Halonen ja surkea asiakaspalvelu

Halonen ja huono palvelu

Vaateliike Haloselta on tullut saatua niin huonoa palvelua, tai ei palvelua lainkaan, että ostan jatkossa vaatteeni muualta.
www.halonen.net

Kaikenlaista on tullut nähtyä eri liikkeissä, mutta Halonen vetää kyllä pisimmän korren...myyjiä ei saa auttamaan ostopääätöksessä edes väen vängällä ja sovituksessa on turha odottaa apua. Moni tuttava on kertonut samaa nyt se on tullut itsekin todettua.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

65

10391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei hei halonen

      Juu, minäkin lopetin Halonen asiakkaana jo ajat sitten samasta syystä...
      ei voi suositella, jos palvelua haluaa!

      • Ei juu kehua!

        Ainakin helsingin muutamissa halonen-liikkeissä todella ynseitä myyjiä, vaikka itse kuinka hymyilisi. Kenkäpuolella on tosin saanut hyvääkin palvelua.


      • niin ja näin
        Ei juu kehua! kirjoitti:

        Ainakin helsingin muutamissa halonen-liikkeissä todella ynseitä myyjiä, vaikka itse kuinka hymyilisi. Kenkäpuolella on tosin saanut hyvääkin palvelua.

        Tuo nettisivu on näköjään uudistunut:
        www.halonen.net mutta eipä ole ollut koskaan mun suosikkiliike. Toi kenkäpuoli on tosin ollut ihan ystävällinen helsingissä. Naistenosastolta taas olen minäkin saanut HYVIN TÖYKEÄÄ kohtelu toisinaan. Säästyypähän rahat :)


    • hui hai halonen

      Ei ole kyllä ainut "huonoa palvelua paikka" tuo Halonen, mutta yksi niistä ehdottomasti. HenkkaMaukallakin ollut aina avuliaammat myyjät ja voisi kuvitella, että Halonen olis tässä jutussa tasokkaampi, vaan eipä ole.
      Ehkä pitäsi olla 50 vuotias, jotta osuisi Halosen palveltaviin asiakkaisiin.

      • nuori aikuinen

        Joo, vanhemmat naisihmiset saavat Halosella hyvää palvelua.
        Nuorille ei jakseta paljon vaivautua kokemuksien mukaan.Ihme paikka!


      • joopa joo
        nuori aikuinen kirjoitti:

        Joo, vanhemmat naisihmiset saavat Halosella hyvää palvelua.
        Nuorille ei jakseta paljon vaivautua kokemuksien mukaan.Ihme paikka!

        Samankaltaisia huonoja halonen-kokemuksia varsinkin Itäkeskuksen yläkerrasta.
        Ei voi ystävälliseksi kehua, vaikka joskus on jotain tullut ostettua.


      • kyllästyttää
        joopa joo kirjoitti:

        Samankaltaisia huonoja halonen-kokemuksia varsinkin Itäkeskuksen yläkerrasta.
        Ei voi ystävälliseksi kehua, vaikka joskus on jotain tullut ostettua.

        Niin, "Halosen toiminta perustuu henkilökohtaiseen palveluun" väitetään yrityksen esittelyssä.
        Ei ole kyllä mitään perää ainakaan mitä itse on siellä käynyt. Halonen omaa aika kummallisen käsityksen henkilökohtaisesta palvelusta. Kaiketi se, että voi maksaa ostoksensa kassalle on heidän mielestä palvelua, heh heh!www.halonen.net vaikuttaa kyllä ystävälliseltä sivustolta, mutta käytännössä vaateliike on ihan muuta.


      • dernele

      • Anonyymi
        kyllästyttää kirjoitti:

        Niin, "Halosen toiminta perustuu henkilökohtaiseen palveluun" väitetään yrityksen esittelyssä.
        Ei ole kyllä mitään perää ainakaan mitä itse on siellä käynyt. Halonen omaa aika kummallisen käsityksen henkilökohtaisesta palvelusta. Kaiketi se, että voi maksaa ostoksensa kassalle on heidän mielestä palvelua, heh heh!www.halonen.net vaikuttaa kyllä ystävälliseltä sivustolta, mutta käytännössä vaateliike on ihan muuta.

