olen tässä parin kk:n sisällä huomannut, että olen totaalisesti kyllästynyt metallimusan kuuntelemiseen. ennen kuuntelin koko ajan melodista death metallia (suosikkini kalmah). kun taas nyt, jos yritän kuunnella, niin tulee sellainen omituinen olo, että:
- hoah.. jotain meteliä vaan... voimakkaat kitarat, rummut, joku huutaa...
tollasta...
ainut musiikkityyli tässä lähiaikoina, joka nappasi, on klassinen.
lähettäkää pliis jotaa linkkejä jostain kunnon taidokkaasta mätöstä tai jostaa, muuten varmasti myyn levyt pois ym...
ps. sori tuskin ketään edes kiinnostaa mun ongelmat...
kyllästynyt
gtikhjti9u
1
322
Vastaukset
- timanttikoira
Nyt hiukan ihmetyttää että että miksi tämä musiikin kuuntelu on niin vakavajuttu. Voin tässä kolmenkymmenenvuoden metalli historialla sanoa että kuuntele ihmeessä välillä jotain muuta , mutta älä myy levyjä sillä niitä tulet kaipaamaan varmasti.
no , heitetään pari bändiä jotka itselläni toimii aina ( ei tosin metallia);
Kingstone wall , Fate No More ja vanha YUP. Kuuntelet noita heinäkuun ja sit alkaa elokuussa jo tekee mieli hiukan raskaampaa.
Ah, no Carcass toimii kyl ihan aina :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071801
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621191
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217869- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738