moro, eli olisin kiinnostunut pänditoiminnasta. Laulu on se mun juttu, eli jos tarvitset pändiisi solistia niin ota yhteyttä.
Oma musamaku menee siinä punk rokin saroilla, mutta rajoja voi ylittääkkin! laita viestiä tähän ketjuun jos kiinnostus heräsi
LAULAJA
7
332
Vastaukset
- ipidipiks
Onko sulla jotain sijaintia? Vai tuutko minne vaan?
- blueishgun
niin todellakin siainti olis kiva tietää ja ikä.
- ipidipiks
Ikää, asuinpaikkaa? Sähköpostii??
?- skidipiidi
17, helsinki.
- ipidipiks
skidipiidi kirjoitti:
17, helsinki.
Tyttö? Poika? Murmeli?
Mainitse hyviä bändejä?
Kerro nyt jotain mielenkiintoista. :)
Tai heitä se sähköpostiosoite niin saat tuhat ja yks kysymystä lisää?? - skidpidi
ipidipiks kirjoitti:
Tyttö? Poika? Murmeli?
Mainitse hyviä bändejä?
Kerro nyt jotain mielenkiintoista. :)
Tai heitä se sähköpostiosoite niin saat tuhat ja yks kysymystä lisää??tyttö murmeli!
jooooh no silversun pickups, häiriköt, the distillers, the cure, the smashing pumpkins, kakkahätä 77, hole...aina unohtuu kuule joku hyvä ku niitä onkin niin mahdottomasti. ja nää nyt oli vaan joitain
laita sä sähköpostis beeb nii meilaan! - skipidipidi
skidpidi kirjoitti:
tyttö murmeli!
jooooh no silversun pickups, häiriköt, the distillers, the cure, the smashing pumpkins, kakkahätä 77, hole...aina unohtuu kuule joku hyvä ku niitä onkin niin mahdottomasti. ja nää nyt oli vaan joitain
laita sä sähköpostis beeb nii meilaan!oon oikeen unissani miettiny että oonko mä tänne jotai kirjoitellu ton jälkee, ku nii unenpöpperössä väsymyksissäni tänne tulin laittamaan nuo iät ja noi :-D vittu
olin näköjää oikeestikkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281179Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83951
- 74921
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351913- 61788
- 49761
- 50756