Crustin syvin olemus

Ei crustii mun stereoist

Niin, mikähän vittu se olisi?

Amebixissä oli järkeä jo senkin takia, että se oli hyvää ja aitoa musiikkia, mutta mitä tarkoittaa olla crusti nykypäivänä, onko se vain tekosyy vetää lärvit?

Viedään punkki kaatopaikalle viikoksi eväinään kymmenen litraa kiljua ja syntyy crusti.

Crusti 'musiikki' koostuu huutamisesta/karjumisesta/rääkymisestä sekä instrumenttejen rääkkämisestä soittajien yrittäen matkia varastamiaan riffejä.
Sanoituspuoli on saarnaa siitä mikä on pahaa, eli pääasiassa ydinsota, joka onkin aikamoinen neronleimaus, minkä hukatun potentiaalin pop-musiikki menettääkään kun joka toinen biisi ei käsittele ydintuhoa ja sen ankeutta.

Crusti nikkaroi crustiliivinsä kimpussa ja inhoaa kaupallisuutta, sillä crusti ei myy, jo pelkkä biisin harjoittelu on itsensä myymistä.

Crustit ovat kasvissyöjiä ja anarkisteja, mutta kuuluvatko he ihmiskuntaan.
Peruscrusti haisee on ruma ja elää sossun tuilla.

Crustitty ihminen omistaa elämänsä crustiinnaulituksi tulemiselle, yhteiskunta sortaa crusteja.
Crusti on pasifisti koska krapulassa on vaikea sotia.

Crustin elämää leimaa ankea filosofia jonka mukaan kaikki on paskaa ja ydinsota odottaa minä hetkellä hyvänsä, ja kaikkia sorretaan, joten kolmas maailmansota on tarpeen koska se lopettaa sorron.
Tämän vuoksi crusti hymyilee, sekä siksi, että on juuri vetänyt lärvit.

Crustipersoonan amebamaisen ja rujon ulkokuoren sisällä asuu pieni poika/tyttö joka on traumatisoitunut elämän ankeudesta, 'kaikki on niin ankeeta, et sä tajuu...', crusti on luuseri!

Tämä on käsitykseni crustista enkä halua muuta kuullakaan.

15

2174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irmeli Suur-Salosta

      ...kun tällä palstalla ei tarvitse enää ajatella.

      Kiitos

      • Ei crustii mun stereoist

        Miten mun on toi sun viestis otettava?

        Joko et kässää, eli käsitä kirjoituksen sarkastista otetta tai olet samaa mieltä... no ihan sama... kuollut palsta.


    • All.Crusts.Are.Basta

      Kaikkicrustit on hippihomoja ketkä on epäonnistunu omassa elämässää eikä saa äidiltä viikkorahaa, ei ne oikeesti mitään dokaa ja ne on rumia.

      • Ilmari yökastaja

        Nuo punkin/crustin ilonlähettiläät ilonsanomineen ei aukea punkille/crustille kun vasta litran kiljuannoksen avulla, mutta todellinen mysteeri on streittarit... ovatko he edes inhimillisiä tuon silkoisen roolinsa alla, vai psyykkeentasaajatko ovat vieneet elämältä palon - sori streittarit.:DDD


      • CruStFromWastelanD
        Ilmari yökastaja kirjoitti:

        Nuo punkin/crustin ilonlähettiläät ilonsanomineen ei aukea punkille/crustille kun vasta litran kiljuannoksen avulla, mutta todellinen mysteeri on streittarit... ovatko he edes inhimillisiä tuon silkoisen roolinsa alla, vai psyykkeentasaajatko ovat vieneet elämältä palon - sori streittarit.:DDD

        Vittu pitäkää fruidet turpanne kiinni asioista, joita ette ymmärrä! Eka, toka ja te kaikki muutkin kirjoittajat ootte väärässä! Joten kaivakaa vitun iso monttu, hypätkää sinne ja pyytäkää naapurianne täyttämään se paskalla!

        Crustit on paljon luonnonmukaisempia, kuin te jotka leijutte merkkivaatteillanne ja mopoautoillanne! Vaikka crustit käyttävät kaikenlaisia aineita, imppaavat liimaa, dokaavat ihan helvetisti ja on aina ihan sekasin, ei tarkoita etteikö ne olisi ihmisiä!

        Olette kaikki rasisteja, itsekeskeisiä ja urpoja, koska minä sanon niin! Ja suosittelen vielä teille runkkareille, että jos crusti kävelee kadulla vastaan, niin kannattaa pitää turpa kiinnii aika vahvasti siinä vaiheessa, koska he osaavat käyttäytyä myös ihan perkeleen agressiivisesti ja väkivaltaisesti! Joten menkää te pikku teinit ostamaan mopoautoja, sekä vitun rumia merkkivaatteitanne ja varokaa perkeleen väkivaltaisia crusteja!
        And by to way.. Yks vitun iso crustiposse teurastaa teidät kun eläimet, ja syöttää teidät herttoniemen pedareille ja pummeille

        Ter. Crustit Stadista >:D yhyy, pelottaako?


      • krusts666
        CruStFromWastelanD kirjoitti:

        Vittu pitäkää fruidet turpanne kiinni asioista, joita ette ymmärrä! Eka, toka ja te kaikki muutkin kirjoittajat ootte väärässä! Joten kaivakaa vitun iso monttu, hypätkää sinne ja pyytäkää naapurianne täyttämään se paskalla!

        Crustit on paljon luonnonmukaisempia, kuin te jotka leijutte merkkivaatteillanne ja mopoautoillanne! Vaikka crustit käyttävät kaikenlaisia aineita, imppaavat liimaa, dokaavat ihan helvetisti ja on aina ihan sekasin, ei tarkoita etteikö ne olisi ihmisiä!

        Olette kaikki rasisteja, itsekeskeisiä ja urpoja, koska minä sanon niin! Ja suosittelen vielä teille runkkareille, että jos crusti kävelee kadulla vastaan, niin kannattaa pitää turpa kiinnii aika vahvasti siinä vaiheessa, koska he osaavat käyttäytyä myös ihan perkeleen agressiivisesti ja väkivaltaisesti! Joten menkää te pikku teinit ostamaan mopoautoja, sekä vitun rumia merkkivaatteitanne ja varokaa perkeleen väkivaltaisia crusteja!
        And by to way.. Yks vitun iso crustiposse teurastaa teidät kun eläimet, ja syöttää teidät herttoniemen pedareille ja pummeille

        Ter. Crustit Stadista >:D yhyy, pelottaako?

        Nii, Helvetti sataa ja krusti soi 666.


      • Huumoricrusti/S SP
        krusts666 kirjoitti:

        Nii, Helvetti sataa ja krusti soi 666.

        Ooksnää Jepe? :D

        69 666=aasom


      • S SP
        Huumoricrusti/S SP kirjoitti:

        Ooksnää Jepe? :D

        69 666=aasom

        Mul krusteus on sitä et mä pyyhin käteni housuihin, annan kaljan lentää vaatteilleni jne. Se on vitusti hauskempaa ku semmone lian välttäminen. Niin no oonha mä kans aatepunxi ja sillee (vai oonko????)


      • helvete666
        Huumoricrusti/S SP kirjoitti:

        Ooksnää Jepe? :D

        69 666=aasom

        En mä jepe oo mut C'n'C on silti aika jumala 666


      • juuhokei123

        Hyvä teksti nauratti t:crusti vantaalta


    • Sepp Lehto

      Aivan vitun sama mulle muuten, paitsi paskalle haiseminen häiritsee ja niitä koiria ei tarvi kuitenkaan ihan joka paikkaan raahata mukaan. Niin ja ei sitä paskaa heviä jaksa kuunnella.

      • KRUST

        ''Aivan vitun sama mulle muuten, paitsi paskalle haiseminen häiritsee ja niitä koiria ei tarvi kuitenkaan ihan joka paikkaan raahata mukaan. Niin ja ei sitä paskaa heviä jaksa kuunnella''

        Et oo nähny krustia, joten tuki turpas vitun snobi ja mene omakotitalos takapihalle itkee äitis helmoihin vitun runkkuämpäri! Tosi krusti haisee kiljulle stögöille paskalle ja ruoholle rahaa koiraa joka paikkaa mukaa ja vittuilee tollasille säälittäville paskoille, niinku SINÄ!


    • Crustipaska.
      paska on crustin syvin olemus

    • t. 666HENCEEJAVEREE

      KILJU RLZ JA ESIAVIOLLINEN SEKSI MAISTUU VAIKKA HAISENKIN JA OON AINA C8 KU MUAILMAN KIRJAT!!!!!!

    • Akvaviz

      Tuon viestin kirjoittajalla lienee vakavanlaatuinen asenne vika. Vaatii pikaista psykiatrista hoitoa ! Vai mitä ? Suomessakin on sananvapauslaki... mutta ei tarvitse viljellä alatyylistä kieltä...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe