Vaateliike Haloselta on tullut saatua niin huonoa palvelua, tai ei palvelua lainkaan, että ostan jatkossa vaatteeni muualta.
www.halonen.net
Kaikenlaista on tullut nähtyä eri liikkeissä, mutta Halonen vetää kyllä pisimmän korren...myyjiä ei saa auttamaan ostopääätöksessä edes väen vängällä ja sovituksessa on turha odottaa apua. Moni tuttava on kertonut samaa nyt se on tullut itsekin todettua.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Halonen ja surkea asiakaspalvelu
79
11649
Vastaukset
- hei hei halonen
Juu, minäkin lopetin Halonen asiakkaana jo ajat sitten samasta syystä...
ei voi suositella, jos palvelua haluaa!- Ei juu kehua!
Ainakin helsingin muutamissa halonen-liikkeissä todella ynseitä myyjiä, vaikka itse kuinka hymyilisi. Kenkäpuolella on tosin saanut hyvääkin palvelua.
- niin ja näin
Ei juu kehua! kirjoitti:
Ainakin helsingin muutamissa halonen-liikkeissä todella ynseitä myyjiä, vaikka itse kuinka hymyilisi. Kenkäpuolella on tosin saanut hyvääkin palvelua.
Tuo nettisivu on näköjään uudistunut:
www.halonen.net mutta eipä ole ollut koskaan mun suosikkiliike. Toi kenkäpuoli on tosin ollut ihan ystävällinen helsingissä. Naistenosastolta taas olen minäkin saanut HYVIN TÖYKEÄÄ kohtelu toisinaan. Säästyypähän rahat :) - Anonyymi
Ostin kengät 191 eurolla viime talvena (25.11.2023) ja käytin niitä talvella viisi kuukautta. Nyt kenkien sisältä tulee maalia sukkiin, kerroin viranomaisille, ettei kengässä ole vikaa sano, että olet käyttänyt niitä. Ymmärtäisin, jos ne olisivat halpoja kenkiä, mutta ne ovat kalliita. Se oli huono kokemus. On sääli, että suuri yritys ei hyväksy sen tuotetta. Tällaista asiakaspalvelua ei ole olemassa. Tuotteet ja palvelut ovat huonoja ja huonolaatuisia. Huona
- hui hai halonen
Ei ole kyllä ainut "huonoa palvelua paikka" tuo Halonen, mutta yksi niistä ehdottomasti. HenkkaMaukallakin ollut aina avuliaammat myyjät ja voisi kuvitella, että Halonen olis tässä jutussa tasokkaampi, vaan eipä ole.
Ehkä pitäsi olla 50 vuotias, jotta osuisi Halosen palveltaviin asiakkaisiin.- nuori aikuinen
Joo, vanhemmat naisihmiset saavat Halosella hyvää palvelua.
Nuorille ei jakseta paljon vaivautua kokemuksien mukaan.Ihme paikka! - joopa joo
nuori aikuinen kirjoitti:
Joo, vanhemmat naisihmiset saavat Halosella hyvää palvelua.
Nuorille ei jakseta paljon vaivautua kokemuksien mukaan.Ihme paikka!Samankaltaisia huonoja halonen-kokemuksia varsinkin Itäkeskuksen yläkerrasta.
Ei voi ystävälliseksi kehua, vaikka joskus on jotain tullut ostettua. - kyllästyttää
joopa joo kirjoitti:
Samankaltaisia huonoja halonen-kokemuksia varsinkin Itäkeskuksen yläkerrasta.
Ei voi ystävälliseksi kehua, vaikka joskus on jotain tullut ostettua.Niin, "Halosen toiminta perustuu henkilökohtaiseen palveluun" väitetään yrityksen esittelyssä.
Ei ole kyllä mitään perää ainakaan mitä itse on siellä käynyt. Halonen omaa aika kummallisen käsityksen henkilökohtaisesta palvelusta. Kaiketi se, että voi maksaa ostoksensa kassalle on heidän mielestä palvelua, heh heh!www.halonen.net vaikuttaa kyllä ystävälliseltä sivustolta, mutta käytännössä vaateliike on ihan muuta. - dernele
https://adpgtr.com/click/59a65f998b30a88b3b8b4568/126995/178171/subaccount Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
- Anonyymi
kyllästyttää kirjoitti:
Niin, "Halosen toiminta perustuu henkilökohtaiseen palveluun" väitetään yrityksen esittelyssä.
Ei ole kyllä mitään perää ainakaan mitä itse on siellä käynyt. Halonen omaa aika kummallisen käsityksen henkilökohtaisesta palvelusta. Kaiketi se, että voi maksaa ostoksensa kassalle on heidän mielestä palvelua, heh heh!www.halonen.net vaikuttaa kyllä ystävälliseltä sivustolta, mutta käytännössä vaateliike on ihan muuta.Juurikin noin,ja joutuu vielä kassallakin odottamaan,näin kävi Lahdessa Halosella.Mies olisi maksanut paidan,odotteli ja katseli näkyykö myyjää.Menin sanomaan kenkä osaston myyjälle että voisiko rahastaa.hän sanoi että kyllä se sen kassan myyjä vielä tulee,odotellaan😆 hänellä on tässä kuorman purkua kesken.Uskomatonta asiakaspalvelua😭😭😭 kannattaa hommata itsepalvelu kassat
- Anonyymi
Ostin kengät 191 eurolla viime talvena (25.11.2023) ja käytin niitä talvella viisi kuukautta. Nyt kenkien sisältä tulee maalia sukkiin, kerroin viranomaisille, ettei kengässä ole vikaa sano, että olet käyttänyt niitä. Ymmärtäisin, jos ne olisivat halpoja kenkiä, mutta ne ovat kalliita. Se oli huono kokemus. On sääli, että suuri yritys ei hyväksy sen tuotetta. Tällaista asiakaspalvelua ei ole olemassa. Tuotteet ja palvelut ovat huonoja ja huonolaatuisia...
- Anonyymi
kyllästyttää kirjoitti:
Niin, "Halosen toiminta perustuu henkilökohtaiseen palveluun" väitetään yrityksen esittelyssä.
Ei ole kyllä mitään perää ainakaan mitä itse on siellä käynyt. Halonen omaa aika kummallisen käsityksen henkilökohtaisesta palvelusta. Kaiketi se, että voi maksaa ostoksensa kassalle on heidän mielestä palvelua, heh heh!www.halonen.net vaikuttaa kyllä ystävälliseltä sivustolta, mutta käytännössä vaateliike on ihan muuta.Ostin kengät 191 eurolla viime talvena (25.11.2023) ja käytin niitä talvella viisi kuukautta. Nyt kenkien sisältä tulee maalia sukkiin, kerroin viranomaisille, ettei kengässä ole vikaa sano, että olet käyttänyt niitä. Ymmärtäisin, jos ne olisivat halpoja kenkiä, mutta ne ovat kalliita. Se oli huono kokemus. On sääli, että suuri yritys ei hyväksy sen tuotetta. Tällaista asiakaspalvelua ei ole olemassa. Tuotteet ja palvelut ovat huonoja ja huonolaatuisia.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin noin,ja joutuu vielä kassallakin odottamaan,näin kävi Lahdessa Halosella.Mies olisi maksanut paidan,odotteli ja katseli näkyykö myyjää.Menin sanomaan kenkä osaston myyjälle että voisiko rahastaa.hän sanoi että kyllä se sen kassan myyjä vielä tulee,odotellaan😆 hänellä on tässä kuorman purkua kesken.Uskomatonta asiakaspalvelua😭😭😭 kannattaa hommata itsepalvelu kassat
Ostin kengät 191 eurolla viime talvena (25.11.2023) ja käytin niitä talvella viisi kuukautta. Nyt kenkien sisältä tulee maalia sukkiin, kerroin viranomaisille, ettei kengässä ole vikaa sano, että olet käyttänyt niitä. Ymmärtäisin, jos ne olisivat halpoja kenkiä, mutta ne ovat kalliita. Se oli huono kokemus. On sääli, että suuri yritys ei hyväksy sen tuotetta. Tällaista asiakaspalvelua ei ole olemassa. Tuotteet ja palvelut ovat huonoja ja huonolaatuisia..,
- Anonyymi
Ostin kengät 191 eurolla viime talvena (25.11.2023) ja käytin niitä talvella viisi kuukautta. Nyt kenkien sisältä tulee maalia sukkiin, kerroin viranomaisille, ettei kengässä ole vikaa sano, että olet käyttänyt niitä. Ymmärtäisin, jos ne olisivat halpoja kenkiä, mutta ne ovat kalliita. Se oli huono kokemus. On sääli, että suuri yritys ei hyväksy sen tuotetta. Tällaista asiakaspalvelua ei ole olemassa. Tuotteet ja palvelut ovat huonoja ja huonolaatuisia..
- saaNut
Olen 27v, en siis ikäloppu;)) ja saanut ainaski Kluuvin Haloselta TOSI HYVÄÄ PALVELUA !!!
- Maija111
Kävin taas kerran halosella lappeenrannassa ja totesin että huh huh minkälaista meininkiä. Käsittämättömän huonoa palvelua. myyjät vaan juttelivat omista tekemisistään ja vähät välittivät asiakkaista.
- Anonyymi
Powerissa (paikkakuntaa en viitsi mainita), tarvitsin apua ja kuului kikatus kassalta. Yksi myyjä näkyi, mutta oli varattuna. Nöyränä kävelin kassalle keskeyttämään tyttösten viikonlopun tekemiset "anteeksi, että häiritsen, mutta kun...." pitkin hampain toinen pimuista sitten lähti jeesaamaan. En malttanut olla pyytämättä kertaalleen vielä anteeksi, kin häiritsin tärkeää keskustelua. En myöskään ostanut, menin toiseen liikkeeseen.
- ...
Espoossa Sellon Halosessa taas on liiankin palvelualtista henkilökuntaa. Ei voi rauhassa edes katsella kauluspaitoja, kun kohta jo tulee myyjää palvelemaan ja mittaamaan kaulanympärystä jne. Ikään kuin ei tietäisi omaa kokoa ja tarvitsisi jotain neuvoja paidanvalinnassa.
- Putkimies
Kiitokset hyvästä palvelusta.Olen käynyt tämän vuoden aikana useasti Sellon Halosen myymälässä ja olen aina saanut hyvää palvelua.Viimeksi tänään Tuula niminen myyjätär paketoi ostokseni nättiin
lahjapaperiin joten on kiva viedä lahjat kun ovat valmiina paketissa.Terkkuja ja hyvää kevään jatkoa. - Opiskelija/myyjä
Turun Hansan Halosen urheiluosastolla saa myös melko nihkeää palvelua. Myyjät on sen näköisiä, ettei kiinnosta onko työpaikkaa vai ei. Ystävällisyydestä puhumattakaan.
Kävin ostamassa ulkoilupuvun ja jäi ososreissulta sellainen olo kuin olisin maan matonen, niin hyvin palveltiin. Tämä siitä huolimatta, että olin itse ystävällinen ja hymyilin. Tiedän mitä asiakaspalvelu on parhaimmillaan ja pahimmillaan, sillä olen itsekin asiakaspalvelija kaupan alalla. Koskaan en kohtele asiakkaita niin kuin minua kohdeltiin. - Miamooi-
Mä oon kuullu että siellä on huonolaatusia kenkiä :D
- loukattu asiakas
Uskomatonta, muillakin huonoja kokemuksia Halosesta! Itse sain niin törkeetä palvelua Itiksen myymälässä muutama vuosi sitten, että vieläkin on traumat ja yritän kiertää Halosia kaukaa
- Anonyymi
Eikö olekin jännää, ei tarvita kuin se yksi huono kokemus, ei enää mene.
- wonderfully grey
Jännä että se tuntuu olevan joka paikkakunnalla vielä sama, ainakin sekä Jyväskylässä että Tampereella on sama penseä fiilis. Liike nyt ei muutenkaan mitenkään säväytä ja siihen vielä päälle nämä tätsykät, joita ei paljon kiinnosta. Silloin tällöin olen sieltä jotain takkeja koittanut hakea. Pari kertaa kyllä ostanutkin. Mutta eipä kyllä se ole tosiaankaan se paikka, johon tekee ensimmäisenä mieli mennä kun on vaateostoksilla.
- pettynyt myös
Sellon Halosella saanut myös todella huonoa palvelua. harvemmin asioin siellä ja joka kerta ajattelen etten enää koskaan.
- LRMH
Mukava henkilökunta ja asiantuntevaa palvelua Lahden KARISMA- myymälässä.
Kaikki asiakkaat eivät ole 25-45-vuotiaita. Liikkeen mallisto mukavan monipuolinen ja myyjät osaavat esittää ja tarjota niitä asiantuntevasti.KIITOS!
Asiakkaiden tulisi muistaa "NIIN METSÄ VASTAA KUIN SINNE HUUDETAAN".
Nirppanokat menkää itseenne!- Anonyymi
Minä en ole saanut Lahdessa Karisman Halosella minkäänlaista palvelua, eivät ole edes tervehditty 😭yksi myyjä purkaa kenkiä,yksi laittaa vaatteita koko järjestykseen ja kolmas pyyhkii pölyt 😆katsettakaan eivät nosta, asiakkaat kävelee ulos kun ei saa palvelua.olen 60 vuotias.mut onhan karisman liikkeissä palvelua jopa Tokmannilta enemmän.Ehkä Halonen ei tarvi asiakkaita.Riittää kun on siisti myymälä😅
- Jasmiina
Nuoripari oli hakemassa sulhaselle pukua häihin Halosen liikkeestä ,EI MINKÄÄNLAISTA kontaktia myyjien taholta vaikka niitä nipussa norkoili osastolla ! Puku ostettiin sieltä mistä sai P A L V E L U A . Näin pohjoisessa.
- kaarina
Turun länsikeskuksen Haloselta saa tosi hyvää palvelua ,kiitos siitä
- rakastan laatua
KOKKOLASSA... Kokkolan myymälässä myytävänä kiinalaislaautuisia naisten asusteita Anna Skottin Co tuoteina .ne on kalleita ja huonolaatuisia.mekko on viskoosinen 79,99 oli päällä 2 kerta: juhlassa ja otin sen iltamekonna Izraelin matkaan kun kolmas kerta laittanut sen kirkoon ja aurinkon säteillyssä huomasin kangas on nukkainen ja vähän kun hallistunut. Izraelin matkan jäleen olin kevyesti huuhtelut ja kuivannut sitä ohjelman mukaan, että laitaisin kaapiin puhtaana-Miksi hinta ja laautu eivat ole suhteelliset.Myyijät on jo kuukausi lupasivat tiedustellä käyn sielä viikossa pari kerta Lupasivat , hymyillevät.. ja mekko makaa pussissa; tammikuussa olin ostanut talvitakki hollantilaistuoteina viikon kuuluttua vien takaisin koska oli kaikku vaatet sotkettu höyheneillä oli se vastaan otettu ilma ongelmia
- sama mikä ennen
voisiko kertakäytöiset vaatet maksaa melkein 100 eu? sellaista voit löyttä Halosella...
- Tytsy90^^^
Sellon Haloselta olen aina saanut hyvää palvelua, joka kerroksessa :) Ikää ei todellakaan ole itselläni lähelläkään vielä 50. 20
- Teini-neiti
Aika jännä. Olen aina itsekkin ihmetellyt miksi Halosella ei ole sellaista asiakaspalvelua, mikä edustaisi itse yrityksen hintaluokkaa. Kaksi kassatätiä juttelee aina toisilleen ja yksi mies kävelee siellä ympyrää tutkimassa ettei mitään varasteta tai tuhota. Tämä siis Itäkeskuksen Halosessa.
Yksi tuote jäänyt harmittamaankin. Aitoa valkoinen kaninkarvaa oleva bolero, sen kiinnittimet ovat värjänneet ajan myötä turkkia vihertäväksi.. :/ Oli 120€, eli luulisi nyt sillä hinnalla saavan kestävän ja laadukkaan vaatteen. Noh, rahalla ei saa sitten sitä laatuakaan :) - Untuvaa Ylle
Kaiken takana ei voi olla "känkkäränkkämenkkapäivä"..Huono palvelu on=viitteitä laajemmista ongelmista!!
- Tamperetarska
Itse olen nelikymppinen nainen ja asun Treella. Kokemukseni ovat olleet positiivisia. Usein en käy mutta etenkin kengissä on hyvät valikoimat ja apua saan tarvittaessa. Myyjät eivät hengitä niskaan minkä koen erittäin hyvänä asiana, saan katsella rauhassa ja jos tarvitsen apua, sitä olen saanut.
- Kesähattu
Itse sain ainakin hyvää ja yställistä palvelua. 13.11.2015
- Kesähatttu
Minä ainakin sain hyvää palvelua .Myyjä tuli heti auttamaan.Oli erittäin ystävällinen.Siis juuri naisten puolella ja itäkeskuksessa.Sain ihanat vaatteet juhliin.Muistan ,että myyjällä oli myös isot ruskeat silmät ja hän oli ilonen.Minulle jäi hyvä mieli.Harmi ,jos toisilla ollut päinvastaista.
- onnekaslady
Minä ostin Jyväskylän Haloselta pari mekkoa ja takin.Myyjä tuli heti kun pyysin apua ja toi minulle mekkoja vain katsomalla minua -ja mekot istuivat päälleni-ihan uskomatonta.Ammattilainen osaa katsoa vartalonmallia ja toi malleja joita en olis ikinä uskonut edes kokeilevani :) Loistavaa palvelua.
- gggggggg
Palvelu ei toimi. Kuulin myös eräältä pienyrittäjältä, että jos he löytävät jonkun hyvän vaatemerkin, Halonen varastaa sen heti. Säälittävää touhua.
- mama112
Voi olla että halosta ei jonkun pienyrittäjän touhut paljoa kiinnosta ;D
- eihankalaasiakas
Ideaparkin Halosella aina yhtä yrmeitä ja kyllästyneen oloisia myyjiä!!Eikö kannattais kouluttaa myyjiä hyvään asiakaspalveluun ja kohtaamiseen...Haloo!!!
- tummppitarr
Olen käynyt Halosella vain Sellossa. Aina olen saanut kysymällä apua. Viimeksi kevättakin haussa. Myyjä yritti parhaansa mutta mallistoista puuttuvien kokojen vuoksi hänkään ei voinut mitään. Värivalikoima vaan ihmetytti. Missä kunnon lila,vihreät,ruskeat?
Miksi kaikkialla myydään isoille tytöille vain tiettyjä värejä???
Siis ihan kaikkialla.
Ja lyhyitä,tukevia ei huomioida missään.- pitkäneiti
Ei huomioida pitkiä ja hoikkiakaan. Pitäisi olla tasapaksu 165 senttinen niin varmaan saisi hyvin vaatteet. Mutta jos olet jotain muuta, täytyy tyytyä siihen mitä lopulta pitkä etsimisen jälkeen löydät.
Tämä koskee kaikkia kauppoja.
Lilan ystävänä itsekin olen huomannut että ei saa, ei tummaa lilaa eikä vaaleata.
Ja odotan että tämä kamala stretch muoti legginseineen menee ohitse. - Anonyymi
pitkäneiti kirjoitti:
Ei huomioida pitkiä ja hoikkiakaan. Pitäisi olla tasapaksu 165 senttinen niin varmaan saisi hyvin vaatteet. Mutta jos olet jotain muuta, täytyy tyytyä siihen mitä lopulta pitkä etsimisen jälkeen löydät.
Tämä koskee kaikkia kauppoja.
Lilan ystävänä itsekin olen huomannut että ei saa, ei tummaa lilaa eikä vaaleata.
Ja odotan että tämä kamala stretch muoti legginseineen menee ohitse.Dressman, löytyy miehelle kuin miehelle sopivaa vaatetta ja myyjät todella avuliaita.
Johtuuko sitten siitä, kun asiakkaana on mies, saa automaattisesti parempaa palvelua,? Miehet kun taitaa olla vähän tietämättömämpiä, mitä haluavat, sopii jne..
- Sven.Dufva
Olen Halosen asiakas kahdessa kaupungissa vuodesta 1967. Palvelu on ollut aina hyvää ja vaatteet ovat aina löytyneet. Suomalaiselle miehelle hieno liike.
- OPS61
Itse olen ainakin aina saanut hyvää palvelua Jyväskylän Haloselta! Paljon valikoimaa, asiantuntevat myyjät ja muutenkin viihtyisä kauppa.
