piisaa, vaikka jotkut tyytyyki ihailee kauempaa. - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
ja siis eihän se oo ollenkaan negatiivinen juttu. Toi perus pallinaama ny oli vaa musta hauska synonyymi tavikselle, ni käytin sitä. :P
Mut voihan sen tolleeki ajatella, että jos olis semmonen viimosen päälle hottis, ni naiset ei sit uskaltais tulla iskee. Mut sen verran näyttää naisissaki olevan noita rokan syöjiä, että kyllä komistuksilla yrittäjiä piisaa, vaikka jotkut tyytyyki ihailee kauempaa...oo nii ettei ne uskalla sua sen tähe lähestyy ko oot liika komia..=o}
..*hihii*..=o)
...iha mitekä vain käännellää nii mie uson jotta sie oot hottis jonkuu silimää...sitte joku toine olis taas jonkuu toisen silimää..=o)
..*kaikille oisi ottajasa*..
=o)
..*spot*..
toki oisi nii rokan syöjiä..onhaa ne suakii ees muutama kerra uskaltaneet lähestyy...;o)))) - Cranky_geek
Hmh.;) kirjoitti:
Mä taas huomaan vähiten sukupuolisesti kiinnostavatkin...Laitan ne merkille varmaan siksi, jotta voin todeta, että tossa ei oo sälää mua varten.:D
sitten vaan joku eroavaisuus ajattelussa, koska mulla menee päälle joku suodatus ja mä keskityn suhdemielessä ajatuksissani vaan niihin naisiin joissa on mun silmissä potentiaalia. Mulla ei ole mitään omaa lokeroa mörökölleille, joihin mä sitten vertailen muita naisia, vaan se on kaiketi vaan joku alitajuinen prosessi jolla kiinnostava naiset valikoituu ja jota ei tuu sen paremmin ees ajateltua.
- Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..oo nii ettei ne uskalla sua sen tähe lähestyy ko oot liika komia..=o}
..*hihii*..=o)
...iha mitekä vain käännellää nii mie uson jotta sie oot hottis jonkuu silimää...sitte joku toine olis taas jonkuu toisen silimää..=o)
..*kaikille oisi ottajasa*..
=o)
..*spot*..
toki oisi nii rokan syöjiä..onhaa ne suakii ees muutama kerra uskaltaneet lähestyy...;o))))nii jos mä kärsinki siitä et oon liian komea, eikä naiset uskalla tulla iskemään mua. :D
Mut siis joo, tolleehan se just varsinki perus pallinaamoilla menee, et joidenki silmää on komee ja joidenki taas ei. On muaki muutki ku äiti sanoneet komeeks. =) - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
nii jos mä kärsinki siitä et oon liian komea, eikä naiset uskalla tulla iskemään mua. :D
Mut siis joo, tolleehan se just varsinki perus pallinaamoilla menee, et joidenki silmää on komee ja joidenki taas ei. On muaki muutki ku äiti sanoneet komeeks. =)..oisikii iha oikiassa...siit se vain johtusi jottei uskaltasi lähestyy sua iliman raybanei sekä viien tunnin solariumii tahi itseruskettavaa bodylotionii..xo)))
..hehee..kuule ei se "kaikkie mielest komee" mieskää oo ko "mies vain" yhtäkää miehii vähättelemäti.....joteka pintaki saattasi pettää...
..nii ko näkysikii kaikki ihanat ominaisuudet päällepäi nii yksinäisii sekä sinkku miehii oisi olemattoma vähä...eiks nii..=o)
..*positiivisuus enne kaikkee*..
=o)
eikä sul oo mitää hätää..nii oisi juttu näi..=o)))
=o)
thumbs up..=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..oisikii iha oikiassa...siit se vain johtusi jottei uskaltasi lähestyy sua iliman raybanei sekä viien tunnin solariumii tahi itseruskettavaa bodylotionii..xo)))
..hehee..kuule ei se "kaikkie mielest komee" mieskää oo ko "mies vain" yhtäkää miehii vähättelemäti.....joteka pintaki saattasi pettää...
..nii ko näkysikii kaikki ihanat ominaisuudet päällepäi nii yksinäisii sekä sinkku miehii oisi olemattoma vähä...eiks nii..=o)
..*positiivisuus enne kaikkee*..
=o)
eikä sul oo mitää hätää..nii oisi juttu näi..=o)))
=o)
thumbs up..=o)täytyy olla, mä oon sit vaan liian komee, ei voi mitään. :D
Onhan ne komeetki nii miehiä siinä missä muutki, mutta kuiteski on olemassa semmosia yleisiä ihanteita mitkä tuppaa vetoamaan aika suureenki joukkoon naisia ja sillä paljon semmosia piirteitä omaavia voi pitää yleisesti komeena. Eihän kukaa tietenkää semmonen oo, että kaikki olis kieli pitkällään ku näkee, mutta kyllähän toisten perää kuolataan selvästi enemmän ku toisten ja sieltä taustalta löytyy vaan enemmän noita yleisiä ihanteita mitkä viehättää monia naisia. Harteikkuutta, pituutta yms.
Enkä mä sitä sanonukaan, että mulla mitää hätää olis. Oon vaa sen verran realisti kuitenki, että lasken itteni noihin perus pallinaamoihin, vaikka jotku komeena pitääki. - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
täytyy olla, mä oon sit vaan liian komee, ei voi mitään. :D
Onhan ne komeetki nii miehiä siinä missä muutki, mutta kuiteski on olemassa semmosia yleisiä ihanteita mitkä tuppaa vetoamaan aika suureenki joukkoon naisia ja sillä paljon semmosia piirteitä omaavia voi pitää yleisesti komeena. Eihän kukaa tietenkää semmonen oo, että kaikki olis kieli pitkällään ku näkee, mutta kyllähän toisten perää kuolataan selvästi enemmän ku toisten ja sieltä taustalta löytyy vaan enemmän noita yleisiä ihanteita mitkä viehättää monia naisia. Harteikkuutta, pituutta yms.
Enkä mä sitä sanonukaan, että mulla mitää hätää olis. Oon vaa sen verran realisti kuitenki, että lasken itteni noihin perus pallinaamoihin, vaikka jotku komeena pitääki...enpä miekää voisi vastaa rupee inttämää..ko itekkii oon vähäse kallellaa nuihi niiko sanoit ihanteisii niiko miehessä pituus..sekä harteikkuus..isot miehekkäät käet..sekä muutekii semmosii vissiikii niiko tyypillisii maskuliinisii piirteitä korostava vartalo..xo)
..*namS*..
=o)
mu tuo on hienoa et suhtautuu realistisesti tavismaisuuteekii...ko kummiskii tavikset on niit jotka lopulta päätyy jonku kainaloo..=o)
..kuiteskaa hyvi harva on nii viimesee asti pinnallii et vain ulkokuori ratkasis kaiken =o)..toki oisi niitkii...
...varmaakii ikäkii muuttaa pikkase niit ihanteita..ainaskii uskosin et isommal osal ihmisistä kehittyy silmää kattoo naamataulun taakke..eikä vain päällepäi..nii ja tahtosi elää sitte semmoses synkaavas suhtees enneminko ulkokultases...=o)
..toki taaskii tarttis sanoo jotta oisi joka lähtöö mieltymyksii...meneepä jokku rahankii tähe naimisiikii..nii varmaankii sitte kuorenki tähe..=o)
hmm..sitte ko uskallan sanoo itekki seurustelleeni joiteki semmosten miesten kans ko usiat naiset kattoo komeina..nii on siikii jotekii sitte vähäse kiusallii olo kaiken aikaa..mu loppuviimeks sekii komia ukkeli on kummiskii osottautunnu iha tavalliseksi mieheksi....eikä se oikiasti sitte ko aikasi oot sen kaa ookkaa nii häkellyttävä..ko alkuu tavatessa...silimäki varmaankii sitte nii tottuu siihi...=o)
..nii - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..enpä miekää voisi vastaa rupee inttämää..ko itekkii oon vähäse kallellaa nuihi niiko sanoit ihanteisii niiko miehessä pituus..sekä harteikkuus..isot miehekkäät käet..sekä muutekii semmosii vissiikii niiko tyypillisii maskuliinisii piirteitä korostava vartalo..xo)
..*namS*..
=o)
mu tuo on hienoa et suhtautuu realistisesti tavismaisuuteekii...ko kummiskii tavikset on niit jotka lopulta päätyy jonku kainaloo..=o)
..kuiteskaa hyvi harva on nii viimesee asti pinnallii et vain ulkokuori ratkasis kaiken =o)..toki oisi niitkii...
...varmaakii ikäkii muuttaa pikkase niit ihanteita..ainaskii uskosin et isommal osal ihmisistä kehittyy silmää kattoo naamataulun taakke..eikä vain päällepäi..nii ja tahtosi elää sitte semmoses synkaavas suhtees enneminko ulkokultases...=o)
..toki taaskii tarttis sanoo jotta oisi joka lähtöö mieltymyksii...meneepä jokku rahankii tähe naimisiikii..nii varmaankii sitte kuorenki tähe..=o)
hmm..sitte ko uskallan sanoo itekki seurustelleeni joiteki semmosten miesten kans ko usiat naiset kattoo komeina..nii on siikii jotekii sitte vähäse kiusallii olo kaiken aikaa..mu loppuviimeks sekii komia ukkeli on kummiskii osottautunnu iha tavalliseksi mieheksi....eikä se oikiasti sitte ko aikasi oot sen kaa ookkaa nii häkellyttävä..ko alkuu tavatessa...silimäki varmaankii sitte nii tottuu siihi...=o)
..niisait hyvin tavoitettua mun ajatukset. Eihän taviksena olossa oo mitään vikaa ja suurin osahan on just taviksia eikä se oo mikää este pariutumiselle. Kuiteski vaikka nyt sitten baareissa on vähän sellanen pinnallinen meno. Aika moni aloite lähtee just ulkonäön perusteella ja siinähän "yleisesti" hyvä ulkonäkö on tietty valttia. Mut niin ku sanoit ni ei se tietty yksistään riitä ja se oliski kätevää ku näkis noita henkisiä puolia vähän paremmin päällepäin ilman sitä jututtamista. Olis helpompaa ja nopeampaa skannailla siinäkin mielessä kiinnostavia ihmisiä. :)
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
sait hyvin tavoitettua mun ajatukset. Eihän taviksena olossa oo mitään vikaa ja suurin osahan on just taviksia eikä se oo mikää este pariutumiselle. Kuiteski vaikka nyt sitten baareissa on vähän sellanen pinnallinen meno. Aika moni aloite lähtee just ulkonäön perusteella ja siinähän "yleisesti" hyvä ulkonäkö on tietty valttia. Mut niin ku sanoit ni ei se tietty yksistään riitä ja se oliski kätevää ku näkis noita henkisiä puolia vähän paremmin päällepäin ilman sitä jututtamista. Olis helpompaa ja nopeampaa skannailla siinäkin mielessä kiinnostavia ihmisiä. :)
..oikotietä ei oisi..niiko syötän sirukortin tuon seläs olevaa luukkuu..ja siit näjen mimmoi tuo ois ..hehee..oisikii törkiän helppoo..x')))
..mu sillo siit oikiasti karisisi semmoi viehätyskii niiko eikä vain..semmoi mikä tulee uutee ihmisee tutustuessa..meinaa niiko jos näökisit heti päällepäi mimmoi ihmii se ois nii eikö se oisi vähäse niiko sekii et ko kaiken saa sormia napsauttamalla..niiko "turhankii iisii"..sitte siit menee vähäse niiko mielenkiintokii samas...
=o7
...kummiskii tutustumises on haasteita..mikkä iha varmaa on monellakii tapaa opettavaisii tarinoita..niiko jännittäviikii...sitte ko pettyy...on sen päälle ihanaa onnistuu...iha ko se onni tuplaantusi ko on kokennu senkii pettymyksen...sillo ko oikeesti lähetää tutustumaa ihmisee niiko pidemmälle ko vain vaiks yhe illan tuttavuudeksi..
=o)
..niistäkii alkasi joitteki tarinat..
mu sepä se et pakostihaa ulkonäkökii vaikuttaa valintoihi ilimanmuuta..nii se on itelläkii vaikuttannu...oisihaa se iha kauhiaa koettaa mennä semmosen lähelle mikä saisi oksentamaa ko tarttisi koskettaa vaikkapa..=o(
..niiko hiukka kärjistelle..=o)
jotta toki vetovoimaa on ulkonäössä..siihi ekana silimä osuu..vaiks mullakii oisi niikii menny et ensin tutustuin siihi muuhu ja sitte näin mimmosen miehen kans oon kirjotellu kirjeitä..enkä todellakaa pettynny ulkonäköö..vaiks en ees oottannu mitäkää huikian komiaa..mu semmoi siel sitte olikii..=o)
..seki varmaa vaikutti ko olin oppinnu pitämää siit ihmisestä siin kirjeitten myötäkii..nii sitte ko näjin kuvan nii olinkii persiillee lentää..x')))))
..wausaa....ja miljoona kuolatippaa..xoD
..*räkättää*..mu maatepäi..=o)
...haliruts nuku makiasti...
Huono hygienia ja huonot käytöstavat yhdistettynä sairaalloiseen lihavuuteen vois olla sellainen yhdistelmä, että ei oikein sytyttäis.
- Hmh.;)
No? Kuvaile absoluuttinen monsteri?
Hmh.;) kirjoitti:
No? Kuvaile absoluuttinen monsteri?
Mervi Tapola. Se näyttää siltä, että täyttää kaikki mainitsemani piirteet ja sen lisäksi sillä todennäköisesti on vielä jonkin asteinen alkoholiongelma ja "luonnevika".
- Jazuli
..järettömästi..jotten mitekää viitisi kuluttaa yötä kirjotelles niit elementtei...ko hirmu harva mies tekee muhu kiihottavaa vaikutusta...x')...mu tuommosii ylimalkaa oisi huono hygienia..hampaattomuus..härskeys ..röyhkeys..semmoi ko lännenelokuvis konsanaa ne oikee rähjäset tenunesut mikkä makaa siel hevosen juottokaukalos..
=o)
..eikä oikee monet muukkaa..huh oisi varmaankii kymmenii elementtei sanottavaksi mu piän itelläin..=o)- scamhunter
ON SEKI KYLLÄ KARS EE TUHNU PIERU, KUN SUN GALLERIAAN ANZZYLTA
VAHINKOSSA PÄÄSI ÄSKEN:D))) - Hmh.;)
Toi hampaattomuus (jonka säkin mainitsit) on ehkä kyllä pahin... On aidosti ihan kauheaa, jos esimerkiksi verraten nuorella ihmisellä ei ole hampaita suussaan. Montaa sellaista en ( en todellakaan) elämässäni ole nähnyt, mutta kyllä se järkyttää, jos sellaista näkee. Yhteiskunnan viimeistään luulisi(?) kustantavan ihmiselle hammaskaluston, jos se puuttuu, koska miten ketään sellaista oikeasti voi kukaan ottaa vakavasti esimerkiksi työnhaussa tai muutenkaan, jolla hampulitkin puuttuu...Auh!
Röyhkeys ( mistä säkin mainitsit) on myös aika epämiellyttävää, eittämättä... Ehkä kaikkein ärsyttävintä siltä kantilta on tyypit, jotka kuvittelee omaavansa oikein mainiot käytöstavat ja lähestyvät sellaisia ihmisiä, joihin niillä ei ikinä ole mahkuja. En tarkoita sitä, että kyseiset ihmiset olisivat typeriä tai epäviehättäviä ihmisinä, saatika sitä kaikkien kannalta ( en toki), mutta kyllähän sen aina tyyliin parista kolmesta lauseesta livessä näkee, että voiks sä keskustella jonkun ihmisen kanssa yhtään enempää, että onko sillä käsityskykyä kiinnostavaan mittaan asti. Ymmärrät varmaan, mitä tarkoitan...
Joku kauluspaita melkein napaan asti auki "mä oon komee" ei ihan herätä tuntemuksia missään. - Jazuli
Hmh.;) kirjoitti:
Toi hampaattomuus (jonka säkin mainitsit) on ehkä kyllä pahin... On aidosti ihan kauheaa, jos esimerkiksi verraten nuorella ihmisellä ei ole hampaita suussaan. Montaa sellaista en ( en todellakaan) elämässäni ole nähnyt, mutta kyllä se järkyttää, jos sellaista näkee. Yhteiskunnan viimeistään luulisi(?) kustantavan ihmiselle hammaskaluston, jos se puuttuu, koska miten ketään sellaista oikeasti voi kukaan ottaa vakavasti esimerkiksi työnhaussa tai muutenkaan, jolla hampulitkin puuttuu...Auh!
Röyhkeys ( mistä säkin mainitsit) on myös aika epämiellyttävää, eittämättä... Ehkä kaikkein ärsyttävintä siltä kantilta on tyypit, jotka kuvittelee omaavansa oikein mainiot käytöstavat ja lähestyvät sellaisia ihmisiä, joihin niillä ei ikinä ole mahkuja. En tarkoita sitä, että kyseiset ihmiset olisivat typeriä tai epäviehättäviä ihmisinä, saatika sitä kaikkien kannalta ( en toki), mutta kyllähän sen aina tyyliin parista kolmesta lauseesta livessä näkee, että voiks sä keskustella jonkun ihmisen kanssa yhtään enempää, että onko sillä käsityskykyä kiinnostavaan mittaan asti. Ymmärrät varmaan, mitä tarkoitan...
Joku kauluspaita melkein napaan asti auki "mä oon komee" ei ihan herätä tuntemuksia missään...muutekii piän niiko oon aina pitänny enite ihmisistä mikkä on luonnolisii..eikä esitä mitää ameriikan tapaa..=o)
...machot on out..yli makiat herrasmiehet on out..yli intoilijat mis vain on out..=o)
..niiko ääripäät vissiikii sitte on out..=o)..niiko semmoi mie oon ylikylä asenne on semmoi mikä karkottaa nopiaan...mu kaikist enite mie viehdyn ihmisee jolla on huumorintajuu..sekä inhimillii tatsi elämää..=o) - Jazuli
scamhunter kirjoitti:
ON SEKI KYLLÄ KARS EE TUHNU PIERU, KUN SUN GALLERIAAN ANZZYLTA
VAHINKOSSA PÄÄSI ÄSKEN:D)))zombbarista tuollee kirjotat..???..=oI
...mua ei ainaskaa tuo naurata..jokii roti sentäs vaikkei toisesta nii pitäsikää..eiks nii..=oJ - anzzy--
Jazuli kirjoitti:
zombbarista tuollee kirjotat..???..=oI
...mua ei ainaskaa tuo naurata..jokii roti sentäs vaikkei toisesta nii pitäsikää..eiks nii..=oJsillä on täys makaaberi juttuaj vaan
Ei sitä oikeat feministitkään siedä vihaavat enemmä kuin miehet
se banniin kuulusi. enkä minä
Minä vaan uskalsi ylläpidonkinarvostella kaikkien eduksi
en minä plasta asukki ole
Teen tarpeellista nettipoliisi työtä
- sleepy_moo
että sukupuolisesti vähiten kiinnostavan ihmisen sukupuolta ei edes huomaa... Minä ainakaan en edes niin kiinnitä huomiota suurimpaan osaan miehistä miehinä, ainoastaan sitten vain niihin harvoihin joihin tuntee jonkinlaista vetoa.
Mutta mitä nyt tulee mieleen, niin huono hygienia, sellainen ylettömän itserakas asenne ja junttius/tyhmyys toimii kylmän suihkun vastineena aika tehokkaasti.- Hmh.;)
Juu ei edes huomaa ( ei tietenkään), mutta kyllä mulle ainakin jää nimenomaan ne ei-arvostettavat piirteet epäseksuaalisista miehistä mieleen, joten osin sitä kauttakin sitten olen "ah, jea" kun tapaan ja näen niitä toisia...
Kyllä mä ainakin huomaan sukupuolisesti vähiten kiinnostavat!:O
Tossa mitä sanoit olet oikeassa, että junttius/ tyhmyys etc. ei toimi.
- NaaisenMielipide
sellainen joka palaa aamulla takaisin vaimonsa tai tyttöystävänsä luo. Lisäksi sellainen joka haisee pesemättömyydelle ja on ylipäätään ruma. Ja myöskin sellainen joka panee kaikkea mikä liikkuu. Hyih, helevattu.
- Hmh.;)
Sä sen ehkä kiteytit.;) "Poikien reissulla" oleva perheellinen koipeliini on usein Surkeuden aatelia. Ja juu: silmin rumaksi havaittu ei kiinnosta sukupuolisessa mielessä, vaikka tää varmaan rumasti sanottu onkin. (Kullakin toki omat mieltymyksensä, mikä hyvä asia sekin, tietysti.) Ja duracell-bylsijät...Yäk. Joskus kaksikymppisenä niiden elämäntyylistä saattoi kenties löytää jotakin muka ymmärtävää romantiikkaakin, mutta kokemuksen kasvettua ei. Jollei aikuinen mies pysty yhtään rajoittamaan seksuaaliviettiään, on sellainen fiksulle naiselle tasan tarkasti ainoastaan vitsi. Just sellainen "günther", tms. käyttöeläin.
puolimätä sianruhokin on kiihoittavempi kuin femakot,eikä pure niin lujaa.
- Hmh.;)
Et siis pidä feministeistä? Mikä mielestäsi eniten feministeissä ärsyttää?
Tuo olen juuri minä. Itsekin olet ihan samaa mieltä.
- Hmh.;)
Sinulla ei sitten itse asiaan ollut mitään sanottavaa?
- ewewew
Hmh.;) kirjoitti:
ewewew
Hmh.;) kirjoitti:
Että ihmiskunnassa on kovin vähän niitä joista edes voisi olla siinä mielesssä kiinnostunut, eli aloituksesi on siksi turhan suhdeorientoitunut. Muutenkin vastaantulijat ovat tuntemattomia ja kuinka voisi kiinnostua jostakin jota ei tunne.
- Hmh.;)
buddy-love kirjoitti:
Että ihmiskunnassa on kovin vähän niitä joista edes voisi olla siinä mielesssä kiinnostunut, eli aloituksesi on siksi turhan suhdeorientoitunut. Muutenkin vastaantulijat ovat tuntemattomia ja kuinka voisi kiinnostua jostakin jota ei tunne.
En puhunut siitä, että tulisi "kiinnostua" tms. mistään sellaisesta.
- fghjujfc
Monten juttu, niin siinä vastaus. Vastenmielisin ihminen, johon koskaan olen missään törmännyt.
- Hmh.;)
Eos tohon. Ristiriitainen kuva mulla siitä nimimerkistä on, mutta ei kerrassaan minkäänmoista syvällisempää käsitystä.
vaikka esmes joku täyteen pumpattu lihaspötkö joka kuvittelee itestään liikoja ja sitte tyyliin sen vastakohta. näin lyhyesti sanottuna. tuoki että luulee että sormia napsauttamalla saa jokaisen liikkuvan itelleen niin vie kumman nopeaa mielenkiinnon.
- Hmh.;)
No se on pakko kieltämättä sanoa, että jos ei miehellä kielenpäällä pyöri muuta, kuin proderuoat ja jos kävely on sitä sorttia, ettei edes jaksalle taivu: not my type...Samaten pikkiriikkiset iilarit on inhoja.
Toki nuo edellä mainitut ainakin äärimmäisissä muodoissaaan varmaan luonnostaankin ymmärtävät välttää mua. Näkyy varmaan naamasta ja olemuksestakin liian selkeästi se, ettei ikinä onnaisi. Onneksi ei ole turhia kuvitelmia. monte24 kirjoitti:
:)
ei puhuttu tykkäämisistä. hyökkäävä kyllä lähinnä saatan olla mutta niin se toinenki saa samassa muodossa mutta tarkotin lähinnä sellasta tosikkomaista hyökkäämistä että AIJAA, MITENNIIN, OONKO JOTAIN KENTIES SANONU HÄH, ANNA TULLA NIIN SAAT TURPAAS???
LaRito kirjoitti:
ei puhuttu tykkäämisistä. hyökkäävä kyllä lähinnä saatan olla mutta niin se toinenki saa samassa muodossa mutta tarkotin lähinnä sellasta tosikkomaista hyökkäämistä että AIJAA, MITENNIIN, OONKO JOTAIN KENTIES SANONU HÄH, ANNA TULLA NIIN SAAT TURPAAS???
NO HYVÄ ON
- Hmh.;)
Kiitos kaikille vastanneille. Poistun keskustelusta nyt, mutta jatkakaahan toki aiheesta, jos sanaa piisaa.;)
- scale__
silloin noteeraa sitä ihmistä seksuaalisessa mielessä.
Mutta kieltämättä yksi nainen jäi mieleen. Kyseessä oli eräs viranomainen, jonka kanssa olin työn puolesta palaveeraamassa. Olisiko ikä ollut jossakin 50-60 ja siinä kiinnitti huomion ylähuulen yläpuolella oleva luomi jossa kasvoi kaksi varmaan 3cm pitkää karvaa.
Se vitun luomi hypnotisoi mut. Koitin olla katsomatta sitä ja kuitenkin koko palaverin ajan mietin "miksi vitussa toi ei ole katkaissut niitä karvoja vaikka saksilla?"- Hmh.;)
Juu. En enää olisi vilkaissutkaan tätä keskustelua, mutta kun joku tuohon vastasi, sattui sitten silmiini vielä.
Kauhee tää! Oikeasti. *nauraa*:
"Mutta kieltämättä yksi nainen jäi mieleen. Kyseessä oli eräs viranomainen, jonka kanssa olin työn puolesta palaveeraamassa. Olisiko ikä ollut jossakin 50-60 ja siinä kiinnitti huomion ylähuulen yläpuolella oleva luomi jossa kasvoi kaksi varmaan 3cm pitkää karvaa.
Se vitun luomi hypnotisoi mut. Koitin olla katsomatta sitä ja kuitenkin koko palaverin ajan mietin "miksi vitussa toi ei ole katkaissut niitä karvoja vaikka saksilla?""
Kolmen sentin karvoja? Yöh...:D Mä en sitten tiedä, että miten vaarallista luomista olisi esimerkiksi repiä pinseteillä irti niissä kasvavia karvoja ( käsittääkseni siihen voi aidosti liittyä terveysriskejäkin ja hormoniperäistähän epätyypillinen karvankasvu usein lienee), mutta juu kyllä varmaan mäkin - jos mulla sellaisia kuvaamiasi karvoja kasvaisi, käyttäisin edes SAKSIA.:) Ei varmaan ollut mikään Marilyn Monroe-luomi se näkemäsi sitten?;D *nauraa*
toisella tavalla. Epäkiihottavaa käytöstä suhteessa on miehen nalkutus (esim. tiskikoneen täytöstä, vääränlaisten, liian kevyiden tv-ohjelmien katsomisesta, tavaroiden väärästä sijanneista jne.) intohimoinen nenänkaivuu (mm. auton ratissa), pitkät asiantuntijaluennot aiheesta, josta en mitään ole kysynyt, tosikkomaisuus ja pessimismi.
Tietysti myös monet ulkoiset seikat voivat olla epäkiihottavia, mutta nämä nyt tulivat mieleen tällä kertaa..- Hmh.;)
Mun ei pitänyt enää palata tähän keskusteluun, mutta koska näkyi nousevan tuolta, pari sanaa...
Toi "liian kevyiden tv-ohjelmien katselu", mistä mainitsit. Oi, joi...;D Ymmärrän näkemyksesi ainakin, mikäli esim. pöytätennistä jok' ikisestä kulmasta ja hidastusten kanssa tai formulaa wroom wroom yötä päivää ei miehelle olisi "liian kevyttä", mutta jos että kuitenkin tulisi narinaa puolentunnin Sinkkuelämää-tuokiosta tai hyvästä dokumentista. Olen joskus tapaillut sellaista miestä.;) Romantiikka kaukana.:(
Nenänkaivuu mm. myös on kieltämättä epämiellyttävää. Kuvittele jos pitäisi seukata sellaisen kanssa, jota sais aina töniä, että ymmärtää lopettaa nenänsä ronkkimisen...*nauraa*
Eewee
- Hmh.;)
Ei jumartanut näkemystäsi. Lienee sellainen tapaus, etten minä siihen osaa sanoa.;D
tavannut epäkiinnostavaa ihmistä, ainakaan en nyt just muista ketään maininnan arvoista mitä vois tähän laittaa.. ei ne ketään semmosia ole, että "Kalle ja Veikko on semmosia mistä en ole tykännyt" :D Mutta mun mielestä todella iso turn-off on alkoholin vuoksi pöhöttynyt olemus, iho ja kaikki.. Kasvot on kuin pesusienellä :(
Nooh, epähygienisyys joka näkyy ja haisee ei saa mua ainakaan innostumaan.. Töykeys ja ylitsepääsemätön ylimielisyyden ja ylpeyden muuri ei nappaa ollenkaan. Etäisyys.. On olemassa myös "paljon" ulkoisia asioita, mitä pohtiessa tulee vähän selkäpiitä karmiva olo, että no thanks, mutta loppujen lopuksi kun kohtaa sellaisen ihmisen, johon tykästyy ja jonka sydämen on tavallaan tunnistanut omansakaltaiseksi, niin ne ulkoiset tekijät on vaan ulkoisia tekijöitä, eli ei ollenkaan tärkeitä tai esteenä olevia seikkoja.
Ehkä sen hygienian suhteen voin olla tiukka, sen pitää olla kunnossa.. ja siitä olen valmis nipottamaankin jos on joskus tarvetta mutta tähän asti ei ole onneksi ollut :P- Hmh.;)
Pakko myöntää, etten mäkään tykkää miehistä, joilla on pesusienimäiset kasvot.:D Hyvä termivalinta sulla...Alkaa hyvin repiä horrorin ulottuvuuksia.
Hyvä hygienia on tietysti kaiken a ja o, eli olet hyvin oikeassa siinäkin.
- lee:
Sellainen olisi kaikkein epäkihottavin joka on karsinut itsestään kaiken seksin ja särmän pois: hajuton mauton neutraali. Ihan kiva. Toisessa ketjussa kysyttiin miksi mies kulkee epäkauniiiden naisyen kanssa. Mutta
hyvin rumassakin naisessa voi olla seksuaalista särmää,
ei haittaa vaikka se olisi vähän törkynenkin koska jopa siitäkin voi saada vähän kinkyjä kiksejä. Mutta jos nainen on puunattu siistiksi, dietoitu muodottomaksi, puettu asiallisuuteen, trimmattu käytännölliseksi, hiottu sujuvaksi ja kuorrutettu virkamiesmäisellä kunnolllisuudela niin siinä ei ole mitään mikä saisi mut innostumaan seksuaalisesti. Tyhjä. - rapiskarpalo
mun kohdalla luetella sukupuolisesti eniten kiihottavin mies, koska hyvin hyvin harva mies sitä pystyy tekemään.
Mutta jos jotain listaa vähiten kiihottavista niin
-spuget voi heti heivaa
-viinalta haisevat muutenkin
-vanhalta tuhkakupilta haisevat
-liialta dödöltä haisevat
-finninaamat
-mun pituiset ja altaja vähän ylikin 175cm ja varsinkin jos omaa pyöreät kasvot
-lössähtäneen oloiset
-likaiset korvat
-lyhyet sormet
-kaikki tietäväiset vaikka ei juuri mitään tiedä/olettajatyypit
-liian sliipatut ja toinen ääripää farkkutakkiset miehet
-jne...jne...- samaa mieltä
mutta tuo finninaama sattui :( Minullakin kun on finnejä, mutta niille ei voi mitään. Toki hoitanut olen, lääkekuurit, pesut, ruokavaliot jne mutta kun niitä tulee niin tulee. Silti minua on nätiksikin sanottu.. Myös veljelläni on akne, muuten komea mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215504- 531555
- 141013
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 64920
- 48878
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143857Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785