Heissan,luin yhdestä kirjasta,muistaakseni joku ennätyskirja,miehestä jolla oli tatuointi jonka väriaineesta puolet (?) oli sen kuolleen koiran tuhkaa..
Eli ajattelin,että onko tommonen suomessa mahollista?
Mulla on itelläni koira,joka on ollu mulla 10vuotta kohta,ja se on mulle aivan helvetin tärkee,esim. nyt kun mie asun ulkomailla niin se joutuu olemaan vieraitten luona,se ei leiki muitten kun mun kanssa,ja vaan aina kun mie tuun sen luo..
Saattaa kuulostaa lapselliselta,mut jos viititte vastata,nii iso kiitos :D
Moi!
6
1341
Vastaukset
- hyiyök
''saattaa kuulostaa lapselliselta..'' saattaa kuulostaa OKSETTAVALTA! en usko että on mahdollista. toivottavasti ei ole mahdollista!
- mun mielestä
se kuulosti ns.söpöltä.. (: siinä se koira on tavallaan koko ajan mukana..
- ..............
mun mielestä kirjoitti:
se kuulosti ns.söpöltä.. (: siinä se koira on tavallaan koko ajan mukana..
Ei tuo ole mitenkään outoa, tiedän monta tapausta että on sekoitettu tuhkaa värin sekaan...
- tuhka tatuointi
.............. kirjoitti:
Ei tuo ole mitenkään outoa, tiedän monta tapausta että on sekoitettu tuhkaa värin sekaan...
kiitoksia sulle.. (:
- nykyäänkin
tuhkaa tatuointivärinä. maorien tatuoinnit tehdään tuhkan ja kerosiinin seoksella.
- Kukinsureetavallaan
Tehdään ainakin masilmalla. Lisätietoa löydät mm googlettamalla sanayhdistelmän "cremation tattoo".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389