Onko nykyään in kasvattaa kunnon pulisongit? Olen miettinyt, josko alkaisin kasvattaa niitä.
Pulisongit
10
9844
Vastaukset
- sanna
ilman muuta, siistiä! riippuu tietysti miten ne rajaa ja millaiset hiukset on! ..niin, ja tietysti miten pukeutuu jne. koko´naisuushan se aina tärkein on. mutta pulisongit kyllä aika seksikkäät jos ne on siistit ja hyvin rajattu.
- Minttu*
Riippuu tietty sopiiko pulisongit kokonaisuuteen mut näin suoraan sanottuna pulisongit on KAMALAT!! Yks puolituttu on just kasvattanu ja tultiin kamujen kaa heti siihen tulokseen et voiko kamalempaa miehet enää keksii...
- sini
ai kamalat.. mun mielestä jos ne hyvin rajattu ni ne on kyl komeet.. tietenkin riippuu pukeutumisesta sun muusta.. hiusten väristä ja silleen.. mut musta komeista on (jos sopii tyypille) sellanen pieni tupsu alahuulen alla :D se on tosi kiva..:)
- pulisonki onki
Jos on komee, niin pulisongit tekee vaan komeemmaks. Mut rumia ne ei pelasta. Pulisongit ei kasva kaikille, joten jos sulle kasvaa niin kannattaa antaa niiden kasvaa, jää sitä paitsi vähemmän sheivattavaa. Kahvat on aina in!
- pulisongiton
ei ole in.
romaanit ja Elvis-fanit suosii kyllä, eli jos olet jompikumpi väestöön kuuluva, niin sittenhän se passaa.- mannemies
miten olis romani?
romaani on kirja ja niille tuskin kovin paljoa karvoja kasvaa
- Minä
Jos ei pulisongit ei kasva, voiko niitä kasvattaa keinotekoisesti ?
- Jee
Niinpä kertokaa saako niitä kasvamaan!
- pulisonkipuutarhuri
Jee kirjoitti:
Niinpä kertokaa saako niitä kasvamaan!
laita pulisongin siemeniä kukkalaatikkoon runsaaseen multaan ja kastele runsaalla vedellä niin viikossa huomaat komean sadon alkavan kasvaa
- Kalle
Hieromalla kananpaskaa naamaan saat kunnon sivupoltot. Testattu juttu. Ota n. kourallinen paskaa ja hiero hellävaraisesti 4 kertaa kuukaudessa puolen vuoden ajan. Lopputulos on ällistyttävä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648