Yllätävä apu punoitukseen

Redface

Olen kärsinyt punoituksesta joka ilmenee poskilla hyvin herkästi. Minulla on rosaceaan taipuvainen herkkä iho. Mitään näppylöitä tai paukamia ei ole ollut, mutta polttava kuumotus ja tulipunaiset posket ovat olleet inhottava riesa.
Kaikenmoisia kalliita tököttejä olen kasvoille kokeillut, eikä ole kummemmin toiminut. Yllättävä apu tuli halpavoiteesta, joka on Herbamedicus oliiviöljyvoide. Imeytyy todella hyvin ihoon (sen tuntee selvästi) ja on pitänyt punoituksen tosi hyvin aisoissa. Voide sopii kasvojen lisäksi koko vartalolle.
Ehkäpä tuosta voi olla apua muillekin. Ainakaan ei ole kallis tuote: halvimillaan 2€ purkki. Nettikaupoista löytyy.  

9

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkeen-

      olen aina punanaama juoksun jälkeen RAPU.

      • jaguar 65

        Ostin kosmetologi tutultani Dermalogica sarjan rasvan Sheer tint redness reliefin. Olen käyttänyt sitä yli vuoden aina naaman pesun jälkeen eikä enään punoita.
        Olen tosi helpottunut, oli noloa kun naama helotti yhtenään.
        Katsoin myös että, noita Dermalogican tuotteita saa Hämeenlinnalaisen kauneushoitolan nettikaupasta www.kauneushoitolainkeri.fi.
        Käytän sen sarjan pesuainetta kanssa.


      • Nakke Ankka
        jaguar 65 kirjoitti:

        Ostin kosmetologi tutultani Dermalogica sarjan rasvan Sheer tint redness reliefin. Olen käyttänyt sitä yli vuoden aina naaman pesun jälkeen eikä enään punoita.
        Olen tosi helpottunut, oli noloa kun naama helotti yhtenään.
        Katsoin myös että, noita Dermalogican tuotteita saa Hämeenlinnalaisen kauneushoitolan nettikaupasta www.kauneushoitolainkeri.fi.
        Käytän sen sarjan pesuainetta kanssa.

        Sain myös hyvän avun edellämainitusta redness relieff rasvasta. Ei aiheuta finnejä ja iho ei todellakaan punoita jatkuvasti ja tuntuu että, tänä kesänä rusketuskin tuli parempi vaikka siinä voiteessa on 15 suojakerroin. Alkukesästä kun pelkäsin ettei tulisi väriä ollenkaan.


      • kosmetologiopiskelija
        Nakke Ankka kirjoitti:

        Sain myös hyvän avun edellämainitusta redness relieff rasvasta. Ei aiheuta finnejä ja iho ei todellakaan punoita jatkuvasti ja tuntuu että, tänä kesänä rusketuskin tuli parempi vaikka siinä voiteessa on 15 suojakerroin. Alkukesästä kun pelkäsin ettei tulisi väriä ollenkaan.

        Kannattaisi käydä kosmetologin hoidossa niin saisitte omalle ihotyypille sopivat suositukset. Ei kannata kaikkia öljymäisiä tuotteita uskaltautua kokeilemaan mitä keskustelun aloittaja ehdotti. Rosacea voi pahentuakin öljyistä vaikka ensin näyttää että, iho tykkäisi.
        Samalla kun ostaa hyvää kosmetiikkaa kannattaisi varmistaa että, se on tarkoitettu omalle iholle.


      • jussikas
        kosmetologiopiskelija kirjoitti:

        Kannattaisi käydä kosmetologin hoidossa niin saisitte omalle ihotyypille sopivat suositukset. Ei kannata kaikkia öljymäisiä tuotteita uskaltautua kokeilemaan mitä keskustelun aloittaja ehdotti. Rosacea voi pahentuakin öljyistä vaikka ensin näyttää että, iho tykkäisi.
        Samalla kun ostaa hyvää kosmetiikkaa kannattaisi varmistaa että, se on tarkoitettu omalle iholle.

        Kiitos vaan näistä neuvoista. Laitoin viestin tuonne nettipalstalle Kauneushoitola Inkeri Valtoselle ja sain ystävällisen vastauksen. Valittelin punoittavaa ihoani ja verkkomaisia suonia poskilla mitkä on ihan sinisiä talvella ja saunan jälkeen. Suihkun jälkeen ihoni oli kirvelevän kuiva. Sain neuvot Redness relieff voiteen käyttöön ja puhdistukseen Ultra calming cleanserin.
        Nyt olen käyttänyt niitä viikon verran ja heti tuntuu paremmalta, Iho ei ole yhtään epämielyttävän kutiseva ja hilseilevä pesun jälkeen.
        Jos muutkaan könsikkäät ei oikein kehtaa kosmetologille mennä niin tuo Verkkokosmetoligin palvelu on ihan suositeltava. Neuvot oli ainakin järkeen käyvät eikä tyrkytetty väkisin mitään.


      • velihopea
        jussikas kirjoitti:

        Kiitos vaan näistä neuvoista. Laitoin viestin tuonne nettipalstalle Kauneushoitola Inkeri Valtoselle ja sain ystävällisen vastauksen. Valittelin punoittavaa ihoani ja verkkomaisia suonia poskilla mitkä on ihan sinisiä talvella ja saunan jälkeen. Suihkun jälkeen ihoni oli kirvelevän kuiva. Sain neuvot Redness relieff voiteen käyttöön ja puhdistukseen Ultra calming cleanserin.
        Nyt olen käyttänyt niitä viikon verran ja heti tuntuu paremmalta, Iho ei ole yhtään epämielyttävän kutiseva ja hilseilevä pesun jälkeen.
        Jos muutkaan könsikkäät ei oikein kehtaa kosmetologille mennä niin tuo Verkkokosmetoligin palvelu on ihan suositeltava. Neuvot oli ainakin järkeen käyvät eikä tyrkytetty väkisin mitään.

        Minkä hintaisia rasvoja noi Dermalogcan aineet on? Saako niitä muualtakin kun kosmetologeilta.


      • .......
        jussikas kirjoitti:

        Kiitos vaan näistä neuvoista. Laitoin viestin tuonne nettipalstalle Kauneushoitola Inkeri Valtoselle ja sain ystävällisen vastauksen. Valittelin punoittavaa ihoani ja verkkomaisia suonia poskilla mitkä on ihan sinisiä talvella ja saunan jälkeen. Suihkun jälkeen ihoni oli kirvelevän kuiva. Sain neuvot Redness relieff voiteen käyttöön ja puhdistukseen Ultra calming cleanserin.
        Nyt olen käyttänyt niitä viikon verran ja heti tuntuu paremmalta, Iho ei ole yhtään epämielyttävän kutiseva ja hilseilevä pesun jälkeen.
        Jos muutkaan könsikkäät ei oikein kehtaa kosmetologille mennä niin tuo Verkkokosmetoligin palvelu on ihan suositeltava. Neuvot oli ainakin järkeen käyvät eikä tyrkytetty väkisin mitään.

        huh ja ja..


    • e32

      niin se auttaa että juoksulenkin ja saunan jälkeen ET OLE RAPU. tähänkö tämä auttaa??? tuskin

      • sama32

        kun ei tiedä käytetäänkö päivittäin ja mitä hyötyä talvella aurgingonsuojista....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe