Aika kultaa muistot R.I.P Ässä-agentti

Nimimerkistä päätellen siitä on jo 5 vuotta kun täällä tuli sählättyä, kun nyt on kilometrejä plakkarissa 43 vee.
Ja Ässä-agentti taisi olla se virallisempi nikki.

Piti tulla piipahtamaan kun waffeniin törmäsin, jermuxiin on tulut törmättyä tässä vuosien saatossa useamminkin eri yhteyksissä.

Terveisiä tutuille. ja Keep on rockin.

Itsellä aikaa vie nykyään 3 kk vanha poikalapsi.

16

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei taideta olla me, mutta kuullut olen sinusta hakkiksen veteraaneilta.
      Paljon onnea tuoreelle isälle perheenlisäyksestä :)

    • galleriassa mainittu halu kiivetä vuorille? Vuoria tulee ja siirtyy 3 kookoon kanssa ihan varmasti:)

      Onnea kaikkea ja hauska tavata. *kättelee*

    • Kerrassaan hienoa, kun vanha palstaveteraani kunnioittaa läsnäolollaan, - edes pienen hetken verran. Kuten tuossa Taikis sanoikin, on sinua välillä muisteltu ja palstauntuvikoille on kerrottu hurjia tarinoita hakkikselta.


      Onnea perheen pienimmäiselle.

    • NurinperiN

      Ässäisälle! meikäläinen pörrää nykyään mummina, kohta jo kaksinkertaisena, lälläslää ;)

      • No ehkä sitten 60 vee pitää kivuta sinne vuorille. Ukkina sitten juu, kun alkaa nuo jo isommat lapset olla kohta siinä lapsenteko iässä. Olisi se mukavampi ukkina muutenkin olla saisi vain laatuhetket nauttia lapsista, vanhempana sitä joutuu ne muutkin yövalvomiset etc.. muun epämiellyttävän osion kärsimään.

        No onneksi löytyi tuo musiikkiharrastus, jota per"h"e-elämä ei niin rajoita kuin vuorikiipeilyä.

        Kiitos vielä muistamisestanne


    • pirpzuzeiccu

      Onnittelut poikavauvan johdosta. Itse odotan vauvaa, joka syntyy ens vuoden alussa. Joten tää raskausaika ja siihen liittyvä vie nyt mielenkiinnon muista asioista. Kiva oli nähdä suakin pitkästä aikaa täällä.

      T. ent. ZeireeNi

      • Onnea vauvelin odotukseen..:)


      • pirpzuzeiccu
        mii-su kirjoitti:

        Onnea vauvelin odotukseen..:)

        No tällä hetkellä kärsin kyllä ihan älyttömästä pahoinvoinnista, mutta kait tuo joskus loppuu. :)


      • pirpzuzeiccu

        Joo, musta tuntuu että se sänky on joku taikasänky, ihan pakko olla. :D


      • tuli niin paha kirjoitusvirhe että oli poistettava edellinen....Mutta uusiksi : me varmaan päästään virtuaalikummeiksi koko porukka :) Onneksi olkoon ja onnellista odotusta.


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        No tällä hetkellä kärsin kyllä ihan älyttömästä pahoinvoinnista, mutta kait tuo joskus loppuu. :)

        se pahoinvointi loppuu varmasti.Mulla kesti sen eka neljä kuukautta,mut sitten se meni onneks ohi.. :)

        Se on sen arvoista...


      • se sit selvis,miks Pirpana ei ole ehtiny palstoille..:)))


      • pirpzuzeiccu
        TaikisN kirjoitti:

        tuli niin paha kirjoitusvirhe että oli poistettava edellinen....Mutta uusiksi : me varmaan päästään virtuaalikummeiksi koko porukka :) Onneksi olkoon ja onnellista odotusta.

        virtuaalikummeiksi, hmm. Kiitos onnitteluista. :)


      • pirpzuzeiccu
        mii-su kirjoitti:

        se pahoinvointi loppuu varmasti.Mulla kesti sen eka neljä kuukautta,mut sitten se meni onneks ohi.. :)

        Se on sen arvoista...

        sen arvoista. Mutta täytyy nyt vaan ottaa rauhallisesti päivä kerrallaan.


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        sen arvoista. Mutta täytyy nyt vaan ottaa rauhallisesti päivä kerrallaan.

        ei kannata liikaa meuhkailla. :)


      • Ässäaagentti tässä

        Terkkuja ja onneksi olkoon. hakkelusaukio kaipaakin uutta sukupolvea kehiin :-)

        vanahat jaksaenää sotia


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe