Nimimerkistä päätellen siitä on jo 5 vuotta kun täällä tuli sählättyä, kun nyt on kilometrejä plakkarissa 43 vee.
Ja Ässä-agentti taisi olla se virallisempi nikki.
Piti tulla piipahtamaan kun waffeniin törmäsin, jermuxiin on tulut törmättyä tässä vuosien saatossa useamminkin eri yhteyksissä.
Terveisiä tutuille. ja Keep on rockin.
Itsellä aikaa vie nykyään 3 kk vanha poikalapsi.
Aika kultaa muistot R.I.P Ässä-agentti
16
622
Vastaukset
ei taideta olla me, mutta kuullut olen sinusta hakkiksen veteraaneilta.
Paljon onnea tuoreelle isälle perheenlisäyksestä :)galleriassa mainittu halu kiivetä vuorille? Vuoria tulee ja siirtyy 3 kookoon kanssa ihan varmasti:)
Onnea kaikkea ja hauska tavata. *kättelee*Kerrassaan hienoa, kun vanha palstaveteraani kunnioittaa läsnäolollaan, - edes pienen hetken verran. Kuten tuossa Taikis sanoikin, on sinua välillä muisteltu ja palstauntuvikoille on kerrottu hurjia tarinoita hakkikselta.
Onnea perheen pienimmäiselle.- NurinperiN
Ässäisälle! meikäläinen pörrää nykyään mummina, kohta jo kaksinkertaisena, lälläslää ;)
No ehkä sitten 60 vee pitää kivuta sinne vuorille. Ukkina sitten juu, kun alkaa nuo jo isommat lapset olla kohta siinä lapsenteko iässä. Olisi se mukavampi ukkina muutenkin olla saisi vain laatuhetket nauttia lapsista, vanhempana sitä joutuu ne muutkin yövalvomiset etc.. muun epämiellyttävän osion kärsimään.
No onneksi löytyi tuo musiikkiharrastus, jota per"h"e-elämä ei niin rajoita kuin vuorikiipeilyä.
Kiitos vielä muistamisestanne
- pirpzuzeiccu
Onnittelut poikavauvan johdosta. Itse odotan vauvaa, joka syntyy ens vuoden alussa. Joten tää raskausaika ja siihen liittyvä vie nyt mielenkiinnon muista asioista. Kiva oli nähdä suakin pitkästä aikaa täällä.
T. ent. ZeireeNi- pirpzuzeiccu
mii-su kirjoitti:
Onnea vauvelin odotukseen..:)
No tällä hetkellä kärsin kyllä ihan älyttömästä pahoinvoinnista, mutta kait tuo joskus loppuu. :)
- pirpzuzeiccu
Joo, musta tuntuu että se sänky on joku taikasänky, ihan pakko olla. :D
tuli niin paha kirjoitusvirhe että oli poistettava edellinen....Mutta uusiksi : me varmaan päästään virtuaalikummeiksi koko porukka :) Onneksi olkoon ja onnellista odotusta.
pirpzuzeiccu kirjoitti:
No tällä hetkellä kärsin kyllä ihan älyttömästä pahoinvoinnista, mutta kait tuo joskus loppuu. :)
se pahoinvointi loppuu varmasti.Mulla kesti sen eka neljä kuukautta,mut sitten se meni onneks ohi.. :)
Se on sen arvoista...- pirpzuzeiccu
TaikisN kirjoitti:
tuli niin paha kirjoitusvirhe että oli poistettava edellinen....Mutta uusiksi : me varmaan päästään virtuaalikummeiksi koko porukka :) Onneksi olkoon ja onnellista odotusta.
virtuaalikummeiksi, hmm. Kiitos onnitteluista. :)
- pirpzuzeiccu
mii-su kirjoitti:
se pahoinvointi loppuu varmasti.Mulla kesti sen eka neljä kuukautta,mut sitten se meni onneks ohi.. :)
Se on sen arvoista...sen arvoista. Mutta täytyy nyt vaan ottaa rauhallisesti päivä kerrallaan.
pirpzuzeiccu kirjoitti:
sen arvoista. Mutta täytyy nyt vaan ottaa rauhallisesti päivä kerrallaan.
ei kannata liikaa meuhkailla. :)
- Ässäaagentti tässä
Terkkuja ja onneksi olkoon. hakkelusaukio kaipaakin uutta sukupolvea kehiin :-)
vanahat jaksaenää sotia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311806
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161632Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291042- 611040
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen91945- 66891
- 46791
- 1780
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9711Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta63694