Misfits kertoo MySpace-sivuillaan tulevansa Kuopion Rockcock-festareille. Lisäksi olen kuullut kaduilla samanlaista huhua. Rockcockin sivuilla ei Misfitsin nimeä kuitenkaan näy. Lisäksi MySpacessa ei Misfitsin kalenterissa ole yhtäkään muuta keikkaa samoihin aikoihin missään maassa joka olisi edes lähellä Suomea. Aika erikoista että he valitsisivat juuri Kuopion, vaikka toki Rockcock on useana vuonna ollut ihan mukavan punk-väritteinen.
Onko varmaa tietoa asiaan? Olisi kyllä mahtavaa jos he tulisivat...
MISFITS Kuopioon-Totta vai tarua?
6
316
Vastaukset
Joo kyllä se totta on sittenkin. Unohtakaa tuo sekoilu. Kyllä Misfits vain Kuopiorockiin tulee! Tulkaahan kaikki katsomaan Misfitsiä... Muita punk-bändejä ainaki Klamydia ja Raaka-Aine tarjolla punk-diggareille jos niistä tykkää. Perjantain pääesiintyjä on saksalainen thrashpumppu Kreator, thrashmetal on muuten erinomaista musiikkia josta moni punkkarikin tykkää. Kannattaa kuunnella...
- Punk Rocker
Tää kokoonpano ei vaan edusta sitä Misfitsiä, mikä on maailman paras bändi. Eli kyseessä ei ole Misfits, jossa lauloi M Graves. Se bändi, joka teki American Psycho ja Famous Mosters levyt ei esiinny Suomessa. Tää on vaan tälläinen pula-ajan Misfits, jossa laulaa basisti Jerry Only. Eli pettymys jos odottaa jotain noiden levyjen tasoista.
- 989
Punk Rocker kirjoitti:
Tää kokoonpano ei vaan edusta sitä Misfitsiä, mikä on maailman paras bändi. Eli kyseessä ei ole Misfits, jossa lauloi M Graves. Se bändi, joka teki American Psycho ja Famous Mosters levyt ei esiinny Suomessa. Tää on vaan tälläinen pula-ajan Misfits, jossa laulaa basisti Jerry Only. Eli pettymys jos odottaa jotain noiden levyjen tasoista.
lueskelin sue:ta ja siellä ilmottettii että Misfits tulee johonkin festarille suomeen samassa festarissa oli mukana kreator......en muista festarin nimeä mut kuukleta
- L-R
Punk Rocker kirjoitti:
Aika huonot perustiedot on sinulla punkin historiahommista...
Jerryn laulu ei vakuuta, mutta jos hänen ohella on messissä Dez Cadena, joka on ollut mm. Black Flagissa ja CH3:ssa, ja Misfitsin varhainen rumpali Robo..., niin ei tuo kokonaisuutena kovin haukkumisen arvoinen asia ole. - Punk Rocker
L-R kirjoitti:
Aika huonot perustiedot on sinulla punkin historiahommista...
Jerryn laulu ei vakuuta, mutta jos hänen ohella on messissä Dez Cadena, joka on ollut mm. Black Flagissa ja CH3:ssa, ja Misfitsin varhainen rumpali Robo..., niin ei tuo kokonaisuutena kovin haukkumisen arvoinen asia ole.Punkin historia ja nykypäivä on hallussa. Mutta jos bändi kuullostaa paskalta, niin ei sen jäsenten menneisyydellä ole mitään merkitystä.
Gravesin aikainen Misfits oli punkin aatelia ja parhautta. Kuuntele American Psycho ja Famous Monsters, ja mene sitten keikalle katsomaan tätä 50ies Project kokoonpanoa. Itse näin Gravesin aikaisen Misfitsin Tampereella 1997 ja se oli saatanan kova. Mutta tää nykyprojekti on tylsää rahastusta!
- Mr.Ramone
Tonnehan ne on tulossa. Ite ajattelin mennä tsekkaamaan mut muu bänditarjonta ei oikein miellyttänyt, joten jää väliin pääsylippujen ja bussimatkojen hinnan vuoksi. Ja Jerrylonelyfits tuli nähtyä jo 2008 vuonna.
Omasta mielestäni Misfits kyllä tarvis vaikka Gravesin takasin vaikka ainahan parempi olis jos Danzig tulis siihen. Dez Cadena on kova juttu mullekin, mutta mun mielestä äijä ei vaan jotenkin sovellu Misfitsiin. Joku sen soolotuotanto olisi helvetin kova juttu, mutta Misfitsiin se ei sovi. Ja tosiasiahan on että vaikka tolla Misfits-nimellä keikkailevalla bändillä onkin nyt kaksi "vanhaan" kokoonpanoon kuulunutta äijää, niin Danzigin ja Doylen yhteistyö Danzigin yhdellä kiertueella oli oikeasti enemmän Misfits kun toi Jerry Onlyn johtama bändi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511925Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s291555- 821173
Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma411150Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151050- 561039
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40958Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.125933Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916