olen tässä parin kk:n sisällä huomannut, että olen totaalisesti kyllästynyt metallimusan kuuntelemiseen. ennen kuuntelin koko ajan melodista death metallia (suosikkini kalmah). kun taas nyt, jos yritän kuunnella, niin tulee sellainen omituinen olo, että:
- hoah.. jotain meteliä vaan... voimakkaat kitarat, rummut, joku huutaa...
tollasta...
ainut musiikkityyli tässä lähiaikoina, joka nappasi, on klassinen.
lähettäkää pliis jotaa linkkejä jostain kunnon taidokkaasta mätöstä tai jostaa, muuten varmasti myyn levyt pois ym...
ps. sori tuskin ketään edes kiinnostaa mun ongelmat...
kyllästynyt
gtikhjti9u
1
362
Vastaukset 1
- timanttikoira
Nyt hiukan ihmetyttää että että miksi tämä musiikin kuuntelu on niin vakavajuttu. Voin tässä kolmenkymmenenvuoden metalli historialla sanoa että kuuntele ihmeessä välillä jotain muuta , mutta älä myy levyjä sillä niitä tulet kaipaamaan varmasti.
no , heitetään pari bändiä jotka itselläni toimii aina ( ei tosin metallia);
Kingstone wall , Fate No More ja vanha YUP. Kuuntelet noita heinäkuun ja sit alkaa elokuussa jo tekee mieli hiukan raskaampaa.
Ah, no Carcass toimii kyl ihan aina :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574