Onko knelläkään ollut lapaluun bursiittia? Onko leikattu? Kaikki kokemukset kullan arvoisia.
LAPALUUN BURSIITTI
4
1016
Vastaukset
- tietää
että on bursiitti? Minkälaisia oireita aiheuttaa? Miten se on todettu? Itselläni on lapaluun seutu kipeänä samoten solisluu sekä rintaranka.
- Kokemuksia..?
Aika harvinainen tietääkseni, lapaluun toistoliikkeen aiheuttama rasitusvamma. Samaan tapaan kuin lonkassa. Käsittääseni voi olla esim maalareilla, ikkunanpesijöillä, kilpasoutajalla tai pesiksen pelaajalla, yli pään toistoliikkeitä, paljon... Siksi harvinainen.
Lapaluun seudussa polttavaa, pistävää ja kovaa kipua. Kortisonin pitäisi ainakin hetkellisesti auttaa, muuten kys. muu sairaus. Itsekkään en juuri enempää tiedä... Mullakin siis tämän lisäksi rintarankakipuja, solisluunalue kipeä, kerää nesteturvotusta solisluun kuoppaan jne. TOS voi aiheuttaa samantyyppistä kipua ja oireita, mutta tos-jumpat ei tähän tehoa...
Olisko ketään jolla olisi jo diagnosoitu? - todetaan?
Kokemuksia..? kirjoitti:
Aika harvinainen tietääkseni, lapaluun toistoliikkeen aiheuttama rasitusvamma. Samaan tapaan kuin lonkassa. Käsittääseni voi olla esim maalareilla, ikkunanpesijöillä, kilpasoutajalla tai pesiksen pelaajalla, yli pään toistoliikkeitä, paljon... Siksi harvinainen.
Lapaluun seudussa polttavaa, pistävää ja kovaa kipua. Kortisonin pitäisi ainakin hetkellisesti auttaa, muuten kys. muu sairaus. Itsekkään en juuri enempää tiedä... Mullakin siis tämän lisäksi rintarankakipuja, solisluunalue kipeä, kerää nesteturvotusta solisluun kuoppaan jne. TOS voi aiheuttaa samantyyppistä kipua ja oireita, mutta tos-jumpat ei tähän tehoa...
Olisko ketään jolla olisi jo diagnosoitu?Näkyykö tavallisissa kuvissa tai ultra tutkimuksessa vaiko MRI:ssä?
- Anonyymi
Vanha keskustelu mutta pakko kommentoida! Mulla on ollu nyt muutaman päivän aika pahaa kipua oikean lapaluun seudulla, helpottaa tietyssä istuma-asennossa ja makuuasennossa, särkylääkkeet ei auta mitään. Ajan työkseni trukkia ja sitä ajaessa kipu on kaikista pahinta, kuten myös jos joutuu istua tuolilla jossa on kova selkänoja. Mulla on usein ollut lonkassa bursiitti ja tajusin että tämä kipu tuntuu ihan samalta mutta vain lapaluun kohdalla. En pyöritä trukin rattia tällä kädellä mutta painelen nappeja ja joudun kumartua eteenpäin painelemaan. Mietin voisiko jotenkin johtua siitä? Ahdistaa kun pelkään että tämä on jotain vakavaa tai että menetän työni tämän takia. Ikinä ennen ei ole tällaista ollut vaikka olen ollut töissä 3 vuotta ja tehnyt välillä todella pitkiä työpäiviä ilman vapaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399