ihan kivenheiton päässä kotoani :) 300 metriä vain
Professorin surmaajan pako päättyi
24.06.2009 19:44, päivitetty 24.06. 19:57
Lappeenrannassa karanneen vangin pakomatka on päättynyt.
Kaakkois-Suomen hätäkeskuksen mukaan Mika-Martti Zukov saatiin illalla kiinni Lappeenrannan Lauritsalasta.
Hän piileskeli juna-aseman läheisyydessä parakkirakennuksen alla.
Etsityn sijainnista tuli kiinni ottoon johtanut yleisövihje noin kello 18:30. Poliisin koirapartio otti Zukovin kiinni noin kello 19:05.
Virolaissyntyinen Zukov on toinen veroprofessori Kari S. Tikan surmasta tuomituista miehistä.
Hän karkasi vartijoiltaan aamulla, kun häntä oltiin kuljettamassa asioille kaupungille.
IS - STT
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1703705
ottivat sen vankikarkurin kiinni
3
107
Vastaukset 3
kohta olis vapaaksi päässy mutta eipä pääse enää, saipahan sen 10h olla ainaki vapaalla.
monte24 kirjoitti:
miun turun reissu :)
muuten se sen rikostoveri tiiätkö, selviskö se ehdonalaisella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30556
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522