Mie ja miun paras kaveri Anna (ei oikea nimi) ollaan aina oltu parhaat kaverit, pienestä asti, ja nyt ollaan kummatkin pian 15v ja tyttöjä. Mie oon tällainen ylipainoinen emo, se on sellainen laiha ja nätti blondi. Se on siis luonnollisesti se joka vie kaikki miehet muiden nenän edestä ja sillee.
Nyt on tullut sitten ylitsepääsemätön ongelma. Ihastuttiin tuossa pari kuukautta sitten samaan jätkään. Eikä vaan pikku ihastusta vaan molemmat ihan täysillä. Aluksi tuntui että mullakin olisi mahdollisuuksia, että se jätkä olis voinut pitää mustakin, puhui paljon mesessä, nähtiin se pari kertaa kolmestaan mie, Anna ja se jätkä, Tomi (ei oikea nimi).
Mutta nykyään Tomi tuskin puhuu mulle, Annalle kyllä paljon mesessä ja tekstailee jne ja laittaa sille sydämiäkin ja kaikkee. Mä sitten ajattelin että tää on nyt tässä, se on kusessa Annaan niinkun kaikki muutkin jätkät. Oltiin sovittu Annan kanssa ettei kumpikaan yritä iskee sitä ettei menis ystävyys, mutta mie sanoin sille että senkun yrität sitä kun mullei oo enää mahiksia.
Tosin, sen olis pitäny kyllä osata lukea rivien välistä, etten tarkottanut sitä oikeasti. Oikeasti se olisi voinut olla vaikka.. " Saat iskeä sen, mutta jos sen teet, menetät mut. "
Ja se tyhmä ei joko tajunnut noin yksinkertaista asiaa, tai sitten mä en oo ikinä merkinny sille mitään. Oon pari kertaa nähnyt sen ton Tomin kanssa jossain, vaikka mulle se on sanonut että on kotona ja kun kerran kysyin Annalta tulisko se meille tai tehtäiskö jotain, se sano ettei jaksa, mutta joskus puolen tunnin päästä tuosta näin sen Tomin kanssa.
Miks sen pitää salailla tollasia asioita?
Mä en enää kestä. Pitäiskö vaan sanoa sille, että valitsee, joko Tomi tai minä. Se on mun paras ystävä, mutta on mulla muitakin. Sillä taas ei oo ketään muuta ystävää mun lisäks. Mutta tiedän jo valmiiks että se valitsis kuitekki Tomin..
Paras ystävä..
1
317
Vastaukset
Ihmisille kannattaa sanoa suoraan asiat. Miksi sanoit ystävällesi että "senkun yrität sitä kun mullei oo enää mahiksia" jos et itse kestä sitä? Ei itseään tarvitse rääkätä ja toisia tuollaisella. Sanat joita et tarkoita, satuttavat. Joko sinua, tai jotakuta muuta. Tämän olen oppinut kantapään kautta.
Oma paras ystäväni on aivan ihana ihminen. Hänelle voi puhua kaikesta ja kaikista. Hän ymmärtää, hän lohduttaa, hän piristää. En ikinä vaihtaisi häntä mihinkään. Hän on todellinen ystävä. Jos hän minut hylkäisi, voisi olla että masentuisin niin pahasti että tekisin itsemurhan. En antaisi kenenkään pojan/miehen sotkea sellaista ystävyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313697- 1301508
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111391- 711078
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1911077- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26987Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38961Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67940Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78905