kun ovat ensin äijän ärsyttäneet äärimmilleen ja miehen raivotessa alkaa nämä femakot vääntämään uhri-itkua.
myötätuntoako hakevat vai mitä vittua ne kieroilee, en kyllä anna paskankaan vertaa sen vaikuttaa, miettisivät ennen kuin aloittavat vittuilun et takaisinkin tulee.
omituisia nuo naiset ja vitun kieroja kaiken lisäksi
mikä tarkoitus naisilla on alkaa itkemään
33
323
Vastaukset
MIKSI
- scamhunter
Kun pian keksitään PILLUROKOTE miehee heikkoon kohtaa
Lisääntymistä varten otettasiin biopsia tarvittava määrä siittöitä
MAAILMA PELASTUU.....sitäköhän Jeesus tarkoittikin, kun ei kuulemma nussinut yhtään
ämmää
- zisel
kun sä käyt päälle kuin yleinen syyttäjä ja olet muutenkin aggressiivinen. Jokainen nainen alkaa itkee nähtyään sun kohtauksen, olkoon sitten femakko/vegetaristi/hindu/nudisti.... - mikälie.
- zisel
monte24 kirjoitti:
ilmeisesti eivät kestä huomata itsestään mitään negatiivista.
sä elehdit aggressiivisesti ja puhut aggressiivisella tavalla. Mies puhuu miehelle sillain jos on riita mutta ei mies naiselle. Live and learn
zisel kirjoitti:
sä elehdit aggressiivisesti ja puhut aggressiivisella tavalla. Mies puhuu miehelle sillain jos on riita mutta ei mies naiselle. Live and learn
istuu hiljaa ja vetää röökin ja toteaa "sekin vielä"
- zisel
monte24 kirjoitti:
istuu hiljaa ja vetää röökin ja toteaa "sekin vielä"
kerrallaan loppuun asti vai vaihdetaanko me puheenaihetta aina sen mukaan kun sä haluat?
zisel kirjoitti:
kerrallaan loppuun asti vai vaihdetaanko me puheenaihetta aina sen mukaan kun sä haluat?
ja vaahtoan
- zisel
monte24 kirjoitti:
ja vaahtoan
mieli on merkillinen asia.
- sininen_sitruuna
tapauksesta. Jos ajatellaan parisuhdetta, jossa toinen osapuoli ärsyttää toista tahallaan... voi esimerkiksi olla, että nainen kaipaisi suhteeseen jotakin.. hellyyttä, huomiota, kahdenkeskistä aikaa tai ihan mitä tahansa. Jos mies vetää siinä kohtaa pultit, pahaolo saattaa purkautua naisen kohdalla itkuun.
Jos taas kyseessä olisi joku ystävyyssuhde miehen kanssa, jossa toinen ärsyttää toista tahallaan... niin luulisi kyseessä olevan leikkimielistä ärsytystä.
Mutta suuttunut, huutava ja raivoava mies on joskus pelottava... joten itkee pelkästä pelosta?
Ääh, en mä tiedä. :) *iltavuoron jälkeisiä sekavia ajatuksia*- nainen.
"Jos ajatellaan parisuhdetta, jossa toinen osapuoli ärsyttää toista tahallaan... voi esimerkiksi olla, että nainen kaipaisi suhteeseen jotakin.. hellyyttä, huomiota, kahdenkeskistä aikaa tai ihan mitä tahansa. Jos mies vetää siinä kohtaa pultit"...
Herkkää naista sattuu se miehen ymmärtämättömyys ja pultit. Koskee syvimpään jos toinen yhtäkkiä vaan torjuu ja huutaa, kun nainen halusi suhteen paremmaksi. Tosin kun mies ei osaa tulkita kiemuroita, olisi parempi puhua kauniisti ja selkokieltä miehelle. Joillekin miehille ei silti mene perille vaan saavat raivarin ja yritys on turha sen miehen kanssa. Ja ehkä naisen ei kannattaisi ärsyttää miestä, mutta osaako nuori nainen esim. vielä käsitellä miehiä...kun ei tunne miesten hankalia kommervinkkejä. Vanhempana puhekin sujuu. Ainakin oikean henkilön kanssa.
Totta. Myös pelko voi laittaa naisen itkemään. Eihän karjuva leijonakaan kiva olisi korvan juurella. nainen. kirjoitti:
"Jos ajatellaan parisuhdetta, jossa toinen osapuoli ärsyttää toista tahallaan... voi esimerkiksi olla, että nainen kaipaisi suhteeseen jotakin.. hellyyttä, huomiota, kahdenkeskistä aikaa tai ihan mitä tahansa. Jos mies vetää siinä kohtaa pultit"...
Herkkää naista sattuu se miehen ymmärtämättömyys ja pultit. Koskee syvimpään jos toinen yhtäkkiä vaan torjuu ja huutaa, kun nainen halusi suhteen paremmaksi. Tosin kun mies ei osaa tulkita kiemuroita, olisi parempi puhua kauniisti ja selkokieltä miehelle. Joillekin miehille ei silti mene perille vaan saavat raivarin ja yritys on turha sen miehen kanssa. Ja ehkä naisen ei kannattaisi ärsyttää miestä, mutta osaako nuori nainen esim. vielä käsitellä miehiä...kun ei tunne miesten hankalia kommervinkkejä. Vanhempana puhekin sujuu. Ainakin oikean henkilön kanssa.
Totta. Myös pelko voi laittaa naisen itkemään. Eihän karjuva leijonakaan kiva olisi korvan juurella.sairaita silpovia hormoneitensa vietäviä mielipuolia ne on, itkulla yritetään vaan kalastella myötätuntoa silloin kun on tullut mokattua.
hik hik
- naisen kyyneleet
Kyllä minä ainakin aina säikähdän huutavaa ja agressiivista miestä ja alan helposti itkemään.Se on jokin alkukantainen suojeluvaisto, koska mies on lähes aina fyysiseti vahvempi ja monesti arvaamatonkin. Kyllä miehiä vähän pelkää, ainakin minä, juuri tämän asian takia.
- kerro mulle
missä nainen teki virheen ?
Eräänä talvipäivänä aviopari lähti yhdessä iltatilaisuuteen. – Vanhan tavan mukaan mies ajoi ravintolaan ja vaimo kotiinpäin. – Parin tunnin tilaisuuden aikana mies nautti alkoholipitoisen alkumaljan lisäksi noin 5-6 lasia punaviiniä sekä kaksi konjakkia. Kotimatkalla vajaan kilometrin päässä kotoa auton tuulilasiin heitettiin lumipallo. – Autoa kuljettanut vaimo hätkähti, mutta pallo ei onneksi aiheuttanut muuta vaaratilannetta. Mies näki kävelytiellä joukon toisella kymmenellä olevia pikkupoikia ja vaati vaimoa pysäyttämään auton. – Vaimo totesi, ettei kannata pysähtyä moisen takia, mutta mies alkoi karjua ja rattiin tarttuen pakotti vaimon ajamaan auton linja-autopysäkille ja kiskaisi avaimet itselleen. Mies säntäsi pikkukengillään ja puku päällä ulos autosta poikien perään. – Karjui juostessaan pojille, jotka ilkkuen huusivat, että ”tuu pappa perässä vaan kyllä me jaksetaan juosta” ja hajaantuivat lähimetsään. Mies möykkäsi pojille humalaisen äänellä ja uhkasi poliisilla. – Pojat nauroivat edelleen miehelle ja huomauttivat myös, että hänen naisensa muuten lähti kävelemään autolta poispäin. Mies soitti poliisille, että kyseisessä paikassa pojat heittelevät autoja lumipallolla ja kiipesi sitten auton rattiin. – Kilometrin matkalla mies pysäytti auton kolme kertaa ja vaati vaimoa tulemaan kyytiin. – Vaimo ei suostunut, vaan mitään puhumatta jatkoi kävellen kotiin.
