Palstan taso ja aiheet

Kuuma kesä

johtuneeko helteistä vai mistä mutta palsta on mennyt aivan kuralle viime aikoina.
Osasyyllinen on varmasti tämä uusi muutos jolla vanha ketju
pongahtaa ensimmäiseksi yhden uuden kommentin jälkeen.

Uusia hyviä aloituksia ei ole ollut aikoihin, muutamaa asiallista kysymystä lukuun ottamatta.

Onko helle vienyt homesairaat rannoille ja mökeille?

Hyvä sinänsä ja hienoa kun on muutakin elämää kuin palsta.

Tämä uusi Sanasinko ei kovin lupaavalta homesairaalta kuullosta kirjoitustensa perusteella, liekö muitakin ongelmia sillä teksteistä päätellen home ei ole se vakavin ongelma.

Homeherkkä vastailee - asiallisesti.

Joku ilkeilee jostakin pelosta tänne jokaiseen ketjuun (sanasinkoko? vai joku muu häirikkö)

Muuten palsta onkin kuollut. Homesairaat joko lomalla tai tervehtyneet tai PARASTA - aloittaneet uuden elämän ilman vanhojen muisteloa.

26

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Joku ilkeilee jostakin pelosta tänne jokaiseen ketjuun (sanasinkoko? vai joku muu häirikkö)"

      - Puskasta ampuminen on ihan teidän oma pelkurien juttunne. Sen jälkeen kun meikä rekisteröityi, olen kirjoittanut vain omalla rekatulla nimimerkilläni.

      • ammuit sitten puskasta

        tai et.

        Et ole mikään homesairas tai sitten haluat ehdottomasti
        kuulua homesairaisiin pitämällä homeiset tavarat oireiluista huolimatta.

        Tapansa kullakin tuntea kuuluvansa edes johonkin ryhmään.


      • ammuit sitten puskasta kirjoitti:

        tai et.

        Et ole mikään homesairas tai sitten haluat ehdottomasti
        kuulua homesairaisiin pitämällä homeiset tavarat oireiluista huolimatta.

        Tapansa kullakin tuntea kuuluvansa edes johonkin ryhmään.

        Konitohtori vauhdissaan:

        "Et ole mikään homesairas tai sitten haluat ehdottomasti
        kuulua homesairaisiin pitämällä homeiset tavarat oireiluista huolimatta."

        - Olemme muuttaneet homeasunnosta pois, that's it.

        Mitään syytä epäegologiseen omaisuuden hävittämiseen ei ole.

        Kaltaisianne hörhöjä emme seuraa!


      • lapsellista touhua
        sanasinko kirjoitti:

        Konitohtori vauhdissaan:

        "Et ole mikään homesairas tai sitten haluat ehdottomasti
        kuulua homesairaisiin pitämällä homeiset tavarat oireiluista huolimatta."

        - Olemme muuttaneet homeasunnosta pois, that's it.

        Mitään syytä epäegologiseen omaisuuden hävittämiseen ei ole.

        Kaltaisianne hörhöjä emme seuraa!

        mitä sitten valitat täällä sairauksistasi jos haluat pitää tavarat ja lapsesi sairastelevat niiden vuoksi. Sinä olet jo mennyttä kalua ja hakkaat päätäsi seinään.

        Sääliksi käy lapsiasi, hehän eivät voi valita vanhempiaan.


      • lapsellista touhua kirjoitti:

        mitä sitten valitat täällä sairauksistasi jos haluat pitää tavarat ja lapsesi sairastelevat niiden vuoksi. Sinä olet jo mennyttä kalua ja hakkaat päätäsi seinään.

        Sääliksi käy lapsiasi, hehän eivät voi valita vanhempiaan.

        Te valitatte täällä vuodesta toiseen hävitettyänne tavarat, ettekä ole kuitenkaan parantuneet!

        Voi mitä puoskareita oottekaan :(


      • mutta Kalle Kippari
        sanasinko kirjoitti:

        Te valitatte täällä vuodesta toiseen hävitettyänne tavarat, ettekä ole kuitenkaan parantuneet!

        Voi mitä puoskareita oottekaan :(

        sanoi kerran, että ja minä olen siivonnut kaiki paikat
        ja poikani sänkyn pitää olla lattialla
        ja tupakointi voi miten se onkaan vaarallinen miksi myrkytä sielunsa
        minä syödä lääkkeitä ja kaiki vaivat oavat
        ja nan nam man nan miten hyvä nukahdin ruoka
        ja ääh minä en voi voi
        sinä olet ja home kivaa kivaa


    • tason on noustava

      ja tämän sanasingon olisi syytä saada porttikielto kirjoitteluilleen. Ei näitä ääliömäisyyksiä jaksa lukea. Nähtävästi hän on siirtynyt jostakin mieleterveyspalstalta häiriköimään tänne. Monisairaana hän tosin häiriköi varmasti vähän joista palstaa, koska mitään tervettä kohtaa ei ole.

      • Hyvin sanottu, vaan milläs nostat, kun ette osaa edes kirjoittaa.

        Näkeekin oikkee hyvin, että ootte kirjoittaneet tasan tarkkaan vaivaiset pari liuskaa eläessänne.


      • apua tai
        sanasinko kirjoitti:

        Hyvin sanottu, vaan milläs nostat, kun ette osaa edes kirjoittaa.

        Näkeekin oikkee hyvin, että ootte kirjoittaneet tasan tarkkaan vaivaiset pari liuskaa eläessänne.

        edes diagnoosia, niin voisit etsiä sitä netistä hakusanoilla:

        impulsiivisuus, aggressiivisuus, ylimielisyys, huomiohakuisuus, itsekeskeisyys


      • apua tai kirjoitti:

        edes diagnoosia, niin voisit etsiä sitä netistä hakusanoilla:

        impulsiivisuus, aggressiivisuus, ylimielisyys, huomiohakuisuus, itsekeskeisyys

        Kiitos kysymästä, en tarvitse ns. apuasi, toisin sanoen puoskarointiasi.


      • hakusanalla
        sanasinko kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, en tarvitse ns. apuasi, toisin sanoen puoskarointiasi.

        "sairaudentunnoton".


      • hakusanalla kirjoitti:

        "sairaudentunnoton".

        Taisin löytää meittin...

        Entäs tee, mitäs tee löysitte?


      • sanasinko kirjoitti:

        Taisin löytää meittin...

        Entäs tee, mitäs tee löysitte?

        Ette vaan löytäneet sillä hakusanalla oireyhtymää "homeeseen sairastuneet hullut"?

        Varokaa vaan...

        http://www.youtube.com/watch?v=7qn83jYtyI4


    • ja vauhti kiihtyy

      sanasinkolla, todellinen sinko,heh.

      Ehkä ylläpito suhtautuu asiallisesti ja poistaa hänet palstalta
      kun ovat lukeneet hänen kirjoituksiaan. Kaveri pyörii ihan omissa
      sfääreissään.

      • voi että voi että

        "Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida.


      • jahmo
        voi että voi että kirjoitti:

        "Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida.

        All play and no play makes Jack a dull boy...ja mites se nyt jatkuikaan 8500 liuskan verran.


      • voi että voi että kirjoitti:

        "Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida."Kaveri" on harjoitellut vain vähän kirjoittamista, kirjoittanut jo noin 8 500 liuskaa käsin, eli tietty nyt tuommoinen osaaja pitää teidän maailmassanne deletoida.

        Vain kirjoittamalla oppii kirjoittamaan.

        - Vähällä kirjoittamisella vähän ja paljolla kirjoittamisella paljon.

        There is no free lunch.


      • juuh...
        sanasinko kirjoitti:

        Vain kirjoittamalla oppii kirjoittamaan.

        - Vähällä kirjoittamisella vähän ja paljolla kirjoittamisella paljon.

        There is no free lunch.

        Jotkut oppii vähemmälläkin. Mitä huonompi sitä enemmän pitää opetella.


    • asiallisia

      niitä kannattaa nostaa esille

      • Homeherkkä#

        Vanhojen aloitusten nostelija näyttää pitävän puuhamaanaan tätä Homesairaus-palstaa suoltaen perään jonnenjoutavuuksiaan, joita on turha lueskella.
        Jos joku palstalaisista viihtyy vanhojen kirjoitusten parissa, niin lueskelkoon niitä itsekseen.
        Siansaksansuoltajakin on ollut viime yönä tosi ahkera.
        Liekö sama henkilö?


      • ....
        Homeherkkä# kirjoitti:

        Vanhojen aloitusten nostelija näyttää pitävän puuhamaanaan tätä Homesairaus-palstaa suoltaen perään jonnenjoutavuuksiaan, joita on turha lueskella.
        Jos joku palstalaisista viihtyy vanhojen kirjoitusten parissa, niin lueskelkoon niitä itsekseen.
        Siansaksansuoltajakin on ollut viime yönä tosi ahkera.
        Liekö sama henkilö?

        Kovin vahvasti näyttää mielenterveytensä menettäneen valkosolukatolaisen puuhastelulta.


      • Homeherkkä# kirjoitti:

        Vanhojen aloitusten nostelija näyttää pitävän puuhamaanaan tätä Homesairaus-palstaa suoltaen perään jonnenjoutavuuksiaan, joita on turha lueskella.
        Jos joku palstalaisista viihtyy vanhojen kirjoitusten parissa, niin lueskelkoon niitä itsekseen.
        Siansaksansuoltajakin on ollut viime yönä tosi ahkera.
        Liekö sama henkilö?

        Pahalta hurahtamiselta näyttää tuollainen massapostittaminen.

        Jollain täytyy olla tosi paljon aikaa ja energiaa.

        Itse taas poistelen mielelläni viestejäni. Siksi kirjoitankin ainoastaan tällä rekatulla nimimerkilläni, että voin poistaa kaiken haluamani.


      • sairastellut,
        sanasinko kirjoitti:

        Pahalta hurahtamiselta näyttää tuollainen massapostittaminen.

        Jollain täytyy olla tosi paljon aikaa ja energiaa.

        Itse taas poistelen mielelläni viestejäni. Siksi kirjoitankin ainoastaan tällä rekatulla nimimerkilläni, että voin poistaa kaiken haluamani.

        joten tilanne on jo sairaasti parempi! Asiallisiahan nämä vanhat viestit ovat. Kyllä niitä kelpaa lukea. En ymmärrä miksi pitäisi lukea jotakin roskaa kuka tekee millaistakin ruokaa ja itkee ja rukoilee.
        Ne jutut eivät kuulu tälle palstalle, kun ehkä sivuhuomautuksina, ei siten että ketju on vain sitä makkarapyttipannua.


    • homeahdistus1

      täällä vaan tunteet käyvät kuumina. Astma, ammattitautitutkimukset, pelkotilat ym. puhuttavat päivä toisensa jälkeen. Vertaiskokemuksia saati -tukea harva tuntuu jaksavan jakaa.

      Ehkä varsinaiset homesairaudet ovat paranemaan päin, mutta katkeruus ehtymätöntä?

      Omalle voinnilleni kuiva kesän aloitus teki todella hyvää. Harvoin olen nauttinut elämästä yhtä paljon kuin tänä vuonna aurinkotuolin pohjalta käsin. Kaikkien ongelmien jälkeen sitä osaa todella arvostaa niitä päiviä, kun vointi on terveen veroinen. Tosi ikävä, että alkoi taas sataa. Toivottavasti se on tilapäistä ja saamme vielä iloita auringonpaisteesta ja kunnon helteistä jossain vaiheessa kesää.

      • mukava lukea

        hienoa, olen puolestasi iloinen, toivoo toinen homesairas.

        Vielä tässä valvoskelen ja ennenkuin vuorokausi vaihtuu, on mukava lukea
        hyviä mietteitä toiselta homesairaalta. Itsekin olen voinut hyvin ja nauttinut lämpimistä keleistä. Olen kovin palelevainen ja siksi lämpö ja kuivuus ovat minullekin
        suurta herkkua. Ei tarvinnut pitää sukkia ja varpaat saivat hengitellä ilmaa. Tarkenin jopa pitää hametta, tuota ylellisyyttä jota kylmällä ilmalla en pue päälleni.

        Nyt heitän toivomuslähteeseen mielessäni lantin ja toivon lämmintä kesää takaisin pitkälle syksyyn asti.


    • Homepää

      Uusien sivujen myötä ainakin minun innostukseni on lopahtanut. Sivuilla on mainoksia joka välissä, joka ärsyttää suunnattomasti, ja tosiaankin vanhat ketjut tulevat esille aina uudesta viestistä. Eihän siinäkään mitään pahaa sinänsä, mutta kun niissäkään ei yleensä ole mitään järkevää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe