Olen värjännyt hiuksia tumman ruskeiksi ja nyt niistä puskee todella pahasti punertavaa väriä, varsinkin kesällä kun väri haalenee. Olisiko tuosta hopeashampoosta apua? Ja mitä merkkiä suosittelisitte? Onko niitä erilaisia erivärisiin hiuksiin?
Kiitos jos joku vaivautuu vastailemaan!:)
Hopeashampoo punertaviin hiuksiin?
7
6936
Vastaukset
- Tähtisade
hopeashampoo on tarkoitettu poistamaan keltaisuutta vaaleista hiuksista,sekä kirkastamaan/korostamaan harmaiden hiusten sävyä.Eli shampoossa on paljon violettia väripigmenttiä joka taittaa keltaista neutraalimpaan,puhtaampaan vaaleaan.Punertavuuteen siitä ei ole apua,periaatteessa punertavuuteen auttaisi vihertävä pigmenttinen shampoo,mutta niitä ei taida olla olemassa.Kokeile mielummin sellaisia shampoita tai hoitoaineita joissa on paljon tummanruskeaa pigmenttiä.Eli siis erivärisille hiuksille löytyy erivärisiä shampoita,punasille punasta ja ruskeille ruskeaa.Käy kattoo vaikka jostain kampaamokaupasta,joissa valikoimaa löytyy.Lorealilla ja Cutrinilla on omansa,sitten Goldwellilta löytyy vaahtosävytteitä,hinnat 10-16e.
- Choco-
olen ollut ihan siinä uskossa että hopeashampoo auttaisi, kampaajakin siitä mainitsi :O että se jotenkin viilentäisi hiusten pigmenttiä tai jotain, ja näin auttaisi myös lämpimään punertavaan sävyyn??
Kiitos tuosta jälkimmäisestä vinkistä, pitää kokeilla josko auttaisi:) - Tähtisade
Choco- kirjoitti:
olen ollut ihan siinä uskossa että hopeashampoo auttaisi, kampaajakin siitä mainitsi :O että se jotenkin viilentäisi hiusten pigmenttiä tai jotain, ja näin auttaisi myös lämpimään punertavaan sävyyn??
Kiitos tuosta jälkimmäisestä vinkistä, pitää kokeilla josko auttaisi:)Siis ei se haittaa,saatika tee tukasta mitenkään kamalaa jos peset hopeashampoolla,mutta ei siitä ole kyllä mitään apuakaan :)
- Choco-
Tähtisade kirjoitti:
Siis ei se haittaa,saatika tee tukasta mitenkään kamalaa jos peset hopeashampoolla,mutta ei siitä ole kyllä mitään apuakaan :)
ihmettelin vaan kun kampaaja mainitsi että siitä olisi nimenomaan apua:)
- Nasu5
Choco- kirjoitti:
Miksi kampaaja on väittänyt sinulle hopeashampoon poistavan hiuksista punaisuutta????? Johan niissä puteleissakin lukee että "Poistaa hiuksista ei toivottua KELTAISUUTTA". Punaisen vastaväri on vihreä, ei sininen, joten hopeashampoon käytöstä punaisiin hiuksiin ei kyllä OIKEASTI ole mitään hyötyä.
- Anonyymi
Choco- kirjoitti:
No autoisiko punaisiin hiuksiin
- Hopeashampoo
Ei hopeashampoo kyllä tehoa punertavan ruskeaan tukkaan. Se toimii vaan todella vaaleaan hiukseen poistamaan kellertävyyttä. Eikä vaaleassakaan auta, jos kellertävyys on tosi paha tai jos hius on vähänkään tummanvaalea. Mullekkin kampaaja on kerran tyrkyttänyt hopeashampoota samaan ongelmaan, enkä todellakaan ymmärrä miksi koska ei ole mitään vaikutusta.
Kokeilla voi ehkä jotain tuhkaista sävyä taittamaan punertavuutta, mulla on kotona Goldwellin vaahtosävy 6A joka on suunnilleen harmaata. Sillä voit koittaa sävytellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092769
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262607En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761718Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2131267Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va601245- 471088
- 991001
- 107821
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813