Mies ehti kotiin ennen vaimoa ja oli huutanut (kouluikäisiä lapsia hoitamassa olleelle) anopilleen, että kyllä nyt viimeistään ero tulee. – Anoppi oli kauhuissaan, koska huomasi miehen kunnon ja ymmärsi tämän itse ajaneen auton kotiin. – Kun vaimo saapui kotiovelle, oli hänen äitinsä vastassa ja kivahti kiukkuisena tyttärelleen, että ”nyt ette sitten huuda, etteivät lapset herää”. – Silloin naista alkoi jo melkein itkettää, mutta hän ei puhunut muuta äidilleenkään, kuin pyysi tätä tuomaan tavaransa autoon ja lähti viemään äitinsä tämän omaan kotiin. – Matkalla pikkupojat olivat jälleen lumipalloineen asialla ja autoon lävähti uusi pallo, mutta matka jatkui. – Liikenneympyrässä oli syntyä ikävä tilanne, kun yksi poika ajoi pimeällä mopolla ympyrää ympäri ja meinasi jäädä auton alle. – Silloin nainen säikähti jo ihan kunnolla. – Kun hän palasi äitiään viemästä ja näki taas kävelytiellä poikia, pysäytti nainen auton tien sivuun ja huusi pojille. – ”Hei pojat, mulla olis vähän asiaa ! Mä en muuten sitten välitä paljon paskaakaan, vaikka te heittäisitte kymmenen palloa mun vittumaisen äijäni auton päälle, mutta älkää herrajumala ajako noilla mopoillanne ilman valoja !” Ja pyysi poikia laittamaan sanaa eteenpäin myös kavereilleen. – Pojat naureskelivat ja lupasivat toimia niin. - Kotona asiasta ei enää puhuttu. - Sillä kertaa..
Mikä meni väärin ? Missä kohdassa nainen teki virheen ?- kerro mulle
monte24 kirjoitti:
MUT MITEN TUO LIITTYI MINUN JUTTUUN,EI MITENKÄÄN
olisko vaimolla ollut mielestäsi perusteet alkaa itkeä ärsytettyään ensin miehensä äärimmilleen ja tämän sitten alkaessa karjua ?
vai oliko vaimo hyvä vaimo kun ei itkenyt ? kerro mulle kirjoitti:
olisko vaimolla ollut mielestäsi perusteet alkaa itkeä ärsytettyään ensin miehensä äärimmilleen ja tämän sitten alkaessa karjua ?
vai oliko vaimo hyvä vaimo kun ei itkenyt ?JOSSA EN ITSE OLISI SUUTTUNUT YHTÄÄN
- kerro mulle
monte24 kirjoitti:
JOSSA EN ITSE OLISI SUUTTUNUT YHTÄÄN
et olis suuttunu ? siis niinku mitä tarkoitat ?
jos toi sunkin tarina kaipais vähän niinku lisää yksityiskohtia että vois helpommin arvaila mikä kyseisen naisen mielessä on sit liikkunu..
- Next
zzzzzzzzzzZZzzzZzzZZzzZZzzZZzzzZZzZZZzzZZzZZzzZZzzZZzZZzzZZzzZZzzZZzzzZzzzZZzzzz
- vwvdsa
on tehokas työkalu, jolla voi ohjata miesten tekoja ja manipuloida käyttäytymistä. Miehen itku ei vaikuta naiseen valitettavasti samalla tavalla.
- voidaan todeta
Tässä oli oikea vastaus. Neeeext...
- en pätkääkään
ihmettele, että naiset käyttäytäyvät kuvailemallasi tavalla SINUN kanssasi.
Suoranainen ihme olisi toisenlainen käytös.
Rehellisesti sanottuna.- sama.
monte24 kirjoitti:
mitä mielestäsi olen tehnyt että olen ansainnut naikkosten vittuilut.
Että miten käyttäytyy netissä, niin samoin käyttäytyy yleensäkin elämässä. Samat asenteet, saman mielipiteet. Täällä ne ehkä annetaan avoimemmin ilmi, eli ei peitellä, mutta ei ne minnekään muutu.
Ja sinun tekstejäsi seuratessa, eli mielipiteitäsi ja asenteistasi vasten sanoin tuon minkä sanoin. Toisenlaista suhtautumista ihmettelin enemmän.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Nyt voit sitten tietysti alkaa inkkua, että naiset on sinut tuollaiseksi asenteinesi tehneet. Ihan sama.
Vain sinä itse voit halutessasi katkaista kierteen. Tai jatkaa vihan ja katkeroitumisen tiellä.
Sinänsä mulle ihan sama. Mutta vastaan kun kysyit miksi olen tuota mieltä. sama. kirjoitti:
Että miten käyttäytyy netissä, niin samoin käyttäytyy yleensäkin elämässä. Samat asenteet, saman mielipiteet. Täällä ne ehkä annetaan avoimemmin ilmi, eli ei peitellä, mutta ei ne minnekään muutu.
Ja sinun tekstejäsi seuratessa, eli mielipiteitäsi ja asenteistasi vasten sanoin tuon minkä sanoin. Toisenlaista suhtautumista ihmettelin enemmän.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Nyt voit sitten tietysti alkaa inkkua, että naiset on sinut tuollaiseksi asenteinesi tehneet. Ihan sama.
Vain sinä itse voit halutessasi katkaista kierteen. Tai jatkaa vihan ja katkeroitumisen tiellä.
Sinänsä mulle ihan sama. Mutta vastaan kun kysyit miksi olen tuota mieltä.on sanonut minulle,miksi annan itsestäni tällaisen kuvan kuin täällä miehen logiikassa, ilmeisesti en livenä ole kuten täällä.
- että ihminen
monte24 kirjoitti:
on sanonut minulle,miksi annan itsestäni tällaisen kuvan kuin täällä miehen logiikassa, ilmeisesti en livenä ole kuten täällä.
on sama täällä ja livenä. Täällä vain antaa avoimemmin omien pimeiden puolten, ennakkoluulojen ja vihojen/katkeruuksien tulla esille. Live-elämässä niitä piilottelee. Eikä tämä ole välttämättä kovin tietoista toimintaa, mutta netin kasvottomuus ja anonyymiys houkuttelee ihmisen pimeää poulta esille. Pimeää puolta piilottelee vaistomaisesti enemmän live-elämässä.
Näin väitän. että ihminen kirjoitti:
on sama täällä ja livenä. Täällä vain antaa avoimemmin omien pimeiden puolten, ennakkoluulojen ja vihojen/katkeruuksien tulla esille. Live-elämässä niitä piilottelee. Eikä tämä ole välttämättä kovin tietoista toimintaa, mutta netin kasvottomuus ja anonyymiys houkuttelee ihmisen pimeää poulta esille. Pimeää puolta piilottelee vaistomaisesti enemmän live-elämässä.
Näin väitän.ajatuksiani tuonut täällä esille, monihan voisi alkaa pelätä pimeää :)
- huhhui
paljon enemmän miestä, kuin yks typerä monte, jos mä alan itkeä. Ei miesten takia kannata. Parempi mieli tulee, kun jättää ne raivoonsa tukehtumaan ja lähtee nostelemaan. Elämässä on mielenkiintosempaakin tekemistä.
- scamhunter
Ne voivat ensin olla oikein mukavia ja miehiä ymmätäviä ystäviä, jos ystävyys pysyy salassa----
Mutta ne kuitenkin kertovat toiselle femakolle ja tieto leviää kulovalkean tavoin
Sitten saat piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän kirjeen ja hämmästyttävän luettelon pahoista teoistasi
Olet hyvin hämmästynyt syytöksistä mitä kaikkea kamalaa oletkaan tehnyt
Femakoilla on varmaan valmis konspti luopion takaisin saamisexi telaketjuihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186369
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04681- 593487
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282927Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342652Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452456Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242238Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381657
- 1951526