Tapasin 9kk sitten aivan upean naisen, johon rakastuin lähes ensi silmäykseltä. Kävi kuitenkin melkein heti ilmi, että tämä kyseinen nainen on seurustellut koko aikuisikänsä saman miehen kanssa ja seurustelee edelleen. Oli kuulemma jo pari vuotta tuuminut jo kyseisen miehen jättämistä. Varattujen tapailu tai iskeminen ei todellakaan kuulu tapoihini, mutta tästä oli pakko kyllä jatkaa... Sovimme heti alkuun, että tämä ei kummallekaan ole mitään pelleilyä ja että tämä ei voi jatkua tällaisena kauaa, vaan naisen tulee jättää miehensä (jonka kanssa ei ole naimisissa kylläkään).
Pari ensimmäistä kuukautta oli aivan mahtavia ja upeita, mutta nainen ei saanut miehensä kanssa tilannetta etenemään. Siitä meidän suhteemme alkoi voida luonnollisesti huonommin ja nainen lupaili lähes joka viikko, että "nyt niitä muutoksia tapahtuu", mutta ei vieläkään. Näimme lähes joka päivä, mutta vain parin tunnin ajan ja öitäkään emme pystyneet yhdessä viettämään kuin pari koko aikana ja viikonloputkin tämän ensimmäisen parin kuukauden jälkeen nainen vietti kaveriensa seurassa (seurueeseen kuului luonnollisesti myös tämä mies). Olimme kuitenkin puhelimitse ja tietokoneella yhteyksissä lähes jatkuvasti.
Nainen ainakin sanoo monesti keskustelleensa miehen kanssa ja ovat päättäneet erota ja mies on etsinyt asuntoa jo 1,5 kk ajan, mutta ei varmaan yhtään kämppää ole käynyt edes katsomassa ja nainen ei välitä yhtään tästä.Tuntuu, ettei tämä juurikaan edes haluaisi saada asioita etenemään vaan puhuu miehensä kanssa asioista vain jos minä sitä vaadin.
Kysymys kuuluukin: onko minua kusetettu ja kusetetaanko edelleen.. Vaikea päästää irti, koska ainakin jossain vaiheessa olen naisen uskonut tosissaan tarkoittavan sitä, että rakastaa minua.. Ei kai se voi noin vaikeaa päästää irti miehestä, vaikkakin on sen kanssa 13 vuotta ollut.. Jos kerran haluaa minun kanssani olla.
Miehet ja varsinkin naiset. Kommentteja kiitos :) Tekisi mieli koko juttu kertoa tälle miehelle, että edes jotain tapahtuisi...
Kannattaako tunnustaa..
211
22124
Vastaukset
- näyttää haluavan
sekä pitää kakun että syödä sen. Miksi hän särkisi hyvän systeemin: voita molemmin puolin leipää?
Latele ultimaatumi ja jos ei auta, jätä hänet etsimään uusi kakkonen.- Eteenpäin uljaasti
Suusta tulee suruttomasti,etten sanoisi sontaa,Murhaavaa kykykylvöä z-penin yhtälö kuokkavieraineen onkin sitten tämä kuolema,Nälkäisenä kurisevana vatsana otinkin onkeen yllytyshulluuden,elikkä ripastaudun.Mehevän naurun aikaan saa nivalan pulska leipävenytetty sailas
- nainen minä
parasta nostaa mirri pöydälle ja miettii kolomistaan mitä tehä. toisaalta voi olla parasta keskustella keskenään mitä tapahtuu jos kissa pöydällä, miettikää keskenänne asiaa ekax
- Mikä on jutun juoni
Ehkä pitää molemmista, ei vaan päästä irti?
Itselläni sama homma mutta toisinpäin. Ja arvaa kaduttaako !
Rakkaus on vain niin merkillinen ettei sitä itse voi säätää!!
Mutta se , että roikottaa kahta naruissaaan on säälittävää.- vaan cool
Kyllä moisen kokeneena, naisosassa, voin kertoa että oli upeata ja yhtä aikaa tosi ahdistavaa kuoria kermat päältä pitkän aikaa, elämällä silkkaa kaksoielämää. Reiluna ja hyvän tuurin omaavana peli jatkui loputtomasti ratkausuja miettiessä kuumeisesti mutta ratkaisuni silti tein. Ja astuin sen uudemman tyypin maailmaan ja sillä tiellä ollaan, vaikka ei oikein välittäisikään mutta luulen että parisuhteet ovat joskus tähtiin kirjoitettu, jo ennen kuin on edes ensimmäistä kertaa tavattu.
- john_lock_smith
vaan cool kirjoitti:
Kyllä moisen kokeneena, naisosassa, voin kertoa että oli upeata ja yhtä aikaa tosi ahdistavaa kuoria kermat päältä pitkän aikaa, elämällä silkkaa kaksoielämää. Reiluna ja hyvän tuurin omaavana peli jatkui loputtomasti ratkausuja miettiessä kuumeisesti mutta ratkaisuni silti tein. Ja astuin sen uudemman tyypin maailmaan ja sillä tiellä ollaan, vaikka ei oikein välittäisikään mutta luulen että parisuhteet ovat joskus tähtiin kirjoitettu, jo ennen kuin on edes ensimmäistä kertaa tavattu.
Juuri eronneena ja syy oli se että hän petti mua, annoin anteeksi ja sitte myöhemmi hän pisti kokonaa poikki, tällä hetkellä semmone fiilis että kaikki naiset jotka pettää vois mennä itteensä ja sitte ois kivaa tavata se jätkä jonka kanssa se muija petti mua, jos tapaan niin luultavasti jompikumpi osapuoli joutuu putkaa ja toine sairaalaa. Mutta tällast se elämä on, kun ihmisillä ei ole kunnioitusta toisia kohtaan vaan törkeästi poljetaa toisia maaha ja hyväksikäytetää. "peace out!"
- john_lock_smith
john_lock_smith kirjoitti:
Juuri eronneena ja syy oli se että hän petti mua, annoin anteeksi ja sitte myöhemmi hän pisti kokonaa poikki, tällä hetkellä semmone fiilis että kaikki naiset jotka pettää vois mennä itteensä ja sitte ois kivaa tavata se jätkä jonka kanssa se muija petti mua, jos tapaan niin luultavasti jompikumpi osapuoli joutuu putkaa ja toine sairaalaa. Mutta tällast se elämä on, kun ihmisillä ei ole kunnioitusta toisia kohtaan vaan törkeästi poljetaa toisia maaha ja hyväksikäytetää. "peace out!"
En voi muuta ku lisätä että, pari kertaa petettynä tulee semmone olo ettei enää halua luottaa kenenkää eikä halua enää rakastua kehenkää, vaikka kuinka se toine osapuoli pyytelee anteeksi ja sanoo ettei syy ole sinussa....paskat sanon minä, missä se syy sitte on? elämää, ei se enempää.
- kattos ku
se muija tekee sille uudellekin saman tempun, ihan varmasti.
- kaljiver
En voi muuta ku lisätä että, pari kertaa petettynä tulee semmone olo ettei enää halua luottaa kenenkää eikä halua enää rakastua kehenkää, vaikka kuinka se toine osapuoli pyytelee anteeksi ja sanoo ettei syy ole sinussa....paskat sanon minä, missä se syy sitte on? elämää, ei se enempää.
Sama juttu kävi mulle. Hieno tietää ettei oo yksin, ihme paskaa. Sitte vielä pyytää et voitasko olla edes kavereita, sen jälkeen ku opetti mua sitä vihaamaan.
- Kai se jätkän syy on
Jos muijas pettää! Kaikkea kans.
- dkddkdddd
Pettäjä on se, jolla on joku petettävä. Sinkulla ei ole, joten hän on periaatteessa syytön.
Suhteessa oleva (ns. varattu) tekee päätöksen lähteä ulkopuolisen henkilön kanssa touhuamaan. Sitä kolmatta osapuolta on turha syyttää, päätös on pelkästään sillä suhteessa olevalla. Jos molemmat ovat jo parisuhteessa olevia, silloin he tahollaan pettävät, mutta vain omaa puolisoaan. Syyllinen on aina siis kunkin näkökulmasta se oma petollinen puoliso.
Jos siis kaikki on ollut vapaaehtoista. - lare78
dkddkdddd kirjoitti:
Pettäjä on se, jolla on joku petettävä. Sinkulla ei ole, joten hän on periaatteessa syytön.
Suhteessa oleva (ns. varattu) tekee päätöksen lähteä ulkopuolisen henkilön kanssa touhuamaan. Sitä kolmatta osapuolta on turha syyttää, päätös on pelkästään sillä suhteessa olevalla. Jos molemmat ovat jo parisuhteessa olevia, silloin he tahollaan pettävät, mutta vain omaa puolisoaan. Syyllinen on aina siis kunkin näkökulmasta se oma petollinen puoliso.
Jos siis kaikki on ollut vapaaehtoista.Kuka on syytön, ja kuka jaksaa tommosia pohtia. Ei näissä asioissa missään oikeussalissa istuta. Petetty saa päättää ketä on syyllinen, ja ketä vedetään pataan. Kosto on mielestäni oikeutettu. Saatetaanhan sitä sitten myöhemmin käräjillä puida mikä oli oikein, ja mikä ei, mutta niillä asiolla ei ole oikeudenmukaisuuden kanssa mitään tekemistä.
- luottavainen
dkddkdddd kirjoitti:
Jos siis kaikki on ollut vapaaehtoista.asiat, kun kerroit. Ei avioliitosta tarvitse ottaa vastuuta muiden kun siinä olevien. Ulkopuoliset eivät voi rikkoa kenenkään liittoa, vaan sen rikkoo hän joka lähtee pettämään vaikka on luvannut uskollisuutta puolisolleen. Sinkulla on oikeus tutustua ja alkaa seurustella ihan vapaasti saatavilla olevien kanssa. On kaksinkertainen pettäjä joka avioliitosta käsin antaa lupauksia häneen rakastuneelle sinkulle.
- Yks nainen
Jätä nainen ja kerro että odotat sitä, kunnes sen omat sotkut on selvät. Katso alkaako tapahtua...tuolla meiningillä ei tapahdu mitään. Jos ei tapahdu mitään, ette kukaan ole onnellinen. JÄMÄKKYYTTÄ PELIIN!!!!
- niinpäniin..
Koitettuu on kyllä tuotakin, että sanon, että ei olla tekemisissä kunnes se muutos on tapahtunut.. Eikä auttanut, kun ei vain mitään tapahdu. Ei kai tässä mitään muita vaihtoehtoja ole, kuin jättää koko juttu taakseen ja alkaa katsomaan vain eteenpäin. Ja annettu vaikka mitä ultimatumeita. Ja viimeisen puoli vuotta olen tälle naiselle puhunut, miten loppu olen ja miten en oikeastikaan jaksa tällaista yhtään. Nainen vain vakuuttelee, että miten muutoksia tapahtuu, mutta silti tuntuu siltä, ettei tämä yhtään mitään niitten muutoksien eteen tee.
- nainen ja käy
itse hakemassa vaikka itsellesi ulkopuolista apua, jos et itse pääse hänestä henkisesti irti. Hukkaat vain omaa elämääsi sellaiseen ihmiseen, joka onkin tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteeseensa.
- totuus..
ja jatkatte siitä sitten vaan seurustelu yhteisvoimin kolmelleen.
- T*tomera
on tosiaankin kusetettu.HERÄÄ jo pikkuhiljaa ja lopeta tuollainen pelleily.Etkö tajua,että jos nainen haluaisi sinut,,,ihan oikeasti,niin hän olisi heti jättänyt sen entisen miehensä!!!! Et voi olla noin tyhmä...ja jos kuitenkin mitä ilmeisemmin olet,niin en yhtään ihmettele,jos kanssasi vain pelleillään.
- pyytää nainen -71
T*tomera kirjoitti:
on tosiaankin kusetettu.HERÄÄ jo pikkuhiljaa ja lopeta tuollainen pelleily.Etkö tajua,että jos nainen haluaisi sinut,,,ihan oikeasti,niin hän olisi heti jättänyt sen entisen miehensä!!!! Et voi olla noin tyhmä...ja jos kuitenkin mitä ilmeisemmin olet,niin en yhtään ihmettele,jos kanssasi vain pelleillään.
Kuulostaa siltä, että olet itse se tyhmä. Ei mies ole tyhmä, vaan Rakastunut, jos tiedät edes miltä se tuntuu...??!!
Itse olin naisena samassa liemessä varmaan kolme-neljä vuotta ja kyllähän se söi ja kovaa....mutta loppujen lopuksi, kun pääsi yli niin siitä jäi hyvä oppi ja ehkä viisastui ja vahvistui tavallaan. En lähtisi enää koskaan naimisissa olevan kanssa "vehtailemaan". Harvoin ne jättää sitä ns.idylliä. - nyt onnellinen
T*tomera kirjoitti:
Itse olin vuosi ja kuusikk.tta miehen kanssa, joka lopulta erosi, tai siis he muuttivat erilleen..Mutta tekivät töiyä ja yhteisen lapsen takia pitivät yhteyttä..Vietimme öitä yhdessä ja tapailimme paljon,mutta exsälle hän ei voinut kertoa ettei tämä ala hankalaksi..Lopulta ilmeni etten ollut ainut ja muutenkin suhde alkoi voida huonosti.Mies kiukutteli joka asiasta. Päätin monesti lopettaa ,mutta aina hän sai puhuttua minut takaisin.Nyt juhanuksena lopullisesti hermostuin ja olen nyt tyytyväinen.Totesin etteivät he ole hakeneet lopullista eroa, ja viettivät öitä yhdessä..Koska mies ei halua maksaa erossa niin paljon.Hän voi pettää jatkossakin, koska vaimolle riittää se, että saa asua hienossa talossa, eikä tarvitse olla eronnut " alempi ihminen".. Voi raukkaa. Mutta he ovat ansaineet toisensa..
T*tomera kirjoitti:
En voi itse hyväksyä pettämistä, mutta missä raja jos kuitenkin asutaan erikseen. En ainakaan jaksa/ehdi juosta kyttäämässä joka hetki onko sillä siellä nyt joku toinen nainen. Ja josson erottu ni sitten on erottu.
Ja entäs jos erossa mokaa.
Mustaa ja valkoista vai harmaata ?
Pariutumisviettejä . . .
Pahimmat merkit ovat humalainen mies/nainen, vkonloput, yökyläilyt, viikkojen poissaolot ja usein mustasukkaisuus paljastaa epävarmuuden ja pettämisen.
Tyhmyyttä vain jos toinen osapuoli ei ole tietoinen. Iskisi minuun pieni piru ja kertoisin puolisolle mielelläni ;)- m 43
pyytää nainen -71 kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että olet itse se tyhmä. Ei mies ole tyhmä, vaan Rakastunut, jos tiedät edes miltä se tuntuu...??!!
Itse olin naisena samassa liemessä varmaan kolme-neljä vuotta ja kyllähän se söi ja kovaa....mutta loppujen lopuksi, kun pääsi yli niin siitä jäi hyvä oppi ja ehkä viisastui ja vahvistui tavallaan. En lähtisi enää koskaan naimisissa olevan kanssa "vehtailemaan". Harvoin ne jättää sitä ns.idylliä.Hänelle voi sanoa ystävänä tomerasti. Muutoin voi olla, että hän ei havahdu. Itse en jättäisi naista, vaan antaisin hänelle oman rauhan puoleksi vuodeksi tai yhdeksäksi kuukaudeksi. Näin naiselle jäisi aikaa kakkosmiehen tunnehäiriöiden aiheuttamatta miettiä, mitä haluaa.
Oikea pelimies tekisi vielä kostoksi huonon naisen osalta niin, että antaisi naisen katkasista suhteensa mieheensä ja kun tämä ilman miestä sitten ilmoittautuisi kakkosmiehelle, sanoisi naiselle, että on tullut toisiin ajatuksiin ja ettei kakkoslaatuinen nainen oikein enää kiinnostakaan. Tämä tietysti yhdess nautitun yön jälkeen kahviaamiaisella sänkyyn.
Kun kahden miehen nainen jäisi hetkeksi nunnaksi ilman ainuttakaan miestä, naisen maailmankatsomus ja minäkäsitys prinsessuudestaan voisi muuttua. Näin tulisi suomalaisille lapsille entistä moraalisempi äiti shokkihoidolla ja kansantalous pelastuisi. - m 43
nyt onnellinen kirjoitti:
Itse olin vuosi ja kuusikk.tta miehen kanssa, joka lopulta erosi, tai siis he muuttivat erilleen..Mutta tekivät töiyä ja yhteisen lapsen takia pitivät yhteyttä..Vietimme öitä yhdessä ja tapailimme paljon,mutta exsälle hän ei voinut kertoa ettei tämä ala hankalaksi..Lopulta ilmeni etten ollut ainut ja muutenkin suhde alkoi voida huonosti.Mies kiukutteli joka asiasta. Päätin monesti lopettaa ,mutta aina hän sai puhuttua minut takaisin.Nyt juhanuksena lopullisesti hermostuin ja olen nyt tyytyväinen.Totesin etteivät he ole hakeneet lopullista eroa, ja viettivät öitä yhdessä..Koska mies ei halua maksaa erossa niin paljon.Hän voi pettää jatkossakin, koska vaimolle riittää se, että saa asua hienossa talossa, eikä tarvitse olla eronnut " alempi ihminen".. Voi raukkaa. Mutta he ovat ansaineet toisensa..
Itsetuntosi varmaan parani, kun Sinulle selvisi, että rouva onkin vain ensimmäinen rakastajatar ja että itse pääsit toisen jalkavaimon asemasta.
- Minä en ole!
m 43 kirjoitti:
Hänelle voi sanoa ystävänä tomerasti. Muutoin voi olla, että hän ei havahdu. Itse en jättäisi naista, vaan antaisin hänelle oman rauhan puoleksi vuodeksi tai yhdeksäksi kuukaudeksi. Näin naiselle jäisi aikaa kakkosmiehen tunnehäiriöiden aiheuttamatta miettiä, mitä haluaa.
Oikea pelimies tekisi vielä kostoksi huonon naisen osalta niin, että antaisi naisen katkasista suhteensa mieheensä ja kun tämä ilman miestä sitten ilmoittautuisi kakkosmiehelle, sanoisi naiselle, että on tullut toisiin ajatuksiin ja ettei kakkoslaatuinen nainen oikein enää kiinnostakaan. Tämä tietysti yhdess nautitun yön jälkeen kahviaamiaisella sänkyyn.
Kun kahden miehen nainen jäisi hetkeksi nunnaksi ilman ainuttakaan miestä, naisen maailmankatsomus ja minäkäsitys prinsessuudestaan voisi muuttua. Näin tulisi suomalaisille lapsille entistä moraalisempi äiti shokkihoidolla ja kansantalous pelastuisi.Aloittajalle ensin kerron ettei kyseessä oleva nainen tule eroamaan hyvästä miehestään. Se mitä hän on aloittajalle kertonut ei todennäköisesti pidä paikkaansa, vaan pariskunnalla menee riittävän hyvin.
Sulle "43" sanon että yliarvioit itseäsi ja aliarvioit naisen älyä. Kyllä nainen pelimiehen ajatuksenkulun ymmärtää. Siksipä nainen jää oman miehensä rinnalle huolimatta pelimiehen yrityksestä hajottaa pitkä liitto. Siis pelimies häviää lähes aina pelin naisen omalle miehelle. Kukahan se loppujen lopuksi yksin jää??? - m 43
Minä en ole! kirjoitti:
Aloittajalle ensin kerron ettei kyseessä oleva nainen tule eroamaan hyvästä miehestään. Se mitä hän on aloittajalle kertonut ei todennäköisesti pidä paikkaansa, vaan pariskunnalla menee riittävän hyvin.
Sulle "43" sanon että yliarvioit itseäsi ja aliarvioit naisen älyä. Kyllä nainen pelimiehen ajatuksenkulun ymmärtää. Siksipä nainen jää oman miehensä rinnalle huolimatta pelimiehen yrityksestä hajottaa pitkä liitto. Siis pelimies häviää lähes aina pelin naisen omalle miehelle. Kukahan se loppujen lopuksi yksin jää???"Siis pelimies häviää lähes aina pelin naisen omalle miehelle. Kukahan se loppujen lopuksi yksin jää???"
Luuletko, että pelimies, jolla on monen naudan lauma, suree yhtä omistajalleen jäänyttä? - ymmärtänyt
Minä en ole! kirjoitti:
Aloittajalle ensin kerron ettei kyseessä oleva nainen tule eroamaan hyvästä miehestään. Se mitä hän on aloittajalle kertonut ei todennäköisesti pidä paikkaansa, vaan pariskunnalla menee riittävän hyvin.
Sulle "43" sanon että yliarvioit itseäsi ja aliarvioit naisen älyä. Kyllä nainen pelimiehen ajatuksenkulun ymmärtää. Siksipä nainen jää oman miehensä rinnalle huolimatta pelimiehen yrityksestä hajottaa pitkä liitto. Siis pelimies häviää lähes aina pelin naisen omalle miehelle. Kukahan se loppujen lopuksi yksin jää???Pelimies antaa naisen jättää miehensä ja kun nainen tulisi pelimiehen luo, niin pelimies jättäisi naisen koska kakkoslaatu ei kelpaa.
- Älykäs Nainen
ymmärtänyt kirjoitti:
Pelimies antaa naisen jättää miehensä ja kun nainen tulisi pelimiehen luo, niin pelimies jättäisi naisen koska kakkoslaatu ei kelpaa.
Pelimies pitää nautalaumaa itsestään selvänä etuna itselleen. Mitäpä niistä haastetta olisi. Toista on se siro kauris joka ei mennyt pelimiehen retkuun vaan totesi oman miehen peittoavan heikkohappisen pelimiehen mennen tullen. Jokainen erehtyy joskus mutta nainen ei toista kertaa kun näkee että kotona on mies jota ei pelimiehet uhkaa missään mielessä.
- on monta puolta
Mitä voitat kertomalla miehelle, laitat vain paskaa kiertämään eteenpäin. Ei muutako nokka pystyyn ja eteenpäin.
- tällä tavalla
Et hyödy sillä kertomisella yhtään mitään. Menetät sillä tavoin vain (loputkin?) naisen arvostuksen rippeet, ei hän todennäköisesti haluaisi ainakaan olla sen jälkeen kanssasi.
Joko tyydyt toisen osaasi ja jatkat odottamista tai jatkat elämääsi ilman häntä. Ns. kakkossuhteen kohteena (kakkosena) on vaan odotettava, tekeekö toinen mahdollisesti ratkaisuja; toista painostamalla ei saa mitään aikaiseksi.
- Ei saa hätäillä
9 kuukautta on aika lyhyt aika tehdä päätös pitkän suhteen lopettamisesta. Kaksi vuotta on sellainen aika, jossa päätös pitää pystyä tekemään. Minä vertaan sinun tilannettasi naimisiin menoon, menisitkö itse 9 kuukauden tuntemisen jälkeen naimisiin? Heillä ei ilmeisesti ole lapsia, joten siinä mielessä päätöksen tekeminen on helpompaa, mutta et voi tietää kaikkea heidän suhteestaan. Itse olen ollut samassa tilanteessa joskus aikoja sitten, tosin minulla oli lapsia, mutta en pystynyt jättämään miestäni, vaikka olin ihan mielettömän rakastunut siihen toiseen mieheen. Kysymys ei ollut pelkästään lapsista, vaan kaikesta siitä, mitä oli yhdessä koettu. Näin jälkikäteen ajateltuna meillä kaikilla on oma kohtalomme, ja joudumme tekemään valintoja, jotka sillä hetkellä tuntuvat vääriltä ja epäoikeudenmukaisilta, mutta myöhemmin osoittautuvat hyviksi ja oikeiksi. Me erosimme myöhemmin, ja sen jälkeen olen kokenut paljon sellaista ihanaa, joka olisi jäänyt kokematta, jos olisin silloin eronnut. Anna naisellesi aikaa, älä missään tapauksessa kiristä häntä tietyillä päivämäärillä...
- niinpäniin...
Tiedän kyllä ja ymmärrän täysin hyvin sen, että suhteen päättämiseen tottakai tarvitaan aikaa. Mutta kuten mainitsin, nainen kertoi minulle olleensa jo pari vuotta sitä mieltä, ettei tuossa suhteessa halua olla. Ja olen kuitenkin sen 9 kuukautta antanut aikaa vielä sen lisäksi. Mutta ei se voi niin mennä, että minun pitäisi suhteeseen yhä pystyä ja jaksaa sitoutumaan samalla tavoin, kuin seurustelusuhteeseen, kun nainen ei miestään saa jätettyä.. Eikä se, että tämä ei pysty jättämään miestään mitenkään oikeuta minulle turhia lupauksia antamaan ja minua loukkaamaan. Eikö sitten pitäisi sanoa niinkuin asiat on.. Ja olen koko ajan ollut sitä mieltä, että naisen tulisi miehelleen kertoa koko homma, koska ilmi se tulisi joka tapauksessa jossain vaiheessa jos alkaisimme seurustelemaan, koska mies on meidät useaan otteeseen yhdessä nähnyt.
- että oletpa
niinpäniin... kirjoitti:
Tiedän kyllä ja ymmärrän täysin hyvin sen, että suhteen päättämiseen tottakai tarvitaan aikaa. Mutta kuten mainitsin, nainen kertoi minulle olleensa jo pari vuotta sitä mieltä, ettei tuossa suhteessa halua olla. Ja olen kuitenkin sen 9 kuukautta antanut aikaa vielä sen lisäksi. Mutta ei se voi niin mennä, että minun pitäisi suhteeseen yhä pystyä ja jaksaa sitoutumaan samalla tavoin, kuin seurustelusuhteeseen, kun nainen ei miestään saa jätettyä.. Eikä se, että tämä ei pysty jättämään miestään mitenkään oikeuta minulle turhia lupauksia antamaan ja minua loukkaamaan. Eikö sitten pitäisi sanoa niinkuin asiat on.. Ja olen koko ajan ollut sitä mieltä, että naisen tulisi miehelleen kertoa koko homma, koska ilmi se tulisi joka tapauksessa jossain vaiheessa jos alkaisimme seurustelemaan, koska mies on meidät useaan otteeseen yhdessä nähnyt.
ihan täydellinen urpo, höplästä vedettävä miesressukka, tossukka ja mitään saamaton nysveri. Sinun kieroon kasvanut tunne-elämä on kolahtanut huijari naiseen ja senhän tietää mikä on lopputulos: roikut tuossa naisessa vielä viidenkin vuoden kuluttua vaikka nainen on lempannut sinut ulos elämästään jo ajat sitten. Se antaa sinun roikkua vielä aikansa, vuosi pari ja ilmoittaa kylmän viileästi että kiitti vaan ajankulusta, hän jatkaakin entistä suhdettaan. Olet naiselle pelkkä kevytkenkäinen seikkailu, et mitään muuta. Luuletko että hän on edes halunnut tai yrittänyt eroa. Ei varmaan. Kunhan sumuttaa. Kuvittelet että nainen jättää miehensä, hah haa, harhaa. Et ole koskaan ollut kuuntelemassa etkä näkemässä, mitä naisen oikeassa kotona on tapahtunut. Siellä ei todellakaan ole keskusteltu eroista tai muusta. Jos olisi ero olisi jo tullut. Siellä on eletty arkea, kuherreltu kuten ennenkin säännöllisesti, naisen pesä on ollut otollinen sekä kotona että sinun luona. Mikäs sen tyylikkäämpää ja mukavampaa tuolle naiselle. Hän on kahden kepin loukussa - ja nauttii siitä. Pyyhi jo rähmät silmistäsi ja aivoistasi ja ala elämään. Tai ai niin, et pysty siihen, et ole mies.
- Suviiiiiii
että oletpa kirjoitti:
ihan täydellinen urpo, höplästä vedettävä miesressukka, tossukka ja mitään saamaton nysveri. Sinun kieroon kasvanut tunne-elämä on kolahtanut huijari naiseen ja senhän tietää mikä on lopputulos: roikut tuossa naisessa vielä viidenkin vuoden kuluttua vaikka nainen on lempannut sinut ulos elämästään jo ajat sitten. Se antaa sinun roikkua vielä aikansa, vuosi pari ja ilmoittaa kylmän viileästi että kiitti vaan ajankulusta, hän jatkaakin entistä suhdettaan. Olet naiselle pelkkä kevytkenkäinen seikkailu, et mitään muuta. Luuletko että hän on edes halunnut tai yrittänyt eroa. Ei varmaan. Kunhan sumuttaa. Kuvittelet että nainen jättää miehensä, hah haa, harhaa. Et ole koskaan ollut kuuntelemassa etkä näkemässä, mitä naisen oikeassa kotona on tapahtunut. Siellä ei todellakaan ole keskusteltu eroista tai muusta. Jos olisi ero olisi jo tullut. Siellä on eletty arkea, kuherreltu kuten ennenkin säännöllisesti, naisen pesä on ollut otollinen sekä kotona että sinun luona. Mikäs sen tyylikkäämpää ja mukavampaa tuolle naiselle. Hän on kahden kepin loukussa - ja nauttii siitä. Pyyhi jo rähmät silmistäsi ja aivoistasi ja ala elämään. Tai ai niin, et pysty siihen, et ole mies.
Olen aivan samaa mieltä, tuskin se oikeasti edes haluaa jättää sitä miestään. Ja oletetaan, että jos se sen nyt pian lemppaa, niin pystytkö sä hyväksyä sen että se muka rakastaa sua mutta antoi sun odottaa melkeen vuoden? Se on vuoden miettiny että kumpaa rakastaa ja kumman haluaa. Sen jälkeen sä nielet sen ku se tulee ja sanoo että "oon aina rakastanu vaan sua" Nainen on kiero, jätä se rauhaan ja etsi omasi arvoinen. Meri on täynnä kaloja.
- rumasti kirjoitettu...
että oletpa kirjoitti:
Ilkeämielinen (suomalaisjuntin) viesti. sori..
Asia ei välttämättä ole ollenkaan niin, mutta se voi hyvin olla ja on varmaan niin ettei nainen ole sen miehen rakkauden arvoinen, kun pettää ja jatkaa moista.
Itse ymmärsin sen ettei mies ollut kaikkien niiden kyynelien arvoinen vasta n.viiden vuoden päästä..(mies oli naimisissa). Toivottavasti mies ymmärtää sen nopeammin ettei nainen ehkä olekaan sen arvoinen! Vapaita fiksuja/fiksumpia naisia on paljon, mutta silmät ei ole auki niille jos on kys.suhde on yllä...
Miehen olis ehkä hyvä nyt ottaa joku toinen edes "hetken hupi" ja katsoa sitten mitä nainen tekee. - Juuri näin
että oletpa kirjoitti:
tuohon ei ole mitään lisättävää, hyvin kirjoitettu..
- häneen jatkossa?
Tilanteesi ei ole mukava, mutta jos nainen jättäisi miehen ja teistä tulisi pari, niin miten voisit luottaa häneen jatkossa? Jos ihminen pystyy elämään kaksoiselämää pidemmän aikaa, niin miksi hän ei tekisi sitä myöhemmin myös sinun kanssa. Sinuna pyrkisin jättämään naisen mahdollisimman pian, enkä suostuisi kerjäämään.
- kun seurustelette
No jos sattuisi käymään, niin että jonain päivänä seurustelisitte, voisitko luottaa tuon tyyppiseen naiseen, joka "eroaa kaksi vuotta" ja pitää peliä miehensä selän takana sen kahden vuoden aikana? Mikä estäisi, että pitäisi samaa peliä sun kanssa ollessasi.
Voihan hyvinkin olla totta, että nainen vielä eroaa nykyisestään, eikä ole tarkoituksella huijannut sinua. Mutta ihme saamaton sählääjä kyllä on kun kaksi vuotta eroaa. Musta tyyppiin ei ole luottamista.- elää
täysin toisenlaista elämää ns:yksöiselämää, vaikka oiskin aiemmin elänyt kaksoiselämää..nimittäin se homma on ihmisestä kiinni, kun oikein välittää, ei tarvi elää kaksoiselmää vaan täysin yksöiselämää!!
- kakkossuhde
elää kirjoitti:
täysin toisenlaista elämää ns:yksöiselämää, vaikka oiskin aiemmin elänyt kaksoiselämää..nimittäin se homma on ihmisestä kiinni, kun oikein välittää, ei tarvi elää kaksoiselmää vaan täysin yksöiselämää!!
Täysin samaa mieltä. Jos kaikki kohdallaan, niin ei ole mitään tarvetta elää ns. kaksoiselämää.Kaikki ei ole kondiksessa, koska nainen pettää, siis kertoo ykkössuhteen ongelmista. Uusi suhde voi aivan hyvin kestää vaikka elämän loppuun, jos siis tähtiin on niin kirjoitettu.
- m 43
elää kirjoitti:
Miten joku nainen, joka on tottunut samanaikaisesti saamaan monia miehiä, jaksaa kestää vain yhtä miestä? Miten mies, jolla on kymmeniä naisia, jaksaa koko jäljellä olevan potenssi-ikänsä kyntää samaa vakoa?
- ohita jo, itkua luvassa
Minusta sun on unohdettava nainen. ei se eroa. itse erosin juuri 9 kk uuden miehen vuoksi. joten ei tällä naisella ole tarkoitusta sitten erotakaan. hakee vain itsetunnon kohennusta tilanteestanne.
minä kanssa miettisin miten onnellinen tulisit olemaan tämmöisen kaksinnaijan kanssa.
ehkä et ole ensimmäinen jonka kanssa hänellä on vipinää. - en kertoisi
Minusta tuntuu että olet törmännyt naiseen joka pitää vain hauskaa oman suhteensä sivussa. itse erosin 9 kk jälkeen kun löysin uuden miehen. itse olin ollut 15v ylikin edellisessä suhteessa. Niin että kyllä sua vedätetään 6.-0.
- vaikea päästä irti
Olen itse tilanteessa, jossa 18 vuoden avoliiton jälkeen olen päättänyt jättää toisen. Ei riitoja, mutta ei myöskään mitään yhteistä, paitsi velka.
En haluaisi myydä asuntoa alle torihintojen, vaan saada omamme pois eli /- 0.
Asumme yhä yhdessä, koska ostajaa ei ole löytynyt ja on taloudellisesti mahdotonta maksaa kahteen paikkaan... tilanne on ollut tämä jo vuoden. Minulla ei ole uutta vaikka pidän kyllä silmäni auki. Parisuhteessa tärkeä on luottamus ja tehdä pelisäännöt selviksi. Erotilanteessakin olisi hyvä keskustella miten sen hoitaa alta pois....rohkeutta tarvitaan toimia.
- Elämä opettaa
Ei se oikeasti sun kanssa halua olla. Ja vaikka haluaisikin, muutaman kk tai vuoden kuluttua löydät itsesi täysin samasta tilanteesta kuin tuon horatsun nykyinen mies.
"Tekisi mieli koko juttu kertoa tälle miehelle, että edes jotain tapahtuisi..."
No tuosta voi aina aloittaa. - suhteenrikkojat
pitäisi viedä saunan taakse
- bksk
..rikkomista se on kun nainen on jättämässä miestään?Tosin kaksi vuotta mutta kuitenkin ja nuo ovat 9kk tapailleet. Nainen ei tiedä mitä haluaa.
- get a grip!
bksk kirjoitti:
..rikkomista se on kun nainen on jättämässä miestään?Tosin kaksi vuotta mutta kuitenkin ja nuo ovat 9kk tapailleet. Nainen ei tiedä mitä haluaa.
Jos he ovat yhä yhdessä niin silloin he ovat suhteessa ja tämä toinen mies on siinä välissä eli suhteenrikkoja. Piste. Hyvin yksinkertaista. Kyseinen nainen vaan nauttii saamastaan huomiosta kympillä! Ei muuta. Jos kerran jo nainen jätetiin eikä sekään auttanut häntä jättämään miestään niin sehän nyt on selvä että ei jätä jatkossakaan. Ei ainakaan aloittajan kanssa! Jos ei oo kahteen vuoteen jättänyt niin ei se nyt tule ikinä jättämäänkään. Ehkä naisella on jopa lupa vähän säätää tämän aloittajan kanssa ja nauravat yhdessä oman miehensä kanssa toisen epätoivolle. Tiedä vaikka saisivat jotain seksuaalista kiksiäkin siitä :D Meitä on moneen junaan. Jotkut ovat helposti vedättävissä ja jotkut vetävätkin kun tilaisuus tulee :)
- Neiti Näpsä
get a grip! kirjoitti:
Jos he ovat yhä yhdessä niin silloin he ovat suhteessa ja tämä toinen mies on siinä välissä eli suhteenrikkoja. Piste. Hyvin yksinkertaista. Kyseinen nainen vaan nauttii saamastaan huomiosta kympillä! Ei muuta. Jos kerran jo nainen jätetiin eikä sekään auttanut häntä jättämään miestään niin sehän nyt on selvä että ei jätä jatkossakaan. Ei ainakaan aloittajan kanssa! Jos ei oo kahteen vuoteen jättänyt niin ei se nyt tule ikinä jättämäänkään. Ehkä naisella on jopa lupa vähän säätää tämän aloittajan kanssa ja nauravat yhdessä oman miehensä kanssa toisen epätoivolle. Tiedä vaikka saisivat jotain seksuaalista kiksiäkin siitä :D Meitä on moneen junaan. Jotkut ovat helposti vedättävissä ja jotkut vetävätkin kun tilaisuus tulee :)
Mikäs suhteenrikkoja se sillon on jos ei nainen ole edes aikeissa omaa miestään jättää..?! :D
Nainen vaan on kunnon jakorasia,eikä saa omalta mieheltään tarpeeks..ja eiköhän sillä tättärällä ole niitä äijiä enemmänkin,mitä vedättää..Tää yks raukka nyt vaan onnistu menemään rakastumaan siihen yhteishyvään.Pöljä,mikä pöljä. - toisaalta on
get a grip! kirjoitti:
Ikävää ajatella, että jotkut ja ehkä nämä jopa voisivat nauraa toisen epätoivolle, mutta niin julmia ihmiset tai ainakin osa on... Mutta ei todeLLAKAAN kannata antaa heille sitä mahd."iloa". Pää vaan pystyyn.
Ehkä naisella ei ole ainakaan kamala olla sen miehen kanssa, mutta vaikea kyllä sanoa. Eron tekemiseen voi mennä hyvinkin joillain vuosia.
- Huh ja hei
Itse 39v naisena pidän moista täysin kummallisena!
Ei ole naisella selkärankaa.
Sen ymmärtäisin, jos nainen sanoisi, että palataan asiaan, kun HÄN saa asiansa selviksi. En ymmärrä kahden miehen kusettamista yhtä aikaa.
Kuitenkin - tunteet toiseen mieheen ovat luonnollinen juttu, mutta ei näytä selkärankaa olevan jos kuukausi toisensa jälkeen pitää pettää molempia.
Jätä ihmeessä nainen, ei ole sinun arvoisesi.
Täytyy sanoa, että itse kertoisin ehdottomasti naisen miehelle.
Ei se mieskään ole ansainnut tuollaista kaksinaamaisuutta.
ON AIKA NAISELLA MIETTIÄ MITEN MIEHIÄ KOHDELLAAN!
T. Rehellinen, miehienkin tunteita kunnioittava nainen- Uomo°
>> Jätä ihmeessä nainen, ei ole sinun arvoisesi. Täytyy sanoa, että itse kertoisin ehdottomasti naisen miehelle. Ei se mieskään ole ansainnut tuollaista kaksinaamaisuutta.
Kuka todellisuudessa on kaksinaamainen ja selkärangaton?
Henkilö joka alkaa suhteeseen varatun kanssa, sekä luonnollisestikin henkilö joka pettää kumppaniaan. Tämän "tasoiset" ovat juuri toistensa "arvoisia". Sitä saa mitä tilaa.
Sitten vielä heittäydytään uhrin rooliin ja halutaan "kertoa ehdottomasti" petetylle. Toki petetyn tulee tietää kumppaninsa "arvosta & tasosta", joskin kähmijän ja kuormasta syöjän on tarpeeton esittää uhria ja hakea "oikeutta" asiassa, jossa hänen oma toimintansa on täysin ala-arvoista ja epärehellistä. - kuormasta syöjä on
Uomo° kirjoitti:
>> Jätä ihmeessä nainen, ei ole sinun arvoisesi. Täytyy sanoa, että itse kertoisin ehdottomasti naisen miehelle. Ei se mieskään ole ansainnut tuollaista kaksinaamaisuutta.
Kuka todellisuudessa on kaksinaamainen ja selkärangaton?
Henkilö joka alkaa suhteeseen varatun kanssa, sekä luonnollisestikin henkilö joka pettää kumppaniaan. Tämän "tasoiset" ovat juuri toistensa "arvoisia". Sitä saa mitä tilaa.
Sitten vielä heittäydytään uhrin rooliin ja halutaan "kertoa ehdottomasti" petetylle. Toki petetyn tulee tietää kumppaninsa "arvosta & tasosta", joskin kähmijän ja kuormasta syöjän on tarpeeton esittää uhria ja hakea "oikeutta" asiassa, jossa hänen oma toimintansa on täysin ala-arvoista ja epärehellistä.epärehellinen? Ihan rehellisesti hän on rakastunut, eikä itse silti petä ketään.
Tietty "oikeuden" hakeminen tällaisissa tapauksissa on tavallaan hassuakin, joskin inhimillistä ja se voi lyödä hyvin omaan nilkkaan...kannattaa harkita asiaa kaksi kertaa. - Uomo°
kuormasta syöjä on kirjoitti:
epärehellinen? Ihan rehellisesti hän on rakastunut, eikä itse silti petä ketään.
Tietty "oikeuden" hakeminen tällaisissa tapauksissa on tavallaan hassuakin, joskin inhimillistä ja se voi lyödä hyvin omaan nilkkaan...kannattaa harkita asiaa kaksi kertaa.>> Ihan rehellisesti hän on rakastunut, eikä itse silti petä ketään.
Oletko todella tosissasi tuon ajatuksen kassa? Katsot, että varatun henkilön kanssa suhteeseen ryhtyvä on rehellinen?
