Mitä nainen haluaa

-Sitä saa, mitä tilaa-

Reilusti yli viisikymppisenä tiedän, mitä haluan. Pidän huolta sekä kehostani, että ulkoisesta olemuksestani, enkä halua yhtään vakosamettikainalohousuista pälvikaljuista pappa-klovnia perässäni köpöttämään.
Olen seksuaalisesti erittäin aktiivinen, eikä eturauhasvaivoista kärsivä epäromanttinen, lyhytkestoinen ja kaavoihinsa kangistunut ikäiseni mies vastaa millään tavoin tarpeisiini.
Täältä olenkin löytänyt ihania, fiksuja ja viriilejä nuorukaisia sulostuttamaan vapaata aikaani kotiin, huvilalle ja ulkomaan matkoille. Tiedostan, ettei näistä suhteistani ole kauaskantoiseen parisuhteeseen, mutten sellaista tarvisekaan.
Tuoreessa muistissa on entisen mieheni jatkuva huomauttelu ja paheksunta OMIEN rahojeni käytöstä. Pidän laadukkaista ja kauniista tavaroista ja nykyään voin huoletta hankkia, mitä haluan.
Tunnen eläväni täyttä elämää juuri niinkuin haluan, enkä välitä muiden mielipiteistä.

Suosittelen lämpimästi kaikille ahdistavan parisuhteen rasittamille naisille.

39

1841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin totta

      Kiitos aamunauruista, mikä johtui kirjoitustyylistä...:) ei aiheesta!

    • on varaa

      gigoloihin. Kiva, että kerroit meillekin. Nuorella miehellä ei ehkä muuten olisikaan varaa matkustella ja siten laajentaa kokemuspiiriään, ja näyttää kiinnostavammalta ikäistensä tyttöjen seurassa. Mikseivät he puolestaan yhtä kuivakkaa mummelia panisi - kumpikin saa, mitä tarvitsee.

      • taitaa olla trendi

        On noita muitakin hyvin säilyneitä naisia. Ihan yllättävän moni nuori mies suorastaan etsii kypsempää naista.

        Eikä se ikä miestä huononna, nuorikin mies voi olla kiinnostava, ainakin innokkaampi kuin keski-ikäinen.


    • Tumma komistus

      Ne ihanat, fiksut ja viriilit nuorukaiset saavat ihan omanikäisiään naisia elämäänsä ja niin sen kuuluu ollakin : ) Aika erikoista ja pervoa jos tuntee seksuaalista vetoa oman äitinsä ikäiseen naiseen. Toki jostain näit peräkamarin poikia tuurilla voi vanha elämää nähnyt mummo saada!

      • Juh..

        Minkähän ihmeen takia just tollasilla jutuilla (ikäero) on niin helppo saada tämä zombilauma, joka täällä hengailee provosoitumaan :D Hyvät naurut kyllä saa, vaikka monta kertaa päivässä, ihan pelkästään noista nikeistä :D itse tekstistä puhumattakaan.


      • peräkammarin poika
        Juh.. kirjoitti:

        Minkähän ihmeen takia just tollasilla jutuilla (ikäero) on niin helppo saada tämä zombilauma, joka täällä hengailee provosoitumaan :D Hyvät naurut kyllä saa, vaikka monta kertaa päivässä, ihan pelkästään noista nikeistä :D itse tekstistä puhumattakaan.

        Kumma että jaksaa toisten elämä kiinnostaa noin paljon, että sitä alkaa puimaan :D
        Ei tulis mieleenkään nimitellä ketään tapaamatta varsinkin kun ei asioista mitään tiedä. Jos ne on tyytyväisiä elämäänsä niin olkoon onnellisia.


      • pelkkiä numeroita
        Juh.. kirjoitti:

        Minkähän ihmeen takia just tollasilla jutuilla (ikäero) on niin helppo saada tämä zombilauma, joka täällä hengailee provosoitumaan :D Hyvät naurut kyllä saa, vaikka monta kertaa päivässä, ihan pelkästään noista nikeistä :D itse tekstistä puhumattakaan.

        Samat miehet, jotka omassa profiilissaan kehuskelee ikä on pelkkiä numeroita, on sitä meiltä, että se koskee vaan heitä,ikäisiään naisia ämmittelevät ja mummottelevat, veisivät varmaan ladontaakse lopetettavaksi kaikki yli kolmevitoset jos voisivat.


      • kai saa

        nuoret miehet oman ikäisiäänkin mutta miksi valitsevat vanhemman? ;=)
        eikä nyt sentään tarvi 20-30 vuotta ikäeroa olla, 10-15-vuottakin on ihan ok.


      • =)
        Juh.. kirjoitti:

        Minkähän ihmeen takia just tollasilla jutuilla (ikäero) on niin helppo saada tämä zombilauma, joka täällä hengailee provosoitumaan :D Hyvät naurut kyllä saa, vaikka monta kertaa päivässä, ihan pelkästään noista nikeistä :D itse tekstistä puhumattakaan.

        johtuvat varmaankin siitä, että pihlajanmarjat ovat happamia, sanoi kettu.


      • =)
        =) kirjoitti:

        johtuvat varmaankin siitä, että pihlajanmarjat ovat happamia, sanoi kettu.

        miesten tuomitsevat kommentit.


      • mutta.
        kai saa kirjoitti:

        nuoret miehet oman ikäisiäänkin mutta miksi valitsevat vanhemman? ;=)
        eikä nyt sentään tarvi 20-30 vuotta ikäeroa olla, 10-15-vuottakin on ihan ok.

        Olen itse yli 50.nen,pidän itsestäni huolta ja olen nuorekas.en vain omasta mielestäni vaan myös tuttavieni mielestä.En kyllä halua mitää 20-30v poikaa elämääni.Mutta en kyllä halua mitään ukkoakaan joka kuvittelee olevansa nuori potenssilääkkeen turvin,ja vain seksi on elämässä pääasia.Mitä useimmat ikäiseni valitettavasti harrastavat.Ja sitten he hakevat seuraa nuorista naisista.
        Siksi pidänkin 5-10 vuotta nuoremmista miehistä.


      • tuossa
        mutta. kirjoitti:

        Olen itse yli 50.nen,pidän itsestäni huolta ja olen nuorekas.en vain omasta mielestäni vaan myös tuttavieni mielestä.En kyllä halua mitää 20-30v poikaa elämääni.Mutta en kyllä halua mitään ukkoakaan joka kuvittelee olevansa nuori potenssilääkkeen turvin,ja vain seksi on elämässä pääasia.Mitä useimmat ikäiseni valitettavasti harrastavat.Ja sitten he hakevat seuraa nuorista naisista.
        Siksi pidänkin 5-10 vuotta nuoremmista miehistä.

        pottensilääkityksessä on .minusta se on yhtä tärkeä miehille ,jotka haluaa olla viellä aktiivisia seksuaalisesti ,eihän naisetkaan pärjää ilman hormoonihoitoa vaihdevuosista jotka voisi kestää useamman vuodenkin. minusta se on myös itsestä huolehtimista ja tarviiko olla just niin säntillinen joka hiton asiassa ...
        olen itse hieman alle viisikymppinen nainen ja tunnen että elämä on nyt kohdallaan ,,,enkä pane vastaan vaikka hieman rauhallisempaa ja tasasempaa onkin ...voi nauttia siitä että elämä menee eteenpäin ..ilman mitään surempaa hässäämistä ..nauttia juuri nyt ...ilman kiiretä.


      • *kiitos*
        tuossa kirjoitti:

        pottensilääkityksessä on .minusta se on yhtä tärkeä miehille ,jotka haluaa olla viellä aktiivisia seksuaalisesti ,eihän naisetkaan pärjää ilman hormoonihoitoa vaihdevuosista jotka voisi kestää useamman vuodenkin. minusta se on myös itsestä huolehtimista ja tarviiko olla just niin säntillinen joka hiton asiassa ...
        olen itse hieman alle viisikymppinen nainen ja tunnen että elämä on nyt kohdallaan ,,,enkä pane vastaan vaikka hieman rauhallisempaa ja tasasempaa onkin ...voi nauttia siitä että elämä menee eteenpäin ..ilman mitään surempaa hässäämistä ..nauttia juuri nyt ...ilman kiiretä.

        Ihan sivusta tässä heitän, luin saman jutun ja siinä luki: Potenssilääkkeen turvin kuvittelevat, että seksi on TÄRKEINTÄ elämässä. Seksin laittamista elämän tärkeimmäksi sisällöksi siis kritisoitiin...tai sit mä en vaan tajua lukemaani.


      • hormonihoitoako?
        tuossa kirjoitti:

        pottensilääkityksessä on .minusta se on yhtä tärkeä miehille ,jotka haluaa olla viellä aktiivisia seksuaalisesti ,eihän naisetkaan pärjää ilman hormoonihoitoa vaihdevuosista jotka voisi kestää useamman vuodenkin. minusta se on myös itsestä huolehtimista ja tarviiko olla just niin säntillinen joka hiton asiassa ...
        olen itse hieman alle viisikymppinen nainen ja tunnen että elämä on nyt kohdallaan ,,,enkä pane vastaan vaikka hieman rauhallisempaa ja tasasempaa onkin ...voi nauttia siitä että elämä menee eteenpäin ..ilman mitään surempaa hässäämistä ..nauttia juuri nyt ...ilman kiiretä.

        Aikamoinen yleistys: eihän naisetkaan pärjää ilman hormoonihoitoa vaihdevuosista... Eipä tietty jos lääkäriltä asiaa kysyy (tai lääketeollisuudelta).
        Tuttavapiirissäni on naisia 48-60 joista osa on käyttänyt hormonihoitoa, toiset ei koskaan. Itselläni ei ole tarvetta ollut. Enemmänkin tarvetta aktiivisesta seksistä...


      • Nainen aikuinen

        Halukkaita kolleja ainakin olisi tyrkyllä. Kyllä ne fiksut ja viriilit nuorukaiset saavat omanikäisiäänkin, mutta jostain syystä haluavat myös vanhempiakin naisia, ei tarvitse olla peräkamarin poika, vaan todella fiksuihin ja kivoihin miehiin olen minä ainakin törmännyt. Ehkä haluavat sitten kokemuksia tai mistä johtuukaan, mutta näin vaan on.


      • suora fakta
        Nainen aikuinen kirjoitti:

        Halukkaita kolleja ainakin olisi tyrkyllä. Kyllä ne fiksut ja viriilit nuorukaiset saavat omanikäisiäänkin, mutta jostain syystä haluavat myös vanhempiakin naisia, ei tarvitse olla peräkamarin poika, vaan todella fiksuihin ja kivoihin miehiin olen minä ainakin törmännyt. Ehkä haluavat sitten kokemuksia tai mistä johtuukaan, mutta näin vaan on.

        Helppous. Kolmekymppinen nainen ei valikoi paljoakaan ja 40 antaa kaikille : ) Nimimerkki itsekin saanut ; )


      • taitaakin johtua!
        suora fakta kirjoitti:

        Helppous. Kolmekymppinen nainen ei valikoi paljoakaan ja 40 antaa kaikille : ) Nimimerkki itsekin saanut ; )

        Jaa, tai sitten johtuu siitä että kolmekymppiset naiset on vielä niin estoisia,,,, 40, 50 ja ylikin, naisista on karissut turha kainous, osaamme nauttia seksistä, ja mikäs siinä sitten parempi kuin nuori kolli joka jaksaa ja jaksaa,,,
        Ja mistähän joku on saanut sellaisen käsityksen että tässä iässä kärsis jostain kuivuusongelmista,,,
        Eikä todellakaan tarvi jokaista vonkaajaa sänkyyn päästää, voi valkata parhaat päältä!


      • :((
        suora fakta kirjoitti:

        Helppous. Kolmekymppinen nainen ei valikoi paljoakaan ja 40 antaa kaikille : ) Nimimerkki itsekin saanut ; )

        jaa että nelikymppinen nainen antaa kaikenikäisille? en antaisi jollekin 55-> papalle! viisikymppistä vielä voisin ajatella. .


      • viiskytä ja plus
        taitaakin johtua! kirjoitti:

        Jaa, tai sitten johtuu siitä että kolmekymppiset naiset on vielä niin estoisia,,,, 40, 50 ja ylikin, naisista on karissut turha kainous, osaamme nauttia seksistä, ja mikäs siinä sitten parempi kuin nuori kolli joka jaksaa ja jaksaa,,,
        Ja mistähän joku on saanut sellaisen käsityksen että tässä iässä kärsis jostain kuivuusongelmista,,,
        Eikä todellakaan tarvi jokaista vonkaajaa sänkyyn päästää, voi valkata parhaat päältä!

        Näin on, estot ovat karisseet ja tosiaan ei ole kuivuusongelmia! päinvastoin, 'moitittu' liian kosteaksi.
        Eivätkä ne klopit ole mitään peräkammarin poikia, hyvin koulutettuja, sosiaalisia, naisen huomioivia ovat olleet. =)


      • N 50 v.
        suora fakta kirjoitti:

        Helppous. Kolmekymppinen nainen ei valikoi paljoakaan ja 40 antaa kaikille : ) Nimimerkki itsekin saanut ; )

        Turha luulo, että 40 ihan kenelle vaan antaisi, kyllä teissä nuoremmissakin eroja on, minä, kohta 50 v., ainakaan kelle vaan anna, tarkkaan valikoin kenet hyväksyn seksikumppanikseni. On sen verran vielä ulkonäköä, että on varaa valita ;)


      • ihminen..
        hormonihoitoako? kirjoitti:

        Aikamoinen yleistys: eihän naisetkaan pärjää ilman hormoonihoitoa vaihdevuosista... Eipä tietty jos lääkäriltä asiaa kysyy (tai lääketeollisuudelta).
        Tuttavapiirissäni on naisia 48-60 joista osa on käyttänyt hormonihoitoa, toiset ei koskaan. Itselläni ei ole tarvetta ollut. Enemmänkin tarvetta aktiivisesta seksistä...

        ole mikään poikkeustapaus..jokaiselle naiselle tulee vaihdevuodet .
        vaan meinaatko synnyttää viellä lapsia 90-vuotiaanakin.
        vaihdevuodet tarkoittaa sitä että sun kuukautiskiero vähenee .eli sun hormoonit heittää häränpyllyä.


      • mutta.
        *kiitos* kirjoitti:

        Ihan sivusta tässä heitän, luin saman jutun ja siinä luki: Potenssilääkkeen turvin kuvittelevat, että seksi on TÄRKEINTÄ elämässä. Seksin laittamista elämän tärkeimmäksi sisällöksi siis kritisoitiin...tai sit mä en vaan tajua lukemaani.

        Kyllä tarkoitin että miehet 50 v,en nyt voi tietenkää yleistää.Mutta tiedän ja tunnen tapauksia.Siis käyttävät potenssilääkkeitä vaikka ei välttämättä tarvitsisikaan ja sitten heille on vain seksi maailman TÄRKEIN asia....Seksiä ,seksiä,seksiä mahdollisimman paljon.
        Siksi ei minua kiinnosta itseni ikäiset miehet. Tietenkin seksi kuuluu parisuhteeseen,mutta jos siitä tulee pakkomielle ei se ole enää tervettä eikä haluttavaa.


      • mutta...
        ihminen.. kirjoitti:

        ole mikään poikkeustapaus..jokaiselle naiselle tulee vaihdevuodet .
        vaan meinaatko synnyttää viellä lapsia 90-vuotiaanakin.
        vaihdevuodet tarkoittaa sitä että sun kuukautiskiero vähenee .eli sun hormoonit heittää häränpyllyä.

        ei se sitä tarkoita että elämä loppuu v-vuosiin, eikä seksi, se vain paranee, ei ole enää huolta ehkäisystä, on sinut itsensä kanssa jne.


      • on..
        mutta... kirjoitti:

        ei se sitä tarkoita että elämä loppuu v-vuosiin, eikä seksi, se vain paranee, ei ole enää huolta ehkäisystä, on sinut itsensä kanssa jne.

        väittänyt ,meinaan ettei katsii enään esittää mitään 20kymmistä ..vaan pitää huolta itsestä eritavalla ...liikunta ja terveellinen ruokavalio elämän myönteisyys ...kyllä seksi on tärkeä ja tietää mitää haluaa ,mut joku ylikorostaminen ..on ihan turhaa.


      • seonjännää
        suora fakta kirjoitti:

        Helppous. Kolmekymppinen nainen ei valikoi paljoakaan ja 40 antaa kaikille : ) Nimimerkki itsekin saanut ; )

        Miten pieneltä se maailma näyttää, kun oman navan ympärillä pyörii.
        On se hyvä, että ON niitäkin kun kaikille antaa, että jostain olet sinäkin poikaressu pesää saanut ; )


      • Poliklinikka.fi
        ihminen.. kirjoitti:

        ole mikään poikkeustapaus..jokaiselle naiselle tulee vaihdevuodet .
        vaan meinaatko synnyttää viellä lapsia 90-vuotiaanakin.
        vaihdevuodet tarkoittaa sitä että sun kuukautiskiero vähenee .eli sun hormoonit heittää häränpyllyä.

        Premenopaussi= Aika ennen viimeisiä kuukautisia, jolloin hormonitoiminta vähenee.
        Menopaussi= on naisen viimeinen luonnollinen kuukautisvuoto. Sen voi todeta vasta jälkeenpäin, kun kuukautisia ei enää ole ollut vuoteen. Menopaussin jälkeen munasarjat lakkaavat tuottamasta estrogeenia.
        Postmenopaussi =kuukautisten loppumisen jälkeiset vuodet.

        Tyypilliset vaivat:

        *ärtyneisyys
        *masentuneisuus (75%)
        *kuumat aallot (80%)
        *yölliset hikoilupuuskat
        *hermostuneisuus
        *rintakivut
        *sydämen tykytys
        *päänsärky
        *nivel- ja lihaskivut
        *tuntohäiriöt käsissä ja jaloissa
        *haluttomuus
        *painonnousu
        *unihäiriöt
        *väsymys
        *aggressiivisuus
        *hermostuneisuus
        *ummetus
        *virtsaamisvaivat ja -karkailu
        *muistin huononeminen

        Lähde:http://www.poliklinikka.fi/?page=4405020&id=4936787


      • !!!!!
        Poliklinikka.fi kirjoitti:

        Premenopaussi= Aika ennen viimeisiä kuukautisia, jolloin hormonitoiminta vähenee.
        Menopaussi= on naisen viimeinen luonnollinen kuukautisvuoto. Sen voi todeta vasta jälkeenpäin, kun kuukautisia ei enää ole ollut vuoteen. Menopaussin jälkeen munasarjat lakkaavat tuottamasta estrogeenia.
        Postmenopaussi =kuukautisten loppumisen jälkeiset vuodet.

        Tyypilliset vaivat:

        *ärtyneisyys
        *masentuneisuus (75%)
        *kuumat aallot (80%)
        *yölliset hikoilupuuskat
        *hermostuneisuus
        *rintakivut
        *sydämen tykytys
        *päänsärky
        *nivel- ja lihaskivut
        *tuntohäiriöt käsissä ja jaloissa
        *haluttomuus
        *painonnousu
        *unihäiriöt
        *väsymys
        *aggressiivisuus
        *hermostuneisuus
        *ummetus
        *virtsaamisvaivat ja -karkailu
        *muistin huononeminen

        Lähde:http://www.poliklinikka.fi/?page=4405020&id=4936787

        onpa omat vv-vuoteni menneet hyvin kun noista oireista ei ole ollut kuin hikoilua, mutta onneksi suihku on keksitty.
        eikä onneksi ole ollut haluttomuuttakaan, päinvastoin. tai sitten kohdalleni on vaan osunut oikeanlaisia miehiä =)


      • mutta...
        hormonihoitoako? kirjoitti:

        Aikamoinen yleistys: eihän naisetkaan pärjää ilman hormoonihoitoa vaihdevuosista... Eipä tietty jos lääkäriltä asiaa kysyy (tai lääketeollisuudelta).
        Tuttavapiirissäni on naisia 48-60 joista osa on käyttänyt hormonihoitoa, toiset ei koskaan. Itselläni ei ole tarvetta ollut. Enemmänkin tarvetta aktiivisesta seksistä...

        En yleistänyt.....lue edellinen viestini.


      • oireita..
        Poliklinikka.fi kirjoitti:

        Premenopaussi= Aika ennen viimeisiä kuukautisia, jolloin hormonitoiminta vähenee.
        Menopaussi= on naisen viimeinen luonnollinen kuukautisvuoto. Sen voi todeta vasta jälkeenpäin, kun kuukautisia ei enää ole ollut vuoteen. Menopaussin jälkeen munasarjat lakkaavat tuottamasta estrogeenia.
        Postmenopaussi =kuukautisten loppumisen jälkeiset vuodet.

        Tyypilliset vaivat:

        *ärtyneisyys
        *masentuneisuus (75%)
        *kuumat aallot (80%)
        *yölliset hikoilupuuskat
        *hermostuneisuus
        *rintakivut
        *sydämen tykytys
        *päänsärky
        *nivel- ja lihaskivut
        *tuntohäiriöt käsissä ja jaloissa
        *haluttomuus
        *painonnousu
        *unihäiriöt
        *väsymys
        *aggressiivisuus
        *hermostuneisuus
        *ummetus
        *virtsaamisvaivat ja -karkailu
        *muistin huononeminen

        Lähde:http://www.poliklinikka.fi/?page=4405020&id=4936787

        voi olla läpielämän vaiheen ,mutta juuri vaihdevuosina ne korostuvat entistä enemmän,kun kuukautiset jäävät pois ja se onkin vaihdevuosien PARAS anti ,koska siitä alkaa uusi elämä joka on paljon paljon parempi ..voit saada erinlaisia hoito-ohjeita ja lääkityksen ,koska naisella vähenee estrogeeni kehostaan ,liikunta vitamiinit ovat hyvin tärkeitä juuri menopaussi aikana ja muutenkin .
        Itse en kaipaa niitä kivuliaita kuukautisia joka hiton neljäs viikko ..nukun paremmin ja elämä vaikuttaa muutenkin paljon tasapainoisemalta .ei ole ihme että sanotaan että viisikymppisenä alkaa uusi villitys =)
        pitää vaan muistaa ottaa hieman rauhallisemmin ja nauttia nyt.


      • kaunis nainen
        suora fakta kirjoitti:

        Helppous. Kolmekymppinen nainen ei valikoi paljoakaan ja 40 antaa kaikille : ) Nimimerkki itsekin saanut ; )

        todellakin valitsee kenelle antaa ja kenelle ei!


      • Mullekaikkimutteisul
        pelkkiä numeroita kirjoitti:

        Samat miehet, jotka omassa profiilissaan kehuskelee ikä on pelkkiä numeroita, on sitä meiltä, että se koskee vaan heitä,ikäisiään naisia ämmittelevät ja mummottelevat, veisivät varmaan ladontaakse lopetettavaksi kaikki yli kolmevitoset jos voisivat.

        KUmma kyllä saman olen huomannut.


      • Nainen 50+
        N 50 v. kirjoitti:

        Turha luulo, että 40 ihan kenelle vaan antaisi, kyllä teissä nuoremmissakin eroja on, minä, kohta 50 v., ainakaan kelle vaan anna, tarkkaan valikoin kenet hyväksyn seksikumppanikseni. On sen verran vielä ulkonäköä, että on varaa valita ;)

        Sama juttu. Ei sitä tarvitse mitään märkäkorvia katsella, mutta joku kolmekymppinen mies saattaa olla ihan freesi tuttavuus joksikin aikaa. Näitä nuorukaisia ei vaan pidä ottaa liian vakavasti, muuten käy huonosti. Suurella ikäerolla varustetut suhteet harvoin kantavat pitkälle.


    • kuivap

      Tyypillinen pettynyt yksineläjä, ei saa miestä vaikka yrittää olla hienopieru. Miehet hakee NAISEN virosta.

      • *Afrodite*

        Hyvää matkaa vaan! Me suomalaiset ollaankin niin sisäsiittoista kansaa että. Ja jokaisen lähtijän tilalle on tulossa 10 afrikan adonista, että ei ne miehet täältä lopu.; )


      • virolaiset naiset

        Johan tota on kuultu. Kuka tosta vällää rahtuakaan. Jokainen hakekoon akkansa/ ukkonsa sieltä mistä parhaaksi katsoo.


      • virolaiset naiset

        Johan tota on kuultu. Kuka tosta vällää rahtuakaan. Jokainen hakekoon akkansa/ ukkonsa sieltä mistä parhaaksi katsoo.


      • ihminen*

        Jos nainen sanoo pärjäävänsä ilman äijän rahoja, niin heti on "pettynyt", eikä muka "saa" miestä. Miehet on niin helppoja nakkeja, että melkeen satelee taivaalta...Miehet ei pärjää ilman naista, mutta nainen kyllä pärjää ilman vakkari miestä tai kokonaan ilman. Siksi monet eronneet naiset ovatkin päätyneet elämään eron jälkeen yksin, useimmat miehet kun eivät henkisesti anna naiselle mitään ja taloudellisestikin taitaa nainen olla se avokätisempi osapuoli.
        Mitähän virolaiset kanssasisaret tuumaa tuosta "hakee" termistä, melkein kun kaupan hyllyltä vai??? Kun talous naapurissa kohenee, täytyy suomisurkkujen lähteä pitemmälle hakureissuun...


    • pyyyyh

      Vaikka sulla onkin ne äärettömän arat peräpukamat...

    • mies+-50

      Tämä ketju taitaa olla jonkinlainen varaventtiili, herja lentää puolin ja toisin. Minulle riittää oman ikäiseni naiset ja piste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe