laittaa, kun ei audia oikein jaksa maksaa.
skoda super-been
7
762
Vastaukset
- Ei laaduttomille
Skodan maksut alkaa todenteolla kun takuuaika päättyy. Tietenkään näitä ei voi edes verrata, vaan Skodaa pitää verrata esim. Ladaan.
- Ford
Octaviani vain parani takuuajan jälkeen. Takuuaikana ilmenneet pikkuviat saatiin vittuilematta ja pysyvästi pois ja normaalit huoltokulut ovat halpuudessaan huippuluokkaa. Aina näitä riittää joiden kokemukset skodasta ovat kommunismin ajoilta.
- Ei itäautoille
Ford kirjoitti:
Octaviani vain parani takuuajan jälkeen. Takuuaikana ilmenneet pikkuviat saatiin vittuilematta ja pysyvästi pois ja normaalit huoltokulut ovat halpuudessaan huippuluokkaa. Aina näitä riittää joiden kokemukset skodasta ovat kommunismin ajoilta.
Skoda on kommunistien tekele josta vikoja ei saada pois kuin paalauskoneessa. Skoda kuskien ongelmat hoituvat pöpilässä.
- tutkimuksiin mars
Ei itäautoille kirjoitti:
Skoda on kommunistien tekele josta vikoja ei saada pois kuin paalauskoneessa. Skoda kuskien ongelmat hoituvat pöpilässä.
tiesithän, että monesti omia mielenterveysongelmiaan ei itse huomaa.
- Ei itäautoille
tutkimuksiin mars kirjoitti:
tiesithän, että monesti omia mielenterveysongelmiaan ei itse huomaa.
Taidat siis omistaa Itäauton. Äkkiä pöpilään hoitoa saamaan. Tauti on vakava.
- skodan omistanut
Ei itäautoille kirjoitti:
Taidat siis omistaa Itäauton. Äkkiä pöpilään hoitoa saamaan. Tauti on vakava.
On se ihan hyvä ajaa ja vähällä kulke mutta 110tuhatta ajettuun kun vaihdettiin kaksoismassavauhtipyörä ja kytkin oli sillä hintaa vaivaiset 1500euroo ja ei ole ensimmäinen skoda johon noita on vaihdettu eikä varmaan viimeinenkään niinettä se siitä halvalla ajosta, halpa ajaa kallis pitää..
- halvalla menee
skodan omistanut kirjoitti:
On se ihan hyvä ajaa ja vähällä kulke mutta 110tuhatta ajettuun kun vaihdettiin kaksoismassavauhtipyörä ja kytkin oli sillä hintaa vaivaiset 1500euroo ja ei ole ensimmäinen skoda johon noita on vaihdettu eikä varmaan viimeinenkään niinettä se siitä halvalla ajosta, halpa ajaa kallis pitää..
Kaksoismassavauhtipyörä menee ilman muuta valmistajan/myyjän piikkiin, etkö sitä tiennyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023