        Juurikin noin,ja joutuu vielä kassallakin odottamaan,näin kävi Lahdessa Halosella.Mies olisi maksanut paidan,odotteli ja katseli näkyykö myyjää.Menin sanomaan kenkä osaston myyjälle että voisiko rahastaa.hän sanoi että kyllä se sen kassan myyjä vielä tulee,odotellaan😆 hänellä on tässä kuorman purkua kesken.Uskomatonta asiakaspalvelua😭😭😭 kannattaa hommata itsepalvelu kassat


    • saaNut

      Olen 27v, en siis ikäloppu;)) ja saanut ainaski Kluuvin Haloselta TOSI HYVÄÄ PALVELUA !!!

    • Maija111

      Kävin taas kerran halosella lappeenrannassa ja totesin että huh huh minkälaista meininkiä. Käsittämättömän huonoa palvelua. myyjät vaan juttelivat omista tekemisistään ja vähät välittivät asiakkaista.

    • ...

      Espoossa Sellon Halosessa taas on liiankin palvelualtista henkilökuntaa. Ei voi rauhassa edes katsella kauluspaitoja, kun kohta jo tulee myyjää palvelemaan ja mittaamaan kaulanympärystä jne. Ikään kuin ei tietäisi omaa kokoa ja tarvitsisi jotain neuvoja paidanvalinnassa.

    • Putkimies

      Kiitokset hyvästä palvelusta.Olen käynyt tämän vuoden aikana useasti Sellon Halosen myymälässä ja olen aina saanut hyvää palvelua.Viimeksi tänään Tuula niminen myyjätär paketoi ostokseni nättiin
      lahjapaperiin joten on kiva viedä lahjat kun ovat valmiina paketissa.Terkkuja ja hyvää kevään jatkoa.

    • Opiskelija/myyjä

      Turun Hansan Halosen urheiluosastolla saa myös melko nihkeää palvelua. Myyjät on sen näköisiä, ettei kiinnosta onko työpaikkaa vai ei. Ystävällisyydestä puhumattakaan.

      Kävin ostamassa ulkoilupuvun ja jäi ososreissulta sellainen olo kuin olisin maan matonen, niin hyvin palveltiin. Tämä siitä huolimatta, että olin itse ystävällinen ja hymyilin. Tiedän mitä asiakaspalvelu on parhaimmillaan ja pahimmillaan, sillä olen itsekin asiakaspalvelija kaupan alalla. Koskaan en kohtele asiakkaita niin kuin minua kohdeltiin.

    • Miamooi-

      Mä oon kuullu että siellä on huonolaatusia kenkiä :D

    • loukattu asiakas

      Uskomatonta, muillakin huonoja kokemuksia Halosesta! Itse sain niin törkeetä palvelua Itiksen myymälässä muutama vuosi sitten, että vieläkin on traumat ja yritän kiertää Halosia kaukaa

    • wonderfully grey

      Jännä että se tuntuu olevan joka paikkakunnalla vielä sama, ainakin sekä Jyväskylässä että Tampereella on sama penseä fiilis. Liike nyt ei muutenkaan mitenkään säväytä ja siihen vielä päälle nämä tätsykät, joita ei paljon kiinnosta. Silloin tällöin olen sieltä jotain takkeja koittanut hakea. Pari kertaa kyllä ostanutkin. Mutta eipä kyllä se ole tosiaankaan se paikka, johon tekee ensimmäisenä mieli mennä kun on vaateostoksilla.

    • pettynyt myös

      Sellon Halosella saanut myös todella huonoa palvelua. harvemmin asioin siellä ja joka kerta ajattelen etten enää koskaan.

    • LRMH

      Mukava henkilökunta ja asiantuntevaa palvelua Lahden KARISMA- myymälässä.
      Kaikki asiakkaat eivät ole 25-45-vuotiaita. Liikkeen mallisto mukavan monipuolinen ja myyjät osaavat esittää ja tarjota niitä asiantuntevasti.KIITOS!
      Asiakkaiden tulisi muistaa "NIIN METSÄ VASTAA KUIN SINNE HUUDETAAN".
      Nirppanokat menkää itseenne!

      • Anonyymi

        Minä en ole saanut Lahdessa Karisman Halosella minkäänlaista palvelua, eivät ole edes tervehditty 😭yksi myyjä purkaa kenkiä,yksi laittaa vaatteita koko järjestykseen ja kolmas pyyhkii pölyt 😆katsettakaan eivät nosta, asiakkaat kävelee ulos kun ei saa palvelua.olen 60 vuotias.mut onhan karisman liikkeissä palvelua jopa Tokmannilta enemmän.Ehkä Halonen ei tarvi asiakkaita.Riittää kun on siisti myymälä😅


    • Jasmiina

      Nuoripari oli hakemassa sulhaselle pukua häihin Halosen liikkeestä ,EI MINKÄÄNLAISTA kontaktia myyjien taholta vaikka niitä nipussa norkoili osastolla ! Puku ostettiin sieltä mistä sai P A L V E L U A . Näin pohjoisessa.

    • kaarina

      Turun länsikeskuksen Haloselta saa tosi hyvää palvelua ,kiitos siitä

    • rakastan laatua

      KOKKOLASSA... Kokkolan myymälässä myytävänä kiinalaislaautuisia naisten asusteita Anna Skottin Co tuoteina .ne on kalleita ja huonolaatuisia.mekko on viskoosinen 79,99 oli päällä 2 kerta: juhlassa ja otin sen iltamekonna Izraelin matkaan kun kolmas kerta laittanut sen kirkoon ja aurinkon säteillyssä huomasin kangas on nukkainen ja vähän kun hallistunut. Izraelin matkan jäleen olin kevyesti huuhtelut ja kuivannut sitä ohjelman mukaan, että laitaisin kaapiin puhtaana-Miksi hinta ja laautu eivat ole suhteelliset.Myyijät on jo kuukausi lupasivat tiedustellä käyn sielä viikossa pari kerta Lupasivat , hymyillevät.. ja mekko makaa pussissa; tammikuussa olin ostanut talvitakki hollantilaistuoteina viikon kuuluttua vien takaisin koska oli kaikku vaatet sotkettu höyheneillä oli se vastaan otettu ilma ongelmia

    • sama mikä ennen

      voisiko kertakäytöiset vaatet maksaa melkein 100 eu? sellaista voit löyttä Halosella...

    • Tytsy90^^^

      Sellon Haloselta olen aina saanut hyvää palvelua, joka kerroksessa :) Ikää ei todellakaan ole itselläni lähelläkään vielä 50. 20

    • Teini-neiti

      Aika jännä. Olen aina itsekkin ihmetellyt miksi Halosella ei ole sellaista asiakaspalvelua, mikä edustaisi itse yrityksen hintaluokkaa. Kaksi kassatätiä juttelee aina toisilleen ja yksi mies kävelee siellä ympyrää tutkimassa ettei mitään varasteta tai tuhota. Tämä siis Itäkeskuksen Halosessa.

      Yksi tuote jäänyt harmittamaankin. Aitoa valkoinen kaninkarvaa oleva bolero, sen kiinnittimet ovat värjänneet ajan myötä turkkia vihertäväksi.. :/ Oli 120€, eli luulisi nyt sillä hinnalla saavan kestävän ja laadukkaan vaatteen. Noh, rahalla ei saa sitten sitä laatuakaan :)

    • Untuvaa Ylle

      Kaiken takana ei voi olla "känkkäränkkämenkkapäivä"..Huono palvelu on=viitteitä laajemmista ongelmista!!

    • Tamperetarska

      Itse olen nelikymppinen nainen ja asun Treella. Kokemukseni ovat olleet positiivisia. Usein en käy mutta etenkin kengissä on hyvät valikoimat ja apua saan tarvittaessa. Myyjät eivät hengitä niskaan minkä koen erittäin hyvänä asiana, saan katsella rauhassa ja jos tarvitsen apua, sitä olen saanut.

    • Kesähattu

      Itse sain ainakin hyvää ja yställistä palvelua. 13.11.2015

    • Kesähatttu

      Minä ainakin sain hyvää palvelua .Myyjä tuli heti auttamaan.Oli erittäin ystävällinen.Siis juuri naisten puolella ja itäkeskuksessa.Sain ihanat vaatteet juhliin.Muistan ,että myyjällä oli myös isot ruskeat silmät ja hän oli ilonen.Minulle jäi hyvä mieli.Harmi ,jos toisilla ollut päinvastaista.

    • onnekaslady

      Minä ostin Jyväskylän Haloselta pari mekkoa ja takin.Myyjä tuli heti kun pyysin apua ja toi minulle mekkoja vain katsomalla minua -ja mekot istuivat päälleni-ihan uskomatonta.Ammattilainen osaa katsoa vartalonmallia ja toi malleja joita en olis ikinä uskonut edes kokeilevani :) Loistavaa palvelua.

