Lääkekasvit

vapautettava pannasta

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että lääkekasvi Kannabista saisi kasvattaa omaan tarpeeseen, lääkinnällisessä tarkoituksessa. En kuitenkaan tarkoita, että lääkäri antaa potilaalle presetin lääekasvin kasvattamisen oikeuden.
Miljarditeurot vallu lääketeolisuudelle.
On paljon lääketieteellistä tutkimuksia, joissa Kannabis on parantanut sairauksia.
Kokeilu mielessä voitaisiin Suomeen perustaa muutama luontaistuotehoitola, joissa potilaille annettaisiin laillisesti Hampusta valmistettua lääkettä.
Yhteiskunta ei menetä siinä mitään. Lääke teollisuus tosin häviää, näinollen nämäkin eurot jäisi kotimaahan 100 prosenttisesti.
Yhdysvalloissa on moni osavaltio laillistanut Hampun kasvatuksen, koska hyöty on suurempi kuin haitta.
Toivonkin laaja alaista, asiallista keskustelua tästä aiheesta.

9

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LÄÄKEpalsta,

tuolla muualla keskustellaan huumeista

• oikein LÄÄKEpalsta ja huumeet muualla! Jos lääkärisetä määräis sulle opiaatteja, bentsoja, masennuslääkkeitä ni vetäsit kiltisti nassuus kun ne ois lääkkeitä! Ne vasta huumeita on jos mitkä. Plääh,googleta lääkekannabis piruuttas, ei jaksa ruveta ettiin linkkejä, mutta kyllä tällä palstalla voi puhua kannabiksesta. Ooks kukkahattutäti!?

• asiasta?

Kannabis oli vielä 50-luvulla apteekin hyllyllä Suomessa. Keskieuroopassa hyvin yleisesti käytössä kipupotilailla, mutta ei Suomessa. Joillakin on viranomaisten lupa saada tätä mainiota yrttiä Hollannista Bedrocan nimisenä tuoteena. Siis jos opiaatteja saa, miksei myös kannabista??

• täysi-ikäisellä

tulisi olla oikeus kasvattaa, ostaa, syödä ja myydä täysi-ikäisille mitä kasvia vain. Valtion ei pitäisi puuttua siihen ollenkaan.

• työntekijät

koheltavat kannabishöyryissä,ei työnteosta tulisi yhtikäs mitään.Minä olen ainakin ihan tööt kun joskus olen pössytellyt pari kertaa.Sitä vaikutusta voi verrata voimakkaaseen humalatilaan,jossa aivot on täysin toimintakyvyttömät.En suosittele sen vapauttamista koska se tekee käyttäjistä pitkänpäälle dementikkoja ja aiheuttaa selkeästi tylsämielisyyttä.Olen nähnyt sen aineen pössytteliöitä ja kyllä on kuula mennyt pehmoiseks noin pitkänajan päälle.

• haittavaikutusten

tulisi olla jokaisen pössyttelijän oma henkilökohtainen ongelma.

• sanon minä

ai pilvipäät on vaarax ympäristölle mut sit ei haittaa jos on opiaatti pöllyssä vai? tai pireissä? ai nii niitähän saa apteekista!!!

• .....

Olen pössyttellyt ja käyttänyt lääkäriltä saamia kolmiolääkkeitä, nimiä en sano. Mutta kuitenkin lääkärin määräämistä lääkkeistä olin tuhannen kännissä, kun taas pössypäissään en ollut läheskään siinä kunnossa. Sehän riippuu siitä, minkälaatuista kannabis on ja miten paljon sitä pössyttelee. Ja pieninä annoksina auttaa kipuihin todella hyvin.

Mutta asiaan...eihän sitä töissä olla humalassakaan, niin samat säännöt olisi tietysti kannabiksenkin kanssa-->ei työpaikalla. Jos kannabis laillistettaisiin, ei se tarkoita sitä että työpaikalla ruvettaisiin pössyttelemään. Eihän työpaikalla saa juodakkaan, vaikka alkoholi on laillista.

• Laillistamisen aika

Kannabiksen laillistamisesta on nyt menossa kansalaisaloite.fi:ssä vetoomus, jonka voi käydä allekirjoittamassa, jos haluaa lääkerohdon lailliseksi.

Ylivoimaisesti paras ja turvallisin lääke moniin sairauksiin, kuten: reuma, autoimmuunisairaudet, kipuoireyhtymä, syöpä, ms-tauti, migreeni, unettomuus ym

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      145
      4053
    2. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      55
      3464
    3. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      214
      2840
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      38
      2712
    5. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      29
      2570
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      49
      2166
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      128
      1687
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1676
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1629
    10. Mikä vimma on Suomeen saada datakeskuksia?

Eihän se tuo suomalaisille montaa työpaikkaa, tuskin edes rakennusvaiheessa rakentajat kaikki suomalaisia. Miksi tänne e
      Maailman menoa
      105
      1310
    Aihe