Miksi kaikki pilkkaavat h&m:n alusvaatteita? Ymmärrän tietysti että kokojen puuttuminen on suurin syy ettei sieltä voi alusvaatteita ostaa, mutta olen huomannut että kun normaalisti kokoni on 70 C niin aina erikoisliikkeissä joudun ottamaan ympäryksen 65, josta ei edes löydy mieleisiä. Mielestäni h&m:n liivit myös tukevat todella hyvin. Olen käyttänyt myös paljon kalliita alusvaatteita, mutta en huomaa mitään erityistä eroa niissä ja halvemmissa liiveissä. Voihan siihen vaikuttaa sekin että rintani ovat melko pienet minkä vuoksi minulle käy oikeastaan mitkä tahansa rintsikat.
H&M:n alusvaatteet
13
3283
Vastaukset
- kun sinulla
on pienet rinnat, et huomaa eroa.
H&M:n liivit tehdään isoissa mitoissa silikonitissityyppiselle rinnalle eli jos rintaa on paljon ja se valuu, liivi ei pysty tukemaan. Liivin mallin ainoa tarkoitus on olla victorias secret-tyyliin seksikäs eli lähes kaikki liivit leikataan v-muotoon edestä. Kun minä hinkkeineni kumarrun H&M-liiveissä, noustessani takaisin on tissit hädintuskin enää liivissä sisällä. Lisäksi liivien materiaali löystyy nopeasti eli olkaimia joutuu kiristelemään kesken päivän, joskus jopa ympärystä joutuu laittamaan tiukemmalle kesken päivän. Näitä asioita ei huomaa pienillä ja/tai kiinteillä tisseillä.
Jos haluaa liivit koristeeksi, H&M on erinomainen hinta-laatusuhteeltaan, jos haluaa liivit tukemaan tai muokkaamaan etumusta paremman näköiseksi, mennään Funky Ladyyn.- himoshoppaaja
Itse tykkään erittäin paljon h&m liiveistä ja alushousuista, kokoni on b75. Sieltä tulee suurrimmaks osaks ostettua, kun hinta nyt vaan on kohillaa. myöskin halens:ilta osta ritsikoita.. luulempa että monimuukin sieltä ostaa, kun tuppaa koot olemaan aina loppu, varsinkin stringien 34 koko.
- on varmaan
Monenlaisen "mallinuken päällä" tutkittu ja leikkaukseltaan hyväsi havaittu.
- himoshoppaaja
Sinullako pienet rinnat. hah!!
- Näkökulma
Näin 75F-kuppisen näkökulmasta 70C on tosi pieni koko. C tai edes D-kuppi ei ole isoja kokoja pienillä ympäryksillä. Ei oikeastaan edes E enkä itsekään ole mielestäni mikään mahdoton lollobrigida, tissini ovat aika normikokoiset. Ja itse siis sanoit edempänä olevasi kokoa 75B? 75B:ssähän on samankokoinen kuppi kuin 70C:ssä... Joskus nuorempana kun mahduin vielä H&M:n kokoihin, niin sovitin ja ostin sieltä aika useinkin liivejä, mutta en ollut ikinä kovinkaan tyytyväinen. Laatu ei vaan niissä ole hyvää, ja sen vuoksi melkein joka asia niissä liiveissä oli pielessä (istuvuus, mukavuus, tukevuus, kestävyys...) Mutta olihan ne ihan nättejä ja halpoja. Vaikka vähän enemmällä rahalla saa kyllä nätimpiäkin, joissa ei lisäksi ole mikään asia mielessä. Makunsa kullakin tietty.
- Treasures
Minusta kandee Hennesissä kompensoida 70C koolla 80B,jota paljoltikin löytyy valikoimista.Itsellä 70-75B ja aika kriittisessä tilanteessa ostaisin 80At.
- liivit ihan ok
Minä olen löytänyt h&m:stä erittäin istuvat ja hyvät, kestävät rintsikat! Olen siro ja pikkutisuinen. Ajattelin ensmäisiä henkkamaukan rintsikoita ostaessani, että mites pitkään nämäkin kestävät, että materiaalit kulahtavat ja nyppääntyvät varmasti ihan heti, olkaimet ja kaikki venähtävät, vaan ei! Hyvin ovat kestäneet. Ei ole edes pitsi rintsikoiden pinnassa mennyt miksikään.
Aion jatkossakin ostaa h&m:n liivejä, kun kerran sopivat minulle. Eikä tarvitse sietää alusvaateputiikkien rasittavia tätejä, eikä stokkan snobeja. Kyllä sen ymmärtää, että jos on isot tisut ja tarvitsee erityistä tukea. Silloin ei henkkamaukka ole varmasti lainkaan oikea osoite. Nuo henkkamaukan liivit on vissiin tehty aika siroille (nuorisolle siis) ja koko/malli -valikkoa löytyy siis etenkin niille, joilla on pienet rinnat. Miksei sitä siis vanhemmitekin hyödyntäisi, kun kerran löytyy sopivaa?- 12##
no C:tä sanot pikkuiseks, mietippä niitä, kuten minua joilla hödin tuskin edes AA..
- minullakin
12## kirjoitti:
no C:tä sanot pikkuiseks, mietippä niitä, kuten minua joilla hödin tuskin edes AA..
Niin no juuri tuosta näkökulmastahan se riippuu mitä kukin pitää isona tai pienenä ja jokaisella on vapaus pitää isoina tai pieninä rintoina ihan mitä kokoa tahansa. Ei siinä kai mitään mieltä ole että C-kuppia pitäisi sanoa isoksi vain siksi ettei jollekin AA-kuppiselle tulisi paha mieli.
Mielestäni niin kauan kuin C:tä pidetään isona kuppina ja D:tä jätti-isona ja sitä isompia lähinnä urbaaneina legendoina, tulevat naiset käyttämään vääränkokoisia liivejä eli liian isoa ympärystä ja liian pientä kuppia. On tosi paljon naisia jotka tarvitsevat D-kuppeja ja isompia pienilläkin ympäryksillä, mutta he eivät sitä tajua niin kauan kuin "isot" kupit ovat pelkkää C:tä ja D:tä ja yleinen mielikuva on, että ollakseen C tai D -kuppia pitää olla todella isot rinnat. Eihän tällöin kukaan älyä kokeilla välttämättä edes sitä C-kuppia, kun eivät mielestään omista isoja rintoja eivätkä näin ollen muka voi olla isoa kuppikokoakaan.
- FrozenCorpse
Mä ostan alusvaatteet ihan perus marketeista. Pieniä kokoja on niukasti, mut kyllä siellä on ollut 65AA:kin.
- ms. E-cup
Mä en löydä 75E-läisenä oikeaa kokoa, tyyliä ja mallia oikein enää mistään edes Helsingistä...
Stokkallakaan ei ole enää täysikuppeja kauniissa liiveissä, jotka on hyvin tehdyt ja istuvat.
Funky Ladyssä olen ravannut muttei sieltäkään löydy kun Primadonnat ja Freyat eivät käy. Kaikki isot kupit on nykyään kai tehty silikoneille, joten eivät luomulle tahdo istua olleskaan.
Lady's Laces Kasarminkadulla, löysin sen vasta, sieltä saan joitakin.
Annankadun ja Iso Roban kulmassa on se Le Slip, mutta muistaakseni siellä on vaan Primadonnaa ja Marie Jota. Ei oikein mun heiniä.
Ja tietysti Wiipurin erikoiskorsettiliike, uudet tilat siinä Arkadiankadulla. Valikoima taitaa olla sama kuin edellisellä.
Ikävä juttu on, että yks alan ihminen kertoi mulle, että monet isojen kuppien valmistajat Euroopassa ovat laman kourissa ruvenneet säästämään, joten se näkyy liivien heikentyyneenä laatuna....
ei paljon ole varaa huonoon laatuun yli D-kuppisella, se kostautuu sitten niskakipuina.
Eli tämmöisessä "H&M-maailmassa" eletään: kaikki on hutaisten suunniteltua ja halpaa, huonolaatuista eikä sopivia vaihtoehtoja ole kaikille...- 16 v.
kuppikoko on jo alle lukioikäisenä 80-H? Liivien hinnathan liikkuu siis siinä 100 euron kieppeillä erikoisliikkeissä (joissa ei siltikään kaikissa ole kokoani), joten minulle olisi ihan sama jos liivit ei kestäisikään niin kauhean kauan, jos voisin ostaa H&M:n kymmenen euron liivejä, kun ei ne kalliimmatkaan liivit vuotta kauemmin kestä.
- löytyy helposti
16 v. kirjoitti:
kuppikoko on jo alle lukioikäisenä 80-H? Liivien hinnathan liikkuu siis siinä 100 euron kieppeillä erikoisliikkeissä (joissa ei siltikään kaikissa ole kokoani), joten minulle olisi ihan sama jos liivit ei kestäisikään niin kauhean kauan, jos voisin ostaa H&M:n kymmenen euron liivejä, kun ei ne kalliimmatkaan liivit vuotta kauemmin kestä.
www.bravissimo.com
www.figleaves.com
www.brastop.com
Pyydät vanhempiasi tilaamaan noista, varsinkin Brastopista voit löytää omaa kokoasi jopa 10 eurolla. Sitä ennen kyllä kannattaa käydä sovittamassa hyvässä rintsikkakaupassa oma todellinen liivikokonsa, jotta tietää varmasti mitä kokoa tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789