Katso huikea dokumentti: Naiset naimisissa muurien, siltojen tai tornien kanssa!
Keskiviikkona MTV3:n 45min Special -ohjelmassa paljastetaan, ettei rakkaus tunne rajoja. Sen todistavat Objectum-Sexuality-syndroomasta tai objektifiliasta kärsivät ihmiset, joilla on hyvinkin intiimi suhde esimerkiksi Eiffel-torniin, San Fransiscon Golden Gate -siltaan tai Berliinin muurin jäännöksiin.
Ohjelmassa tutustutaan muun muassa Naishoon, joka on naimissa Eiffel-tornin kanssa. Naishon intohimon kohteena ovat elottomat esineet ja hän on päättänyt taistella siihen liittyvää häpeää vastaan. Hän perusti muun muassa nettiyhteisön vastaavalla tavalla rakkauden kohteestaan kärsiville, kuten Amylle ja Eija-Riitalle. Amy rakastaa kirkon urkuja ja Eija-Riitta on naimisissa Berliinin muurin kanssa. http://www.mtv3.fi/ohjelmat/uutiset.shtml?907496
tunnen itseni riittämättömäksi noiden takia, alan lihottamaan itseäni.
naiset, kun mikään ei riitä ja koolla on väliä
14
382
Vastaukset
Onkohan siinä tosiaan loppuviimeksi mitään eroa puhuuko nainen päivittäin miehelle vai kivenmurikalle :D ??
Muuten jostain syystä tuo sun aloitus toi mulle mieleen tän perisuomalaisen biisin:
http://www.youtube.com/watch?v=ZD7jEt1gl34et kaksiviikkoa suusta lentää vaahto raivotessa, siinä vaiheessa moni nainen arvostaa hiljaista miestä :)
monte24 kirjoitti:
et kaksiviikkoa suusta lentää vaahto raivotessa, siinä vaiheessa moni nainen arvostaa hiljaista miestä :)
yskän :)
- Kukkonen.
... Kohteeseen.
Palsta - ja kuinka rakastaa sitä- Kukkonen.
monte24 kirjoitti:
niin mitä????
vaikee rakastaa jotain joka ei ole minun.Että entäs sitten kun rakastaakin jotain mikä ei ole missään fyysisessä muodossa olemassa... eihän kukaan noista omista berliininmuuria tai eiffeltornia ja silti rakkauttaan vakuuttavat.
Onkohan joku joka rakastaa tätä palstaa? :) Kukkonen. kirjoitti:
Että entäs sitten kun rakastaakin jotain mikä ei ole missään fyysisessä muodossa olemassa... eihän kukaan noista omista berliininmuuria tai eiffeltornia ja silti rakkauttaan vakuuttavat.
Onkohan joku joka rakastaa tätä palstaa? :)mitään mitä ei voi omistaa, saamari ku orjuus on kielletty :(
- fwewf
monte24 kirjoitti:
niin mitä????
vaikee rakastaa jotain joka ei ole minun.ei ihmisiäkään voi omistaa, eikä Eiffel-torniakaan.
- tosivaitaru
Eiffel-torni riittää :)
Ajattelin katsoa ohjelman. Vaikutti mielenkiintoiselle. Saa nähdä laajeneeko käsitykset vai meneekö naurunpyrskähdysten puolelle. Aikuinen ihminen suutelemassa auton konepeltiä tai syleilemässä graniittijalkaa voi äkkiä ajateltuna aiheuttaa hilpeyttä. Mielenkiintoista kuulla miten he itse asian kokevat. Toivottavasti joukossa on jokunen selväjärkinenkin (olipas ennakkoasenteista).
On sitä kummempiakin mielenkiinnon kohteita ja onneksi tuossa ei aiheuteta hallaa kohteelle. Ei ole pitkäkään aika, kun luin jossain päin unelmien täyttymysmaata miehien aiheuttaneen hämmennystä rakastellessaan puutarhatuolin kanssa. Vai oliko se pöytä.jos se on oma, mut en muuten.
minäkin rakastin prätkääni, olen jopa ollut sen kanssa suihkussa ja lukemattomat yöt nukuttu vierekkäin.
leffan noista ihmisistä ja erityisesti noiden dokumenttien katselijoista. Mä ehdotan nimeksi "Elefanttihenkilöt II".
- tähän
viestiin
- pyy.
Vastattu.
- jaag
Aya Erika de la Tour Eiffel on sisimmiltään aivan ihana ihminen! Hän on perhetuttumme(äiti tutustui jousiammunnan parissa) ja käynyt meillä monta kertaa. Ei hän toitota joka kulmassa meillekään että rakastaa esineitä. Tatuointi hänen rintojensa välissä on muuten mahtava, sinnä on Eiffel-torni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257