Luin tuota aborttikeskustelua ja siellä puhuttiin raskauskortista. Siitä siis selivää ainakin vanhempien veriryhmät, äidin sukupuolitaudit.
Mitäs olette mieltä, jos sellainen kortti muutettaisiin yleiseksi panokortiksi kaikille? Siihen merkittäisiin siis ainakin neitsyyden- tai poikuudenmenetyspäivämärä, panokumppanit, sopan pohjaanpalamiset ja sukupuolitaudit. Uuden kumppaniehdokkaan tavatessa olisi helppoa saada vinkkejä toisen historiasta ja moraalista.
Mitäs olette ideasta mieltä ja mitä muuta informaatiota korttiin pitäisi sisällyttää?
Mitäs olette mieltä, jos sellainen kortti muutettaisiin yleiseksi panokortiksi kaikille? Siihen merkittäisiin siis ainakin neitsyyden- tai poikuudenmenetyspäivämärä, panokumppanit, sopan pohjaanpalamiset ja sukupuolitaudit. Uuden kumppaniehdokkaan tavatessa olisi helppoa saada vinkkejä toisen historiasta ja moraalista.
Mitäs olette ideasta mieltä ja mitä muuta informaatiota korttiin pitäisi sisällyttää?
Vastaukset 55
Vanhimmat
Sopan pohjaanpalamiset?
Sanonta ei taidakaan olla kaikille tuttu. Noh, eipä mennyt tämäkään aloitus kansanvalistuksellisessa mielessä hukkaan.
..turhan pateettista..=o)
...
siit eroo pääsee ..=o)
...enkä meinaa jotta olis mikää pakko päästä..
=o)
No avaruuudessa mainitsemallasi kortilla saattaisi olla käyttöä.:) Eli rakettiin kortin kanssa vain kaikki halukkaat ja whom!!!
kannatusta :). Jokaisella on menneisyys ja toisen pitää vain hyväksyä se ...
jos menneisyys pitää hyväksyä niin mitä se kortti sitten haittaa ?
Eikö toisella ole silloin realistiset mahdollisuudet arvioida sitä toista osapuolta.
...jotain mitä ei tiedä??
Vai tarkoititko, että miehen pitää vain hyväksyä se, että menneisyydestä ei puhuta?
Vai mitä pitäs hyväksyä?
omaa menneisyyttä yksityiskohtaisesti. Yksityisasia, joka ei toiselle kuulu, kuin suurpiirteittäin kerrottuna. Se on vain hallitsemista ja vallankäyttöä, jos toinen sellaista selostusta vaatii.
mitään mm. siitä, kuinka monta seksikumppania sinulla on elämäsi aikana ollut, ennen nykyistä kumppaniasi ... millaista seksiä olet heidän kanssaan harrastanut, etc.
Toki on jotain asioita, jotka olisi hyvä tietää ennen seurustelusuhdetta ... mm. juopottelu, väkivaltaisuus, pelihimo, narsismi, muut mielenterv.ongelmat, etc. Nämä ovat mielestäni asioita, jotka todella parisuhteen syntymiseen saattavat vaikuttaa.
tulis jotkut merkinnät taidoistakin?
Vähän kuin Huuto.netissä saa arvioida kauppakumppaninsa, että seuraavat osaavat olla varovaisia. Aamulla korttiin arvostelu ja moimoit. ;-)
täytyy se panokoulu perustaa. Minä koulutan ja sä tenttaat ja annat sitten arvosanan.
Huomenna pannaan toimeksi!
teoriassa hyvä mutta mitä jos tulee kostonega:) tietojen paikkaansapitävyys kärsisi
kuminuket
Mites autot, niin kuin viime viikon 4D-dokkarissa? Vai mitä haluaisit omaan korttiisi merkittävän panojen sijaan? (Tai anna olla, en edes halua kuulla.) ;-)
ja valelapset.
27.6.2009
rupes kuvottamaan :(
pettinkiä joo
.
Hieno idea, käy mulle. Mulla kun on kuulemma tuntemattomia sisaruksiakin, niin sen innoittamana voisi siihen korttiin lätkäistä myös jotkut DNA jutut, joista voisi vertailla ettei kauhean läheistä sukua ole.
Tuohon muuten varmaan päästään tulevaisuudessa.
.
.
Jos niitä panokertoja laitetaan jotenkin kortille niin mä myyn omia käyttämättömiä kertojani.. krhömm.. kohtuullista korvausta vastaan :)
.
Mitenkäs perinnölliset sairaudet tai lapsettomuus, ettei joku väkisin vanhemmaksi haluava tee hukkareissua?
Voidaanko me sitten vuorostamme ostaa panoja, jolla todistamme kelvanneemme useammallekin kanssasisarelle? Vai riittäisikö arvostelusarake todisteeksi?
.
Maininnat noista kuin myös vasektomiasta/steriloinnista yms.
Voisi siihen kyllä merkata noi perversiotkin että voi heti kattoa ettei nyt mitään omasta mielestä kamalaa perversiota ole toisella.
Ei mene aikaa hukkaan kun lukee että toinen tykkää pissa- ja kakkaleikeistä ja ite ei, niin voi heti hylätä ehdokkaan siltä seisomalta.
Ei tarvi sitten niin keskustellakkaan.. pitäis sopia hyvin miehille :)
.
.
Mä ajattelin et jos ne panokerrat olis jotenkin kortilla niinku ennen oli alkoholi "Tällä kortilla on 5 panokertaa/kk". Sitten mä myyn ne omat 5, ja rikastun tuhottomasti :)
.
Jonkinlainen käyrä siinä pitäisi tietenkin olla. Jos partneri saisi vaikka jälkeenpäin merkitä ruksilla tapahtuman mielekkyyden, niin olisi sellainen kiva diagrammi esittää seuraavalle kumppanille esim baarissa tai missä sitten kohdataankin ja suoritetaan parin valintaa.
Eiköhän tää maa ole jo tulvillaan jos jonkinlaista juorutätiä jokka tietää toisten asiat paremmin kuin ne itte, joten omailmoittamallako noi kumppanit laskettaisiin, vai kuultaisiinko joitakin katkeria exiä ja niiden kuvittelemia pettämisiä?
Geniolle jo kerroin, että kumppani arvioidaan korttiin vähän niin kuin Huuto.netissä, ettei kukaan pääse feikkaamaan.
Ja muutenkinhan minä ihan tosissani tätä ajatusta tässä markkinoin. ;-)
..kuka ne merkinnät sinne tekisi..jotta oisi perin luotettavaa tietoa..=o)..???
...itte ko merkkaisi nii oisi mahiksii rupee kusettamaa..x')))
..sit ko kumppanit merkkaisi nii riippusi vain kumppanin ihastuksen määrästä mitekä huikia merkintä siihi tulisi..=o)
..*konstikasta sanosin*..
=o7
mä jo hetken ajattelin, että sä ihan vaan läppää heitit.
Voi, voi...
Toisaalta mulla ei kyllä tolla osastolla oo mitään salattavaa ja jos toista kiinnostais nuo asiat eikä kehtais kysyä suoraan, niin se ois kyllä mulle ihan väärä nainen.
Kerron jos kysytään, mutta eipä ole naiseni paljon tentannut.
silloku panettaa. Ja panetus katoaa heti jos joku multa jotain korttia kyselis. Kummallisia ajatuksia teillä.
siinäpä sitä olisikin "ideaa iskun malliin".
Entä valvonta? EU-aikana panotarkastaja ;)
Minä tosin kannatan edelleen, että seuraava lihallisten ilojen harrastaja tarkastaa edelliset kommentit ja täyttää oman sarakkeensa. Tällaista lähimmäiskontrollia siis, ettei lisätä turhaa byrokratiaa ja veroeurojen tuhlausta. ;-)
lähteekö kortti kuivumaan????
Ei, mutta jos kortissa on paljon negatiivisia arvioita, niin silloinhan kukaan ei suostu enää panemaan, että sehän on vähän sama kuin että kortti olisi kuivumassa. ;-)
laskee joskus takaisin ajopano hommiin, mut tuo siun tyyli olis julmempi, jotkut sais panna niin perkeleesti ja jotkut jää auttamatta rannalle ruikuttaa.
helvetissä. Kuka vittu jaksaa raahata riisipakkaa mukanaan?
vähintäänkin, ja papereilla ei enää niin väliä muutenkaan. Polttoleima vasempaan kankkuun meriitin saavuttamisen johdosta. Siitostyökelpoinen...
mistä näitä polttoleimoja saa? ;P
sun täytyisi henkilökohtaisesti pyytää Ratikalta, joka toimii Panokortin tentaattorina, siis myöntäjänä.
Ennen lopputenttiä muistuttaisin kuitenkin, että kun Genio toimii kouluttajana, tentin arvosteluasteikossa painottuu "laatu" ei määrä.
Preppauskurssi lienee antoisa.
voi olla. Ettei Geniosta ole kouluttamaan. Jaa. Laatu? Ei paska tavara mene kaupaksi. Kyllä näin on.
assisteeraajaksi. Handlaisit enempi toteutuspuolella ja no...joutuisit kuuntelemaan viisaampien neuvoja. Mutta nehän toki osaat jättää omaa arvoonsa, eikö ;).
Kyllä sulle diplomi kuuluu ilman muuta.
Kankkua kannattaa sit rasvata hyvin ennen ja jälkeen, se rauta on pirun kuuma.
kiinnosta. Jaa. Neuvoja? Hähää. Just just. Ei perkele. Kaikkea sitä kuulee.
sähän sen leiman perään aloit kysellä.
Kyllä me kaikki tiedetään sun kokemus ilman panokorttiakin, joten summa summarum...
tiedätte? Okei. Ei siinä mitään. Saan suositukset täältä.
You're welcome.
vitusta sinä puhut? Täh?
tuollaisen kortin mielelläni, siis itselleni omani, ja näyttäisin kyllä sen seuraavalle kumppanilleni mielelläni.
Ja sellainen on perusteluni, kun minusta tuntuu olevan ihmisillä jostain kumman syystä sellainen käsitys että minulla olisi seksikumppaneita ollut enemmän kuin tarpeeksi.... pienellä paikkakunnalla jostain syystä näin kuvitellaan, luoja tietää edes miksi.
(todellisuudessa minulla on ollut vain kaksi seksikumppania)
Joten kyllä mä tuollaista korttia kannattaisin, ihan oman etuni nimissä näin alkuun.
varmastikin tarkoitettu, mutta tällä hetkellä ei paljon naurata taas uuden perättömän jutun kuultuani!
että hyvinpä sattui, tarttisin oikeasti tuollaisen:D
Onko sellainen oikeasti elämäsi mies, joka muodostaa sinusta käsityksen huhujen perusteella ja torjuisi sinut niiden vuoksi? Ei kai?
Minä itseasiassa luulen, että herjana viljelemäni idea tuskin muuttaisi ihmisten seksikäyttäytymistä juurikaan. Puritaanit olisivat puutteessa ja viriilit virkistäytyisivät niin kuin ennenkin. ;-)