Olen sopinut treffit yhden poitsun kanssa ruisrockiin. Onkohan hyvä idea? Onko festarit teistä romanttinen paikka treffeille? :)
Kokemuksia festareista? Ruisrockista? En ole käynyt ruisrokissa ennen, provinssissa pelkästään. Odotan vastauksia :))))
Treffit festareilla?
19
297
Vastaukset
- kyseenalaista.
Luultavasti se "potsu" on varma, että painutte telttaan panosessiolle jossain vaiheessa treffejänne. Sitähän tuo festarielämä on: pelkkää paneskelua, ei romantiikkaa.
- ap.
siellä. Se on turkulainen. Siellä on leirintäalue jossain huitsin nevadassa sitä paitsi ja me ollaan sovittu tapaaminen festarialueen sisälle:)
- ja pusikot
ap. kirjoitti:
siellä. Se on turkulainen. Siellä on leirintäalue jossain huitsin nevadassa sitä paitsi ja me ollaan sovittu tapaaminen festarialueen sisälle:)
Niissä sitä "romantiikkaa" tapahtuu..
kaukana kun 3pv housuissa mätääntynyt festarimulkku tunkeutuu 3pv pesemättä muhineeseen ja marinoituneeseen festaripilluun. Ja k12 versio sama juttu kielen kanssa.
- ap.
molemmat vain päiväksi sinne. Aika törkeetä juttua:(
ap. kirjoitti:
molemmat vain päiväksi sinne. Aika törkeetä juttua:(
miksei se tietenkin vois olla helpompaa jos kattelis kaikkea ruusunpunaisten homolasien läpi, mä kuitenkin tykkään nauttia oman paskani paskana.
- Jazuli
..oo minkäälaista kokemusta...en oo käyny yksilläkää....nii mut minust kummiskii romantiikka on ainaskii periaattees siel mis on romanttisia sydämmiäkii..=o)
...sinällää paikka ei miusta oo oleellisin välttis ko romanttisuus tuppaa olemaa kahen rakennettavis..
=o7
..muksat rehvit kummiskii sul..kattot vain jottet jää jalkoihi siel...mm mikäli treffikumppanis on iha uutuuen uutukai nii piä silmiät auki..jottet iha hölmöläisen matkaa oo lähös....=o) - ..........
paitsi että siinä mökässä on vähän vaikea jutella (=tutustua), mutta kerkiäähän sitä myöhemminkin
- random_N
No ei todellakaan ole romanttinen paikka treffeille.
Mutta sen sijaan kyllä erittäinkin hyvä sikäli, että siellä saa kumpikin paljon selville toisesta. Esimerkiksi peruskäytöstavat tulevat monella tapaa ilmi, kun on jonottamista ja ryysistä ja epämukavaa olotilaa.
Ja toki näkee miten toinen juhlii, jos se nyt merkityksellistä on. Saattaapa törmätä toisen ystäväpiiriinkin.
Mutta tuo yrmion huomio on taivahan tosi: toki jos se poika on semmoinen mainstreamsälli jolla on jotkut miesten caprit ja se tulee kotoaan pesulta jne niin se on vähän vähemmän karua. Mutta seuraapa tilannetta: jos sataa niin siellä on mutaista ja hikistä persusta tarjolla, jos ei sada niin hiekkaista ja hikistä.
PVC-housuissa haudutettu sisäfile ja ties milloin opintotuilla hankitut solki-lifestyle-hirvitysreisisaapikkaat HAISEVAT! Jaiks.
Eli romanttisuus on samaa luokkaa kuin jos muhinoisit hypermarketin parkkipaikalla (siis ihan asfaltilla) juuri kaksi vuoroa putkeen ajaneen rekkakuskin kanssa kun itse olet sairastanut angiinan etkä ole peseytynyt missään vaiheessa kuumeilun alettua.- ---------
festarimuistot, peseminen on toisarvoista, voihan sitä senjälkeen istua vaikka tuntitolkulla ammeessa.
