Vertailinpa tilaamani tuotteen eli lempiparfyymini hintoja nettikaupassa. Pakkauskoko 100ml Eau de toilette.
Hinta vaihtelee samalla tuotteella peräti välillä 12.90 - 73.16 £. Tuoksu maksaa:
Strawberryssä 62,00
Ebayssa 48.99
Fragance.Netissä 36,90
Amazonissa 73,16
Cheap Smellissa 12,90 (tarjous)
Normaalihinta vaihtelee myöskin. Amazonissa suosikkituoksuni "normaali listahinta" on ilmoitettu olevan 91,45 £. Joissakin kaupoissa on rahti sisällytetty hintaan, muttei se tuossa 12,90 £ ja 9,90 (toinen tuoksu) päälle ollut kuin 4£ koko paketista.
Suomesta ei tuoksua saa juuri mistään. Ainoa myyjä, joka on tuoksua tilannut, myy sitä vain 25ml puteleissa ja silloinkin vain pyynnöstä. Parhaimmistakaan valikoimista ei tuoksua löydy. Tuoksua ei saa myöskään Euroopan lentokentiltä eikä laivoilta (vaikka italialainen parfyymi onkin) , joten en osaa sanoa muuta hintaa kuin vuosien takainen (kun tuoksu lanseerattiin) hinta 25ml pullolle eli 31euroa. Jos olisin jostain onnistunut hankkimaan tätä Suomesta, olisi hinta ollut siis ainakin 120e. Olen siis aika iloinen nettiasiakas. :D
Valtavat hintaerot nettikaupoissa
2
514
Vastaukset
- Iloinen nettiasiakas
Hinnat olikin dollareissa. Mutta sitten asia on vielä pahempi... itse maksoin siis euroiksi muutettuina vajaat 12e. Britanniasta.
- Tuksuja netistä...
Hintaerot on todella huimia. Itse löysin Fragranex putiikin toista vuotta sitten ja sen jälkeen olen tilannut usein. Sieltä kun tilaa niin ei tarvi maksaa edes postikuluja!
Muutama vuosi sitten ostin laivalta 50ml pullon Elizabeth Taylorin "Forever Elizabeth" ja se maksoi 55 euroa. Tuoksun loputtua tuskastelin kun sitä ei Suomesta saa maista ja laivalla ei tule käytyä usein. Kunnes löysin Fragrancex putiikin.
Sielä sama tuoksu 100ml maksoi 28 euroa! Elikkäs sain ikäänkuin 2 pulloa puoliskan hinnalla.
Ja laivalla mukamas taxfree hinnat..pah sanon minä.
Ja Fragrancelta löytyy sellasia tuoksuja joita ei ole vuosiikausiin Suomesta enää saanut. Suosittelen lämmöllä, jos omistatte Visan tai muun maksukortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082625
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,981849Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171631Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141495Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2781362Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461194- 471126
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875