miehet! miksi mielistelette naisia

onko se pillun voima ja valta niin mahdoton vastustaa????

häpeäisitte seksinarkkarit

16

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..älä nyt hyvä mies sekoo sinne... ;D

Löytyy naisista monia ihan mukaviakin yksilöitä.. =)

• ketään

SAATI sitten naisia. Mutta nyt menen paskalle, moro.

• vänksy

törmää, mut en oo onneks oikeessa elämässä mielisteleviin miehiin törmännyt(paitsi kaikki känniset pillunvonkaavat aamuyön tunteina), mutta siis muuten..

Ehkä tääl on helpompi päästää itsestään ne huonommatkin puolet vapaasti esiin, varsinkin jos tuntemattomana kirjoittaa?

• on se saatana kun ei voi miehille tehdä kysymystä ettei pillut hypi silmille, saatana HÄIVY!

• What color is poop?
        monte24 kirjoitti:

on se saatana kun ei voi miehille tehdä kysymystä ettei pillut hypi silmille, saatana HÄIVY!

Sinuahan se pillu näyttää eniten vievän, kun se ajaa sut tollaseen kilariin.

Monte hei, vedä sit käteen!

• What color is poop? kirjoitti:

Sinuahan se pillu näyttää eniten vievän, kun se ajaa sut tollaseen kilariin.

Monte hei, vedä sit käteen!

ON PANNA FEMAKKOA, MÄDÄNTYKÖÖT JOKAISEN FEMAKON PILLUT SAATANAT KÄYTTÖKELVOTTOMIKSI, ISKEKÖÖT KUOLIO KLITTOIHIN INISKÖÖT SIINÄ PYHÄÄ PILLUISMIÄÄN

• monte24 kirjoitti:

ON PANNA FEMAKKOA, MÄDÄNTYKÖÖT JOKAISEN FEMAKON PILLUT SAATANAT KÄYTTÖKELVOTTOMIKSI, ISKEKÖÖT KUOLIO KLITTOIHIN INISKÖÖT SIINÄ PYHÄÄ PILLUISMIÄÄN

Valaiseppa nyt koko palstalle varoitukseksi miten siellä reissussa voi joskus käydä.

• monte24 kirjoitti:

..paljon hauskempaa rangaista "femakkoa" kunnon sessiolla? ;)

• TheOne kirjoitti:

..paljon hauskempaa rangaista "femakkoa" kunnon sessiolla? ;)

EN OLE MASOKISTI

• monte24 kirjoitti:

EN OLE MASOKISTI

..seksistä.. ;)

"joka eniten valkkaa se vähiten panee!" ..tiesi jo vanha kansakin.. X)

• TheOne kirjoitti:

..seksistä.. ;)

"joka eniten valkkaa se vähiten panee!" ..tiesi jo vanha kansakin.. X)

PILLUSPITAALI VOI TARTTUA MULKKUUNKIN, KERRAN HUOMAAT KUN KUSELLA KÄYDESSÄ JOKIN ULOKE MOLAHTAA PÖNTTÖÖN.

• monte24 kirjoitti:

PILLUSPITAALI VOI TARTTUA MULKKUUNKIN, KERRAN HUOMAAT KUN KUSELLA KÄYDESSÄ JOKIN ULOKE MOLAHTAA PÖNTTÖÖN.

..ja määrä ei ole automaattisesti toisiaan pois sulkevia seikkoja! ;)

• huomannut.

että puskat ei mielistele naisia ;)

• anzzy--

etteko viela tunne termiääää:PILLUVALTA
        Käytetää fiksummissa foorumeissa esimYlen Arkimedeed kantapää

• scale__

Voisiko se johtua siitä, että luonto kaikessa viisaudessaan on järkännyt asiat siihen malliin, että ihmisskuku eläisi ja lisääntyisi.

Eli naisista luonto on koittanut luoda sellaisia, että ne miellyttävät miestä ja päinvastoin.

Ihan kotosalla on tullut huomattua, että kun vähän antaa jossakin asiassa periksi, niin nainen tulee toisessa asiassa vastaan. Tällainen konsensus taas johtaa siihen, että ei tartte kotona jutella shifti päällä ja molemmat on paremmalla mielellä. Kun ei kauheesti olla kyrpä ottassa, saa sen laittaa sinne toiseenkin paikkaan, että olet sä siinä mielessä oikeessa.

No täällä netissä taas mä en voi sille mitään, että jos mä olen jonkun naisen kanssa samaa mieltä jostakin asiasta, niin en mä koe sitä mielistelynä. Siksi toiseen virtuaalipillu ei kai kenenkään kiikarissa voi olla motiivina?

Luonto se on mikä tikanpojan puuhun ajaa?

• luopua pillunhimoissaan???? käyttäis mielummin huorien palvelua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4281
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1921
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1515
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1344
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      811
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      757
    10. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27