On asfalttiinkin liittynyt senverran romantiikkaa, että äläs latista nuorenparin onnea.
Mummot neuvoivat pitämään vesipulloa mukana repussa. Oli niin kylmiäkin festarikesiä, siellä ei ainakaan haissut hiki, mutta herja lensi senkin edestä!!
festarit voivat olla ihan hyvä ja kohtis romanttinen paikka treffeille, onhan sekin jonkinlaista yhteistä tekemistä.. Mutta aina vaan parempi jos olette tunteneet jo vähän kauemmin tai ainakin tapailleet aiemminkin.. Jos on kyse ihan ensimmäisistä treffeistä, niin suhtautuisin kyllä pienellä varauksella. Romantiikka voi toki myös syttyä siellä ja eikä sitten jäädä pelkäksi "festariromanssiksi"..
Itse suunnitelmissä lähteä Konemetsässä käymään ja uskoisin että kaikki menee hyvin, PY on musiikki, minä tanssi, ja tykätään toisistamme.. Näillä eväillä lähdetään..
Oikein mukavia festaritreffejä teille!Jos kyse todella ensitreffeistä niin ole varovainen. En tiedä meinaatteko yöpyä yhdessä, mutta varsinkin jos kumpikin yöpyy omalla tahollaan niin miksei festari voisi olla tapaamiselle hyvä paikka siinä missä moni muukin.
- ap.
emanuela kirjoitti:
Jos kyse todella ensitreffeistä niin ole varovainen. En tiedä meinaatteko yöpyä yhdessä, mutta varsinkin jos kumpikin yöpyy omalla tahollaan niin miksei festari voisi olla tapaamiselle hyvä paikka siinä missä moni muukin.
Ei me taideta yöpyä yhdessä, kun mulla on yx kaveri turussa, jonka luona olen yötä. Tään poitsun vaan tapasin laivalla ja sovittiin että nähdään ruisrockissa. Laivalla oli romanttista, en tiedä sitten onko tunteet jo kylmenneet..
että tule toisianne sinä iltana tapaamaan.
- ap.
niin ajattelet:((
Ruisrockissa:D Tosin naispuolisen/puolisten kavereiden kanssa (kokoonpano vielä epäselvä). Siinä kannattaa ottaa huomioon sellainen seikka, että jos näkee vasta alueen sisäpuolella, niin sopii tapaamispaikan etukäteen ja tietää että kännykällä ei voi soittaa, vaan tekstitellä ainoastaan alueella (ainakin viime vuonna). Vähän tylsäähän se yksin taivaltaminen kävelemällä sinne alueelle on, mutta kannattaa ottaa virvoketta mukaan ja yksinhän siellä metsäpolulla ei joka tapauksessa ole:D
Romantiikkaa, hmmm.. Olen ollut kolme kertaa miesseurassa siellä. Kyllähän veden läheisyys yms. jotain romantiikkaa tuo. Tosin yhdellä kertaa riitelin aika rajusti, joten se ei ollut kovin romanttista. Ekalla kerralla 17v. taas oli:)Ekoilla treffeillä en ole ollut koskaan siellä. Mukavaa Ruisrockia, ehkä nähdään siellä;)- ...........
pyjaman päälle että me tunnistetaan sut? :)
........... kirjoitti:
pyjaman päälle että me tunnistetaan sut? :)
en lupaa mitään, aika kuuma kesähelteellä:)
- ap.
oli hyvä, kiitos! Ollaan kyllä sovittu tapaamispaikka, mutta tuota en tiennyt. Niin, olen ymmärtänyt, että alueelle ei saa tuoda alkoholia, joten sitä juodaan siinä kun festaribussi jättää pitkän matkan päähän ja kävellään jonkun saaren läpi? Mä kävelen mun yhden frendin kaa, joten en ole ykin:) Kiitos sinulle, ehkä nähdäänkin:) Tuon sivusi kuvan perusteella en kyllä taida vielä tunnistaa:DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215504- 531555
- 141013
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 64920
- 48878
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143857Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785