E-pillerit, taukoviikko, ei tyhjennysvuotoa?

Olen syönyt ensimmäisen levyn Yaz merkkisiä e-pillereitä. Maanantaina oli ensimmäinen "taukopäivä" ja huomenna [ torstaina ] viimeinen "taukopäivä" mutta tyhjennysvuoto ei ole alkanut.

Voiko olla mahdollista että pillerit olisivat pettäneet, vaikka olen joka päivä ottanut pillerin ajallaan? Vai onko normaalia että ekan levyn jälkeen tyhjennysvuotoa ei välttämättä tule?

En ole syönyt e-pillereitä tätä levyä aiemmin. Kiitos jos joku osaa valaista!
55174
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

itse tekisin kuitenkin raskaustestin vai olisiko hed.kulunut 14vrk? Testi ei aiemmin näytä oikein. Jatka normaalisti uudella levyllä'

Äänestä

Pillereiden pettämistodennäköisyys on hyvin pieni oikein otettuina.

Jos syöt ensimmäistä levyäsi, keho todennäköisesti totuttelee uuteen asiaan. Itse olen syönyt pillereitä vuositolkulla ja tyhjennysvuoto tulee yleensä neljän, joskus kuudenkin päivän kuluttua viimeisestä pilleristä.

Äänestä

itekkii alotin just kuukaus sitten Yaz e-pillereit ja huomenna on viiminen tyhjennysvuoto päivä ja mitää ei oo näkyny, ihmettelin itekkii vähäsen, mut kai se tulee ens kerral, ja jos ei tuu nii sit se on jo huono juttu

Äänestä
  • ole 100%:n varmoja joten kannattaa toki tehdä raskaustesti

    Äänestä

Mulla kävi niin ekan läpipainopakkauksen jälkeen, ettei tyhjennysvuoto osunut neljälle plasebotablettipäivälle, vaan alkoi kun olin ehtinyt ottaa ensimmäisen vaikuttavaa ainetta sisältävän tabletin seuraavasta liuskasta. Nyt syön toista läpipainopakkausta putkeen, joten en osaa sanoa, mitä seuraavien plasebotablettien aikana tapahtuu - käsittääkseni neljän päivän tauko on kuitenkin sen verran lyhyt, ettei tuossa pitäisi olla mitään epänormaalia.

Valmistajan mukaan kaikissa kierroissa ei kuitenkaan kasva vuotavaa osaa, joten vuoto voi jäädä kokonaan tulemattakin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


01595 kirjoitti:

Olen syönyt ensimmäisen levyn Yaz merkkisiä e-pillereitä. Maanantaina oli ensimmäinen "taukopäivä" ja huomenna [ torstaina ] viimeinen "taukopäivä" mutta tyhjennysvuoto ei ole alkanut.

Voiko olla mahdollista että pillerit olisivat pettäneet, vaikka olen joka päivä ottanut pillerin ajallaan? Vai onko normaalia että ekan levyn jälkeen tyhjennysvuotoa ei välttämättä tule?

En ole syönyt e-pillereitä tätä levyä aiemmin. Kiitos jos joku osaa valaista!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu