onko se pillun voima ja valta niin mahdoton vastustaa????
häpeäisitte seksinarkkarit
miehet! miksi mielistelette naisia
16
268
Vastaukset
..älä nyt hyvä mies sekoo sinne... ;D
Löytyy naisista monia ihan mukaviakin yksilöitä.. =)- ketään
SAATI sitten naisia. Mutta nyt menen paskalle, moro.
- vänksy
törmää, mut en oo onneks oikeessa elämässä mielisteleviin miehiin törmännyt(paitsi kaikki känniset pillunvonkaavat aamuyön tunteina), mutta siis muuten..
Ehkä tääl on helpompi päästää itsestään ne huonommatkin puolet vapaasti esiin, varsinkin jos tuntemattomana kirjoittaa?- What color is poop?
monte24 kirjoitti:
on se saatana kun ei voi miehille tehdä kysymystä ettei pillut hypi silmille, saatana HÄIVY!
Sinuahan se pillu näyttää eniten vievän, kun se ajaa sut tollaseen kilariin.
Monte hei, vedä sit käteen! What color is poop? kirjoitti:
Sinuahan se pillu näyttää eniten vievän, kun se ajaa sut tollaseen kilariin.
Monte hei, vedä sit käteen!ON PANNA FEMAKKOA, MÄDÄNTYKÖÖT JOKAISEN FEMAKON PILLUT SAATANAT KÄYTTÖKELVOTTOMIKSI, ISKEKÖÖT KUOLIO KLITTOIHIN INISKÖÖT SIINÄ PYHÄÄ PILLUISMIÄÄN
monte24 kirjoitti:
ON PANNA FEMAKKOA, MÄDÄNTYKÖÖT JOKAISEN FEMAKON PILLUT SAATANAT KÄYTTÖKELVOTTOMIKSI, ISKEKÖÖT KUOLIO KLITTOIHIN INISKÖÖT SIINÄ PYHÄÄ PILLUISMIÄÄN
Valaiseppa nyt koko palstalle varoitukseksi miten siellä reissussa voi joskus käydä.
monte24 kirjoitti:
ON PANNA FEMAKKOA, MÄDÄNTYKÖÖT JOKAISEN FEMAKON PILLUT SAATANAT KÄYTTÖKELVOTTOMIKSI, ISKEKÖÖT KUOLIO KLITTOIHIN INISKÖÖT SIINÄ PYHÄÄ PILLUISMIÄÄN
..paljon hauskempaa rangaista "femakkoa" kunnon sessiolla? ;)
TheOne kirjoitti:
..paljon hauskempaa rangaista "femakkoa" kunnon sessiolla? ;)
EN OLE MASOKISTI
monte24 kirjoitti:
EN OLE MASOKISTI
..seksistä.. ;)
"joka eniten valkkaa se vähiten panee!" ..tiesi jo vanha kansakin.. X)TheOne kirjoitti:
..seksistä.. ;)
"joka eniten valkkaa se vähiten panee!" ..tiesi jo vanha kansakin.. X)PILLUSPITAALI VOI TARTTUA MULKKUUNKIN, KERRAN HUOMAAT KUN KUSELLA KÄYDESSÄ JOKIN ULOKE MOLAHTAA PÖNTTÖÖN.
monte24 kirjoitti:
PILLUSPITAALI VOI TARTTUA MULKKUUNKIN, KERRAN HUOMAAT KUN KUSELLA KÄYDESSÄ JOKIN ULOKE MOLAHTAA PÖNTTÖÖN.
..ja määrä ei ole automaattisesti toisiaan pois sulkevia seikkoja! ;)
- huomannut.
että puskat ei mielistele naisia ;)
- anzzy--
etteko viela tunne termiääää:PILLUVALTA
Käytetää fiksummissa foorumeissa esimYlen Arkimedeed kantapää
- scale__
Voisiko se johtua siitä, että luonto kaikessa viisaudessaan on järkännyt asiat siihen malliin, että ihmisskuku eläisi ja lisääntyisi.
Eli naisista luonto on koittanut luoda sellaisia, että ne miellyttävät miestä ja päinvastoin.
Ihan kotosalla on tullut huomattua, että kun vähän antaa jossakin asiassa periksi, niin nainen tulee toisessa asiassa vastaan. Tällainen konsensus taas johtaa siihen, että ei tartte kotona jutella shifti päällä ja molemmat on paremmalla mielellä. Kun ei kauheesti olla kyrpä ottassa, saa sen laittaa sinne toiseenkin paikkaan, että olet sä siinä mielessä oikeessa.
No täällä netissä taas mä en voi sille mitään, että jos mä olen jonkun naisen kanssa samaa mieltä jostakin asiasta, niin en mä koe sitä mielistelynä. Siksi toiseen virtuaalipillu ei kai kenenkään kiikarissa voi olla motiivina?
Luonto se on mikä tikanpojan puuhun ajaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807