    • gggggggg

      Palvelu ei toimi. Kuulin myös eräältä pienyrittäjältä, että jos he löytävät jonkun hyvän vaatemerkin, Halonen varastaa sen heti. Säälittävää touhua.

      • mama112

        Voi olla että halosta ei jonkun pienyrittäjän touhut paljoa kiinnosta ;D


    • eihankalaasiakas

      Ideaparkin Halosella aina yhtä yrmeitä ja kyllästyneen oloisia myyjiä!!Eikö kannattais kouluttaa myyjiä hyvään asiakaspalveluun ja kohtaamiseen...Haloo!!!

    • tummppitarr

      Olen käynyt Halosella vain Sellossa. Aina olen saanut kysymällä apua. Viimeksi kevättakin haussa. Myyjä yritti parhaansa mutta mallistoista puuttuvien kokojen vuoksi hänkään ei voinut mitään. Värivalikoima vaan ihmetytti. Missä kunnon lila,vihreät,ruskeat?

      Miksi kaikkialla myydään isoille tytöille vain tiettyjä värejä???
      Siis ihan kaikkialla.

      Ja lyhyitä,tukevia ei huomioida missään.

      • pitkäneiti

        Ei huomioida pitkiä ja hoikkiakaan. Pitäisi olla tasapaksu 165 senttinen niin varmaan saisi hyvin vaatteet. Mutta jos olet jotain muuta, täytyy tyytyä siihen mitä lopulta pitkä etsimisen jälkeen löydät.

        Tämä koskee kaikkia kauppoja.

        Lilan ystävänä itsekin olen huomannut että ei saa, ei tummaa lilaa eikä vaaleata.

        Ja odotan että tämä kamala stretch muoti legginseineen menee ohitse.


    • Sven.Dufva

      Olen Halosen asiakas kahdessa kaupungissa vuodesta 1967. Palvelu on ollut aina hyvää ja vaatteet ovat aina löytyneet. Suomalaiselle miehelle hieno liike.

    • OPS61

      Itse olen ainakin aina saanut hyvää palvelua Jyväskylän Haloselta! Paljon valikoimaa, asiantuntevat myyjät ja muutenkin viihtyisä kauppa.

    • halosen_kanta-asiakas

      Mielestäni Halosen asiakaspalvelu vaihtelee. Jos mukana on mies (tai mies menee yksin Haloselle), niin palvelua saa ja se on ok. Ei tyrkytetä, mutta palvellaan.

      Kun menen yksin, niin eipä siellä paljoa asiakkaasta olla kiinnostuneita. Tosin jos asiakas on aktiivinen, niin jonkinlaista palvelua voi saada. Mutta sama pätee kaikkialla eli aktiivista asiakasta palvellaan. Mielestäni kaikkia pitäisi palvella.

      Missä yleensä enää saa luontevaa asiakaspalvelua???? Siis vaateliikkeissä tai ylipäätään missään?

    • Asiakaskorasite

      Juuri äsken Seinäjoen Halosella asioituani voin ikäväkseni sanoa että myyjä jonka kanssa yritin asioida viesti käytöksellään ja puhetyylillään että häntä ei olisi vähempää voinut kysymykseni kiinnostaa. En juuri siellä käy, joten ei ole aiempaa kokemusta. No, onneksi voin valita liikkeet joissa asioin ja mikään pakko ei ole Halosen palveluja käyttää.

    • Rouva33vee

      Eilen todistin tämän itse, kun etsin juhlamekkoa Seinäjoen Haloselta. Löysin pari ihanaa asua, joita ehdin jo omatoimisesti sovittaa, mutta olisin kaivannut lisätietoja ja mielipidettä. Virheliikkeeni oli, kun erehdyin häiritsemään myyjää. Jäin typertyneenä seisomaan tiskin taakse mekot kädessäni ja pöyristyttävän tympeästä kohtelusta toivuttuani palautin ne kiireesti rekkiin. Kierrän jatkossa liikkeen kaukaa, jottei verenpaineet turhaan nouse - minulla eikä myyjillä.

    • Ms1902

      vaimoni kävi uudessa sepän kauppakeskuksessa jyväskylässä halosen liikkeessä ja oli ollut tosi huono palvelu ja ilkeitä myyjiä. Välttäkää!