- halosen_kanta-asiakas
Mielestäni Halosen asiakaspalvelu vaihtelee. Jos mukana on mies (tai mies menee yksin Haloselle), niin palvelua saa ja se on ok. Ei tyrkytetä, mutta palvellaan.
Kun menen yksin, niin eipä siellä paljoa asiakkaasta olla kiinnostuneita. Tosin jos asiakas on aktiivinen, niin jonkinlaista palvelua voi saada. Mutta sama pätee kaikkialla eli aktiivista asiakasta palvellaan. Mielestäni kaikkia pitäisi palvella.
Missä yleensä enää saa luontevaa asiakaspalvelua???? Siis vaateliikkeissä tai ylipäätään missään? - Asiakaskorasite
Juuri äsken Seinäjoen Halosella asioituani voin ikäväkseni sanoa että myyjä jonka kanssa yritin asioida viesti käytöksellään ja puhetyylillään että häntä ei olisi vähempää voinut kysymykseni kiinnostaa. En juuri siellä käy, joten ei ole aiempaa kokemusta. No, onneksi voin valita liikkeet joissa asioin ja mikään pakko ei ole Halosen palveluja käyttää.
- Rouva33vee
Eilen todistin tämän itse, kun etsin juhlamekkoa Seinäjoen Haloselta. Löysin pari ihanaa asua, joita ehdin jo omatoimisesti sovittaa, mutta olisin kaivannut lisätietoja ja mielipidettä. Virheliikkeeni oli, kun erehdyin häiritsemään myyjää. Jäin typertyneenä seisomaan tiskin taakse mekot kädessäni ja pöyristyttävän tympeästä kohtelusta toivuttuani palautin ne kiireesti rekkiin. Kierrän jatkossa liikkeen kaukaa, jottei verenpaineet turhaan nouse - minulla eikä myyjillä.
- Ms1902
vaimoni kävi uudessa sepän kauppakeskuksessa jyväskylässä halosen liikkeessä ja oli ollut tosi huono palvelu ja ilkeitä myyjiä. Välttäkää!
- Tyytyväiset
Seinäjoen Halosella miesten vaatepuolella on mielestäni erittäin ystävälliset ja asiansa osaavat myyjät. Palvelu on pelannut joka kerta moitteettomasti, kun olemme siellä mieheni kanssa asioineet. Ei mitenkään tyrkyttävää, vaan asiallista palvelua. Olemme itsekin olleet tekstiilikauppiaita yli 40 vuotta, joten kokemusta on tiskin molemmilta puolilta.
- KkHh1
Itse halosella asioineena olen saanut kysyttäessä jonkinnäköistä palvelua mutta kyllä se tympeys sieltä aina kumminkin paistaa läpi .
- SurkeaaPalvelua
Klingel on kaiken huippu asiakkaiden toiveiden pettämisessä. Jo maksetut vaatteet myöhässä ja loppu, vaikka verkkosivuillaan ja tilausvahvistuksessa muuta väittävät. Jotain outoa tuossa on, mikään verkkokauppa ei haudo rytkyjensä toimituksia noin kauan! Miettikää, että ostat sieltä juhlamekon. Mekko luvataan 5-7 arkipäivässä. Mekko ei saavukaan ja otat tähän pilipalifirmaan yhteyttä. Siellä kerrotaan, että mekko onkin loppuunmyyty. Ja olet sen jo maksanut, mutta rahat saat takaisin usean viikon jälkeen. Jos jokainen verkkokauppa toimisi noin, ei verkkokaupasta paljon ostettaisi.
- Joules
Tänään sama kokemus asiakaspalveluksesa. Outoa...
- kotkalainen
Asun Kotkassa ja täällä liikkeen palvelu on kehnoa.Helsingissä olen saanut hyvää palvelua. Lasten osasto on ollut poikkeus, josta olen Kotkassa saanut selkeästi muita osastoja parempaa asiakaspalvelua.
- Anonyymi
29.4.2019 Jyväskyläläinen
No minullapa on sitten käynyt tosi hyvä tuuri. Aina asioidessani Jyväskylän keskustan Halosella, olen saanut ystävällistä palvelua ja apua tarvittaessa. Joka kerta olen saanut mitä olen ostamaan lähtenyt. Hyviä löytöjä ja ahaa ostoksiakin on tehty. Naisten osastolla on kiva ja mukava nuori myyjä, jota on helppo lähestyä ja on taitava työssänsä. On se teissä itsessännekin vika jos ei uskalleta käydä myyjää pyytämässä apuun. Toiset pitävät taas tungettelevana jos myyjä on heti kintereillä. Eikö ole kiva, että voi ensin itse vähän katsella ja jos apua tarvitsee niin käy sitten myyjältä kysymässä. Lopettakaa turha ruikutus.- Anonyymi
Kävin äitini kanssa Jyväskylän Halosella. Äitini yritti myyjältä kysyä oliko hänen valitsemansa vaate mahdollisesti alennuksessa vai ei (alennusrekkejä oli jonkin verran). Myyjä tokaisi ynseästi, että "on täällä vielä jotain normaali hintaistakin!". Siihen jäi shoppailut mutsilta ja minulta. On onneksi muitakin vaihtoehtoja, Halonen ei ole sellainen enää.
- Anonyymi
Höpö höpö minä olen saanut aina hyvää palvelua Haloselta ehkä on omasta asenteesta kiinni
- Anonyymi
Mä olen saanut Haloselta hyvää palvelua ja aina.,ja pukeutumisneuvoja.En voi kuin kiittää.Nimenomaan Itiksestä..Terveisin Kristiina.
- Anonyymi
Halonen on konkurssin partaalla. Velkaa enemmän kuin omaa pääomaa. Osaamatonta johtamista. Huono asiakaspalvelu jokaisessa myymälässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halonen on konkurssin partaalla. Velkaa enemmän kuin omaa pääomaa. Osaamatonta johtamista. Huono asiakaspalvelu jokaisessa myymälässä.
Taitaa Halosten omat nakkisormet kirjoitella ylistäviä kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa Halosten omat nakkisormet kirjoitella ylistäviä kommentteja.
annetaan työrauha konkurssiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halonen on konkurssin partaalla. Velkaa enemmän kuin omaa pääomaa. Osaamatonta johtamista. Huono asiakaspalvelu jokaisessa myymälässä.
No ei ihme,Jos konkan partaalla myyjät ei halua myydä,tekevät kaikkea muuta.ei palvelu alttiutta.eivät osaa edes tervehtiä😭jää vaatteita paljon myymättä tuolla meiningillä😚🧥
- Anonyymi
Asiakaspalvelu ei ainakaan toimi netissä. Pitäisi soittaa, en soita törkeät puh, kulut. Ostan muualta, verkkokauppoja riittää.
- Anonyymi
Juuri näin. Omistajan sormet näpyttelevät kiimaisesti koko ajan.
- Anonyymi
Eikös tämä rättikauppa ole laittamassa lappua luukulle.
Liike lopetetaan. - Anonyymi
Seinäjoen Halosen vaatepuolella ei minkäänlaista palvelua!! Hoks, hoks missä asiakaspalvelu?
Ihmettelen, että miten tuo pulju on vielä pystyssä! Pari ikääntynyttä myyjää juaruaa keskenään ja kännykällä ollaan, ettei vaan edes sitä yhtä asiakasta tarvitse palvella. - Anonyymi
Tilasin Halosen verkkokaupasta viidet sukkahousut. Kävin eilen hakemassa paketin myymälästä ja kotona huomasin, että paketissa oli vain yhdet sukkahousut.
Pakkausluettelossa ei ollut mitään mainintaa siitä, että loput tulisivat myöhemmin.
Olen maksanut tilaukseni verkkokaupassa. Tänään soitin asiakaspalveluun ja kuulin, että heillä ei ole mitään keskusvarastoa vaan tuotteita lähetetään sitä mukaa, kun saavat niitä jostakin myymälästä haalittua. Ei hyvä! Saa nähdä, milloin saan loput ja tulevatko ne kaikki yksitellen. Minulle kertyy ko. myymälälään ajokilometrejä 15 km/suunta. Näistä tulikin arvokkaat sukkikset. Ja sanomattakin on selvää etten enää tilaa tuolta mitään.- Anonyymi
Verkkokauppatilaus, osa 2: En sitten saanut loppuja sukkahousuja lainkaan .
Nyt Haloselta tuli sähköpostia, että olemme vastaanottaneet palauksesi! En ole palauttanut niitä, kun en ole koskaan saanutkaan. Ei mennyt ihan putkeen tämä. Nyt pitää vielä vahtia, että saan rahani takaisin.
En todellakaan suosittele tilaamaan - hirveä säätö yhden tilauksen vuoksi.
- Anonyymi
Aivan paska laatusia vaatteita. Rippimekkoo hajosi ennen kuin ehdin sitä kokeilla.
- Anonyymi
Itiksen Halosen yläkerran myyjät ovat järkyttävä esimerkki siitä, mitä on palvelu huonoimmillaan. Erityisesti naisten osaston virolaisrouva on suorastaan töykeä. Hän on useita kertoja rupatellut kassalla työkaverinsa kanssa kiinnittämättä maksutilannetta odottavaan asiakkaaseen minkäänlaista huomiota. Sanavarastosta puuttuu myös kiitos ja olkaa hyvä tyystin. Tänään yritin löytää rollaattorilla liikkuvalle äidilleni kenkiä ja jouduin pyytämään myyjältä apua. Hän vastasi: "En nyt kerkiä kun vaihdan kohta osastoa". Miespuolinen myyjä saatiin toviksi apuun mutta hänkin häipyi viiden minuutin "palvelun" jälkeen johonkin. Järkyttävää!
- Anonyymi
Möykin tilasin Hakoselta sohvan koti kuljetus.
Kolaroi kuormaauton minun Skoda Octavia vRS, ovessa maalia.
Ei enää koskaan! - Anonyymi
Sellon Halosella laukkuosastolla huonoa asiakaspalvelua. Kun reklamaation takia kysyin kuluttajasuojalain mukaisia matkakorvauksia, myyjä sanoi, että johto sanoi etteivät korvaa. Kysyin vielä, ettekö noudata lakia, myyjä sanoi, ettei muutkaan asiakkaat pyydä. Erittäin ikävä asenne nuorehkolla vaaleahiuksisella myyjällä. Nyt yksi kanta-asiakas vähemmän teillä.
- Anonyymi
Verkkokaupan tiedot eivät pidä paikkaansa. Kun asiasta kysyi niin tulee ympäripyöreä vastaus. Valitukset otetaan negatiivisesti vastaan. Ikävä juttu kun mallistossa välillä kivoja vaatteita. Taidan jatkossa ostaa muualta.
- Anonyymi
Oli nyt mikä tahansa pulju, niin asiakaspalvelu alkaa olla tuntematon käsite.
- Anonyymi
"Rahat pois äkkiä ilman asiakaspalvelua" on monessa isossa ketjussa uusi asiakaspalvelutermi. Puhun nyt yleisesti. Kenties heijastaa millainen johto on kyseessä.
- Anonyymi
Ainakin Helsinki Itäkeskus ,ei voi vaihtaa tuotetta vaikka pari päivää mennyt. Sai sen kuvan,että asiakkaan vika.Asiakaspalvelu numerosta ehdottivat vaihtoa. Paska palvelu
- Anonyymi
Ostin kengät 191 eurolla viime talvena (25.11.2023) ja käytin niitä talvella viisi kuukautta. Nyt kenkien sisältä tulee maalia sukkiin, kerroin viranomaisille, ettei kengässä ole vikaa sano, että olet käyttänyt niitä. Ymmärtäisin, jos ne olisivat halpoja kenkiä, mutta ne ovat kalliita. Se oli huono kokemus. On sääli, että suuri yritys ei hyväksy sen tuotetta. Tällaista asiakaspalvelua ei ole olemassa. Tuotteet ja palvelut ovat huonoja ja huonolaatuisia.
- Anonyymi
Kyllä on. Sama täällä, Ostin takin josta ei saa ruokatahraa pois. Jäi rasvatahra ohjeen mukaisesta pesusta huolimatta. Myyjät olivat sitä mieltä että tuote ja kangas on ok. Kyllä mun takit ovat pesussa puhdistuneet. Tämä takki kereksi olla puhtaana päälläni n tunnin, ajomatkan Kouvola Lahti ajan. Menin MDhen syömään hampparin. Kastiketta oli tippunut takille, ei lähtenyt tahranpoistoaineella eikä pesussa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758