Ryhtyessään suhteeseen varatun henkilön kanssa, hän toimii selkärangattomasti ollen epärehellinen ja on viattomaan puolisoon nähden kanssapettäjä. Puolison pettämiseen tarvitaan kaksi osapuolta. Kumpikin toimii erittäin ala-arvoisella tavalla.
- Nuoriaikuinen
Itse sitten taas seurustelin koko nuoruus iän miehen kanssa ketä oli minua vanhempi petti minua moneen moneen kertaan. Aina annoin anteeksi hän pisti kaiken aina kännin piikkiin tai minun syyksi yms, hän oli minulle kuin pakkomielle en voinut päästää irti ja olin ainoa ketä suhteen eteen teki yhtään mitään.
Sitten kolmen vuoden seurustelun ja pettämisien jälkeen pistettiin hynttyyt yhteen ja sanoin enää ei mitään pettämistä jos on se on kerrasta poikkia. Hienosti se menikin melkein puolivuotta hän ei käynyt missään ja olimme uudella paikkakunnalla tutustuttiin uusiin ihmisiin.
Olin erittäin läheinen erään tytön kanssa ja teimme kaiken yhdessä biletimme yms. Menin tuttavani häihin sitten eräänä viikonloppuna yksin ja mies jäi kotiin kun ei ketään sieltä tuntenut. Tämä kyseinen läheinen ystävättäreni kutsui samana viikonloppuna meidät hänen luokse juhlimaan. En luonnollisesti päässyt ja rohkaisin mieheni lähtemään ettei hän joutuisi viikonloppua yksin viettämään. Niihin aikoihin kun kuuntelin vihkivalaa mieheni oli ystäväni kanssa sängyssä.
Kotiin tultuani hän kiisti kaiken ja lopulta myönsi. Olin aivan rikki enkä osannut jättää, mutta siinä vaiheessa tunteeni kuolivat tajusin lopulta kuinka typerä olin ollut koko suhteen ajan. Pari kuukautta siltin meni, että asuimme yhdessä em osannut olla ilman tätä miestä olin jo tottunut, enkä halunnut satuttaa. Kunnes rohkesin ja kerroin etten enää rakasta. Tapasin toisen miehen ja lähdin toisen luota.- Petetty myöskin
olin naimisissa ja mieheni petti minua, ikinä hän ei sitä myöntänyt, mutta näin oli. Sitten tapasin miehen jonka kanssa aloin salasuhteeseen, hänkin oli naimisissa omalla tahollaan. Kunnes eräänä iltana kun olimme hotellihuoneessa hänelle soittaa nainen, joka myöhemmin paljastui myöskin hänen rakastajakseen... voi prkele...ajattelin minä.... nyt mietin mitä teen... koska olen edelleenkin naimisissa ja hänkin on..haluaisin kyllä kertoa hänen vaimolleen mikä sika hänen miehensä on....
- Nuoriaikuinen
Itse sitten taas seurustelin koko nuoruus iän miehen kanssa ketä oli minua vanhempi petti minua moneen moneen kertaan. Aina annoin anteeksi hän pisti kaiken aina kännin piikkiin tai minun syyksi yms, hän oli minulle kuin pakkomielle en voinut päästää irti ja olin ainoa ketä suhteen eteen teki yhtään mitään.
Sitten kolmen vuoden seurustelun ja pettämisien jälkeen pistettiin hynttyyt yhteen ja sanoin enää ei mitään pettämistä jos on se on kerrasta poikkia. Hienosti se menikin melkein puolivuotta hän ei käynyt missään ja olimme uudella paikkakunnalla tutustuttiin uusiin ihmisiin.
Olin erittäin läheinen erään tytön kanssa ja teimme kaiken yhdessä biletimme yms. Menin tuttavani häihin sitten eräänä viikonloppuna yksin ja mies jäi kotiin kun ei ketään sieltä tuntenut. Tämä kyseinen läheinen ystävättäreni kutsui samana viikonloppuna meidät hänen luokse juhlimaan. En luonnollisesti päässyt ja rohkaisin mieheni lähtemään ettei hän joutuisi viikonloppua yksin viettämään. Niihin aikoihin kun kuuntelin vihkivalaa mieheni oli ystäväni kanssa sängyssä.
Kotiin tultuani hän kiisti kaiken ja lopulta myönsi. Olin aivan rikki enkä osannut jättää, mutta siinä vaiheessa tunteeni kuolivat tajusin lopulta kuinka typerä olin ollut koko suhteen ajan. Pari kuukautta siltin meni, että asuimme yhdessä em osannut olla ilman tätä miestä olin jo tottunut, enkä halunnut satuttaa. Kunnes rohkesin ja kerroin etten enää rakasta. Tapasin toisen miehen ja lähdin toisen luota. - etkö huomaa?
siis herranjestas. sinä olet Kakkonen!! eli sinun takia nainen ei tule jättämään miestään.
tiedän tämän, koska itselläkin oli joitakin vuosia sitten Kakkonen.. lupasin jättää silloisen aviomieheni, mutta en kuitenkaan jättänyt. oli vain mukavaa, kun sai sitä herkkua muualtakin kuin vain kotoa.
mutta tilanteeni on nyt muuttunut.. kun jätin silloisen Kakkoseni, "hommasin" jonkin ajan kuluttua uuden Kakkosen..johon todellakin pikkuhiljalleen rakastuin.. suhdettamme kesti kolme vuotta, jolloin jätin aviomieheni, ja jatkoin elämää tämän uuden Kakkoseni kanssa. mutta tämän jättämisen tein heti, kun huomasin oikeat tunteeni.
olen tällä hetkellä erittäin onnellinen.
mutta muista, ei tuo nainen tule jättämään miestänsä. hän olisi sen jo tehnyt, jos oikeasti rakastaisi sinua.- Aidosti rakastunut
Osaatko sinä erottaa seksuaalista himoa rakkaudesta? Lukemisen perusteella et :D Jos et kunnoita ketään vaan hommailet niitä kakkosia niin älä sitten itke kun huomaat itse olevasi vain jonkun kakkonen.
- jos servise toimii..
Olen eronut muutaman kerran, väkisin, kun Nainen heittää Ulos, nää miesten jutut, et jätin muijan yms. täyttä paskan jauhantaa. minulla melk, aina ollut Prisuhteen kyljessä Pari kolme suhdetta, ja en varmaan lähde eroamaan jos "palvelu pelaa himassa" Eikä kukaan mies lähde, mutta miehen vieraissa käynti, tietty luonnollista ja okay. naaras varmaan on niinku Yks-avioinen, mies ei taas ole.. Pollamössöjä lukuunottamatta, suomi naiset oikuttelee, ja viimein heittävät pihalla, mies on perheen elättäjä, eikä lähde mihinkään kauemmaksi pesästä. noin vain.viimeksikin tää nainen heitti mut talostani ulos, jätin kyllä sitten "ilmatetiks" talon heille. koska oli kaksi lasta, niin heidänhän mitää asua esm turvallisesti yms. -onnea matkaan miehet-,
- sjsdkfkögöf
Ei naistaan kunnioittava,vastuunsa kantava,aikuinen ja kypsä mies ole pullamössö vaan sinä olet sellainen. Itsekkäästi pidät suhteita oman suhteesi ulkopuolella ja sitten ihmettelet miksi lennät pihalle. Pullamössö on juuri tuollainen: Itseään ajatteleva narsisti joka on todellisuudessa heikko pelkuri kun ei pysty olemaan (tai halua) uskollinen yhdelle ihmiselle kerrallaan. Se vaatii vahvaa luonnetta ja hyvää itsetuntoa olemaan uskollinen omassa suhteessa ja sinä et selvästi sitä ole. Lapsellista on vielä puollustella sitä ettei mies ole yksiavioinen. Me olemme ihmisiä,emme eläimiä. Vaikka mielestäsi voimme olla apinoista polveutuneita niin silti meillä on paljon kehittyneemmät aivot kuin apinoilla. Vai oletko jäänyt peräti apinan tasolle? XD Juuri tuollaiset miehet ajattelevat noin. Heikot,pullamössöt jotka pelkäävät kohdata omia aitoja tunteita ja katsoa peilistä sitä heikon itsetunnon omaavaa ihmistä. Sitä sitten pitää pönkittää jatkuvasti uusilla naisilla/miehillä. Sääliksi käy.
- Mutta en varmaan..
sjsdkfkögöf kirjoitti:
Ei naistaan kunnioittava,vastuunsa kantava,aikuinen ja kypsä mies ole pullamössö vaan sinä olet sellainen. Itsekkäästi pidät suhteita oman suhteesi ulkopuolella ja sitten ihmettelet miksi lennät pihalle. Pullamössö on juuri tuollainen: Itseään ajatteleva narsisti joka on todellisuudessa heikko pelkuri kun ei pysty olemaan (tai halua) uskollinen yhdelle ihmiselle kerrallaan. Se vaatii vahvaa luonnetta ja hyvää itsetuntoa olemaan uskollinen omassa suhteessa ja sinä et selvästi sitä ole. Lapsellista on vielä puollustella sitä ettei mies ole yksiavioinen. Me olemme ihmisiä,emme eläimiä. Vaikka mielestäsi voimme olla apinoista polveutuneita niin silti meillä on paljon kehittyneemmät aivot kuin apinoilla. Vai oletko jäänyt peräti apinan tasolle? XD Juuri tuollaiset miehet ajattelevat noin. Heikot,pullamössöt jotka pelkäävät kohdata omia aitoja tunteita ja katsoa peilistä sitä heikon itsetunnon omaavaa ihmistä. Sitä sitten pitää pönkittää jatkuvasti uusilla naisilla/miehillä. Sääliksi käy.
Muuksi enää tule, ikääkin jo 50 mutta, tosiaankin, kun romanttinen Rakkaus on keksitty, joskus 1600 luvulla, En niinkään varma onko Romanttis/rakkaus liitto, vain muoti oikku? sitä ennen, ja vieläkin valtaosa maailman ihmisistä perustaa perheen Evoluutiossa Selviytymis tarkoituksella. - entäpäs jos Eläisimmekin vain kerran ???- mok..
- Kyllä kansa tietää
Yazka hyvä? ...menet nyt vaan rehellisesti kertomaan valiokuntaneuvokselle että heidän kulissihommat saa nyt jo riittää - "kyllä kansa tietää" - ja sen jälkeen voitte muuttaa tarjan kanssa yhteen...ja pentti voi alkaa käymään rakastamillaan Sillanpään keikoilla (ja takahuoneessa) aivan avoimesti..
- niinkään kusettavan
sanot tuossa, että ovat olleet yhdessä jo 13 vuotta. Tässä ajassa on ehtinyt jo muuttua heillä intohimo/rakkaus enemmänkin kumppanuudeksi. Jos ihminen on vielä vähänkin sellainen, ettei halua loukata toista, vaan selvitä tuosta edellisestä suhteesta säilyttäen ystävyyden kuitenkin, tavallaan varmistua siitä, että toisellakin on hyvä olla eron jälkeenkin, niin tämäkin voi syynä tähän kutsumaasi "vetkutteluun".
Tämä ei kuitenkaan välttämättä tarkoita, että hän jotenkin sinua kusettaisi, vaan aidosti on rakastunut sinuun ja ehkä luottaa siihen, että jaksat odottaa hänen kunnialla selviävän siitä suhteesta pois ja aloittaa sen jälkeen sinun kanssasi 100% suhteen.
Tuo 13 vuotta ehtii aikaansaada myös turvallisuutta, jota hän ei ehkä uskalla vielä täysin luottaa teillä kahdella olevan. Ehkäpä hän ajattelee vähän niinkuin sinäkin "kusettaakohan vaan, vai onko tosissaan", ja jos sitten et olekaan täysin varma ja tosissaan asiasta, niin silloin hän on heittänyt ilmeisesti kuitenkin suht hyvän suhteen pois turhaan.
Sinuna asettaisin hänelle jonkinlaisen aikarajan, jolloin odotat häneltä jotain tapahtuvan ja tuot esille suoraan sen, että muuten et usko hänen haluavan tätä. Luulisi hänen silloin viimeistään ymmärtävän, että pitää tehdä lopullisen päätöksen ja että tämä on väärin teitä kumpaakin miestä kohtaan. - EliseTo
Hei, jos nainen tosisaan halua olla kanssasi oli jo tehnyt sitä asiat näin kuin odotat. Ei kannataa tuhlaa arvokasta aika elämästä vain odotamaan, mitä? Elämä on hyvin lyhyt, jatkaa eteenpäin. Seurustelin erään hyvin fiksumies noin 1,5v mutta ennen juhannusta hän ilmoiti että hänellä on toinen nainen. Asia ei ollut ylätys(pidi minut kauan etäisuudella, oli jopa kylmä joakus) vain hyvin loukava koska seurustelu alusta jo tänä päivänä asti hän on ainoa mies joiden kanssa haluan olla, mutta asiat eivät aina suju niin kun haluamme. Onneksi maailmassa on rehellisia ja kunniahimoisia ihmisia ja monet niistä on vapaa. Älä murehdi, etsi sen sinulle sopiva nainen joka tulle olla vain sinun nainen, ei ketä muu miehelle :-)
missä miehet pitää kakkosnaista.
Lupaa ja mitään ei tapahdu. Ja vannotaan jutun etenevän pikkuhiljaa.
Voidaan myös kysyä, miksi nainen ei muuta sinun luoksesi?
Mikäli tunnet miehen, voit ohimennen tokaista "Kuulin huhun, että olette eroamassa".- tyypillinen.
esimerkki naisesta,jolla on ongelmana halu valloittaa miehiä. Naisesi saa tyydytyksen siitä,että hänellä on kaksi miestä,jotka haluavat häntä. Jos vaikka hän jättäisi nykyisen miehen,pian hän etsisi itselleen toisenkin ,tai jopa kolmannenkin miehen. On naisia jotka haluavat seksuaalista tyydytystä aina eri miehiltä ja naisia jotka saavat mielihyvää uusista valloituksista,molemmissa tapauksissa on kyseessä kehittymätön tunne-elämä.
- Oikein.
tyypillinen. kirjoitti:
esimerkki naisesta,jolla on ongelmana halu valloittaa miehiä. Naisesi saa tyydytyksen siitä,että hänellä on kaksi miestä,jotka haluavat häntä. Jos vaikka hän jättäisi nykyisen miehen,pian hän etsisi itselleen toisenkin ,tai jopa kolmannenkin miehen. On naisia jotka haluavat seksuaalista tyydytystä aina eri miehiltä ja naisia jotka saavat mielihyvää uusista valloituksista,molemmissa tapauksissa on kyseessä kehittymätön tunne-elämä.
Täysin samaa mieltä!
- en silti onnellinen
Oikein. kirjoitti:
Täysin samaa mieltä!
olen itse se tunne-elämältä vajaa, ihastumisista nauttiva nainen... kumpa osaisinkin tunne-elämän, kumpa uskaltaisin siihen....nyt vain juoksen karkuun oikeita , rakastavia suhteita ja tyydyn, niin, hetkellisiin juttuihin...
- EliseTo
Hei, jos nainen tosisaan halua olla kanssasi oli jo tehnyt sitä asiat näin kuin odotat. Ei kannataa tuhlaa arvokasta aika elämästä vain odotamaan, mitä? Elämä on hyvin lyhyt, jatkaa eteenpäin. Seurustelin erään hyvin fiksumies noin 1,5v mutta ennen juhannusta hän ilmoiti että hänellä on toinen nainen. Asia ei ollut ylätys(pidi minut kauan etäisuudella, oli jopa kylmä joakus) vain hyvin loukava koska seurustelu alusta jo tänä päivänä asti hän on ainoa mies joiden kanssa haluan olla, mutta asiat eivät aina suju niin kun haluamme. Onneksi maailmassa on rehellisia ja kunniahimoisia ihmisia ja monet niistä on vapaa. Älä murehdi, etsi sen sinulle sopiva nainen joka tulle olla vain sinun nainen, ei ketä muu miehelle :-)
- Risto Reipas
Jaahas...sinä vaikutat olevan tälle naiselle laastarisuhde, taikka sitten hän on saamaton vätys.
Mitäpä tuota ruikuttamaan, kun kerran itsekin toteat tilanteen paskamaisuuden.
Potut pottuina voisi joku toinen sanoa ja tehdä vaikka seuraavasti:
1. Päättäväisesti uusi donna, kun oksalle osuu.
2. Nykyiselle samanlainen laastarin asema, kuin hän on toista pitänyt.
3. Dumppaus kun se parempi on löytynyt, tai sitten tälle naiselle vakilaastarin positio.
Äläkä missään tapauksessa munaa itseäsi menemällä toitottamaan torveasi sen naisen miehelle. Pahimmassa tapauksessa se nauraa sinulle päin naamaa ja se nainen kieltää edes koskaan olleensa missään tekemisissä kanssasi. Voit saada jopa turpaasi, jos olet joutunut kusettajan haaviin.
Tärkeää on vähentää kiinnostusta naiseen. Vältä yhteydenottoja. Jos se ei reagoi, niin sitä varmemmin olet pelkkä laastari. Jos taas reagoi, saat siitä kivan pelin....aikaa voi käyttää uuteen aivan rauhassa ja sinullakin on vanha laastari tarvittaessa. Kun ei tarkoitushakuisesti ole yhteydessä, niin mielenkiinto ja himo vain kiihtyy........ - henttonen
...vain aikaasi. Kokemusta on vastaavanlaisesta suhteesta 8kk:n ajalta ja huomasin lupausten sekä asioitten miettimisen olevan yhtä tyhjän kanssa. Siis tämän naisen puolelta... Pitkästä suhteesta "vapautuminen" voi myös aiheuttaa sen menokauden, joka nuorena ehkä jäi kokematta. Miten sinun sitten käy? Vai uskotko todella teidän suhteen alkavan heti toisen erosta? Maailma on täynnä vapaita ja jo elämää nähneitä/kokeneita naisia, joiden joukossa varmasti se "neiti oikeakin" on. Keskityt heihin ja jätät tuollasen ajan hukkamisen päättymättömässä suossa, niin minäkin tein...
- kab54
No ainut neuvo jonka voin antaa kokemuksesta (jota tässä elämässä on jo), anna sen naisen olla rauhassa ja selvittää yksin omat soppansa. Pidä kiinni siitä ajatuksesta mikä sinulla on, ei varattuja eikä suhteissa olevia, itse pidän myöskin siitä kiinni, kaduttanut on tietenki mutta elämä on paljon helpompaa niin. Kyllä nainen tulee luoksesi jos haluaa, jos ei niin on yksi murhe vähemmän elämässäsi. Ei muuta kuin lippu korkealle ja eteenpäin.
- kuin Sinua
pidettäisiin niinsanotusti kesäkissana
ja sinä taas miehenä sait sen ehkä mitä haitkin
pyydä häntä kertomaan miehelleen tästä
ja loppupeleissä ethän voi oikeasti kuitenkaan tietää
onko kerrottu vai ei
13v on pitkä aika
mutta, siitäkin selviää jos on oikein asiat
suosittele en sinun puuttumasta kertomiseen
jos nainen on sitä mieltä että se olet sinä
hän kertoo kyllä.
luottamus suhteessa kuin suhteessa
on mielestäni in
ja se lähtee jo heti alkutaipaleelta
luottamus arvostus ja toisen kunnioittaminen
T:e-t Olen itse ollut vähän samantapaisessa tilanteessa. Olin naimisissa ja seurustelin toisen miehen kanssa. En hakeutunut tilanteeseen tahallani. Ehkä naisystäväsikään ei ole etsinyt suhdetta vaikka tapasittekin.
Joku mainitsi voin molemmin puolin leipää. Niinhän se oli omallakin kohdallani. olisin halunnut pitää molemmat. Aioin ihan tosissani erota miehestäni, mutta se oli vaikeaa. Aioin ihan tosissani jättää luvattoman suhteeni, mutta sekin oli vaikeaa.
On tosi vaikeaa olla rehellinen itselleen. Minä heräsin siihen, että mietin eroa ja sitä miten mieheni siitä selviää ja miten voisin häntä auttaa erosta selviämään. Tajusin, että minulla on voimakkaita tunteita miestäni kohtaan eikä ole ehkä viisasta jättää häntä.
En tiedä, onko sinua kusetettu. Ehkä naisystäväsi on vaikea nähdä, mitä hän haluaa. Rakastumisen tunne on niin huumaava, että realismi ihan helpostikin katoaa. Viisaampaa olisi, jos hän selvittäisi tunteensa ihan rauhassa. Ja sinä olisit ollut viisaampi, jos olisit pitänyt kiinni siitä, ettei varattujen kanssa aleta suhteeseen. Täytyyhän sinun ymmärtää, että tähän ristiriitatilanteeseen myös sinä olet syyllinen.
Voit toki kertoa naisystäväsi miehelle koko jutun, mutta kannattaako se. Ehkä hän ei päästä pitkäaikaista kumppaniaan kiusallaankaan ja tekee tämän elämästä helvetin. Tai työntää pitkällä tikulla sinulle. Mutta et voi tietää etukäteen etkä kaiketi halua mitään pahaa rakastamallesi naiselle.
Olisiko parempi, että itkisitte kumpikin vähän aikaa ja jättäisitte luvattoman suhteenne. Tallettaisitte ihanat muistonne mielenne aarrearkkuun ja kävisitte niitä sitten joskus, ihan vähän kantta raottaen, katsomassa, kun elämänne kaipaa hieman kultapölyä.- M28___
"Rakastumisen tunne on niin huumaava, että realismi ihan helpostikin katoaa. Viisaampaa olisi, jos hän selvittäisi tunteensa ihan rauhassa."
Siis, ymmärränkö oikein, että pidät rakastumisen tunnetta ja yleensä tunne-elämää pahoina asioina? Näin ei ainakaan monissa muissa maissa naiset ajattele...
Ei minusta voimakas tunne-elämä takaa huonoa suhdetta ja maanläheinen riskianalyysi ihanaa suhdetta, enemmänkin päinvastoin, kokemukseni mukaan. Mutta yleistähän jälkimmäinen nykyään on. M28___ kirjoitti:
"Rakastumisen tunne on niin huumaava, että realismi ihan helpostikin katoaa. Viisaampaa olisi, jos hän selvittäisi tunteensa ihan rauhassa."
Siis, ymmärränkö oikein, että pidät rakastumisen tunnetta ja yleensä tunne-elämää pahoina asioina? Näin ei ainakaan monissa muissa maissa naiset ajattele...
Ei minusta voimakas tunne-elämä takaa huonoa suhdetta ja maanläheinen riskianalyysi ihanaa suhdetta, enemmänkin päinvastoin, kokemukseni mukaan. Mutta yleistähän jälkimmäinen nykyään on.Niinkö siinä luki? Eikä mitään muuta?
- M28___
Maria-N kirjoitti:
Niinkö siinä luki? Eikä mitään muuta?
Öh... Kyllä varmaan muutakin luki, mutta mitä tekemistä sillä on kysymykseni/kommenttini kanssa?
M28___ kirjoitti:
Öh... Kyllä varmaan muutakin luki, mutta mitä tekemistä sillä on kysymykseni/kommenttini kanssa?
En millään kykene kannustamaan ratkaisemaan asioitaan pelkästään tunteen varassa, kun tilanne on sellainen, missä tunteet saattaa valehdella paljonkin.
Alkuperäisen kysyjän kysymyksestä ei voi mitenkään sanoa varmasti, että pitkäaikainen suhde, jossa nainen elää, on tyystin tuhoon tuomittu. Kuvioihin on kenties vain astunut arki.
Se sen sijaan on ihan selvää, että uusi suhde toisen miehen kanssa tuntuu upealta. Rakastuminen on yleensä kenen tahansa mielestä upeaa.
Kun verrataan tunteita, jotka liittyy pitkään suhteeseen ja niitä, jotka liittyy uuteen suhteeseen, on melkeinpä epänormaalia, että ne olisivat yhtä vahvat. Ja jos ovatkin yhtä vahvat, niin aika varmasti voin väittää niiden olevan ainakin erilaiset. Miten niitä sitten voisi verrata realistisesti?
Sitä vain kaikkein eniten ihmettelin, että ymmärsit minun tarkoittavan, että tunteissa olisi jotain pahaa. Ei, toki. Mutta pelkästään tunteiden varassa elämisessä on kyllä paljonkin pahaa, ellei oteta huomioon kuin itsensä.- M28___
Maria-N kirjoitti:
En millään kykene kannustamaan ratkaisemaan asioitaan pelkästään tunteen varassa, kun tilanne on sellainen, missä tunteet saattaa valehdella paljonkin.
Alkuperäisen kysyjän kysymyksestä ei voi mitenkään sanoa varmasti, että pitkäaikainen suhde, jossa nainen elää, on tyystin tuhoon tuomittu. Kuvioihin on kenties vain astunut arki.
Se sen sijaan on ihan selvää, että uusi suhde toisen miehen kanssa tuntuu upealta. Rakastuminen on yleensä kenen tahansa mielestä upeaa.
Kun verrataan tunteita, jotka liittyy pitkään suhteeseen ja niitä, jotka liittyy uuteen suhteeseen, on melkeinpä epänormaalia, että ne olisivat yhtä vahvat. Ja jos ovatkin yhtä vahvat, niin aika varmasti voin väittää niiden olevan ainakin erilaiset. Miten niitä sitten voisi verrata realistisesti?
Sitä vain kaikkein eniten ihmettelin, että ymmärsit minun tarkoittavan, että tunteissa olisi jotain pahaa. Ei, toki. Mutta pelkästään tunteiden varassa elämisessä on kyllä paljonkin pahaa, ellei oteta huomioon kuin itsensä.Ei tietenkään tuollaisessa tilanteessa ole helppoa kuunnella tunteitaan. Tarkoitin oikeastaan kommentillani yleisempää suomalaisnaisten taipumusta päättää asioita enemmän järjellä kuin tunteella erotuksena joihinkin muihin kulttuureihin. Eli helposti nähdään, että tunteisiin perustuva onni ei voi kestää, kun taas minusta _vain_ se voi kestää, koska vain se on rehellistä ja "aitoa", sidottu johonkin ideaan enemmän kuin johonkin käytännölliseen. Siksi itseni vaakakupissa tärkein on aina tuntemukseen luottaminen kuin liika käytännöllisyys.
"Kun verrataan tunteita, jotka liittyy pitkään suhteeseen ja niitä, jotka liittyy uuteen suhteeseen, on melkeinpä epänormaalia, että ne olisivat yhtä vahvat."
Huono analogia: tunteet kyllä muuttuvat, mutta en sanoisi, että hyvässä suhteessa niiden "kokonaismassa", jos tällaista sanontaa käyttää, heikkenee vaan käytännössä vääjämättä vahvistuu kun kuva toisesta tarkentuu ja laajentuu, jota ei tapahdu yhtä sympaattisesti ilman aitoa mielenkiintoa toiseen. Uskon, että ilman hyvää alkua tämä ei kuitenkaan voi olla samassa mitassa mahdollista.
Kyllä esim. kestä tahansa ihmisestä saa kohtalaisen elämänkumppanin hirmuisella työllä ja yrittämisellä, mutta eikö silti olisi kaikille onnellisinta, ja rakastamisen "pointti", olla sen ihmisen kanssa, jonka kanssa on hyvä ja onnellinen olla aidosti?
Lopuksi: tunteiden varassa elävä minusta huomioi enemmän toista, koska juuri hänellähän on paljon kuvitelmia toisesta ja paljon energiaa antaa itsestä toisen eteen, arvostaa toista, jne. Arkisessa työvoittosuhteessa nämä tuppaavat äkkiä rapistumaan. Minusta tärkeämpää on siis intensiteetti ja aitous kuin pitkä kesto ja "raataminen", mikä ei tule sydämestä. - onnii ja elinehto
M28___ kirjoitti:
Ei tietenkään tuollaisessa tilanteessa ole helppoa kuunnella tunteitaan. Tarkoitin oikeastaan kommentillani yleisempää suomalaisnaisten taipumusta päättää asioita enemmän järjellä kuin tunteella erotuksena joihinkin muihin kulttuureihin. Eli helposti nähdään, että tunteisiin perustuva onni ei voi kestää, kun taas minusta _vain_ se voi kestää, koska vain se on rehellistä ja "aitoa", sidottu johonkin ideaan enemmän kuin johonkin käytännölliseen. Siksi itseni vaakakupissa tärkein on aina tuntemukseen luottaminen kuin liika käytännöllisyys.
"Kun verrataan tunteita, jotka liittyy pitkään suhteeseen ja niitä, jotka liittyy uuteen suhteeseen, on melkeinpä epänormaalia, että ne olisivat yhtä vahvat."
Huono analogia: tunteet kyllä muuttuvat, mutta en sanoisi, että hyvässä suhteessa niiden "kokonaismassa", jos tällaista sanontaa käyttää, heikkenee vaan käytännössä vääjämättä vahvistuu kun kuva toisesta tarkentuu ja laajentuu, jota ei tapahdu yhtä sympaattisesti ilman aitoa mielenkiintoa toiseen. Uskon, että ilman hyvää alkua tämä ei kuitenkaan voi olla samassa mitassa mahdollista.
Kyllä esim. kestä tahansa ihmisestä saa kohtalaisen elämänkumppanin hirmuisella työllä ja yrittämisellä, mutta eikö silti olisi kaikille onnellisinta, ja rakastamisen "pointti", olla sen ihmisen kanssa, jonka kanssa on hyvä ja onnellinen olla aidosti?
Lopuksi: tunteiden varassa elävä minusta huomioi enemmän toista, koska juuri hänellähän on paljon kuvitelmia toisesta ja paljon energiaa antaa itsestä toisen eteen, arvostaa toista, jne. Arkisessa työvoittosuhteessa nämä tuppaavat äkkiä rapistumaan. Minusta tärkeämpää on siis intensiteetti ja aitous kuin pitkä kesto ja "raataminen", mikä ei tule sydämestä.Jos haluat elää täyttä elämää, vaali intohimoa ja tunteita muuten suhde muuttuu vain kylmäksi kaveri ja hyöty suhteeksi.No, näitä pystyynkuolleita kulissisuhteita on Suomi pullollaan.
- m 43
onnii ja elinehto kirjoitti:
Jos haluat elää täyttä elämää, vaali intohimoa ja tunteita muuten suhde muuttuu vain kylmäksi kaveri ja hyöty suhteeksi.No, näitä pystyynkuolleita kulissisuhteita on Suomi pullollaan.
Olisi tietenkin mukava, jos ei olisi liikennesääntöjä ja jokaisella halukkaalla oli rekka, panssarivaunu tai kilpuri.
Kenellekään ei ole edullista ajatella yläpäällään ja rajoittaa tunteitaan. On kuitenkin kaikkien yleinen etu, että näin tehdään, koska yhteisen surun määrä on näin paljon vähäisempi kuin tavallisen tylsyyden määrä.
- nainen221
Jätä se
- vaihtamalla paranee
Olen itse ollut mainitsemassasi tilanteessa nais-osapuolena. Olin ollut naimisissa 2 vuotta ja liitto ei ollut alusta lähtien toiminut ollenkaan. Sitten tapasin nykyisen mieheni ystävieni illanistujaisissa ja heti synkkasi. Mies pyysi treffeille mutta sanoin olevani naimisissa. Muutamaan viikkoon ei tapahtunut mitään mutta itseäni oli jäänyt asia kaivamaan ja pyysin miehen yksille. Parin kuukauden ajan kävimme satunnaisesti kahvilla/oluella, kunnes kumpikin tajusimme olevamme kovaa vauhtia rakastumassa toisiimme. Suhde syveni seksin tasolle.
Pari kuukautta elin salasuhteessa kunnes tajusin, etten halua elää kaksoiselämää, enkä edes rakastanut aviomiestäni. Joten kerroin koko homman puolisolleni ja sanoin, että haen avioeroa. Mies ei meinannut millään hyväksyä asiaa ja riitely oli helvetillistä. Löysin onneksi nopeasti oman asunnon ja muutin pois. Asuin vuoden verran yksin omassa asunnossani ja seurustelusuhde kukoisti. Nyt olemme asuneet avoliitossa 2 vuotta ja olemme erittäin onnellisia.
Onneksi tajusin lähteä huonosta suhteesta. Lähteminen vaatii rohkeutta varsinkin jos on ollut pitkässä suhteessa. Kyllä siihen irrottautumiseen ja rohkeuden keräämiseen kuitenkin muutama kuukausi menee.
Jos se vatvominen jatkuu yli vuoden niin sitten sanoisin, ettei se nainen aio miestään jättää. - älä enää anna kus..ttaa
Kyllä, sinua on kusetettu. Tuo on ihan normikuvio ihmisillä, jotka ovat ylisitoutuneet huonoon liittoonsa: he ovat suhteessaan tyytymättömiä ja onnettomia, haikailevat jotain muuta, mutta eivät ikimaailmassa tekisi ratkaisua elämänsä muuttamisesta. Yleensä seurauksena on onneton pari sekä vuosien ja vuosikymmenten mittaan runsaslukuiseksi kasvava joukko yhtä onnettomia kolmansia osapuolia. Kaikki ns. "kestävät", pitkaikäiset parisuhteet eivät suinkaan ole onnellisia.
p.s: Jos päätät jatkaa suhdettasi, ota se puhtaasti elämänkokemuksena.- lukekaa tämä
Tämä pätee ellei uskalleta Lähteä onnettomasta suhteesta:
"Yleensä seurauksena on onneton pari sekä vuosien ja vuosikymmenten mittaan runsaslukuiseksi kasvava joukko yhtä onnettomia kolmansia osapuolia. Kaikki ns. "kestävät", pitkaikäiset parisuhteet eivät suinkaan ole onnellisia.
- mummeli 52v
Muutos on aina vaikea. Tässä tapauksessa naisen pitäisi muuttaa elämä jota hän on koko aikuisikänsä elänyt tämän miehen kanssa. Toki hän on siihen ilmeisen kyllästynyt, jos on miettinyt jo pidempään lähtöä. Se ei kuitenkaan paljon paina, sillä niin kuin sanotaan " tottumus on toinen luonto" eli ei ole helppoa lähteä. Uusi suhde on aina mahdollisuus irrottautua vanhasta, mutta niin hirveän usein se on VAIN mahdollisuus irrottautua vanhasta, eli suhde johon "pyyhitään jalat" edellisen suhteen jälkeen ei juurikaan kestä, muuta kuin juuri sen irrottautumisvaiheen. Jos olisit naiselle ihan oikeasti juuri se oikea, hän olisi tehnyt päätöksensä välittömästi ja lähtenyt mukaasi.
Joten älä turhaan pahoita miehen mieltä, sillä sinun ei kannata enempää siitä naisesta unelmoida, vaikkakin olisi kuinka ihana ja tuntisit mitä tunteita. Löydä nainen joka on sinun arvoisesi.
Kaikkea hyvää sinulle. - nartun naksu
ne osat vaihtuu, muijatkin rupee vedättään. Rakastan, rakastan, soitellaan....
- 87kaatoamies
Ootko sä mies vai mikä?
Hommaat itelles toisen naisen ja kolmennen ja neljännen. Ja niin edelleen. On paljon kivempi itse valkkailla kenen kanssa viettää minkäkin vlopun. Itse vaan odotellaan epätoivoisia viestejä daameilta.
Tunteet ei kuulu miehelle!- just joo..
aika säälittävä näkökulma sulla!! sussa ei ainakaan miestä ole tippaakaan!!
ehkä olet itse saanut joskus pahasti siipeesi ja yrität nyt peitellä sitä kovalla ulkokuorella?! - 87kaatoamies
just joo.. kirjoitti:
aika säälittävä näkökulma sulla!! sussa ei ainakaan miestä ole tippaakaan!!
ehkä olet itse saanut joskus pahasti siipeesi ja yrität nyt peitellä sitä kovalla ulkokuorella?!Osittain olet oikeassa.
Otin pari kertaa siipeen kunnolla. Uskoin kaiken mitä sanottiin ja tulin petetyksi.
Miksi siis pidät minua säälittävänä kun olen löytänyt itselleni toimivan systeemin. Ei voi sattua kun vaihtelee naisia eikä kiinny kehenkään.
- A
Kaikesta parasta on, että laitat miehelle viestin tai soita että hänen naisensa tapailee toista ja on jo tapaillut kauan. Anna vihje missä tapaatte niin hän saa omin silmin nähdä.
Tuosta touhusta ei tule loppua ennen kuin otat asiat omiin ohjaksiisi.
Jos sinulle ja naiselle tulee ero tämän takia niin teitä ei ole tarkoitettu toisillenne ja jos taas saat hänet niin kaikkihan on sitten hyvä..
Älä paljasta kuka on paljastanut.
Ei nainen sieltä koskaan muuten lähtisi..miksi lähtisi kun on kaksi miestä ja jännitystä.... oletko muuten ajatellut että kun katsoo naisen menneisyyttä niin tulevaisuus kuvastaa sitä käytöstä..pettääkä hän sinuakin jatkossa..jotkut kun haluavat elää jännityksessä.. KUKAAN EI OLE TUOLLAISEN ODOTTAMISEN ARVOINEN.- m 43
Tee tuo temppu Prepaid-kortilla ja uudella kännykällä, jotta Sinua ei etukäteen voida tunnistaa. Käske vaikka uimahalliin ja tietynvärisessä uima-asussa ja tietynlaisella halvalla vesitiivillä kellolla varustettuna.
Jos hyvin onnistut, tuo tyyppi voi vahingossa tunnustaa elämästään enemmän kuin vain sinut eli koko peli tulee selväsi kokonaisuudessaan.
- Timondeo
Joskus minä myös tuhlasin aikaani varattuun naiseen ja lupauksia riitti......Paskat siitä mitään tullu!Puhetta oli ja kaikkee lässytystä.Elä elämääsi!!NYT!!Älä jää roikkumaan!!!
- Timondeo
Joskus minä myös tuhlasin aikaani varattuun naiseen ja lupauksia riitti......Paskat siitä mitään tullu!Puhetta oli ja kaikkee lässytystä.Elä elämääsi!!NYT!!Älä jää roikkumaan!!!
- pettynyt/petetty
itellä meni just samankaltaisessa suhteessa kaks vuotta ennenkuin kyllästyin ja otin ite jalat alle..tuli tosi paska olo ja toipumiseen kyseisestä suhteesta vei vuoden..nainen vain kaipasi vaihtelua ja ite luulin että suhde olisi vakavalla pohjalla..itseasiassa selvisi loppujen lopuksi,että nainen oli kaivannut vaihtelua useammankin kanssa yhtäaikaa..olinkohan neljäs "vaihteluntuoja" suhteessa samaan aikaan..ota jalat alle ennenkuin petyt kovinkin pahasti..
Älä vaan mene sotkemaan. Kyseinen nainen ei halua tulla omistetuksi vaan rakastetuksi.
- jos mä tykkäisin paljon
miehestä niin kyl mie sanoisin, et jätä se muija
- ... TEKEMISTÄ ...
... tällä on rakkauden kanssa ? :-o
- nainen ollut samassa til
Lopeta hyvä mies koko suhde,nainen haluaa pitää teidät molemmat ei mitään vakavaa.
- Suomea
Tämä tapahtuu, onko nainen tumma vai vaalea vai punapää? mitä tekee työkseen vai tekeekö mitään, onko heillä lapisa, kotieläimiä? Vastaukset ratkaisevat miten homma etenee usko pois.
- lempiystävä
... mustis ja haluat selvittää, onko nainen 'omasi'. Noihin kysymyksiin vastaamalla ei selviä yyyhtäään mikään muu asia. Paitsi se, että olet utelias ja ehkä sitten sairastat myös mustankipeyttä ...
- teidät
lempiystävä kirjoitti:
... mustis ja haluat selvittää, onko nainen 'omasi'. Noihin kysymyksiin vastaamalla ei selviä yyyhtäään mikään muu asia. Paitsi se, että olet utelias ja ehkä sitten sairastat myös mustankipeyttä ...
Mä tiedän myös! ja kas heiman enemmän tästä asiasta.
- sainnko
teidät kirjoitti:
Mä tiedän myös! ja kas heiman enemmän tästä asiasta.
olevani mies? jospa en olekkaan, yksi kysymys lisää.. miten alkuperäisen parin seksielämämn laita mahtaa olla ja onko nainen bi, vai uskotko ettei ole, usko ja olettamus ei ole tiedon värtti?
- lempiystävä
sainnko kirjoitti:
olevani mies? jospa en olekkaan, yksi kysymys lisää.. miten alkuperäisen parin seksielämämn laita mahtaa olla ja onko nainen bi, vai uskotko ettei ole, usko ja olettamus ei ole tiedon värtti?
... sama onko / oletko mies vai nainen. 'Sairaus' on silti ihan sama.
Ja ihan sama mitä sexuaalista suuntausta toteuttaa, kunhan toteuttaa omaksi ilokseen ja hyvinvoinnikseen ja on sen seurauksena iloinen, onnellinen, tasapainoinen ja terve ihminen. Ja nämä eivät ole uskon ja olettamuksen asioita vaan oikean ja aidon t i e d o n ! - orja...
lempiystävä kirjoitti:
... sama onko / oletko mies vai nainen. 'Sairaus' on silti ihan sama.
Ja ihan sama mitä sexuaalista suuntausta toteuttaa, kunhan toteuttaa omaksi ilokseen ja hyvinvoinnikseen ja on sen seurauksena iloinen, onnellinen, tasapainoinen ja terve ihminen. Ja nämä eivät ole uskon ja olettamuksen asioita vaan oikean ja aidon t i e d o n !luuletko olevasi viisaskin kapula jutuillasi, mitähän säkin puutuit mun kirjoitukseeni? Onko ongelmia itsesi ja ihmisten kanssa, orja sä olet teet mitä yhteiskunta määrää ja käske ja mitä nainen sanelee, luuseri pelkuri munaton orja. Pidä huomi vaan omsita asioistasi kun et tapauksesta mitään teidä niin ole hiljaa mato, todellisesta, ei omistus ja itsekäästä rakkaudesta ja aidosta intohimosta sä tuskin olet edes todentuntuista unta nähnyt.
- ... MITÄPÄ ...
orja... kirjoitti:
luuletko olevasi viisaskin kapula jutuillasi, mitähän säkin puutuit mun kirjoitukseeni? Onko ongelmia itsesi ja ihmisten kanssa, orja sä olet teet mitä yhteiskunta määrää ja käske ja mitä nainen sanelee, luuseri pelkuri munaton orja. Pidä huomi vaan omsita asioistasi kun et tapauksesta mitään teidä niin ole hiljaa mato, todellisesta, ei omistus ja itsekäästä rakkaudesta ja aidosta intohimosta sä tuskin olet edes todentuntuista unta nähnyt.
... jos sinä opettelisit nyt eka-ensiksi kirjoittamaan.
Sen jälkeen on sitten edes jotain kanttia arvostella, kun osaa ilmaista itsensä suomenkielisin, oikein kirjoitetuin sanoin. :-)
- nainen..........
on ehkä maailman uskotoin ja kunnioittamaton olento, sitä se tasaarvon sairaaloinen korostaminen tettää, nainen ei osa suhtautua tasa-arvoisuuteen oikein, hän menettää heti kunnioituksen perheen päähän ja haluaa dominoida, tehdä mitä haluaa aina milloin haluaa. Nainen on luotu miehen rinnalle ei tasaaevoisena vaan täydentävänä kumppanina.
- joo vai ei
Haloo!? Onko siellä ketään kotona!? Ehkä yksi herne, joka pomppii laidasta laitaan muuten tyhjässä päässä. Kaiku on ainakin komea. Tällä tilanteella ja naisen sekä miehen välisellä tasa-arvolla ei ole pätkääkään tekemistä toistensa kanssa...Ugh - olen puhunut. Herää!
- .................
Vaikea tilanne, miksi edes lähteä varatun naisen mukaan.. (Vaikka kyllähän sen tiedän, itse olin kihloissa, kun ihastuin ensinäkemältä kaverini miehen kihloissa olevaan ystävään. Ilta vietettiin yhdessä ja seuraavana päivänä molemmat eros vanhoistaan. Nyt oltu monta vuotta yhdessä onnellisina ja pari lastakin saatu, suhde on täydellinen kaikin puolin enkä ikinä enää voisi kuvitella muita kanssani kuin tämän miehen :)
- Annavain
Siinä mielessä tuttu juttu että noita uhkauksia on jo annettu. Minä aikoinaan uhkasin ja uhkasin lähteä avoliitosta tietyn syyn takia.. en kuitenkaan lähtenyt kuin kerran ja silloinkin palasin takasin. Kun lopulta olin niin poikki että oli pakko lähteä niin kolmen.. siis KOLMEN päivän päästä mies kyseli että missä sä oot...?? Eli tee näin, lopeta siis ihan oikeesti se yhteydenpito, johan alkaa mujitsu käymään kuumana. Oo niinkuin et oliskaan ja jos se jättää sen äijän oikeesti niin voit harkita jotain mutta jos mitään ei oikeesti vieläkään tapahdu muuta kuin puhetta vaan niin kyllähän se sua kusettaa ja rankasti..
- Skorpioninainen45
Jätä tuollanen ämmä, joka jakaa itteensä vähän kaikille!
Tuollaset petturit, jotka ei kunnioita kumppaniaan, pysyvät samanlaisina!
Voi olla, että jättääkin äijänsä, mutta usko pois, että varmasti jonkin ajan kuluttua sinä olet se jota petetään!
Näyttää siltä , ettei sil muijal ole mitään omaatuntoa, niin ei sille sitä tule myöhemminkään! Pettää nyt , pettää jatkossakin!
Eli vastaus on; Kyllä kusettaa, heivaa äkkiä ulos, niin pääset vähemmällä, etsi sellainen nainen, joka ei kuseta! Yököttää tuollaset jakorasiat!! - ..vähän paremmin
Mulla sama tilanne. Sitä vaan kesti 3 VUOTTA enneku mies sai itsestään sen verran irti että erosivat tyttöystävänsä kanssa. Olivat seurustelleet 6 vuotta josta meidän salasuhde vei siis puolet. Itselläni oli sinkkunaisena suhteita samaan aikaan mutta tästä miehestä en halunnut päästä vain eroon, tiesin löytäneeni sen oikean. Tapasimme säännöllisesti, olimme viikoittain edes puhelimessa ja teimme salaisia tapaamisia yhdessä. Tämä siis kolmen vuoden aikana. Se oli kutkuttavan jännittävää aluksi kun molemmat seurustelivat, sitten minä erosin ja hän jäi suhteeseensa vielä 2 vuodeksi minun eroni jälkeen. Se riipaisi,sillä annoin ymmärtää että hän ei ole eron syykään,mutta se avaisi meille yhteisen tien ja luulin hänen olevan samalla mielellä mukana. Mutta sitten lopulta, tilanteiden pysyttyä samana hän erosi, ja me aloimme seurustelemaan saman tien. Nyt oltu vuosi ja rapiat yhdessä ja yhteen muuttamassa :)
Ja kyllä, se voi olla tosi hankalaa jos ovat seurustelleet jo 13v. Siinä on mukana kaikki suvun ja kavereiden mielipiteet sun muut millä ei luulisi olevan väliä. Minulla kesti kolme vuotta sano viisi sanaa exälleni: minä en halua enää seurustella.
Joskus nämä jutut toimii ja onnistuu, luullakseni useimmiten vain ei. Raskaita aikoja välillä, tsemiä toivotan mitä ikinä päätätkin tehdä. Odottaa vai jatkaa matkaa, se on jaksamisestasi kiinni. - kuin minun
elämästäni kirjoitettu. Tosin erosin, uusi mies jätti (ilmeisesti siksi, että olin entisen miehen kanssa tekemisissä.), kun olin vihdoin löytänyt asunnon. Oma epäily toista miestä kohtaan tuli pienistä "kiusanteoista", joiden johdosta tein päätelmiä, että en ollutkaan yhtään enää varma toisen miehen suhteen. Jäin puun ja kuoren väliin. Odotin, että mies olisi selkeästi halunnut olla kanssani ja osoittanut sen. Hän jätti minut pulaan muutamissa asioissa ja mielessäni pyöri mm. että jos hän jättää minut näin pulaan, niin mitä hullua tapahtuisi perhe-elämässä.
Uskon, että jos se nainen on puhunut erosta jo pitkään, hän sen tekeekin, mutta hän tarvitsee siihen voimia. Olet hullu, jos menet tälle miehelle kertomaan mitään. Miehet ovat mustasukkaisia, että saattavat vaikka lyödä, jos sille päälle sattuvat. Myös sinäkin saattaisit lyödä, jos tarpeeksi suuttuisit. Ala-asteella ei opeteta tunteiden hallintaa.:)
Tunneongelmahan ei vaihtamalla parane. Naisen täytyy olla niin kiukustunut ja lopen väsynyt tiettyihin entisen miehen ominaisuuksiin tai persoonaan liittyvään asiaan, jotta hän tekee päätöksen erota. Sen jälkeenkin hän on pitkän suhteen jälkeen henkisesti entiseen mieheen koukussa. Entisestä ei pääse eroon (tai nainen ei pääse) muuta kuin vaihtamalla paikkakuntaa, mutta aina jonkinlainen henkinen side tulee olemaan.
Hyvää ystävyyttä ei noin vain katkaista. Sinun tulisi osoittaa, miten sinä tekisit asiat toisin ja oltava varma. Naisille turvallisuus merkitsee hyvin paljon.- m 43
"Ala-asteella ei opeteta tunteiden hallintaa.:)"
Ei niin. Ei opita lyömään riittävän lujaa ajoissa eikä opita olemaan potkimatta maahan kaatuneita. Naisopettajat eivät kerrastaan osaa opettaa miehen mallia pojille.
- Ja perseet auki nyt on
Tais olla aika kalliit parit "varvit" jos niitäkään, toivottavasti jäi pankkitili puolelle sentään vai tarjositko kaiken???
- Ja perseet auki nyt on
Tais olla aika kalliit parit "varvit" jos niitäkään, toivottavasti jäi pankkitili puolelle sentään vai tarjositko kaiken???
- rahakin ratkaisee
Kummalla teistä on enemmän tarjota maallista mammonaa arvon leidille? Kumpi teistä tulevaisuutta ajatellen on parempi "kauppa"? Olen niin monen tuttavani kuullut kertovan, että valintatilanteessa ovat valinneet, ehkä vähemmän "rakkaan", mutta rikkaamman miehen. Useammalla rouvallakin on ollut vuosisadan rakkaussuhde avioliitossa olevaan mieheen. Kun mies on eronnut ja muuttanut kaksioon, niin ihana rakastettu on käväissyt katsomassa tulevaa kotiaan, ja päättänytkin pysyä aviosiippansa kyljessä.
- rahakin ratkaisee
Kummalla teistä on enemmän tarjota maallista mammonaa arvon leidille? Kumpi teistä tulevaisuutta ajatellen on parempi "kauppa"? Olen niin monen tuttavani kuullut kertovan, että valintatilanteessa ovat valinneet, ehkä vähemmän "rakkaan", mutta rikkaamman miehen. Useammalla rouvallakin on ollut vuosisadan rakkaussuhde avioliitossa olevaan mieheen. Kun mies on eronnut ja muuttanut kaksioon, niin ihana rakastettu on käväissyt katsomassa tulevaa kotiaan, ja päättänytkin pysyä aviosiippansa kyljessä.
- Töllin Masa
voi niinkin, että rahalla olisi vähempi varoissaan olevalle tuonkaltainen painoarvo. Siinä tapauksessa vain raha ratkaisi. Yksinkertaisesti edellen ajatellen, vain tarpeeksi varakkaalle maalliset arvot olisivat toissijaisia.
- sumppikuppi
tosiaan samaa joskus tehnyt eli pyörittänyt 2 miestä kerralla mutta voin sanoa että se on raskasta... molemmille tai tässä tapauksessa kaikilla...
pitää varmaan kertoa että sua kyllä kusetetaan ja aika pahasti... tietysti voisit keskustella naisen kanssa asiasta vakavasti tai jopa jos tiedät miehestä jotain niin ystävällisesti soittaa ja kysyä miten asiat on... tai mennä vaan sanomaan asiat suoraan niinkuin ne on...
ota asioita sarvista kiinni ja katso mihin menee... kyllä asioilla on tapana jotenkin järjestyä - ahz
Hei minun on heti tunnustettava olen itse käynnyt saman lävitse. Kun mies ei halunnut erota vaimostaan vaikka heillä ei seksisuhde toimikkaan ym. olin korvike.Huomasin et rankaksi kävi , en jaksanut enää. Vaan sanoin hänelle valitse toinen, jäi vaimonsa luokse. Surkuttelee kun ei heillä suhde toimi. Sanoin itse valitsit , minua et pidä enään korvikkeena.
Mitä minä itse opin tästä varatusta. heihin ei kannata luottaa , lupaavat vaikka kuun taivaalta. Mutta eivät pysty antamaan. Viestittelemme joskus toisillemme vain ystävinä.
Ota järki käteen ja tee ratkasu teidän kohdalla.Pitemmän päälle käy sinulle rankaksi. Rakkaus ei ole ikuista muista se. Elämä voittaa vielä, aurinko hymyilee sinulle kirkkaasti .Hyvää kesän jatkoa sinulle , tee ratkasu pian ....... - sori vaan
Itselläni ollut samantapainen tilanne joskus (minä olen nainen ja mies lupaili jättää toisen naisen). Sinun tarina kuullostaa todella tutulta ja luulen että lopulta vain sinun sydän särkyy, valitettavasti :(
jos joku todella haluaa eroon toisesta niin kyllähän sen eteen tekee kaikkensa.
Ja jo se että asuvat edelleen saman katon alla ja viettävät aikaa edelleen yhteisten kavereiden kanssa kertoo siitä että nainen ei aio jättää sitä toista että voisi olla sinun kanssa täysipainoisesti. Todella itsekästä toimintaa siltä naiselta....
Jos mahdollista niin unohda se nainen ja etsi joku veroisesi :) - totuus..
Naisen mielipide asiaan:
Kerro naisen miehelle totuus, miten nainen häntä kohtelee.. Hänellä on oikeus tietää.. Etkö itsekin haluaisi tietää jos sulle tehtäisiin samoin? Ei kukaan pettäjään halua aikaansa tuhlata.. Mulla lähipiirissä vähän samanlainen tapaus, että mies pitää vaimoa ja kakkosta, vaimo miettii päänsä puhki mikä itsessään on vikana kun mies kohtelee häntä huonosti ja mies ei kerro että on paneskellut jo puoli vuotta toista naista josta välinpitämättömyys ym johtuu.. Mies ei halua jättää vaimoaan kun palvelu pelaa.. Pyykit, ruoat hoidetaan, seksiä on joka puolelta tarjolla.. Miksi siis erota..??
Mitä pelkäät siinä että naisen mies saa tietää totuuden? Voithan soittaa hänelle nimettömänä.. Se toisi hommaan ratkaisun.. Sitä jokainen osapuoli kaipaa, että tehdään ratkasu suuntaan tai toiseen.. Löysässä hirressä roikkuminen ei tee kenellekään teistä hyvää.. Jos nainen jahkaa, älä sä jahkaa vaan ota härkää sarvista ja soita sille miehelle!! - kiinosta mikään
muu kuin se että se on varattu. Jos se jättä sen entisen niin homma mnettä makunsa. toisaalta se nainenkaan ei sen jälkeen ole sama koska ei voi pelata peliään. Se nainen elää tuosta kuvioista ja jos jättään entisen miehensä ja alkaa sinun kanssa, niin muutaman vuoden päästä olet hänen nykyisen miehensä roolissa. Kuule, tuollaiset muijat on nähty ja koettu.
- zigi
Siis hän ei ole uskaltanut mennä edellisenkään miehen kanssa naimisiin. Se tarkoittaa sitä: olen kanssasi vain niin kauan kun täytät MINUN tarpeitani. Kun se loppuu niin jätän sinut.
No nyt varmaan on sitten tapahtunut se ettei hänen tarpeet ole täyttyneet ja haetaan uusi joka täyttää.
Mutta ei hän halua sinuunkaan sitoutua vaan ottaa vaan itselleen se mitä hän tarvitsee.
Siis jos nainen olisi ollut naimisissa niin olisitko naukumassa täällä samalla lailla. Siis että olisit rikkomassa omalta osaltasi toisten avioliittoa? - goodbye naiselle...
Kas kun ei "niinpäniin" enää kommentoi saamia vastauksia... Epäilen että herra ei haluakaan kuulla totuutta sinisilmäisyydestään. Paha juttu, mutta oma häpeäsi. Jos tahdot jatkaa moista, siitä vaan... Tiedät kyllä itsekin tilanteesi mutta kunhan nyt haluat kertoa epätoivostasi, mikä ei tietenkään ole ollenkaan huono asia - päinvastoin.
Jatka siis kakkosena, jos et halua ymmärtää tosiasioita. Jos sinulla on vähääkään omanarvontuntoa, itsekunnioitusta jne., jätät naisen. Jos et välitä siitä vaan haluta ehdoin tahdoin naista tapailla, varaudu pettymyksiin ja pahanolon tunteeseen jatkossakin. Valinta on sinun!- niinpäniin...
Kyllä on aikomus vastata, mutta vastaan kerralla pidemmästi, enkä jokaiseen viestiin erikseen. Tämä vastaaminen ei nyt ihan hetkessä käy, sillä enpä olisi arvannut, että tämä nousee suosituimpien avausten listalle ja kommentteja tulee satakunta kappaletta. Ja mitä näihin vastauksiin ja "arvosteluihin" on tullut, niin juurihan tältä minusta onkin tuntunut ja tällaisia mietteitä aika pitkälti ollut, mitä on suurin osa kommenteistakin tullut. Jos epäilet, että en haluaisi totuutta kuulla asioista, niin siinä olet väärässä. Miksi luulet, että tämän avauksen tänne laitoin? Että voisin kuulla muiden, tilanteeseen täysin kuulumattomien ihmisten mielipiteen asiasta.
- NÄIN TEET: : :
Anna kiertopalkinnon kiertaää vaan, on hyvä kun liha on nykyään helppoa. Voit rakastaa häntä, sekä kun olette olleet 1v-2v tulet miettimään pettihän toi huora viimeksikin minun kanssani, miksei tee sitä minulle. JA TEKEEKIN.
- NÄIN TEET: : :
Anna kiertopalkinnon kiertaää vaan, on hyvä kun liha on nykyään helppoa. Voit rakastaa häntä, sekä kun olette olleet 1v-2v tulet miettimään pettihän toi huora viimeksikin minun kanssani, miksei tee sitä minulle. JA TEKEEKIN.
- Mitäs tehdä?
Itsellä on suhde varatun miehen ka, joka on myös paljon mua vanhempi. Vaikka se väittää, että vaimon ka menee huonosti ja välittää musta, muttei jätä vaimoa. Se sanoo, että pitää odottaa ja että mä kiirehdin liikaa. Tää on tosi vaikea mulle. Oon yrittänyt lopettaa suhteen, mut kun nähdään, kaikki ongelmat unohtuu.....
- Mirrian
Uhkaa jättää hänet, kyllä sillä saa asioihin vauhtia!!
- Oskarilta.
Vaikee vähän sanoo kun ei tiedä. Mutta aivan tavallisia ja erittäin yleisiä on ns. taloudellisesti omistaan kiinnipitävät ihmiset. Luulempa että jäät omaisuudenjako
selvityksen vaakakupin puntaroidun hyödyn jalkoihin. Parempi epätyydytttävä suhde avioliitossa kuin omaisuuden menettämisen/jakamisen pelko/kateus.
Luulempa vaan että olit pelkkä pano, ja tuskin ehkä, mikäli ikäluokkanne pyörii jossakin 35-60 välissä, niin et edes ainoa, jonka kanssa naisesi halusi seksiä.
Muutahan et ole koskaan hälle ollutkaan, vaikkakin olet saanut tunteita liikkeelle
ainakin itse omassa mielessäsi. Tai sitten mies on niin narsisti ja taitava manipulisoija ettei toinen osaa päättää. Veikkaa kuiteski ekä kommenttiani.
Muitakin vastaavasti löytyy. Ajattelehan ja muisteles kaikkia niitä mitättömän pieniä hetkiä/vivahteita jolloin kenties olet jotain aavistellut ja yhdistä ne.
Kelaa, relaa, ja hae uusi, sortumatta samaan tai haaremin jäseneksi. - Biggman78
tossa naisessa,huonolta näyttää,sulla menee elämäs hukkaan kun "odotat"tätä naista...jätä se nyt jo.
- sarkka101
tuhat vastausta??
oma mieheni vetkutti totuuden kertomista "salasuhteesta" minulle 4,5 vuotta... eli älä lähde ainakaan tuollaiseen mukaan? lopulta rakastajatar kertoi totuuden minulle tekstiviestillä. mies on siis entinen nykyään, en arvosta tuota naistakaan juurikaan, mutta siitä että totuus lopulta tuli ilmi olen todella onnellinen! Niin rehellisesti kuin vain voi eteenpäin. - saman kokenut
kaikki se selittely järjestelyistä, eroamisesta on pelkkää puhetta.Uskoin noita satuja 2vuotta.Mies eli täysin kahta maailmaa.Puhui satuja minulle mutta saman aikaisesti myös vaimolleen.Nostin kissan pöydälle ja toin asian julki,sain kaikkien haukut niskaani.Vaimoi haukkui,samoin heidän aikuiset lapset.Jotkut ihmiset ovat mielestäni täysin sairaita ja voivat katsoa toista suoraan silmiin ja sanoa minä rakastan sinua.Ja kuitenkin teot ovat aivan toista.Mies roikkui kuitenkin pitkään minussa ja viestitteli.Vaihdoin numeroni ja sähköpostit poistin lukematta niitä.
Tiedän että lopettaminen sattuu mutta älä riko itseäsi hänen valheellisessa maailmassa.Ansaitset jotain paljon parempaa ja puhtaampaa,ihmisen joka rakastaa aidosti eikä valheessa. Kukaan ei voi patistaa sinua mutta voin sanoa että olin todella tyhmä ja sokea etten nähnyt asiaa siinä valossa missä nyt sen näen.Nyt tiedän että tein juuri oikean ratkaisun kun lopetin. - tuuulia
miehensä ja teistä tulisikin päivänvalon kestävä pari niin voisitko luottaa tähän naiseesi? Voihan hän tehdä tämän saman tempun sullekin mitä tekee nykyiselleen sinun kanssasi. Itselläni oli monta vuotta toinen mies, jolle olin myös se toinen nainen. Kumpikin erosi avioliitosta tahollaan aikanaan ja kaikki mahdollisuudet suhteeseen oli käsiemme ulottuvilla mutta en ryhtynyt tämän miehen kanssa siihen koska mielestäni suhteen perustalla eli luottamuksella ei ollut pohjaa kummankaan puolelta; kumpikin tiesi mihin toinen kykenee...
- olet sairaassa suhteessa
Älä hyvä mies tuhlaa aikaasi,eläämääsi tuolaisen naisen kanssa.Ei ole sun rakkautesi arvoista.Ero on aina vaikeaa,vaikka varatusta suhteestakin,mutta niin on tämmöistä suhdettakin vaikeaa elää,se enempi ottaa kuin antaa..Kyllä sen miehen tartis teitää minkälainen hänen naisensa on...Ihmettelen kun mies on niin tyhmä ettei tiedä että nainen pettää.Kerro vaan kaikki sen miehelle.En usko että sinä ihan oikeasti rakastat sellaista naista,myöhemmin alkaisit epäilemmään että hän pettää myös sinuakin, niin siinä varmaan kävis.Voimia sinulle ja lopeta suhde sellaisen naisen kanssa.
Olen saman kokenut ja lopettanut sellaisen suhteen.(olen nainen) - leppäkerttu73
Kyllä, sua on kusetettu ja anna nyt jo olla. Vapaitakin naisia on, mutta eikö kelpaa sellainen jota kukaan toinen ei ehkä huolisi?
- niinh
kannattaa kattoo tää linkki http://s6.fi.bitefight.org/c.php?uid=22557
- että ei ole sen arvoinen
Siis ainakaan tämä ko.nainen ei ole tuon arvoinen...
Hän ei ole niin erikoisen "upea nainen" näin toisen naisen silmissä jos käyttäytyy noin. Ehkä ulkonäkö on komea/hyvä, mutta ei "sisäinen kauneus"/luonne. Hän on ehkä sellainen narttu-kissa, joka nauttii palvonnasta. Hän ei ole luultavasti sen arvoinen....liian pitkä aika miettimiseen. N.1v on minustakin max.siihen. - ...
Tuo nainen on niin epäluotettava, että tiedätkö monenko MUUN kanssa hän on JO pelannut tuota peliä? Saatat olla "kakkonen" numero 102 noiden 13 vuoden aikana. Naisen täytyy olla tottunut moiseen "settiin". Ei se HÄNELLE uutta ole. Sinulle kyllä. Narsistiset ihmiset eivät saa koskaan kyllänsä ihailusta ja hämäyspeleistä. Lopulta hän jää yksin, katkerana, vanhenevana , käytettynä naisena. Ja voidaan kysyä kuka käytti ketä ja kuka lopulta tuli hämätyksi.
- ja epävakaa
Tuo nainen on niin epäluotettava, että tiedätkö monenko MUUN kanssa hän on JO pelannut tuota peliä? Saatat olla "kakkonen" numero 102 noiden 13 vuoden aikana. Naisen täytyy olla tottunut moiseen "settiin". Ei se HÄNELLE uutta ole. Sinulle kyllä. Narsistiset ihmiset eivät saa koskaan kyllänsä ihailusta ja hämäyspeleistä. Lopulta hän jää yksin, katkerana, vanhenevana , käytettynä naisena. Ja voidaan kysyä kuka käytti ketä ja kuka lopulta tuli hämätyksi.
- samalla
tavalla kunnes on vaikeampaa jatkaa kuin muuttaa suuntaa. Selvästikin olet menettänyt otteesi ja hän on jo huomannut - tietoisesti tai tietämättään - että sinä et ainakaan lähde vaikka hän ei tekisikään sovitusti.
- Joo kusetetaan sinua!- Timondeo
Sanoin joku viesti ylöspäin että jätä se akka.......Itsellänikään se ollu ihan....noin vaan heilan vaihto..Vitalis!!Kun ihminen rakastuu niin se vie..järjen...sydämen...Sitä on valmis tekemään vaikka mitä hölmöyksiä rakastetun eteen...Vaan...mieti hyvä mies tarkkaan seuraavat siirtosi..NE VOI MÄÄRÄTÄ LOPPUELÄMÄSI!!!Nauttiiko tää nainen tosiaan että häntä himoitaan useammalta suunnalta...Sitä ee moni tiiä!!(vae tietääkö?)Kun hän nyt pettää.....onko varma ettei petä sinua??Kun tuntuu noin löyhässä olevan tämä sitoutuminen.Vittu nää on vaikeita asioita!!!Lykkyä kovasta..Teeppä kuin vain!!!
- on.
Jopas olet liemeen joutunut, mutta itse olet kyllä soppasi keittänyt ja niin ollen voit siis itse päättää, kauanko kauhaa heiluttelet. Toisaalta, jos suhde on oikeasti kunnossa, ei ole mitään tarvetta katsella muita mansikoita. Ei pienintäkään. Tämä olkoon helpotuksena tai varoituksena sinulle päin. Toisaalta, oletko kysynyt itseltäsi; jos asiat menevät niin, että teistä tulee pari, voisitko luottaa kyseiseen naiseen jatkossa, voisitko kunnioittaa häntä? Kahden kauppaahan tämä on, ei kolmen. Miksi nainen kuitenkin viihtyy toisen kanssa vapaalla? Haluatko odottaa vuoronumero kädessä tietokoneen vieressä lopunikääsi?
Kyllä se niin on, että vanhat solmut selvitelköön jokainen itse - puhtaalta pöydältä on pirun helppo aloittaa. Kyseiselle tytölle ei varmaan yksinolo tekisi kauhean pahaa, joutuisi miettimään hieman, mitä elämältään tahtoo ja haluaisiko itse olla samanlaisen toiminnan kohteena!? Mielestäni se on tytön itse tehtävä tuo kertominen, jos ei pysty, niin sitten siinä toisessa täytyy olla jotain parempaa kuin sinussa. Älä sotkeennu siihen, koska silloin ko. suhde ei tule päättymään oikeista syistä ja kyseinen nainen todennäköisesti sitten tarttuu sinuun, kun toinen ovi sulkeutui. Toki, jokainen käy oman opinpolkunsa ja varmasti jokainen meistä on tehnyt ja tulee tekemään virheitä - sitä en väitä. Tsemppiä valintaasi, oli se sitten suuntaan tai toiseen. - on.
Jopas olet liemeen joutunut, mutta itse olet kyllä soppasi keittänyt ja niin ollen voit siis itse päättää, kauanko kauhaa heiluttelet. Toisaalta, jos suhde on oikeasti kunnossa, ei ole mitään tarvetta katsella muita mansikoita. Ei pienintäkään. Tämä olkoon helpotuksena tai varoituksena sinulle päin. Toisaalta, oletko kysynyt itseltäsi; jos asiat menevät niin, että teistä tulee pari, voisitko luottaa kyseiseen naiseen jatkossa, voisitko kunnioittaa häntä? Kahden kauppaahan tämä on, ei kolmen. Miksi nainen kuitenkin viihtyy toisen kanssa vapaalla? Haluatko odottaa vuoronumero kädessä tietokoneen vieressä lopunikääsi?
Kyllä se niin on, että vanhat solmut selvitelköön jokainen itse - puhtaalta pöydältä on pirun helppo aloittaa. Kyseiselle tytölle ei varmaan yksinolo tekisi kauhean pahaa, joutuisi miettimään hieman, mitä elämältään tahtoo ja haluaisiko itse olla samanlaisen toiminnan kohteena!? Mielestäni se on tytön itse tehtävä tuo kertominen, jos ei pysty, niin sitten siinä toisessa täytyy olla jotain parempaa kuin sinussa. Älä sotkeennu siihen, koska silloin ko. suhde ei tule päättymään oikeista syistä ja kyseinen nainen todennäköisesti sitten tarttuu sinuun, kun toinen ovi sulkeutui. Toki, jokainen käy oman opinpolkunsa ja varmasti jokainen meistä on tehnyt ja tulee tekemään virheitä - sitä en väitä. Tsemppiä valintaasi, oli se sitten suuntaan tai toiseen. - oikea mies
Tosi säälittävää roikkua tuollaisessa huorassa. Paskat se mitään ole miehellensä puhunut, haluaa vain pitää sinua siinä sivussa. Ties kuinka monta muuta sillä on kierroksessa. Ja vaikka se joskus sinun kanssasi johonkin alkaisikin, niin jossain vaiheessa on sinulla sama edessäsi kuin sillä nykyisellä miehellä. Näin se kuule tosielämässä menee pojuseni.
- kusetettu sua
Sinun on parasta itse lopettaa tuo suhde.
- kauan mennyt
aikaa, kunnes tajusit sen ettet ole välttämättä kun seksikumppani. Mullakin on aiemmin ollu nainen, joka oli seksuaalisesti hyvin aktiivinen. Nainen ei missään vaiheessa päästäny musta irti, vaikka selvästi oli jotai muutakin. Kokonaisuudessaan nainen oli niin hyvä, etten jaksanu välittää pikku hämmingeistä. Meillä oli kumminkin vahvat tunnesiteet ja kukaan ei ois voinu päästä väliin. Ainoostaan työmahdollisuudet yms. seikat johti eroon.
- kanssasi avioon
>Selvä peli nainen haluaa toisenkin rakastajan.Mies on suostunut,että nainen saa
pitää ,myös toisen rakastajan,kun mies ei jaksa olla aktiivinen
- rickeki
Tämä sama kuvio toistuu aina, naisen ja miehen rooli näissä vaihtelee, ei mikään muu..
On niin helppo ajatellla vaihtoa, mutta vaikea tehdä sitä -eikä ehkä sitä edes lopulta halua, silloin kun ei ole sitä huumaa vieressä..
Entä jos hän jättä miehensä sinun vuoksesi? -miksi hän ei jättäisi sinua jonkun muun vuoksi?
Kunnioittakaa toisen suhdetta ja itseänne, kyllä suhteen voi lopettaa jos sitä todella haluaa. Ihan oikeesti. - yön_yksinäinen
Hei,
sama juttu täällä, mutta toisin päin. Viime syksynä annoin itselleni luvan ihastua varattuun mieheen vaikka toisten miehet eivät ole ennen käyneetkään mielessä, tämä nyt vain kolahti niin pahasti, ettei vain osannut lopettaa viestittelyä ja tapaamisia. Nyt on aikaa kulunut, toinen osapuoli lupaillut yhteistä tulevaisuutta ja omaa rauhaa, mutta siltikin tämä herra on edelleen vanhassa suhteessaan.. ja välillä tuntuu, että haluaa vanhan suhteen pelastaa vaikka kuinka omasta tulevaisuudestamme puhuu.
Tiedän tekeväni väärin, kun olen toisen apajilla, mutta kun rintaa korventaa ikävä ja perhoset heräävät vatsanpohjalla kun toista ajattelee niin minkäs tässä tekee? Olenko löytänyt sen oikean, joka omaksi tuhokseni osoittautuu mahdottomaksi?- m 43
Oikea ei kuitenkaan pidä Sinua arvoisenkaan. Hanki uusi oikea!
- saman kokenut
Hei,yön-yksinäinen!Mulle on käynyt ihan samanlailla.Aloin tapaileen varattua miestä,hän sanoi että vaimon kanssa menee huonosti...Hän vannoi rakkautta ja että eroaa pian.Tavattiin monta vuotta,vietettin viikkoja lomalla yhdessä,oli tosi ihanaa,olimme kuin luodut toisillemme...suunniteltiin tuleisuutta,asuntoa,matkoja...Ihmettelin ettei vaimo tiennyt mitään,voiko olla niin tyhmä ettei hoksaa/tajua...Alkukesästä tuli vaan sellainen tunne että tämä ei riitä minulle,jos mies haluaa elää kulissiavioliitto,niin siitä vaan.Katkasin suhteen.
Sehän tuntui tosi pahalta,oli kamalan ikävä,tyhjä olo,itketti....Päätin etten anna periksi,en soittele,en lähetä viestijä.Paras lääke on aika,työ ja liikunta,niistä kaikista saa hyvän olon..nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa.Kun aikaa kuluu niin arvostus ja kunnioitus sitä ihmistä kohtaan loppuu..Näin se on,minkä taakseen jättää sen edestään löyttää.Tee rohkeasti päätös suhteen lopettamista.
- kusetetaan
Vastaan niillä sanoin kuin kysyit, vaikkei kuulu sanavalikoimaani. Ole mies ja katsele sellaista, jota oikeasti haluat ja mieti mitä haluat; perheen vai jotain muuta. Naisia on kuitenkin tilastollisesti aina enemmän kuin miehiä, joten miehiä ei jää kyllä "yli" kuin omasta tahdostaan.
Eihän tuosta mitään tule ja jos joskus tulee, niin olet samassa asemassa kuin hänen nykyinen miehensä parin vuoden päästä. Jos ei pysty suoraan puhumaan nyt, niin ei varmasti opi siihen koskaan. Tuskin tekee tahallaan, onhan noita ihmisiä, jotka uskovat tenhovoimaansa aikansa - joku baariruusu varmasti kertomasi perusteella, työtön tai tehtaanhihnalla. HUH HUH.
Viimeinen lauseesi tarkoittaa kotirauhan rikkomista ja tulet saamaan siitä sanktion, jos sen toteutat. - tuttujuttu1
Se nainen ei halua jättää sitä miestä. Vaikka sulle sanookin että haluaa. Tää tilanne on tuttu mulle. Ennen pitkään se pistää välit poikki sun kanssa, jos annata tän jatkua pitkään.
Eli, välit poikki sen naisen kanssa, tai sitten odotat että se pistää sun kanssa. Jos se nainen luulee että hyväksyt ihan mitä tahansa sen takia, niin sen kiinnostus lopahtaa suhun jonkun ajan päästä. Jos se luulee että ootat sitä halki ikuisuuden.
Toivoittavasti muistan tän varotuksen sinä hetkenä ku tää toteutuu, jos et ota todesta. - m 43
Onnittelet vain nimi- ja syntymäpäivinä sähköpostilla ja kyselet kuulumiset. Et kuitenkaan koskaan kysy hänen eroamisestaan mitään etkä kannusta eroon. Anna naisen päättää, mitä hän haluaa.
Olet todennäköisesti yksi hänen ensimmäisistää mielenkiintoisista kokemuksistaan, joita hän ei ehtinyt nuorena hankkia sitoutuessaan ensimmäiseen tai yhteen ensimmäisistä kumppaneista. - nainennn..
Eikös sua huolestuta yhtään naisen luotettavuus? Jos hän pystyy useaa miestä pyörittämään noinkin pitkään yhtä aikaa, niin melkoinen valehtelija hänen taytyy olla.
Vaikka te päätyisittekin yhteen, sinua voisi aina vaivata se, mitä nainen hommailee ollessanne erossa...
Ihmiset jotka pyörittävät useaa suhdetta yhtäaikaa ovat yleensä reppanoita, jotka tarvitsevat itsetunnolleen pönkitystä monelta eri ihmiseltä. He eivät oikeasti tiedä mitä haluavat, oma egon pönkitys ja ihailu vastakkaiselta sukupuolelta on kaikkein tärkein. - ferd--77
mulla on ollut samanlainen tilanne ja se nainen ei kertaakaan ollut maininnut miehelleen edes asiasta mitään.jatkoimme suhdettamme 3 vuotta ja aina mä vaan uskoin asiaan ja luotin naiseen,mutta sitten mä kysyin,että mitenkäs se ero..siitähä varsinainen rimba alkoikin.eihä se halunnut erota ja mulle selitti,että haluaa 100% olla vaan mun kanssa.sitten vähä ennen kuin mä lähdin sieltä 3 draaman keskeltä,sain kuulla,että olen tulossa isäksikin.ja siitä vasta sen mnaisen puoliso tajusi,että nainen on pettänyt,sillä itse hän ei kyenny saamaan lapsia.ne eros ja meidän tiet eros.myöhemmin olen nähnyt naisen kaupungilla ja se on kertonut mulle totuuden koko asiasta.hän olisi vaan jatkanut molemmille valehtelemista.mutta sun tilanteessa mä pahoin pelkään,että sua kusetetaan pahasti..kannattaa vaan tehdä se,minkä parhaaksi luulee.mutta jos mä olisin sä,mä kertoisin sille miehelle ja antaisin heidän sit tapella keskenään ja lähtisin vaikka kamujen kans kaljalle ja unohtaisin koko asian.ei kannata satuttaa itseään tuollaisen pettäjän kanssa.nyt se pettää miestänsä sun kans,myöhemmin se pettää sua jonkun toisen kans...
- ottaa yhteyttä mieheen
Oma avioliittoni päättyi viime kesänä, kun exäni tyttöystävä soitti ja kysyi, että mitäs tehdään, kun jaamme tässä saman miehen.. Itse olisin jatkanut exäni kanssa edelleen monestakin syystä, mutta lopulta hän sitten lähti (hieman autoin kyllä päätöksessä). Hän kuitenkin luuli pitävänsä jatkossakin minut, mutta itse olen kyllä tehnyt selväksi, ettei tarvitse sitten enään perään huudella. Meillä oli yhteistä taivalta takana 17 vuotta, pari lasta ja omaisuus..
Kokemuksesta sanon, että tilanne rikkoo teitä kaikkia kolmea. Rehellisyys kuitenkin on tärkeintä. Jos nainen jää miehensä luokse, niin niin on sitten tarkoitettu. Jos lähtee sinun kanssani, niin teillä on paljon työtä tuon rehellisyyden kanssa. Itse jälkeenpäin ajattelen, että olen kyllä saanut paljon parempaa kuin menetin, vaikka minulle olisi riittänyt se huonompikin. Toisaalta ajattelen, että miksi se toinen nainen halusi sen petollisen luuserin... Sinunkin ehkä kannattaisi tuota seikkaa miettiä. - jt
kyllä olet aika soppaan mies lusikkasi laittanut sinulla on kuitenkin tunteita kyseiseen henkilöön mieti kuitenkin pidemmän päälle kannattaako jatkaa . hänellä näin nais näkökulmasta katsottuna ei ole aikomusta jättää miestään pitää sinua jonkinlaisena verukkeena siis neuvo etsi itsellesi uusi elämänkuppani mikä on vapaa kaikkea hyvää elämääsi.
- v.p.
Toiset pitävät kahta,koska ovat kiinnostuneita vain itsestään!HiialahiialaHOI!
-Roikkujat kannattaa jättää roikkumaan, et sä niitä voi muuttaa,vai luulitkos,sallikaa minun NAURAA:
nimim.kokeMUSTA on
- Lillix
"Sinun on vaikea päästää irti naisesta", kyllä sitten varmasti ymmärrät, että naisen on vaikea päästää irti miehestä, ovathan olleet yhdessä pitkään. Sinuna lähtisin elämässä eteenpäin, enkä jäisi ruikuttamaan varatun naisen perään. Yleensä siinä vaiheessa tämä nainenkin huomaa kumpi hänelle tällä hetkellä on rakkaampi? Ja vielä jos sinulla ei ole tapana "iskeä" varattuja, niin mitä siinä enää roikut...eikä kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa, jos tai kun nainen jättää ja lähtee suhteeseen kanssasi, niin teilläkin tulee se arki eteen. Silloin voi nainen huomata, että vanhassa vara parempi ja jos naisella on tapana pitää kahta suhdettä yllä, hän tekee sen sinunkin kanssasi, joten varaudu myös siihen. Ruusunpunaiset lasit roskiin vaan ja elämässä eteenpäin!!
- pahalta sanoa,
mutta kyllä sua taidetaan vedättää :(
Kuitenkaan en menisi miehelle kertomaan, sillä saat kyllä jotain tapahtumaan, mutta tuskin lopputulos on odottamasi. Heille tulee riita, ja nainen suuttuu sinulle, koska aiheutit sen. - sinulta jotakin,
mitä hänen miehessään ei ole ja mieheltään jotakin, mitä sinussa ei ole. Tuskin valitsee sinua, koska muuten olisi jo valinnan tehnyt.
- jo!
Eiköhän se kerro naisen tunteista ja aikomuksista jotain, jos hän ei jättänyt miestä siinäkään vaiheessa, kun sinä jätit hänet? Virheesi oli vain palata takaisin...
Älä tuhlaa aikaasi enempää. Voi olla, että nainen ei koskaan jätä miestä sinun takiasi. Miksi jättäisi, jos ei ole tähän mennessäkään jättänyt? Ja onhan suhteenne väärin miestäkin kohtaan? - rennommin
olet vain se ikuinen kakkonen,joten sinuna hommaisin jotain uutta tilalle ,(vaikka nyt häntä tapailetkin) ...naisena voin sanoa että ..mikään ei ole niin ärsyttävää kun se että ,mies katselee ja on kiinnostunut toisista naisista.. älä suostu tapailemaan niin useasti ,kerta viikossa riittäisi .teidän tapauksessa.
Lopeta myös painostaminen että hänen pitää erota ,hän kyllä tiedostaa tilanteen ,joten anna hänen itse päättää mitä hän haluaa.
Älä hukkaa omaa elämää vuositolkulla , vaan tee oma päätös määrätyn ajan sisällä. - miten reagoi
Anna naselle linkki keskustelun kulkuun ja katso miten hän kommentoi näitä mielipiteitä sitten sulle..
- Kokenut sen
Jotkut naiset yrittää kaikkensa saada suhteen toimiin ja uskoo että toinen muuttuu, vaikka silmät olis välillä mustat ym vammoja sais harva se viikko. Naisia ei kiinnosta hellä ja huomaavainen mies kuin hetken!!!
- hyvissä kermoissa
Vapaat sinkkukaverit ne kertoo että baareista ei enää löydä muita kuin jätettyjä ja petettyjä, katkeria miehiä, jotka eivät enää uskalla sitoutua.
Jotta voivat varmaan kiittää huonoista jämistä näitä kermat päältä kuorivia....
Onneksi sitä itse tajuaa miten hyvässä kermassa kylpee, ja kunnioittaa omaa parisuhdettaan hiukan toisella lailla. Ainahan on houkutuksia, mutta kyse onkin siitä kuka ne osaa erottaa juuri siksi, eikä tilaisuudeksi nähdä toisin. - Kakkosen mukaan sinkuksi
Olen mies, ja olin aika huonossa parisuhteessa, lapsiakin on.
Tapasin kivan itseäni nuoremman ja ihan nätin sinkkunaisen ja tutustuin häneen jonkin verran - in real life. Jonkin ajan kuluttua ihastuimme. Aika pian keskustelu siirtyi sähköpostin puolelle, sillä toisten mentyä nukkumaan kotona saatoin kirjoittaa.
Puoliso aavisti tilanteen, kun kerran olin myöhässä ja olin käynytkin yhdellä olusella päivän päätteeksi ihastukseni kanssa. Myönsin pian ihastuneeni, ja sanoin, että aion tehdä asiassa selvää toiselle, etten ole mihinkään kotoa lähdössä. Keskustelinkin asian tämän kakkosenkin kanssa.
En kuitenkaan pystynyt olemaan ilman häntä. Aloitin sähköpostikampanjan voittaakseni hänet takaisin. Onnistuin tietenkin, ja meillä alkoi kukkia suhde netissä. Mielenkiintoista oli, että hän myönsi, ettei olisi ihastunut minuun, ellen olisi ollut perheellinen. Koska se oli "turvallista". Samoin hänen mielestään oli turvallista pitää suhde vain netin välityksellä elävänä.
Hän hermostui pian, ihan parissa viikossa, kun hänen mielestään suhde perheellisen miehen kanssa oli sittenkin sekin liian hankala vain netissä. Hän vaatikin minua selvittämään asian, valitsenko hänet vai puolisoni in real life. Ja kysyi, voisimmeko sitten kokeilla suhdettamme yhdessä. Asia kärjistyi ja hän antoi aikaa päivän. Nieleksin, ja valitsin puolisoni.
Meni reilu viikko, ja hän innostui minusta uudelleen... ja päätimme tavata. Tapaamisen jälkeen en enää kestänyt, halusin hänet syliini ja päätin selvittää, erotako toimimattomasta parisuhteestani. Tapasin hänet parin päivän päästä vielä toisen kerran, mutten kertonut, mitä mietin. En halunnut hänen vaikuttavan asiaan - pesin hänet puhtaaksi siitä, ettei hänellä olisi oloa perheenrikkojasta. Keskustelin puolisoni kanssa erosta, hän oli hyvillään - nimittäin hän oli eroa koko ajan toivonut. Päätimme erota.
Muutin nopeasti pois. Tapasin kakkosta eropäätökseni jälkeen, suhde syveni nopeasti, ja melkein yhtä nopeasti se myös romahti. Hän oli ensin halunnut minut, ja sitten ... ei halunnutkaan.
Olin ja en ollut kettuuntunut tilanteesta. Olin eronnut siksi, että suhde oli huono, ja ero olisi ollut noin vuoden sisällä viimeistään väistämätön. Eropäätös tuntui oikealta. Ihastuminen ja rakastuminen aukaisi silmäni, ja yllätys yllätys, pystyin myös järjellä perustelemaan, että eroni olisi järkevä vaihtoehto ilmankin kakkosta.
Jos suhde on huono, siitä voidaan lähteä äkkiä, jos oikein toden teolla sitä kakkosta rakastaa. Kakkonen voi myös avata silmät entisen suhteen toimimattomuudelle. Tällöin on kuitenkin syytä olla varma, että jos kakkosen kanssa ei toimikaan, eroaa oikeasti juuri entisen suhteen huonouden takia, ei kakkosen takia.
Se kakkonen tarjoaa myös olkapään eron setvimiseen, eikä ole välttämättä laastari - hänet on valittu siksi, että hänen kanssaan synkkaa. Laastarit taas otetaan yleensä eron jälkeen olkapääksi lievittämään omaa tuskaa ja tuomaan mahdollisuutta vertailla ex-psoa ja laastaria, pohtimaan asioita jne. Jos hänen kanssaan kuitenkin menee huonosti, on pian kahden eron tuska käsiteltävänä yhtä aikaa. Ja se vasta sattuukin. Minulle kävi näin.
Jos suhde on parempi, ehkä siitä ei lähdetä. Ja vaikka olisi huonompikin, on lähtö vaikeaa toisille. Näistä olisi ehkä järkevä puhua suoraan, eikä esittää ultimaatumeita. Minulle siis esitettiin kerran, ja pidin sitä naurettavana - ja kerroin myös mielipiteeni kakkoselle. Totesin, että hänellä on pokkaa esittää, että jättäisin perheeni muutaman viikon (ja tämä pätee pidempäänkin suhteeseen, jopa yhdeksään kuukauteen) tuntemisen perusteella, ilman todellista lupausta, että suhde hänen kanssaan toimisi. Ja eihän se sitten toiminutkaan!
Koin, että kakkosta oli täysin turha sotkea erokuvioon sen enempää. Yritin olla niin korrekti kaikkia kohtaan kuin mahdollista.
Eropäätöksen jälkeen ryntäsimme suhteeseen. Pian hän muuttui varauksellisemmaksi ja alkoi rajoittaa tapaamisia. Minä ihmettelin tätä, kun hän oli aiemmin minusta niin kovin tykännyt. Aika pian suhde päättyi, ja kakkonen perusteli sen jollain pikkuasioilla, joita olin tehnyt väärin - aika moni ei olisi niitä edes kokenut vääriksi. Toki ne voitiin myös ymmärtää jotenkin ikäviksi, mutta ei niistä olisi pitänyt saada edes riitaa. Niille hän sitten antoi valtavan merkityksen. Sen verran suoraan hän minua niistä syytti ja syyllisti, että hän olisi uskaltanut todellisen syyn kertoa, jos se olisi minusta johtunut. Päättelin, että ressukka kaatoi niskaani omat ongelmansa - kuten varmasti olikin.
Jos olisin lähtenyt hyvästä suhteesta, tässä vaiheessa olisin kyllä varmaankin ollut aika rikki. Nyt saatoin käydä asiaa läpi, varmistaa moneen kertaan, missä mennään, ja lopulta tyytyä tilanteeseen ja antaa kakkosen mennä.
Sen verran muuten kylläkin tein, että katkaisin välit tämän kakkosen kanssa. Vanha suola voisi muuten janottaa. On turha altistaa itseään sille, että yrittäisi epäluotettavan ihmisen kanssa uudelleen - ja olisi taas tuskallisessa tilanteessa.- m 43
"Jos olisin lähtenyt hyvästä suhteesta, tässä vaiheessa olisin kyllä varmaankin ollut aika rikki. Nyt saatoin käydä asiaa läpi, varmistaa moneen kertaan, missä mennään, ja lopulta tyytyä tilanteeseen ja antaa kakkosen mennä."
Haluatko tylsän turvalliseen elämääsi risaista jännitystä?
- Ei epäröintiä
Harmi että naisesta ei voi sanoa että munaton tyyppi. Elämässä pitää uskaltaa tehdä rohkeita päätöksiä, vaikka ihmisten kanssa se ei ole helppoa. Kun ite tapasin tosi ihanan miehen. Mulla valkeni kaikki melkein heti. Ei mitään epäröintiä. Lopetin seurustelun heti ja olin valmis seikkailuun. En halunut pelata enkä satuttaa ketään. Harmi että tyrin ja niihän siinä kävi että jäin yksin. Mutta en pelännyt. Pitkän seurustelun jälkeen voi olla aika sekaisin. Vihdoinkin tuntee jotain aivan uskomatonta miestä kohtaan. Ja mikä parasta se on aivan uudenlainen tunne. Tekisin mitä tahansa että voisin jatkaa seikkailua tämän miehen kanssa. Se oli kaiken yksinolon ja vaikeuden arvoista. Ihastuin ja rakastuin.
- jos on syntyäkseen
Mikäs estää yrittämästä? Ei tyrimisten pitäisi olla ikuisia.
Jos ovat, niin mies ei ole sitten sen väärti. Eli jos hän ei kykene näkemään johonkin mennessä, että haluat hänet, ja paina tyrimisiä villaisella, niin ei sitä kannata liikaa yrittää. Joko hän ei halua tyrimisten vuoksi tai jostain muusta syystä sinua.
Mutta yrittää silti voit, ja ihan hyvin siitä voi jotain tulla, jos kerran jo jotain on ollutkin.
Ainakaan itse miehenä en jaksaisi muistella jotain hölmöilyjä, jos tarjolla olisi hieno suhde. Mitä sitten? Hölmöilyjähän elämässä tulee myöhemmin roppakaupalla... ja nekin on suhteen kestettävä.
- kirjoittaja
kirjoita perseesee ,että kiitos lainasta!!!! Toimii takuu varmasti!!
- vaikka vaikeaa
olisikin. 1. Olet itsekin epärehellinen ja osallinen pettämiseen. Nainen on edelleen varattu. Sinulla ei siis ole mitään oikeutta moralisoida, vaikka olisit miten rakastunut, se on vain kemiallinen ilmiö, tähtiin ei kirjoiteta mitään. Mieti itse oma osuutesi ja ole rehellinen itsellesi. Miltä sinusta tuntuisi itse olla se mies jota petetään? 2. Voi olla, ettei nainen todella tiedä mitä haluaa. Voi olla pelottavaa kohdata uutta, kun se eteen tulee, vaikka vanhassa olisikin paha olla. Nainen voi myös aivan konkreettisesti pelätä (koettu on), terveytensä, henkensä ja omaisuutensa puolesta. Oletko varma ettei häntä uhkailla tms.? Kun tälläistä jatkuu tarpeeksi, ihmisen voimat lähteä ovat olemattomat. Ja tämä ei tarkoita, että pitäisi olla silmä mustana tms. 3. Nainen voi todella olla naispuolinen don huan, jolla on siis kyseenalainen moraali. Jos tämä tilanne syö sinua liikaa, älä jossittele, vaan elä eteenpäin, aikanaan helpottaa, menee siinä sitten vuosia. KUKAAN ihminen ei ole korvaamaton, vaikka sinusta siltä tuntuukin. Voimia. Pelasta ITSESI.
- hh - 78
vaikka vaikeaa kirjoitti:
olisikin. 1. Olet itsekin epärehellinen ja osallinen pettämiseen. Nainen on edelleen varattu. Sinulla ei siis ole mitään oikeutta moralisoida, vaikka olisit miten rakastunut, se on vain kemiallinen ilmiö, tähtiin ei kirjoiteta mitään. Mieti itse oma osuutesi ja ole rehellinen itsellesi. Miltä sinusta tuntuisi itse olla se mies jota petetään? 2. Voi olla, ettei nainen todella tiedä mitä haluaa. Voi olla pelottavaa kohdata uutta, kun se eteen tulee, vaikka vanhassa olisikin paha olla. Nainen voi myös aivan konkreettisesti pelätä (koettu on), terveytensä, henkensä ja omaisuutensa puolesta. Oletko varma ettei häntä uhkailla tms.? Kun tälläistä jatkuu tarpeeksi, ihmisen voimat lähteä ovat olemattomat. Ja tämä ei tarkoita, että pitäisi olla silmä mustana tms. 3. Nainen voi todella olla naispuolinen don huan, jolla on siis kyseenalainen moraali. Jos tämä tilanne syö sinua liikaa, älä jossittele, vaan elä eteenpäin, aikanaan helpottaa, menee siinä sitten vuosia. KUKAAN ihminen ei ole korvaamaton, vaikka sinusta siltä tuntuukin. Voimia. Pelasta ITSESI.
Itse olin huonossa parisuhteessa, toinen jalka jo ovenvälissä, lähdössä. Varsinaista päätöstä en ollut kuitenkaan tehnyt.
Rakastuin toiseen mieheen, ensi silmäyksellä. Suudelmaakaan ei vaihdettu, ennenkuin olin eronnut. Ero hoitui n. kolmessa päivässä. Asunto myyntiin ja kavereille siksi aikaa, kun oma vuokrakämppä löytyi. Tämä kaikki siis yhden kohtaamisen, keskusteluiden jälkeen. Ennenkuin mitään romanttisia lupauksia tämän "toisen miehen" kanssa oli vaihdettu. Vasta tämän jälkeen, tapasimme toisen kerran.
Ei ollut vaihtoehtoja, rakastumisen tunne oli niin voimakas. Tiesin, että tätä tunnetta on seurattava, eikä siinä painanut toisessa vaakakupissa mikään. Näin ne asiat hoituu, kun on rakastunut.
Valitettavasti, tämä sinun rakkautesi kohde on pettänyt puolisoaan 9 kk sinun kanssasi. Ja luulisin, että tulee pettämään sinuakin. On kahdenlaisia ihmisiä. Ihmisiä jotka kykenevät pettämiseen ja ihmisiä jotka eivät kykene.
Nyt olemme olleet 3 vuotta yhdessä ja päivääkään en kadu. Olen edelleen rakastunut ja nyt jo rakastankin. - pettäjätär.......
hh - 78 kirjoitti:
Itse olin huonossa parisuhteessa, toinen jalka jo ovenvälissä, lähdössä. Varsinaista päätöstä en ollut kuitenkaan tehnyt.
Rakastuin toiseen mieheen, ensi silmäyksellä. Suudelmaakaan ei vaihdettu, ennenkuin olin eronnut. Ero hoitui n. kolmessa päivässä. Asunto myyntiin ja kavereille siksi aikaa, kun oma vuokrakämppä löytyi. Tämä kaikki siis yhden kohtaamisen, keskusteluiden jälkeen. Ennenkuin mitään romanttisia lupauksia tämän "toisen miehen" kanssa oli vaihdettu. Vasta tämän jälkeen, tapasimme toisen kerran.
Ei ollut vaihtoehtoja, rakastumisen tunne oli niin voimakas. Tiesin, että tätä tunnetta on seurattava, eikä siinä painanut toisessa vaakakupissa mikään. Näin ne asiat hoituu, kun on rakastunut.
Valitettavasti, tämä sinun rakkautesi kohde on pettänyt puolisoaan 9 kk sinun kanssasi. Ja luulisin, että tulee pettämään sinuakin. On kahdenlaisia ihmisiä. Ihmisiä jotka kykenevät pettämiseen ja ihmisiä jotka eivät kykene.
Nyt olemme olleet 3 vuotta yhdessä ja päivääkään en kadu. Olen edelleen rakastunut ja nyt jo rakastankin....itse olin niin loppu, etten päässyt omasta avioliitosta eroon kuin pakottamalla.. huono, juoppo mies piti otteessaan, vaikka uusi ihana rakas odotti eroani... vasta kun mies alkoi tapailla uutta naista (siis tuleva), hyppäsin autoon ja jätin mieheni. Nyt 6 v. yhdessä ja super onnellinen edelleen. Se lähtö vaan joskus ON NIIN vaikeaa.
- tuttu juttu
Kuulostaa tutulle. Olen tietoinen omasta kaveripiiristä muutaman saman tapaisen homman. :/ OTAN OSAA.
- meikäläinen_
Yhdeksän kuukautta on pitkä aika, puolitoista vuotta vielä pidempi. Sua kusetetaan, vaihda maisemaa ja naista. Tuossa kyydissä ei varmaankaan muuta tapahdu kuin satuta itsensä pahasti. Kokemuksen valitettava syvä ja kivulias rintaääni täällä äänessä..
- kantapään kautta kokenut
Ei, älä missään nimessä mene kertomaan kakkosesi miesystävälle mitään teidän jutusta. Tunnustamisesta voi olla sinulle pelkkää haittaa, eikä mitään hyötyä. Eihän sitä tiedä, missä vaiheessa elämää joudut tuon tyypin kanssa jonkun mutkan kautta tekemisiin.
Neuvoni on, että lopeta koko suhde ja katsele vapaita naisia. Nainen on selvästi jollain tavalla riippuvainen tuosta miehestä. Ehkä narsisti ei halua luopua omistamastaan? Narsisti on myös usein aluksi hyvin hurmaava. Toisen miehen pitäminen johtuu tässä tapauksessa todennäköisesti vain vallankäytöstä ensimmäistä miestä kohtaan. Taistele itsesi irti koko jutusta. - kalpu
tuttu kuvio! se muija jakaa tavaraa ku elannon kassa! eli suomeksi: ei ole yhden mulkun nainen,onneksi tällaisii naisii on jotka ei oo turhan tarkkoja omastaan,saa meikkukin joskus pillua!
- Angelina**77
...Eli pitkä parisuhde silloin menossa ja tapasin nykyisen mieheni. Ero vaati sen, että "heräsin" todellisuuteen. Olin todella varma siitä, että nykyinen mieheni on se "oikea" ja nyt 7 vuotta jälkeenpäin, se todella on sitä. Mutta silloin kesti vuoden, ennen kuin kykenin tekemään päätöksen ja se vaati paljon kaikilta osapuolilta. Olin kahden miehen loukussa, esitin "kotona" huolehtivaa tyttöystävää, vaikka sydän oli toisaalla...Kävin välillä nykyisen mieheni luona ja kerroin silloiselle miehelleni olevani töissä...En kertakaikkiaan kyennyt kertomaan asioita suoraan 10 yhteisen vuoden jälkeen. Tuntui, kuin olisin luovuttanut suuressa rakkaustarinassa...Nykyinen mieheni ei tiennyt silloin, että asun edelleen silloisen mieheni kanssa...Kerroin kyllä kaiken ennenkuin aloimme vakavasti suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta. Sitähän se kuitenkin oli, että tapaamisia piti perua, lähteä aikaisin hänen luotaan, kertoa toiselle, että olen valmis yhteiseen tulevaisuuteen, etsimässä asuntoa yms...jotta voisin pitää hänet lähellä...On mielettömän vaikeaa irrottautua sellaisesta elämästä, mitä on elänyt jo yli 10 vuotta. Siihen on niin juurtunut, että kaikki uusi tuntuu kyllä hyvältä, mutta samaan aikaan pelottavalta. Ajan kuluessa huomasin kuitenkin nykyisen mieheni ihanat piirteet ja sen, kuinka hyvin sovimme yhteen. Huomasin, etten enää kyennyt tuomaan silloiselle suhteelle mitään. Olin tyhjä, valkoinen paperi... Silloinen mieheni kertoi vain yksi ilta, että olisiko parempi erota. Silloin vasta uskalsin kertoa siitä, etten enää rakastanut häntä niinkuin ennen ja sovimme yhdessä erosta. Tästä on siis 7 vuotta, enkä kadu yhtään. Olen onnellisempi kuin koskaan ja olen kiitollinen siitä, että löysin etsimäni. Neuvona sinulle: Anna ultimatum: Kerro, kuinka paljon rakastat ja haluat olla hänen kanssaan, muttta nykytilanteessa et siihen kykene. Joten ainoa vaihtoehto on valita sinun ja toisen välillä. Vetäydy pois tilanteesta, mikäli hän ei osaa päättää. Tämä saa hänet miettimään ihan oikeasti, koska nykyinen tilanne on hänelle helppo, kun voi pitää molemmat. Sinua ON kusetettu tähän asti, mutta voit vielä saada siitä toimivan parisuhteen jos haluat.
- tavallaan ei
Oletan, että nainen ihastui sinuun mutta ihastuminen ei aina muutu rakkaudeksi. Varmaa on vain se, että hän siirsi sinun mukanasi tuoman hyvän vanhaan suhteeseensa ja toivoo nykyiseltä "mieheltään" muutosta parempaan. Nainen on sellainen. Piste.
- sitä saa mitä tilaa
Exäni oli vuosia sitten samanlaisen naisen kanssa. Nainen lupasi, että jättää miehensä ja sitten poikiensa kanssa muuttavat yhteen asumaan. Lupasi ja lupasi. Oli kertonut miehelleni, että aviomiehensä kanssa on täysin platoninen suhde, ei seksiä. Kuis ollakaan ... nainen tuli raskaaksi ja väitti miehelleni, että lapsi onkin aviomiehen HEH! Se suhde mieheni kanssa päätyi siihen (me emme silloin vielä olleet yhdessä). Sitten kun aloimme seurustelemaan, tuli ko naiselta viestiä, että voi kun sillä lapsella ois sun silmäs ja voitaisko tavata ja plaah plaah... ko nainen sätissä ... ehkä etsimässä seuraavaa uhria. Jätä se nainen! Se tosiaan kuorii vain kermat päältä, Sinun kanssasi ei ole arkea vaan pako arjesta hänen mielestään.
- en tuomitse...
..on ainutlaatuinen. Uusikin voi toimia. Pirujen maalailu seinille voi viedä harhaan. Kyse on kuitenkin jokaisen omasta tiestä omaan onneen. Harvemmin kuitenkaan kannattaa pitkästä suhteesta lähteä toisen vuoksi, ainakaan lyhyen tuttavuuden perusteella. Lähteminen aviokriisin seurauksena voi olla taasen hyvä ratkaisu.
- Avoliitto
Käy kertomassa miehelle . Eipä tarvitse sitten enää öisin tuskailla ja mietiskellä asioita . Saat unenkin varmasti paremmin. Elän itsekkin avoliitossa , ja välillä on hiukan epäilystä kestääkö suhde enää pitkään (11v) Ei lapsia jne . Rakkauden tunnustuksesi voi pelastaa paljonkin , esim turhautumisen jne . Uskon että nainen kiittää sinua vielä , jos hän sinusta aidosti välittää .. Hyvää kesää ..
- tämän itsekkin
Jätä se nainen. Olen ollut itse samassa tilanteessa, tosin toisin päin. Ensi mies valehteli olevansa lapseton sinkku, nopeasti sain kuitenkin totuuden selville, että hän eleli avovaimonsa ja poikansa kanssa. Suhde oli kuulemma pystyyn kuollut.
No, minä hölmö uskoin häntä ja hänen erolupauksiaan. Valheita riitti ja katteettomia lupauksia. Suhteemme jatkui on/off suhteena jonkin aikaa. Lopulta jätin hänet. Mies otti kuitenkin minuun yhteyttä kun oli vihdoinkin eronnut. Yritettiin yhdessä, mutta eipä siitä mitään enää tullut. Mies kaipasikin vapautta, ei halunnutkaan enää sitoutua. Halusi nauttia vapaudestaan.
Särjin sydämeni kahdesti, älä sinä tee samoin. Jotkut ihmiset eivät vaan ole tehty sitoutumaan.... - --
naisen puolelta. Kannattaa siis mielestäni laittaa välit poikki ja jatkaa elämää yksin. Nainen ei selvästikkään ole valmis uuteen suhteeseen, koska vieläkin on aikaisemman miehen kanssa. Hän varmaankin välittaa susta mutta ei yhtä paljon kun sinä hänestä. Älä jää pompoteltavaksi. Satutat vaan itseäsi. Varmasti löydät vielä jonkun joka on arvoisesi. Tsemppiä!
- Läs-res
Tunnen useita naisia, jotka ovat seurustelleet naimissa olevien miesten kanssa. Yleensä mies ikään kuin antaa ymmärtää, että nykyinen liitto on joka tapauksessa lopussa ja että hän on ottamassa eron. Useimmiten mies ei kuitenkaan eroa. Naisparka odottaa jopa vuosia, kunnes tajuaa tämän. Sinun tapauksessasi on sama juttu, mutta päin vastoin, odotat, että nainen eroaa - sillä ei ole merkitystä, onko avo- tai avioliitto.
- Tee nyt parannus!
Olet rikkonut erästä Pyhän Jumalan asettamaa käskyä, "Älä tee huorin".
Nyt polvillesi Jumalan eteen, pyydä anteeksi koko syntisyyttäsi (olemussynti), kaikkia tekosyntejäsi mukaanlukien tämä huoraus, ja ota vastaan anteeksiantamus kaikesta Jeesuksen sovitukseen vedoten. Sitten ilmoitat naiselle tehneesi parannuksen ja katkaisevasi suhteen samantien.- Puorihukki
"Sitten ilmoitat naiselle tehneesi parannuksen ja katkaisevasi suhteen samantien."
Kerronko myöskin naiselleni saaneeni todella upeaa vierasta, vai riittääkö pelkkä katumus ja suhteen lopettaminen? - Aina puutteessa
Onko kaikki täällä himovanhoillisia? Elämä antaa elämä ottaa. Ole onnellinen, olet saanut hyvää piparia ja eihän aina saa makeata mahan täydeltä.
- laatan....
Viagraa ja nussit sitä aunukseen, jos ei lähde karkuun niin nainen on sinun.
Itse tapasin miehen vaiheessa jolloin olin miettinyt eroa jo pitkään ja olin sanonutkin, että haluan erota ja fyysinen yhteys olikin jo ollut poikki useamman kuukauden.
Tavattuani tämän uuden (ja en todellakaan pettänyt miestäni) ilmoitin miehelleni, että nyt se on loppu. Silti vaikka en enää rakastanutkaan miestäni, niin eroaminen oli todella vaikeaa. Aluksi muutin erilleni ja sitten myöhemmin erosin hänestä lopullisesti. Hän oli minun 1. todellinen aikuinen pitkä suhde ja ero oli vaikea, vaikka tämä tapaamani mies olikin jo kuvioissa mukana.
Naisesi saattaa tuntea syyllisyyttä erosta ja sääliä miestään, eikä siksi raaski painostaa muuttamisella etc. Meilläkin meni monta kuukautta siinä, eikä mieheni uskonut muuttamiseeni, vaikka kannoin jo tavaroitani ulos yhteisestä kodista.
Summa summarum... itse jätin mieheni ja nyt olen edelleen yhdessä tämän uuden kanssa (yli 10v tullut jo täyteen). Tosin en tietty voi tämän sinun naisesi puolesta pysty sanomaan, minkä ratkaisun hän tulee tekemään...
Minä ainakin tein ratkaisuni myös siltä pohjalta, että nyk. mieheni jaksoi tukea ja kuunnella ja olla läsnä aina... Olenkin sanonut, ettemme varmaan olisikaan yhdessä, jos hänen ei olisi jaksanut olla niin sitkeä :) Varmasti olisin eronnut exästäni jossain vaiheessa, mutta joko olisin yksin tai jonkun toisen kanssa...
Toivotan sulle onnea joka tapauksessa, että asia ratkeaisi osaltasi parhain päin :)- Mauriatinus
On hyväksyttävä.Puheripulipekkarisen suolistosta virtaavat visiot.Tätä hämmästyttävää aikaa on siedettävä.Nälkä on.Onneksi makaroonia(400 krammaa)saa aika halvalla.0,35 £,Tämä viikon ruokavalio,viittaamatta lihavaan ministeriin,taikka nivalan pulskaan,Joka toi eväinään tämän uusliberalismin.Nälkä on.emmehän kuitenkaan kuole.Nivalan pulskistus sanoo:Kyllä Köyhiä kyykytetä ei.Aavistuksen verran kun jauhopussia avataan,niin vallattomasti ruikuttavat.Minä lihavana nivalalaisena toteaisin.Hulppean juttu omistssaa-Käsivarressa hurmaavat salamat.Tehokkaasti Kuitenki Säilytän.Mitä?Tietenkin laajaa suunnatonta massaa.Alistamalla ja ilman omaa tuntoa-
- Lemmenleikkiä?
Hei Kaveri !
Onpa kinkkinen juttu tosiaan Hmmm... Tää on just niin tätä täs elämässä, kun kaikkea ei vaan voi saada vaikka haluasikin. Mielenkiinnosta kysyisinkin, onko tapaamisenne tapahtunut avoimesti, vai oletteko joutuneet tapailemaan salamyhkäisesti .....tyyliin...kukaan ei vaan saa nähdä ?
Ajattelen asiaa vain näin sen naisen kannalta, jos pelkona on sen vakikaverin yllätys treffaamien...ja siitä seuraavat mahdolliset konfliktit ???
Olettkohan molemmat aikuisten oikeesti tunnustaneet rakkautenne, vai onkohan kyseessä jomman kumman taholta välittämistä.....hienoista tykästymistä.....vai vaihtelun hakua.....eikä niinkään roihuvaa rakkauden räiskettä.
Asutteko kaikki eri asunnoissa........jos niin...niin tapaamiset ovat varmasti tapahtuneet luonnikkaasti.......
En suosittelisi sinun kertomaan sille miehelle ....jos et tosissasi ole valmis ottamaan tätä naista iki omaksesi ja kantamaan vastuuta kaikenlaisesta elämään liittyvistä arjen askareista...niin iloista kuin murheistakin.
Asioilla on taipumus järjestyä...sanotaan.......
Anna päivien seurata toisiaan ja katselet ja kuullostelet tilannetta avoimin silmin. Jos katsot peiliin ja näät siellä omilla jaloillaan seisovan upean miehen jolla on ryhtiä ja päättäväisyyttä tehdä omat valinnat. Toimi ja tee elämällesi jotain.
Tuskimpa tämä nainen...ihanainen...kuitenkaan ihan ainoa vaihtoehto on maailmassa.....on niitä muitakin.
Siis, elä kulje ja etsi. Mutta nauti niistä onnen muruista joita nyt saat....älä pilaa sitä turhalla "itkemisellä"
Tsemppiä ja onnea........ sitä tarvitaan......... T: Yks nainen - Lemmenleikkiä?
Hei Kaveri !
Onpa kinkkinen juttu tosiaan Hmmm... Tää on just niin tätä täs elämässä, kun kaikkea ei vaan voi saada vaikka haluasikin. Mielenkiinnosta kysyisinkin, onko tapaamisenne tapahtunut avoimesti, vai oletteko joutuneet tapailemaan salamyhkäisesti .....tyyliin...kukaan ei vaan saa nähdä ?
Ajattelen asiaa vain näin sen naisen kannalta, jos pelkona on sen vakikaverin yllätys treffaamien...ja siitä seuraavat mahdolliset konfliktit ???
Olettkohan molemmat aikuisten oikeesti tunnustaneet rakkautenne, vai onkohan kyseessä jomman kumman taholta välittämistä.....hienoista tykästymistä.....vai vaihtelun hakua.....eikä niinkään roihuvaa rakkauden räiskettä.
Asutteko kaikki eri asunnoissa........jos niin...niin tapaamiset ovat varmasti tapahtuneet luonnikkaasti.......
En suosittelisi sinun kertomaan sille miehelle ....jos et tosissasi ole valmis ottamaan tätä naista iki omaksesi ja kantamaan vastuuta kaikenlaisesta elämään liittyvistä arjen askareista...niin iloista kuin murheistakin.
Asioilla on taipumus järjestyä...sanotaan.......
Anna päivien seurata toisiaan ja katselet ja kuullostelet tilannetta avoimin silmin. Jos katsot peiliin ja näät siellä omilla jaloillaan seisovan upean miehen jolla on ryhtiä ja päättäväisyyttä tehdä omat valinnat. Toimi ja tee elämällesi jotain.
Tuskimpa tämä nainen...ihanainen...kuitenkaan ihan ainoa vaihtoehto on maailmassa.....on niitä muitakin.
Siis, elä kulje ja etsi. Mutta nauti niistä onnen muruista joita nyt saat....älä pilaa sitä turhalla "itkemisellä"
Tsemppiä ja onnea........ sitä tarvitaan......... T: Yks nainen - jos jokin
vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se yleensä ei ole.
Mielestäni voit jatkaa niin kauan, kun mitään syytä muuhun ei ilmene. Onhan olemasssa juonikkaita rahanahneita akkoja, jotka pyrkivät kiinni omaisuuteesi.
Voit pitää halutessasi suhdetta yllä. Itse en tekisi mitään rahallisia sopimuksia. Ei etenkään asumiseen liittyviä, ei varsinkaan yhteisen asunnon ostoa jopa lainarahaa käyttäen. En suosittele uskomaan myöskään naisen ehkäisyyn liittyviä vakuutteluja.
Kannattaa selvittää naisen historiaa mahdollisuuksien mukaan. Lasten isyys on myös yksi tärkeä asia, lähinnä onko useita eri isiä, kun on useita lapsia.
Perusajatus: epäile kaikkea.- ja tapaamiseen
innolla vastaile ja mene. Ota etäisyyttä (vaikka kauhealta tuntuu)ja kerro kuinka menoja riittää ettei ehdi tavata. Silloin viimeistään "herää" et onhan sulla omaakin elämää ja pian voi olla ettei hän kuulu siihen jos ei jotain ratkaisua tee.
Vaikeaa on tutusta ja turvallisesta tehdä hyppy tuntemattomaan . Vaikka itse naisena en pystyis sietämäänkään omaa miestä jos uusi kuvioissa. Naiset useimmin rakastuessaan eron ottavat ,sanon sen lohdutukseksi jotta toivoa voi olla. Älä ilmoita miehelle se on heidän välinen asiansa .....vaikka vauhtia asioihin tulisi....suuntaan tai toiseen. Nainen voi vielä suuttua et pilasit hänen hyvän liittonsa. Kysy itseltäsi haluatko todella sen naisen ja elää yhteistä elämää. Kirjoittele miten edistyy....
- mitä sitten haluatkin
Itse nainen ja saman kohtalon läpi käynnyt. Mies ei jättänyt perhettään eikä omaisuuttaan. Itse tuhosin omaa elämääni kunnes vihdoinkin tajusin mitä olen tekemässä itselleni. Surin pitkään kuitenkin koska olin rakastunut, mutta silti päätös oli oikea, eroaminen. En kehottaisi sinua soittamaan tms. et hyödy sillä tempulla yhtään mitään.
- Toppuli
Tollanen suhde syö sut sisältä. Rakkaus on siitä kumma juttu, että se sokaisee ja pistää nöyryyttämään itseään, jotta saisi pitää rakkaansa.
En ota kantaa siihen, rakastaako se nainen sua ja onko se vain heikko. Mutta noin pitkässä ajassa se olisi jo tehnyt päätöksiä, jos se rakastaisi sua sillä tavalla hulluna, että sen takia kannattais kärsiä mitä vain tai olisi niin rehti, että ansaitsee rakkautesi.
Tapasin aikoinaan aivan ihanan miehen, ja rakastuin ensi silmäyksellä. Mies sanoi olevansa sinkku, mutta kun olin jo koukussa, tunnusti asuvansa avoliitossa. En pystynyt pistämään suhdetta poikki sekä henkisistä että fyysisistä syistä (se oli aivan uskomaton sängyssä, mikä koukutti myös ja paljon). Mies sanoi olevansa vaimonsa kanssa vain asuntovelan takia ja lisäksi sillä oli työn ja terveyden suhteen elämänmuutos meneillään. Sanoi vakuuttavasti, että jättää avovaimonsa, kunhan tilanne selkenee.
Tiesin koko ajan, että olen tyhmä, kun jatkan, mutta silti... Mut herätti ekaks se, kun kävin heidän kotonaan ja nukuin heidän vuoteessaan. Se oli ilmiselvästi yhdessä olevan pariskunnan, ei kahden irrallisen ihmisen koti.
Pidin taukoa, mutta mies teki romanttisia juttuja löytääkseen mut uudestaan, ja minähän menin taas lankaan. Suhteemme jatkui, mutta yhtäkkiä mies menikin avovaimonsa kanssa kihloihin. Selitti, että se halusi, eikä hän pystynyt sanomaan ei. Siinä vaiheessa aloin halveksia miestä. Uskoin, että se tosissaan halusi olla mun kanssa, tunteista vaimoon en tiedä. Mutta jos se menee kihloihin pettämänsä avovaimon kanssa, se joko rakastaa sitä eikä meinaakaan jättää, tai sitten on heikko luuseri, joka pelkää.
Tunteet ei kokonaan siihen loppuneet, mutta keräsin itsekunnioitukseni rippeet ja sanoin EI. Mietin, että varmaan kadun, mutta mut valtasikin valtava riemun ja vapauden tunne. Yhtäkkiä tajusin, että olin elänyt kuin sumussa, ja nyt olen taas oma itsenäinen itsekunnioitukseen oikeutettu itseni. Ihan kuin olisin herännyt jostain ahdistavasta unesta. Miestä en ole kaivannut, ja rakkaus loppui kuin seinään.
Nyttemmin miehellä on saman avovaimon kanssa yhteinen lapsi. Luulisi, että jos heidän suhteensa olisi niin pielessä kuin hän minulle sanoi, hän olisi jättänyt vaimonsa riippumatta siitä, onko kuvioissa toista naista vai ei.
- vastaan
Älä roikota itseäsi köydessä. Tee naiselle selväksi, että jos haluaa olla kanssasi, niin jättää miehensä ja vasta sitten voitte tapailla. Muu ei tule kyseeseen. Varman päälle pelaava antaisi naisen totutella itsenäisyyteen, mutta se ei välttämättä johda yhteiseen tulevaisuuteen. Mutta ei johda tuokaan. Miehelle kertomisesta ei ole mitään hyötyä.
Itse vähän samanlaisen jutun kokeneena en muuta sano. Minulla vaan nuoruudesta saakka saman miehen kanssa ollut nainen muutti omilleen, mutta heti sen jälkeen alkoikin vanha suola janottamaan niin paljon, että jätti minut ja alkoi tapailla uudelleen entistä miestään. Oli tapaillut tietämättäni jo ennen meidän välirikkoa. Muutamiin vuosiin ei ollut ollut mitään tunteita eikä viimeisen vuoden aikana oikein seksiäkään, mutta silti päätti olevan hauskempaa palata väljähtyneeseen suhteeseen kuin kokeilla siipiään. - Myös nainen
tuollainen, et sinä voi painostaa ketään. Ei tuosta varmaan mitään tule.Ja , jos tuleekin . Takaisin nainen menee.
- Saman_kokenut
Eli saman olen kokenut, mutta naisen asemassa, eli mies pelleili minun kanssani.
Kannattaisin, että alat hiljalleen etääntyä, koska se tulee olemaan sinulle parempi. On parempi, että kerralla kirpaisee kunnolla, kuin koko ajan sattuu ja lopulta jäät pitkäksi aikaa kaipailemaan ja parantelemaan kipeää haavaa.
Nainen selvästi haluaa miehen kanssa vielä jatkaa, mutta ei yksinkertaisesti jaksa samoja rutiineita, kerta 13v ovat yhdessä olleet. Silloin on uutta ja jännittävää, lisäpiristettä suhteeseen saada salarakas, jonka kanssa kaikki on uutta ja kipinöitä ilmassa. Kuten sanoit, rakastat naista ja varmasti osoitat sen hänelle?
Hänen oma miehensä ei välttämättä enää jaksa, vaan pitää itsestään selvyytenä, että nainen tietää hänen rakastava. Siksi naisesta on mukava kuulla se joltakin muulta, tuntea olevansa vielä haluttu.
Jos 9kk ei ole mitään tapahtunut, anna olla. Tarkoitan sitä.
Itse olin pelleilyssä sokeana 3v, kunnes tajusin, että ei varmasti ole miehen ämmä ehtinyt kolmea vuotta sitä asuntoa! Ilmoitin asiasta naiselle, joka on nyt miehen kanssa eronnut (tästä tapauksesta jo 2v, nainen oli puoli vuotta miehen kanssa asian kertomisen jälkeen kunnes tuli riitaisa ero)
Mies otti sen jälkeen minuun yhteyttä mutta hyvin kylmästi totesin, että en halua olla lohdutuspalkinto. Eikä sanonut vastaan vaan lopetti yhteydenpidon.
Älä tosiaan sotkeudu salarakkaaksi, vaan jätä asia. Nainen ei tuota asiaa ala hoitamaan enää. Loppujen lopuksi parempi kummallekimn
- sama kohtalo
itse olen samassa tilaanteessa....On vaan niin vaikeaa jätää se vakikaveri kun ollaan oltu niin kauan yhdessä.ja on niin paljon yhteisiä tuttuja,Pidän silti kummastakin,ja enhaluaisi silti loukata kumpaakaan....Vaikka se tekee kipeää....
- hande-56
Kannattaa, omakohtasella kokemuksella sanoisin totuuden koska siinä ei häviä mitään ja siks toisekseen itse olen tälläisessä tapauksessa muutanut suuntaa ja eteeni on tullut tapaus että ei petä ei jätä eikä seikkaile niikuin aikaisemmat.
Ja jos näin tapahtuu käänyn jälleen ja perään en itke,etenen omma tahtiani.
Jokaisella on vapaus valita ota tai jätä,mutta suhteeseen en ole alakanut toista alistamalla.Toivon suhteelle molemmin puolista arvostusta jonka on lähdettävä itsestäni,ei itsekkyydestäni. Jota vieläkin valitettavasti on.- Crester
En ny kaikkia jaksanut lukea mutta oma mielipide on samanlaisessa roolissa olleena (olin kakkosmies) että nauti elämästä. Eli tyydy osaasi ja nauti siitä ilman odotusta että eukko jättää miehensä, koska jos se niin olisi oikeasti tekemässä se oli sen jo tehnyt. Eli tunteet sivummalle ja nauti täysin siemauksin niinkauan kuin tuo kestää koska ikuista se ei ole.
Itselläni oli vastaava homma vuosia sitten (suhde varattuun 2 lapsen äitiin) alussa oli selvää että hän halus rakastajan jonka kanssa pääsee arkea karkuun ja sitä meillä oli. Hienoa oli molemminpuolin
- vastauxii viesteihin
kukkaan sua kuseta jos et haluuu
- Anonyymi
Nainen joka on maannut vähän jokaisen kanssa ei kannata edes harkita sitoutuvansa. Nuo kylvää tuhoaan siellä missä asustavatkin. Yleensä vaihtuu lopulta kaupunki, kun alkaa joka toinen mies morjestaan. Nähdessä. Välttäkää kuin ruttoa. Ei kaikki mutta suurin osa on kaukana parisuhde aineksesta.
- Anonyymi
Aika outo alotus. Jos ootte tehneet tunteenne toisille selviksi ja kumpainenkin haluaa olla yhdessä, niin ihmettelen miksi tuo nainen ei toimi. Ei kande uskoa, jos ei mitään tee.
Ketjusta on poistettu 154 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180