Onko knelläkään ollut lapaluun bursiittia? Onko leikattu? Kaikki kokemukset kullan arvoisia.
LAPALUUN BURSIITTI
4
1009
Vastaukset
- tietää
että on bursiitti? Minkälaisia oireita aiheuttaa? Miten se on todettu? Itselläni on lapaluun seutu kipeänä samoten solisluu sekä rintaranka.
- Kokemuksia..?
Aika harvinainen tietääkseni, lapaluun toistoliikkeen aiheuttama rasitusvamma. Samaan tapaan kuin lonkassa. Käsittääseni voi olla esim maalareilla, ikkunanpesijöillä, kilpasoutajalla tai pesiksen pelaajalla, yli pään toistoliikkeitä, paljon... Siksi harvinainen.
Lapaluun seudussa polttavaa, pistävää ja kovaa kipua. Kortisonin pitäisi ainakin hetkellisesti auttaa, muuten kys. muu sairaus. Itsekkään en juuri enempää tiedä... Mullakin siis tämän lisäksi rintarankakipuja, solisluunalue kipeä, kerää nesteturvotusta solisluun kuoppaan jne. TOS voi aiheuttaa samantyyppistä kipua ja oireita, mutta tos-jumpat ei tähän tehoa...
Olisko ketään jolla olisi jo diagnosoitu? - todetaan?
Kokemuksia..? kirjoitti:
Aika harvinainen tietääkseni, lapaluun toistoliikkeen aiheuttama rasitusvamma. Samaan tapaan kuin lonkassa. Käsittääseni voi olla esim maalareilla, ikkunanpesijöillä, kilpasoutajalla tai pesiksen pelaajalla, yli pään toistoliikkeitä, paljon... Siksi harvinainen.
Lapaluun seudussa polttavaa, pistävää ja kovaa kipua. Kortisonin pitäisi ainakin hetkellisesti auttaa, muuten kys. muu sairaus. Itsekkään en juuri enempää tiedä... Mullakin siis tämän lisäksi rintarankakipuja, solisluunalue kipeä, kerää nesteturvotusta solisluun kuoppaan jne. TOS voi aiheuttaa samantyyppistä kipua ja oireita, mutta tos-jumpat ei tähän tehoa...
Olisko ketään jolla olisi jo diagnosoitu?Näkyykö tavallisissa kuvissa tai ultra tutkimuksessa vaiko MRI:ssä?
- Anonyymi
Vanha keskustelu mutta pakko kommentoida! Mulla on ollu nyt muutaman päivän aika pahaa kipua oikean lapaluun seudulla, helpottaa tietyssä istuma-asennossa ja makuuasennossa, särkylääkkeet ei auta mitään. Ajan työkseni trukkia ja sitä ajaessa kipu on kaikista pahinta, kuten myös jos joutuu istua tuolilla jossa on kova selkänoja. Mulla on usein ollut lonkassa bursiitti ja tajusin että tämä kipu tuntuu ihan samalta mutta vain lapaluun kohdalla. En pyöritä trukin rattia tällä kädellä mutta painelen nappeja ja joudun kumartua eteenpäin painelemaan. Mietin voisiko jotenkin johtua siitä? Ahdistaa kun pelkään että tämä on jotain vakavaa tai että menetän työni tämän takia. Ikinä ennen ei ole tällaista ollut vaikka olen ollut töissä 3 vuotta ja tehnyt välillä todella pitkiä työpäiviä ilman vapaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679