Titanic
(edelleenkin pitäisin tätä aatelinen nainen/tallipoika-asetelmaa hyvin epätodennäköisenä...)
Hiljaiset sillat
(uskomatonta mutta totta...Clint Eastwood itkee-tosin hän kääntää katseensa pois kamerasta. *hämmentynyt*)
http://www.youtube.com/watch?v=OVxTVvc4OYM&feature=related
Sopeutumattomat
(pääosanesittäjä (Marilyn Monroe) on kaunis kuin kuva, mutta mikään ei auta; elokuvan juoni on omituinen ja konservatiivisia katsojia inhoittaa se, että nainen menee kolmen miehen seuralaiseksi kesämökille :/
http://www.youtube.com/watch?v=Dyr4zXZsgIA
"Vähän realismia mukaan, kiitos"
MarttyyriMallari-TTt
Nyyhkyelokuvat
13
191
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
Viimesimmäks oon itkeny kunnolla elokuvassa Poika raidallisessa pyjamassa. Jos en ois leffassa ollu niin täyteen ääneen oisin hysteerisenä huutanu. Ei ollu kyllä rakkauselokuva.
Rakkauselokuvat tuppaa enemmänkin naurattamaan. Brokeback Mountain tosin vielä näkemättä. =(olet sitten säästynyt paljolta, kun et ole ko. elokuvia nähnyt.
"Joskus on vain pakko uhrautua :)"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
olet sitten säästynyt paljolta, kun et ole ko. elokuvia nähnyt.
"Joskus on vain pakko uhrautua :)"
MarttyyriMallari-TTtkyllä aion kattoo. Ei oo vaan vielä saanu aikaseks.
- tuo tuli
sirpamaikkarilta kirjoitti:
kyllä aion kattoo. Ei oo vaan vielä saanu aikaseks.
eilen illalla Yle Teemalta ja oli ihan hyvä...
- sirpamaikkarilta
tuo tuli kirjoitti:
eilen illalla Yle Teemalta ja oli ihan hyvä...
tulla Pride-viikon kunniaks. Oon vaan ostanu sen jo aikaa sitten DVD:nä mutta en oo saanu aikaseks et oisin kattonu. Kun pitäs perehtyy paremmin laitteen käyttöön.
sirpamaikkarilta kirjoitti:
kyllä aion kattoo. Ei oo vaan vielä saanu aikaseks.
se kokemus on sitten vielä edessä päin...
http://static.iltalehti.fi/paakirjoitus/paakkari3108STL_pk.jpg
"Yhteinen ystävämme :)"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
se kokemus on sitten vielä edessä päin...
http://static.iltalehti.fi/paakirjoitus/paakkari3108STL_pk.jpg
"Yhteinen ystävämme :)"
MarttyyriMallari-TTthyvää tahtovaa ihmistä pelotella keskellä lomahellettä!!!!!!!!! Stubbi vielä viereen niin kokemus olisi täydellinen.
sirpamaikkarilta kirjoitti:
hyvää tahtovaa ihmistä pelotella keskellä lomahellettä!!!!!!!!! Stubbi vielä viereen niin kokemus olisi täydellinen.
on lakini:
http://www.nato.int/multi/2008/080819c-mfa-osce-press/photos/images/080819c-001.jpg
"On vaikeaa löytää sellaista kuvaa, jossa hän ei hymyile"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
on lakini:
http://www.nato.int/multi/2008/080819c-mfa-osce-press/photos/images/080819c-001.jpg
"On vaikeaa löytää sellaista kuvaa, jossa hän ei hymyile"
MarttyyriMallari-TTtonki toooooooodella älykkään näkönen. Ilme samanlainen kun esikuvallaan Bushilla.
- Sillat
oli niin lälly. Niinku Serpico joskus sanoi, on oksettavaa kattoa jonkun kotirouvan ja kulkuäijän nyyhkysuhdetta:D
eikö hän ollut tämä naisten lellipoika? :)
"Aina samaa mieltä heidän kanssaan..."
MarttyyriMallari-TTt
NYYHKYLEFFAA KATSELLESSA???
on tietenkin, mutta täytyy toimia niin, että seuralainen ei huomaa mitään.
"Itke siinä sitten kun toinen osapuoli on onnellinen :)"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