    • Tyytyväiset

      Seinäjoen Halosella miesten vaatepuolella on mielestäni erittäin ystävälliset ja asiansa osaavat myyjät. Palvelu on pelannut joka kerta moitteettomasti, kun olemme siellä mieheni kanssa asioineet. Ei mitenkään tyrkyttävää, vaan asiallista palvelua. Olemme itsekin olleet tekstiilikauppiaita yli 40 vuotta, joten kokemusta on tiskin molemmilta puolilta.

    • KkHh1

      Itse halosella asioineena olen saanut kysyttäessä jonkinnäköistä palvelua mutta kyllä se tympeys sieltä aina kumminkin paistaa läpi .

    • SurkeaaPalvelua

      Klingel on kaiken huippu asiakkaiden toiveiden pettämisessä. Jo maksetut vaatteet myöhässä ja loppu, vaikka verkkosivuillaan ja tilausvahvistuksessa muuta väittävät. Jotain outoa tuossa on, mikään verkkokauppa ei haudo rytkyjensä toimituksia noin kauan! Miettikää, että ostat sieltä juhlamekon. Mekko luvataan 5-7 arkipäivässä. Mekko ei saavukaan ja otat tähän pilipalifirmaan yhteyttä. Siellä kerrotaan, että mekko onkin loppuunmyyty. Ja olet sen jo maksanut, mutta rahat saat takaisin usean viikon jälkeen. Jos jokainen verkkokauppa toimisi noin, ei verkkokaupasta paljon ostettaisi.

    • Joules

      Tänään sama kokemus asiakaspalveluksesa. Outoa...

    • kotkalainen

      Asun Kotkassa ja täällä liikkeen palvelu on kehnoa.Helsingissä olen saanut hyvää palvelua. Lasten osasto on ollut poikkeus, josta olen Kotkassa saanut selkeästi muita osastoja parempaa asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      29.4.2019 Jyväskyläläinen
      No minullapa on sitten käynyt tosi hyvä tuuri. Aina asioidessani Jyväskylän keskustan Halosella, olen saanut ystävällistä palvelua ja apua tarvittaessa. Joka kerta olen saanut mitä olen ostamaan lähtenyt. Hyviä löytöjä ja ahaa ostoksiakin on tehty. Naisten osastolla on kiva ja mukava nuori myyjä, jota on helppo lähestyä ja on taitava työssänsä. On se teissä itsessännekin vika jos ei uskalleta käydä myyjää pyytämässä apuun. Toiset pitävät taas tungettelevana jos myyjä on heti kintereillä. Eikö ole kiva, että voi ensin itse vähän katsella ja jos apua tarvitsee niin käy sitten myyjältä kysymässä. Lopettakaa turha ruikutus.

      • Anonyymi

        Kävin äitini kanssa Jyväskylän Halosella. Äitini yritti myyjältä kysyä oliko hänen valitsemansa vaate mahdollisesti alennuksessa vai ei (alennusrekkejä oli jonkin verran). Myyjä tokaisi ynseästi, että "on täällä vielä jotain normaali hintaistakin!". Siihen jäi shoppailut mutsilta ja minulta. On onneksi muitakin vaihtoehtoja, Halonen ei ole sellainen enää.


    • Anonyymi

      Höpö höpö minä olen saanut aina hyvää palvelua Haloselta ehkä on omasta asenteesta kiinni

    • Anonyymi

      Mä olen saanut Haloselta hyvää palvelua ja aina.,ja pukeutumisneuvoja.En voi kuin kiittää.Nimenomaan Itiksestä..Terveisin Kristiina.

      • Anonyymi

        Halonen on konkurssin partaalla. Velkaa enemmän kuin omaa pääomaa. Osaamatonta johtamista. Huono asiakaspalvelu jokaisessa myymälässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halonen on konkurssin partaalla. Velkaa enemmän kuin omaa pääomaa. Osaamatonta johtamista. Huono asiakaspalvelu jokaisessa myymälässä.

        Taitaa Halosten omat nakkisormet kirjoitella ylistäviä kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Halosten omat nakkisormet kirjoitella ylistäviä kommentteja.

        annetaan työrauha konkurssiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halonen on konkurssin partaalla. Velkaa enemmän kuin omaa pääomaa. Osaamatonta johtamista. Huono asiakaspalvelu jokaisessa myymälässä.

        No ei ihme,Jos konkan partaalla myyjät ei halua myydä,tekevät kaikkea muuta.ei palvelu alttiutta.eivät osaa edes tervehtiä😭jää vaatteita paljon myymättä tuolla meiningillä😚🧥


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu ei ainakaan toimi netissä. Pitäisi soittaa, en soita törkeät puh, kulut. Ostan muualta, verkkokauppoja riittää.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Omistajan sormet näpyttelevät kiimaisesti koko ajan.


    • Anonyymi

      Eikös tämä rättikauppa ole laittamassa lappua luukulle.
      Liike lopetetaan.

    • Anonyymi

      Seinäjoen Halosen vaatepuolella ei minkäänlaista palvelua!! Hoks, hoks missä asiakaspalvelu?
      Ihmettelen, että miten tuo pulju on vielä pystyssä! Pari ikääntynyttä myyjää juaruaa keskenään ja kännykällä ollaan, ettei vaan edes sitä yhtä asiakasta tarvitse palvella.

    • Anonyymi

      Tilasin Halosen verkkokaupasta viidet sukkahousut. Kävin eilen hakemassa paketin myymälästä ja kotona huomasin, että paketissa oli vain yhdet sukkahousut.
      Pakkausluettelossa ei ollut mitään mainintaa siitä, että loput tulisivat myöhemmin.

      Olen maksanut tilaukseni verkkokaupassa. Tänään soitin asiakaspalveluun ja kuulin, että heillä ei ole mitään keskusvarastoa vaan tuotteita lähetetään sitä mukaa, kun saavat niitä jostakin myymälästä haalittua. Ei hyvä! Saa nähdä, milloin saan loput ja tulevatko ne kaikki yksitellen. Minulle kertyy ko. myymälälään ajokilometrejä 15 km/suunta. Näistä tulikin arvokkaat sukkikset. Ja sanomattakin on selvää etten enää tilaa tuolta mitään.

      • Anonyymi

        Verkkokauppatilaus, osa 2: En sitten saanut loppuja sukkahousuja lainkaan .
        Nyt Haloselta tuli sähköpostia, että olemme vastaanottaneet palauksesi! En ole palauttanut niitä, kun en ole koskaan saanutkaan. Ei mennyt ihan putkeen tämä. Nyt pitää vielä vahtia, että saan rahani takaisin.

        En todellakaan suosittele tilaamaan - hirveä säätö yhden tilauksen vuoksi.


    • Anonyymi

      Aivan paska laatusia vaatteita. Rippimekkoo hajosi ennen kuin ehdin sitä kokeilla.

    • Anonyymi

      Itiksen Halosen yläkerran myyjät ovat järkyttävä esimerkki siitä, mitä on palvelu huonoimmillaan. Erityisesti naisten osaston virolaisrouva on suorastaan töykeä. Hän on useita kertoja rupatellut kassalla työkaverinsa kanssa kiinnittämättä maksutilannetta odottavaan asiakkaaseen minkäänlaista huomiota. Sanavarastosta puuttuu myös kiitos ja olkaa hyvä tyystin. Tänään yritin löytää rollaattorilla liikkuvalle äidilleni kenkiä ja jouduin pyytämään myyjältä apua. Hän vastasi: "En nyt kerkiä kun vaihdan kohta osastoa". Miespuolinen myyjä saatiin toviksi apuun mutta hänkin häipyi viiden minuutin "palvelun" jälkeen johonkin. Järkyttävää!

    • Anonyymi

      Möykin tilasin Hakoselta sohvan koti kuljetus.
      Kolaroi kuormaauton minun Skoda Octavia vRS, ovessa maalia.

      Ei enää koskaan!

    • Anonyymi

      Sellon Halosella laukkuosastolla huonoa asiakaspalvelua. Kun reklamaation takia kysyin kuluttajasuojalain mukaisia matkakorvauksia, myyjä sanoi, että johto sanoi etteivät korvaa. Kysyin vielä, ettekö noudata lakia, myyjä sanoi, ettei muutkaan asiakkaat pyydä. Erittäin ikävä asenne nuorehkolla vaaleahiuksisella myyjällä. Nyt yksi kanta-asiakas vähemmän teillä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4723
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4562
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      617
      4168
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3117
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2671
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2203
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      220
      2152
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1765
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe