Alicia Keys on tosi hyvä

Caius

Ei pelkästään kaunis vaan myös hyvä laulamaan ja tekee hyvää musiikkia. On päässyt esiin laulutaitojensa takia.

Alicia rules!

6

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ceasar

Mun musamakuun AK ei sovi yhtään. Takuulla nainen osaa laulaa, mutta ei putoa meikäläiseen, ei sitten millään AK:n luritukset. Sellaisia ylivedettyjä ja ylifraseerattuja ja ylisoulahtavia biisejä. En kestä kuulla. Kanava vaihtuu välittömästi kun hän alkaa laulaa.
      En kyllä tykkää Sade Adu:stakaan tai Whitneystä, kaikilla samanlainen soundi. Yök.
      Makuja on monia.

• Caius

Kumma juttu kun minun korvaani se ei kuulosta yhtään samanlaiselta kuin Whitney tai Sade. Tämä varmaan todistaa vain sen kuinka erilailla eri ihmiset voivat kuulla saman musiikin.

• ave

niin, mä kyllä tykkään. alicia on ehdottomasti saavuttanu suosionsa lahjakkuudella, vaikka on myös kaunis. luultavasti jatkaa uraansa vielä pitkään.

• alicia_forever

Niin on todella lahjakas artisti..laulut jotenki koskettaa mun elämää ja on muutenki loistavia. kunpa pääsis näkemään alician livenä!

• Caius

Alician pitäisi tulla Porin jazzeille tänä kesänä.

• mm jea
        Caius kirjoitti:

Alician pitäisi tulla Porin jazzeille tänä kesänä.

mua aina kans koskettaa nuo piisit ja jotenki on niin mahtavaa että joku osaa tehä tällästä juttua. parasta on kuunnella silmät kiinni walkmanista hiljasessa huoneessa Keesiä ja fiilistellä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      328
      7885
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2206
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1886
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1442
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1291
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      172
      1249
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1230
    9. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      1110
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    Aihe